markob Objavljeno Junij 2, 2005 Deli Objavljeno Junij 2, 2005 Kolk je stem dela tko priblizno in pa zanima me ce ima kdo sliko od podrtega motorja ali pa tako sliko slikano od vzgoraj da vidim kje se sploh motor odpre za razdiranje. Res bi prosil za sliko ker se spomnem da vas nekaj ima take slike k ste jih sami slikali. Kolk sraufov pa drzi motor na gestelu? Razdreti je pa vrjetno treba do konca in dati tudi variomat dol. A se lagrji dajo normalno ven al jih je treba presat? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 2, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 2, 2005 A noben ne ve ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bu5a Objavljeno Junij 2, 2005 Deli Objavljeno Junij 2, 2005 Kolk je stem dela tko priblizno in pa zanima me ce ima kdo sliko od podrtega motorja ali pa tako sliko slikano od vzgoraj da vidim kje se sploh motor odpre za razdiranje. Res bi prosil za sliko ker se spomnem da vas nekaj ima take slike k ste jih sami slikali. Kolk sraufov pa drzi motor na gestelu? Razdreti je pa vrjetno treba do konca in dati tudi variomat dol. A se lagrji dajo normalno ven al jih je treba presat? ← Ne spuščaj se v to,če še to ne veš koliko vijakov drži motor! Pelji na servis,pa boš v končni fazi najceneje prišel skoz,pa še garancijo imaš! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 3, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 3, 2005 (popravljeno) Ne spuščaj se v to,če še to ne veš koliko vijakov drži motor! Pelji na servis,pa boš v končni fazi najceneje prišel skoz,pa še garancijo imaš! ← No pa vseeno bi rad malo informacij.A je treba tudi strom dol vzet,frgazer itd. Dej nej nekdo pove no,morm ze skor prosit. Sem ze imel tomosove motorje podrte,sam od scooterja pa se ne. Al pa ce ima kdo nacrte,to bi bilo tudi super. Popravljeno Junij 3, 2005. Popravil markob Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Roba_ Objavljeno Junij 3, 2005 Deli Objavljeno Junij 3, 2005 Kolk je stem dela tko priblizno in pa zanima me ce ima kdo sliko od podrtega motorja ali pa tako sliko slikano od vzgoraj da vidim kje se sploh motor odpre za razdiranje. Res bi prosil za sliko ker se spomnem da vas nekaj ima take slike k ste jih sami slikali. Kolk sraufov pa drzi motor na gestelu? Razdreti je pa vrjetno treba do konca in dati tudi variomat dol. A se lagrji dajo normalno ven al jih je treba presat? ← Imam vse slike...Samo ce neves kolko sraufov je kje potem se bos zgubil v motorju...Kr na servis idi ker....ja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 3, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 3, 2005 Imam vse slike...Samo ce neves kolko sraufov je kje potem se bos zgubil v motorju...Kr na servis idi ker....ja ← Nebom se zgubil,sej pravim da sem ze razderu tomosove motorje,sej so tomosovi 5x bolj zakomplicirana za sestavit. mi posljes na emailemail@email.si Pa zelo lepo bi te prosil da ce imas se manual sam tolk da vidm kam gredo vse te puse,kajlice itd. Je pa treba vse razdret ne,na obeh straneh,variomat,nato na drugi strani strom,kako je z oljno ali vodno pumpo ali se te deli skupaj drzijo ali se iz miljon delov. A bi te lahko prosil za priblizn postopek Vrjtno je treba odsraufat frgazer cevka za olje in zajla potem je treba se vodo spustiti?Kako se voda spusti iz cilindra? potem iz nosilcev?Kolk je teh sraufov? 2? potem zadnji mortizer variomat snet jermen za oljno pumpo,al je tist jermencek za vodno? druga stran motorja k ma strom in kako pumpo? a je full delov? Cilinder dol,tle so pa vrjetno ze sraufi za motor razdret presat znam ,lagerji so 2,5ksit kos in pa tesnilo za pod cilinder 2ksit. Sprasujem vec ali manj zaradi tega da nebi sel kaj prevec razdirat ali po nepotrebnem,vrjetno je pa tudi zelo velik razlok za to pocetje da to popravilo pri servisu k ti da garancijo,mislim ga tudi mora dati ker je vecji poseg in stane 70ksit kar je pa polovica vrednosti motorja. Spet pa mislim da ce bi imel manual vsaj za vrstni red da nemore biti tezko podreti tega motorja. Imas mogoce manual??Jest sem ga samo za vespe najdu in pa za tistega flexerja al kaj je ze z tavelkimi kolesi sam se dost razlikuje? Dej lepo te prosim napisi delni postopek in mi poslji slike alis e bolje manual ce ga imas?Ce se nemotim sem nekrat zasledu da je nekdo mel nek cuden manual kao da ni bil pravi ampak se je kr dosti videlo. Moj motor nrg mc2 l 97. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 Lepo prosim ce se me lahko nekdo ze usmili na tem forumu,ker tale forum je nazalost,res nevem kaj naj sploh recem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno Junij 10, 2005 Deli Objavljeno Junij 10, 2005 sprasujes ka je treba dat dol d kurblvelo dol dobis? na kratko - VSE!! ce nimas service manuala al pa enga k je to ze delu (al pa mehanika), raj pel na servis, bos cenej pa z manj pozrtimi zivci skoz prsu! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 sprasujes ka je treba dat dol d kurblvelo dol dobis? na kratko - VSE!! ce nimas service manuala al pa enga k je to ze delu (al pa mehanika), raj pel na servis, bos cenej pa z manj pozrtimi zivci skoz prsu! ← Kot sem napisal ce bi mi dal kdo kake slike kratka navodila bi probal to sam razresit.Bo pa sigurno dost zivcev za to delo slo. Nevem ta sestava motorja se mi zdi zelo preprosta proti straim tomosom in bi res probal oziroma ob slikovnem ali kaksnem drugem materijalu malo razmislil. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Junij 10, 2005 Deli Objavljeno Junij 10, 2005 nisi napisal niti za kater motor (skuter) rabiš shemo... uporabi iskalnik (google...) Chetak_Legend_exploded.pdf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 nisi napisal niti za kater motor (skuter) rabiš shemo... uporabi iskalnik (google...) ← NRG mc L97 h2O Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 NRG mc L97 h2O ← Ta file k si pripel je v okvari oziroma ga noce odpreti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 A sploh kaksen manual obstaja za scooterje?Ker ce gres na net sploh ne obstaja manual za scooterje ampak za vespe in neke podobne scene. Malo tezko vrjamem da to nobeden od vas nima. Jest itak rabim samo za masino in nic drugega,tako da ce ze ima kdo se priporocam ker bo sigurno pomagal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 10, 2005 (popravljeno) Tukaj je nekaj slikic. Pokrov iz strani stroma vidm da je zelo enostaven, Zanima me tudi kako se spusti voda iz cilindra in kako se nato spet dolije? . . A razstelam strom ko ga dam enkrat komplet dol?Ok predvzig itd nebom nic premikal,zanima me pa ko bom odsraufal cel strom ali se razstela?A si je treba zacahnt?Upam da se na tak nacin ne naredi skoda kajti malo zamakjen strom ne daje vec take moci,to se pa kaj hitro zgodi tudi ce imas zacahnan. . . . . . . zanima me ce je treba oljno in vodno pumpo tudi sneti?Ker zgleda da ju glih ni treba,razen ce potem vseskupaj razpade ko odpres blok? . . . . . . Popravljeno Junij 10, 2005. Popravil markob Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 12, 2005 Deli Objavljeno Junij 12, 2005 Jas sem prvic raje gledal enega ko mi je delal,potem sem si sam delal to komaj,ce pa se ti zdaj isces po slikah in vprašanjih kolko sraufov ma kaj pa raje pelaj na servis pa tam koga vprasi ce lahko gledas pa se bos nauco... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 12, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 12, 2005 Jas sem prvic raje gledal enega ko mi je delal,potem sem si sam delal to komaj,ce pa se ti zdaj isces po slikah in vprašanjih kolko sraufov ma kaj pa raje pelaj na servis pa tam koga vprasi ce lahko gledas pa se bos nauco... ← Glej,vseeno hvala,ampak prosim da mi nihce vec ne omenja "raje pelji in podobno".Ker take pripombe poslusam ze cel ta post pa se kje drugje. Zdej nevem al mi nihce noce nic povedati ali pa nihce ne ve in raje govorite kam naj peljem in nevem kaj se vse. Sej ne sprasujem cesar se sam bog ni videl. Nej vsaj nekdo odgovori kje ali na cem se drzi oljna in vodna pumpa,a je treba to tudi sesut ali se lahko drzi motorja oziroma bloka. Prosil bi pa ce zna kdo tudi odgovorit na zgornja vprasanja ki sem jih vsaj 2x ponovil HVALA Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 12, 2005 Deli Objavljeno Junij 12, 2005 Lej dobro vem kak se vse dela,ker sem ze delal sicer na AC blokih pa ok ni razlike....Mores pa razumet da ti bo en cel postopek tu razlozo in si ga neos zapomno in se bos zgubo, kaj narobe skup naredo ,itd...al mislis polek monitora sraufat ? :blink: :blink: prevec je to da ti en razlozi pa letis delat to... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 14, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 14, 2005 Saj priblizno lahko poves.Reces recimo,ne rabis sneti fergija,mors kolo in si mi ze dost pomagal.Nato prvo das dol cilinder,potem komplet vario,strom in to je to,potem pa se za pumpi odgovoris in smo zmagal,men se zdi ornk preprosto za zvedeti informacije. Pa ce je se kje kaksna uganka lahko poves. Glej lagerje bom znal spresati,kupit morm se tesnilo pri celindru in mogoce silikonski kit,baje da ne samo na nekaterih slikah sem to videl in to so ze zelo super in pomagajoci napotki. Dej nej se nekdo malo potrudi no,ko nekdo sprasuje o recimo nalepkah se pa debate vijejo na 10 strani in ni nobenemu tezko odgovrajati. Res daje ta forum cuden obcutek,al se vse skriva,ali se neve,al pa nevem kaj. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 14, 2005 Deli Objavljeno Junij 14, 2005 Ok naj ti bo :) 1.)Vzames dol ferg,odklopis elektriko in vzames dol motor (To mores znat :) ) 2.)Vzames dol cilinder, pokrov motorja, das ven variomat... 3.)vzames dol magnet in elektriko in sraufanje se lahko pricne :) 4.)Pod magnetom in tem so sraufi ki jih odskrnes 5.)Za tem NEZNO z kladivom(GUMJASTIM) zacnes bloke rivat narazen 6.)Pogledas si kako so nareti semeringi not da pol das nove isto not 7.)No prisel si do gredi :) 8.)Ce se lagerji drzijo gredi jih spresaj dol 9.)Nato luknje kamor spadajo lagerji segrevaj tak dolgo da bojo sli novi na izi not,neje jih tolci not! 10.)Ko naredis to se loti semeringov in jih daj tako kot so bli stari! 11.)Potem daj gred nazaj kamor spada 12.)Namazi blok motorja z visokostopinjsko dihtmaso! 13.)Daj gor blok in ga nezno tolci z gumjastim kladivom tak dolgo da bodo prijeli sraufeki 14.)Nato z sraufeki lepo pocasi zateguj bloke da se bojo stisnili (KRIŽNO ! ) 15.)Od te faze pa po moje ves kako naprej...elektriko gor,magnet gor,cilinder gor(daj nove digtunge ali uporabi visokostopinjsko dihtmaso),motor gor,vse priklopis(elektriko,vodo),variomat gor,dekl gor,ferg gor in skuter more palit :D :D :D :yea1: :yea1: Zdaj naj me en popravi ce je z vodnimi pumpami kaj drugace ker je to za LC bloke,saj je isto samo pač vodne pumpe nima,.........oljna pa ostane not!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 15, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 15, 2005 Ok naj ti bo :) 1.)Vzames dol ferg,odklopis elektriko in vzames dol motor (To mores znat :) ) 2.)Vzames dol cilinder, pokrov motorja, das ven variomat... 3.)vzames dol magnet in elektriko in sraufanje se lahko pricne :) 4.)Pod magnetom in tem so sraufi ki jih odskrnes 5.)Za tem NEZNO z kladivom(GUMJASTIM) zacnes bloke rivat narazen 6.)Pogledas si kako so nareti semeringi not da pol das nove isto not 7.)No prisel si do gredi :) 8.)Ce se lagerji drzijo gredi jih spresaj dol 9.)Nato luknje kamor spadajo lagerji segrevaj tak dolgo da bojo sli novi na izi not,neje jih tolci not! 10.)Ko naredis to se loti semeringov in jih daj tako kot so bli stari! 11.)Potem daj gred nazaj kamor spada 12.)Namazi blok motorja z visokostopinjsko dihtmaso! 13.)Daj gor blok in ga nezno tolci z gumjastim kladivom tak dolgo da bodo prijeli sraufeki 14.)Nato z sraufeki lepo pocasi zateguj bloke da se bojo stisnili (KRIŽNO ! ) 15.)Od te faze pa po moje ves kako naprej...elektriko gor,magnet gor,cilinder gor(daj nove digtunge ali uporabi visokostopinjsko dihtmaso),motor gor,vse priklopis(elektriko,vodo),variomat gor,dekl gor,ferg gor in skuter more palit :D :D :D :yea1: :yea1: Zdaj naj me en popravi ce je z vodnimi pumpami kaj drugace ker je to za LC bloke,saj je isto samo pač vodne pumpe nima,.........oljna pa ostane not!!! ← No hvala ker si se me usmilil. Vids to z lagerji,dihtungo,nabijanjem lagerjev in podobno je meni znano in stem ni problema,problem je samo bil v tem da mi en mal razlozi potek da kej prevec za brezveze ne odsraufam. Za dihtmasungo mislis un rdec silikonski kit do 300 stopinj celzija? Za bloke mislis da jih kje z kladivom po robu namlatim da grejo pocasi dol al da jih zakajlas malo?Samo kajlanje ni dobro ker naredis brazgotine. Vodna pumpa me se zanima kje se nahaja,se mogoce nahaja pred stromom k ma ze tist crn pokrov in gre ke notr cev. Zanima me tudi predvsem ali se ta vodna pumpa lahko razleti na prafaktorje al jo odsraufas ali snemes in se drzi v kosu? Kaj pa oljna,se ta tudi v sklopu drzi in ce ostane fiksirana na motorju al kako,k si reku da je ni treba dol jemat in kje tocno je ali kako izgleda ena in druga pumpa ? Za strom odklopit so kabl ceveljcki al kako? Hvala ps naj s3e nekdo pove za to vodno pumpo tocno in kaj jo goni?Kaksen jermencek kot oljno? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
beli Objavljeno Junij 15, 2005 Deli Objavljeno Junij 15, 2005 In ti se misliš tega lotit? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 15, 2005 Deli Objavljeno Junij 15, 2005 No hvala ker si se me usmilil. Vids to z lagerji,dihtungo,nabijanjem lagerjev in podobno je meni znano in stem ni problema,problem je samo bil v tem da mi en mal razlozi potek da kej prevec za brezveze ne odsraufam. Za dihtmasungo mislis un rdec silikonski kit do 300 stopinj celzija? Za bloke mislis da jih kje z kladivom po robu namlatim da grejo pocasi dol al da jih zakajlas malo?Samo kajlanje ni dobro ker naredis brazgotine. Vodna pumpa me se zanima kje se nahaja,se mogoce nahaja pred stromom k ma ze tist crn pokrov in gre ke notr cev. Zanima me tudi predvsem ali se ta vodna pumpa lahko razleti na prafaktorje al jo odsraufas ali snemes in se drzi v kosu? Kaj pa oljna,se ta tudi v sklopu drzi in ce ostane fiksirana na motorju al kako,k si reku da je ni treba dol jemat in kje tocno je ali kako izgleda ena in druga pumpa ? Za strom odklopit so kabl ceveljcki al kako? Hvala ps naj s3e nekdo pove za to vodno pumpo tocno in kaj jo goni?Kaksen jermencek kot oljno? ← Ja ono do 300 stopinj namazes po robu bloka! Oljna pumpa se nahaja pod variatorom in jo zene majhen jermencek prek gredi,saj bos vido kak je,ampak ta oljna pumpa ostane not, naj te ne moti! Samo pazi ko bos gred nazaj not daval ne pozabit da mores gred skozi tisti jermencek dat in pol eno podlozko in cevko...variator nazaj itd,zapomni si vrstni red kak si ven jemal! Na oni strani ko je magnet pa samo cev z deklca dol, deklc dol ,magnet dol...dalje pa tak ves, pa ne nic ne razpade! vodna pumpa pa je v blokih in naj te tudi to ne moti, ker je ni treba ven jemat al pa kaj! Potek pa uganke pa mislim da sem ti napisal in ce si ze to pri drugih motorjih delal mores tudi to zaj znat in se znajt! Z gumjastim NEZNO ne nekega sraufncigera na sred bolka pa gremo :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 15, 2005 Deli Objavljeno Junij 15, 2005 aja za strom.... Odklopis na levem boku skuterja,pod plastikami so zice,leva stran ce stojia za skuterom in gledas naprej, prvo odklopis tam nekje pri posodi za olje (ena zica je) potem dol pri onem stekereceku ven potegnes vse in pol jih potegnes skoz ogrodje skutera in z blokom vzames do,saj to bos vedu ce si neki majster :P :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
markob Objavljeno Junij 18, 2005 Avtor Deli Objavljeno Junij 18, 2005 (popravljeno) Hvala za enkrat. Kaj pa tist srauf k drzi motor na gestelu,to se samo odvije in ga vn potegns? Pa kolo je mogoce tudi treba dat dol,da potem lazje sraufas na ponku al ne? A semeringe je treba tudi vrjetno nove kupit?Ker men so rekl samo za lagerje ker so zanic,tesnilo med cilindrom in blokom in pa zdej za blok z silikonskim kitom,za semeringe mi pa ni noben omenju.Al je mogoce da jih ni nujno menat sigurno je pa boljse ce jih.Semering je tisto tesnilo k ma zicno vzmet okol? Kje se pa voda iz cilindra spusti? Popravljeno Junij 18, 2005. Popravil markob Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ScootFreaK Objavljeno Junij 19, 2005 Deli Objavljeno Junij 19, 2005 Ja semeringi se dajo novi ja...saj nena dost pridejo,ja semering je tista ''gumica'' ko ma fedro not okoli.... meni se zdi d ako cevi dol vzameš pol itaq ven stece... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se