markob Objavljeno Avgust 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 (popravljeno) No ded se ti vredu dela od menjave lagerjev? al ti ze kaj je** :D no samo informativno vprasanje ker me res zanima ce si vredu skup dal :grim :D :oops: ← Seveda da dela zakaj pa nebi,sej je bilo prov enostavno.Sej take stvari so mi jasne,samo delal nisem se nikoli tega oziroma tolk podru motor. Tomose sploh nisem hotu dat na pol ker majo tolk nepotrebnih delov da ti jih vedno nekaj ostane. Motor sem ze 3x przgal na 105km/h(klanec navzdol) pa je,na zacetku sem naredi 500km lepih,malo dinamicnih da pritisne materijal potem pa gas zadeva dela ko sus. Glih vceraj sem pa studiral kaj razlikuje 125ccm3 motor od navadnega 50ccm.Ok blajerca,potem pa nevem lagerji so mocnejsi?Vrjetno je tudi blok motorja vecji? Malo sem studiral da je brezveze frizirat motor in dat gor 200ksit ce lahko kupis 125ccm motor. Sam k je treba imeti izpit za to cudo,neda se mi pa zafrkavat z policaji,pa tudi tistim k rata rumeno tablc met,cde te ustavi sej ni neumen kako motor ropoto,pa tudi bolj glumazen zgleda. Mel bi pa gillero 180 z cilindrom 210ccm3 in pa kaksen ornk frgazer itd,me prov zanima kolk bi to trgal. Popravljeno Avgust 12, 2005. Popravil markob
ScootFreaK Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 :) Beri malo poste, kjer so se menli kako so registrirali 180cc na 50cc :OK: :OK: Pa nimas porblemov z policaji razn na radar te ne sme vlovit :D :fight2: al pa kupis 125 pa MHR 180 cyl gor, kar je se boljse menda :D
ScootFreaK Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 ===> TUKAJ <=== Vec pa sprasuj tam da neoma :topic: prevec :D
markob Objavljeno Avgust 12, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 A si mislu da mi nebo uspelo?Je zvenelo tako?
ScootFreaK Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 Ne to vprasal sem pac keer lahko vredu vkup das pa se kaj zjebe :D
markob Objavljeno Avgust 13, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 13, 2005 Mislim da je slo zlo dobr po nacrtih skupaj,tako da bi se res tezko kej zjebalo. Ti si ze kej gruntal glede tega da ti motor ko je malo segret(ko je topel se efekt malo bolj pozna),zamori tocno pri 40km/h in gre tezko naprej. Vem da skuterji nimajo saltunge,ampak nekaj presalta pri 40km/h pa ce se svet na glavo postavi. No najbolj se to pozna k se furas 60km/h in mors gas spustiti in pade brzina na 40km/h nato pa iz te brzine hoces startat.Das gas motor pa nikamor za 3 sekunde nato pa spet ko sus. Jest nevem al gre pri 40km/h jermen tolk visje ali nizje da se to cuti kot malenkostno saltanje ,ali ima sklopka prste pri tem vmes(sam sklopka se odpre in to je to),tako da res nevem. Jest se vedno mislim da je jermen,k vem da se malo ze sivi vidijo in je mozno da takrat od 40km/h naprej motor jermen bolj naspona in ta malo zdrsi(ceprav motor mori,in ga ne vrti v prazno). Valjcki niso ker so bili menjani in sedaj tudi dela motor kot je treba,razn ce se je vse skupaj usede ulaufa in se sedaj to pojavi.Takrat ko niso delovali valjcki je bilo to pri 60km/h in motor je res rabil,sedaj je pa to samo za 3 sekunde in motor leti. Je dost podobno kot prej k so bili valjcki krivi sam da je iz 20sekund prislo to na 3. Cudno se mi zdi da o tem nic noben neve pa toliko uporabnikov je gor.
djeZo Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Mislim da je slo zlo dobr po nacrtih skupaj,tako da bi se res tezko kej zjebalo. Ti si ze kej gruntal glede tega da ti motor ko je malo segret(ko je topel se efekt malo bolj pozna),zamori tocno pri 40km/h in gre tezko naprej. Vem da skuterji nimajo saltunge,ampak nekaj presalta pri 40km/h pa ce se svet na glavo postavi. No najbolj se to pozna k se furas 60km/h in mors gas spustiti in pade brzina na 40km/h nato pa iz te brzine hoces startat.Das gas motor pa nikamor za 3 sekunde nato pa spet ko sus. Jest nevem al gre pri 40km/h jermen tolk visje ali nizje da se to cuti kot malenkostno saltanje ,ali ima sklopka prste pri tem vmes(sam sklopka se odpre in to je to),tako da res nevem. Jest se vedno mislim da je jermen,k vem da se malo ze sivi vidijo in je mozno da takrat od 40km/h naprej motor jermen bolj naspona in ta malo zdrsi(ceprav motor mori,in ga ne vrti v prazno). Valjcki niso ker so bili menjani in sedaj tudi dela motor kot je treba,razn ce se je vse skupaj usede ulaufa in se sedaj to pojavi.Takrat ko niso delovali valjcki je bilo to pri 60km/h in motor je res rabil,sedaj je pa to samo za 3 sekunde in motor leti. Je dost podobno kot prej k so bili valjcki krivi sam da je iz 20sekund prislo to na 3. Cudno se mi zdi da o tem nic noben neve pa toliko uporabnikov je gor. ← so valjcki, druga ne more bit. ja, valjcki se cisto drugace zacnejo obnasat po prvih prevozenih 100km, od kar jih menjas. sicer pa dvomim, da si se zajebaval pa preizkusal valjcke na 0,1g natancno. poskusi s tem. ce imas luknje v pospeskih, potem so pretezki (ali obrabljeni), ce imas prelahke se masina zvrti v visoke obrate (slisis po zvoku), vendar ni pravega pospeska. zaj pa mors naj pravo razmerje, torej taksne valjcke, ki ti bojo dali pospesek od 0kmh pa do koncne brez lukenj. tudi tisti efekt, da ko spustis gas in ga ponovno privijes, tudi takrat ne sme bit luknje. zato, ko bos preizkusal valjcke moras obvezno masino vsakokrat dobro segret in probat kako dela, ko je fajn ogreta (ker ma masina malo vecjo moc, ko je se bolj hladna - se posebej se ta efekt pojavi pri AC skutih).
markob Objavljeno Avgust 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Se mi zdi da imas prav,ampak prej sem mel te probleme k so bili valjcki znucani in j emotor rabil 20sekund da je zacel delovati kot je treba.Potem sem jih zamenal in je delal motor ,po tem sem pa prevozil kaksne 300km in se je zacel to pojavlat da pri 40km/h mori motor in rabi 3 sekunde iz tistih 40km/h naprej. Moti me to da morajo biti valjcki cist novi se po 300km prevozenih in nevem zakaj se to pojavi. Ko sem sam menjal sem dal orginal 8.5gramske valjcke ampak je delalo isto,na servisu so mi pa kasneje dali 6.5 baje gramske in ma motor full mocnejse pospeske kot orginal,tako da mislim da so malce prelahki ker se mi je tudi koncna zmanjsala za 5km/h. Tako da vrjetno morajo biti mal tezji,problem je samo v tem ker nevem kako to narediti.Morm kupit celo paleto valjckov od 6.5 pa do recimo 7.5g. To pa stane in v kaksni paleti se jih sploh dobi?Ker eni stanejo 2ksit in nemorem 5 kompletov kupit za 10ksit. Pa nebi rad tega izvajal ker nimam pravega kljuca za odsraufat variomat oziroma tisti prvi zobnik k je starter nanj povezan in sem vedno improviziral,ampak to ni dobro k ga bi poskodoval. Tako da nevem kaj narediti.
djeZo Objavljeno Avgust 15, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 15, 2005 Se mi zdi da imas prav,ampak prej sem mel te probleme k so bili valjcki znucani in j emotor rabil 20sekund da je zacel delovati kot je treba.Potem sem jih zamenal in je delal motor ,po tem sem pa prevozil kaksne 300km in se je zacel to pojavlat da pri 40km/h mori motor in rabi 3 sekunde iz tistih 40km/h naprej. Moti me to da morajo biti valjcki cist novi se po 300km prevozenih in nevem zakaj se to pojavi. Ko sem sam menjal sem dal orginal 8.5gramske valjcke ampak je delalo isto,na servisu so mi pa kasneje dali 6.5 baje gramske in ma motor full mocnejse pospeske kot orginal,tako da mislim da so malce prelahki ker se mi je tudi koncna zmanjsala za 5km/h. Tako da vrjetno morajo biti mal tezji,problem je samo v tem ker nevem kako to narediti.Morm kupit celo paleto valjckov od 6.5 pa do recimo 7.5g. To pa stane in v kaksni paleti se jih sploh dobi?Ker eni stanejo 2ksit in nemorem 5 kompletov kupit za 10ksit. Pa nebi rad tega izvajal ker nimam pravega kljuca za odsraufat variomat oziroma tisti prvi zobnik k je starter nanj povezan in sem vedno improviziral,ampak to ni dobro k ga bi poskodoval. Tako da nevem kaj narediti. ← jah najprej kupi neke vmesne, kaj te vem 7.5g. probaj kak bo z njimi, pol pa vidis, ce mas lukne daj not mesano 6.5 in 7.5 in ce motor dobiva visoke obrate daj 7.5 mesano z 8.5. in pa nic ni blo narobe s tem, da ti je slo manj (bi ti slo vec, ce bi dal motorju vec casa). ti si nastelaj valcke tak, da bos mel najboljse pospeske, ne pa da bos mel najvecjo koncno.
markob Objavljeno Avgust 16, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Sej imam zlo dobre pospeske,sigurno bolj kot orginal ker je motor prov zivcen. Kaj pa ce bi dal mesano z temi 8.5 valjcki? Kako se pa to mesa,vrjetno simetricno,na vsak PAR plac enega stran in novega notr.Nekako crno telen in tako naprej.
djeZo Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Sej imam zlo dobre pospeske,sigurno bolj kot orginal ker je motor prov zivcen. Kaj pa ce bi dal mesano z temi 8.5 valjcki? Kako se pa to mesa,vrjetno simetricno,na vsak PAR plac enega stran in novega notr.Nekako crno telen in tako naprej. ← ja, mesa se tak da das enega X potem pa enega Y in tako po vrsti, kot si ze sam pogruntal. mesat 6.5 in 8.5 ni najbolj primerno, ker so velike razlike (kar 2g) med temi valjcki. naceloma se mesajo majhne razlike.
bugi Objavljeno Maj 16, 2006 Opozori Objavljeno Maj 16, 2006 Zdravo! Dejte mi sam hit povedat kok prbližn pride menjava gredi pr serviserju, neki se prav okol 60.000sit. Prašam pa k mam doma eno dnajko k so ležaji šli pa po možnosti še gred tko de bom mal zaslužu sam morm vedt kok se kj cene giblejo pr serviserju. Treba je mal do dnarja pridt :OK: :OK: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se