ScootFreaK Objavljeno Julij 2, 2005 Opozori Objavljeno Julij 2, 2005 Jas saj, pri meni tud skoz blo da sn v petek mislo nekaj naret pa sn mogo do ponedeljka cakat da se trgovina z deli ofnla :P :P Nic grem malo spat pa v ljutomer :D ajde
markob Objavljeno Julij 3, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2005 Mal sem studiral ker nimam nic za delat,ce bi slo tako da bi dal recimo lagerje v sraufstok,al pa da bi lager prijel z tistimi klescami k stisnes in drzi stisnjeno in da bi nato sel z snemalcem lagerjev zahaklat klesce namesto lagerje in jih dat dol sam nevem ce nebi lager ohisje zdrsel. Caki pa ce se tolk lagerji drzijo blajerce,kako jih bom pa jest potem na izzy gor nazaj dal,ce bom segreval samo blok in dal lager notr,nato ba blajerco notr v lager???
ScootFreaK Objavljeno Julij 3, 2005 Opozori Objavljeno Julij 3, 2005 Probaj btk :D Ja kak lol, ko mas lagerje v blokih samo daš blajerco not pa začneš skup stiskat bloke,saj ko prideš do tega da že z šraufi stiskuješ skupaj pol gre na izy vse skupaj :D Težko se ti zdaj vidi ker se lager močno drži blajerce :doze:
markob Objavljeno Julij 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Danes bom probal sestavit motor,strah me je pa po tem semeringu vsekat,ker se kr drzi in me je strah da nebo slo prevec na silo ven.A ma to v bloku isto sedlo kot lager?
ScootFreaK Objavljeno Julij 5, 2005 Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 nah vdari samo ven,samo si zapomni kak so obrnjeni! :doze: .)
markob Objavljeno Julij 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2005 Sej je semering ta komplet rjava zadeva,ta zadeva podobna komplet lagerju?Da ni to samo tista fedrca. pa je treba to nujno ven dat,mislis da ne opravlja vec svoje naloge?Hm vrjetno da res ne.
markob Objavljeno Julij 6, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 6, 2005 Nadaljevali bomo v petek,ni cajta drugace.Materijal mam,zdej je treba semeringe ven pa vse nazaj ce bo slo dat. A ti tudi z silikonskim kitom tesnis med cilindrom in blokom,ker mehanik je zaterjeval da se je vedno kitalo,jest pa vem da je bila med cilindrom in blokom alu tesnilka. Aja pa a mam prov da gre manjsi semering na tisto stran k je magnet notr?
ScootFreaK Objavljeno Julij 7, 2005 Opozori Objavljeno Julij 7, 2005 Sej je semering ta komplet rjava zadeva,ta zadeva podobna komplet lagerju?Da ni to samo tista fedrca. pa je treba to nujno ven dat,mislis da ne opravlja vec svoje naloge?Hm vrjetno da res ne. ← Nadaljevali bomo v petek,ni cajta drugace.Materijal mam,zdej je treba semeringe ven pa vse nazaj ce bo slo dat. A ti tudi z silikonskim kitom tesnis med cilindrom in blokom,ker mehanik je zaterjeval da se je vedno kitalo,jest pa vem da je bila med cilindrom in blokom alu tesnilka. Aja pa a mam prov da gre manjsi semering na tisto stran k je magnet notr? ← Mores menjat da ti ne zacne psuscat olja ! Tudi ja, samo pol pocakas eno uro alpa dve da se kit strdi lepo in nena kam stece! Ammm nevem zaj tocno ne, saj te vidis po velikosti lukenj al si nisi zapomni ki je keri bil pa kak so bli ? :blink: :blink:
markob Objavljeno Julij 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Ne za semeringe mi je on neki govoru pa sem pozabil jest jih bom dal danes ven. A kit da se mora strditi,sm mislu da das kr takoj gor. Pa blok tudi z kitom namazem pa malo pocakam da se posusi k bom zapiru,ne?
ScootFreaK Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Ne ko namažeš daš kar vkup pol počakaš eno uro da se strdi, zarad cilindra da nei mogoče kaj kam steklo :doze: ni treba namazat pa čakat pa pol vkup dat :)
markob Objavljeno Julij 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Ok,hvala,pa ti tudi z kitom mazes cilinder?Ker sem 100% da ko sem z abivsi motor kupil 70ccm3 cilinder,da sem imel alu tesnilko zraven,edino nisem siguren ali je bila za cilinder-glava,ali cilinder-blok. Ker zgleda ne nic da bi bilo kje kaksen kit videti.
ScootFreaK Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 al namazes al kupis dihtunge isti qrc :) Zdaj edino nevem ce se pri Lc cilindrih lahko maze kapa glave cilindra mislim da je neko tesnilo med kapo cilindra in cilindrom :doze:
markob Objavljeno Julij 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Med glavo in cilindrom je tesnilo ja,dol je pa kit. grem zdele sraufaz pa povem kasneje rezultat. Kaj pa ko strom nazaj zasraufam bo vse na isto lukno slo,ali se lahko zafrknem in zamaknem predvzig ali odobno?
ScootFreaK Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Mislim da nemoreš nic zgresit ! vse gre na iste luknje nazaj...na tisto ''perico'' na gredi si pazo da nisi zgubu?? ko pride magnet gor?
markob Objavljeno Julij 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Mislis kajlo,nisem je zgubu. Zdej sem skupaj stlacu motor in se kr zategnu sraufe.Problem je pa v tem da gre blajerca oziroma vrat kamor se pritrdi bat kr tezko ven pa notr,se mors kr mal potrudit,ok nekaj je vrjetno zato ker so novi lagerji in nova semeringa,ampak ce sraufe odtegnem in malo potolcem okrog gre blajerca takoj malo lazje ven pa notr ampak se vedno teze kot prej. Nevem al nej zategnem pa sestavim motor?Ker bloka sta stisnjena lagerja sta tudi obadva na uc lepo notr dana.Dej povej kakse izkusnje mas ti. Malo je tezko opisat kolk je blajerca zasponana ampak je kr ornk. Ce tisti konec gredi k je magnet gor obrnes kadar je odtegnjeno in malo potolceno,gre,ce pa zategnes pa zelo tezko premikas na tak nacin. Je normalno al ni?Vem da se bo tudi kasneje ulaufal vse skupaj samo se mi malo cudno zdi.Pa tudi razderat se mi nebo dalo spet.
ScootFreaK Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 moje izkusnje hmmm......prvic sem isto mislo zakaj tezkoooooo kaj sem naredo narobeeeee...ampak nic ni, to normalno da gre na trdo,ce ko obrnes z roko magnet pa gre gred na tezko obrnit je normalno! se ze ulaufa to vse ! ti kar zasraufaj do konca in to skup naredi pa zalaufaj!
markob Objavljeno Julij 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Glih zdele sm dam prsu pa si mi zdele replayu. Ja ok bom skupaj sesraufu,vem da se ulaufa samo potem morm ko bo motor zalaufu se enkrat kasneje pomojo mal vijake zasponat al ne? Magneta pa se nimam gor,z magnetom bi slo lazje,ce pa direkt na gred primes gre pa full tezko,ni glih zariban ampak gre tezko.Drgac sem pa probal ce drzim blajerco.NIc bom jest to sestavil,jutri bom pa vrjetno se zadnje sraufe zategnu in zalaufu. Kje morm antifriz nazaj v motor nalit in kaksno mesanico?Voda je vrjetno destilirana,kolk gre pa vsega skupaj notr,pol litra?
ScootFreaK Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Am ja valda ce drzis samo za blajerco da gre tazko HALO saj to ni nikakrsen oprijem :D ko bos mel navitje pa magnet gor pol zasukaj pa bos vido da nevem kak tezko tudi ni :) am nisem se sliso da bi se pol naknadno kaj zategovali,razen pri avtu se glava po servisu (1000 km po) še 1x zategne:) ti samo stegni pa zalaufaj pa bo :OK:
ScootFreaK Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Am aja za antifriz pa nevem kak so mesance ker sem mel jas zracno hlajenje :( nalij destilirano vodo pa malo antifrisa na oko, in pol cimprej koga vprasat za mesanco ko ma vodno hlajenje...mislim pa da zaj poleti destilirana voda in malo antifrisa lih prau.....ker sem sliso da samo antifris unicuje cevi :doze: :doze:
markob Objavljeno Julij 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 (popravljeno) Motor bom sel cez okol 3 ure dol do konca posraufat,ker sem ga vceraj ze sestavil,samo se kaksen srauf je treba prisrafat,potem pa sporocim ce bo vzgal,zgleda vse skupaj dost normalno. Malo me skrbi zaradi silikona ki je v prostoru kjer se blajerca vrti in pa med cilindrom in blokom,ker na notranjih straneh po 1mm vn kit strli,ampak to bo vrjetno itak zmlelo scasoma. Ja zdej morm pogruntat kako se voda v hladilni sistem natoci ker nimam pojma,ce je treba kej luftat sistem ko nalivas vodo,pa tisto objemko za taveliko cev za vodo nemorem skupaj stisnit ker ma cuden sistem,bom dal pac navadno objemko na srauf. Pa malo ga bo treba tudi ulaufavat,kaksne 500km?Ampak sej pomoje ni nuje,ampak vseeno,pa v benz naliti na cel 4litrski tank kaksne slabe pol deci olja za vsak slucaj. Popravljeno Julij 9, 2005. Popravil markob
ScootFreaK Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 normalno mešanco in to saj nimaš cilindra novega,jah malo na izi na začetku pol pa gasaaaa :D :P
markob Objavljeno Julij 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 No zadeva je vzgala in dela full tiho in lepo zaenkrat,upam da bo tako tudi ostalo. Zdej pa sam se za hladilni sistem zvem kaj in kako in gremo test krog,ker motor je delal na standgasu 7 min pa je bil cagr za temp ze na polovici brez vode. No drugace se ti pa morm se zahvalit za pomoc in hvala za hitre odgovore!
ScootFreaK Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Ne prevec brez vode kurblat :D Ma ni zakaj se priporočam če bom le znal :D
markob Objavljeno Julij 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 Je blo prej mal zmede.Vlijem vodo notr,zaprem,zakurblam,se pelem 3 kmje in pogledam cagr v rdecem polju.Mal se mi je cudno zdel,grem na petrol,odprem pokrov posodice in gledam kako vidno voda zgine in cagr istocasno leze proti nuli.Zgleda da je glih mogu dobit mal pritiska in da si mogu posodico odpret da je potegnl vodo,zdej pa dela cist tko k more. Zgleda da smo v tem primeru zmagal in prisparal okol 30ksit za delo,za materijal je slo pa 10ksit.Se splaca. Posodica za vodo je pa vzunaj pri balanci namesto pri non h2o motorju k je posodica z abremz olje,pa mi tega ni znal noben povedat dokler nism dol spredn konc vzel.Ampak zdej saj vemo kako in kaj.
ScootFreaK Objavljeno Avgust 11, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2005 No ded se ti vredu dela od menjave lagerjev? al ti ze kaj je** :D no samo informativno vprasanje ker me res zanima ce si vredu skup dal :grim :D :oops:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se