Matic doc Objavljeno Marec 21, 2007 Opozori Objavljeno Marec 21, 2007 A mogoče kdo ve, če se kje dobi cenik od kataloga Ducati accesories 2007 (razen seveda pri končesjonarjotu) ? Kakšnega posebnega cenika tud jst nisem našel. Drugače pa poglej tole stran, kjer najdeš večino stvari iz kataloga (in še nekaj več), zraven pa so pripisane cene, ki preverjeno veljajo tudi pri nas. http://www.ducatisaarland.de/specoffer.htm?typ=12
jakabmwdrei Objavljeno Marec 22, 2007 Opozori Objavljeno Marec 22, 2007 Kakšnega posebnega cenika tud jst nisem našel. Drugače pa poglej tole stran, kjer najdeš večino stvari iz kataloga (in še nekaj več), zraven pa so pripisane cene, ki preverjeno veljajo tudi pri nas. http://www.ducatisaarland.de/specoffer.htm?typ=12 To bo to. :OK: tnx
zajedalec Objavljeno Maj 1, 2007 Opozori Objavljeno Maj 1, 2007 A mi lahko prosim kakšen ducatist napiše, kaj točno pomeni TESTASTRETTA....
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 1, 2007 Opozori Objavljeno Maj 1, 2007 Dobesedni pomen prevoda iz Italjanščine v slovenščino je OZKA GLAVA.. Kaj pa to pomeni ne bi vedel
Stric Burek Objavljeno Maj 1, 2007 Opozori Objavljeno Maj 1, 2007 Mogoče tle kej piše: KLIK1 Alpa tukej: KLIK2
tadejz Objavljeno Maj 1, 2007 Opozori Objavljeno Maj 1, 2007 A mi lahko prosim kakšen ducatist napiše, kaj točno pomeni TESTASTRETTA.... Testastretta je ime motorja.Model 996 so izpopolnili,spremenili so konstrukcijo glave motorja, kote ventilov so zmanjšali,malo spremenili desmodromik krmiljenje in nastal je testastretta motor, po naše ozka glava :) . Ozka glava pa zato,ker je glava motorja s temi spremembami ožja od predhodnih.
buco30 Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 živjo,prijatelji ducati-ja.Rad bi vprašal ali je ducati monster620 dark (l 2005)dobr nakup za začetnika.že v naprej se vam zahvaljujem.hvala
tadejz Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 živjo,prijatelji ducati-ja.Rad bi vprašal ali je ducati monster620 dark (l 2005)dobr nakup za začetnika.že v naprej se vam zahvaljujem.hvala Če bi rad vozil Ducatija in če si začetnik,je monster 620,695 najprimernejša izbira!
flight69 Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 Oi! Jst sem ga kupil marca, kot svoj prvi pravi motor. Zaenkrat, po skoraj 9000 km, nobenih problemov. - enostaven za vozit - dovolj navora - bremze dobre - nizek sedez - sopotnica se zadaj nic ne pritozuje (je pa res, da je bila najdaljsa voznja v enem kosu okoli 150km) - dokaj udobna drza - servis normalna cena(na 10Kkm 90eur, na 20Kkm okrog 130eur -Claas Lju ) - pospeski in hitrost - zame kot zacetnika vec kot dovolj. - poraba - moja vajenška 4,5 l - komplet gum Diablo Strada (tut tovarnisko ze gor) okoli 260 eur - nic se mi se ni odsraufalo, kot nekateri grozijo... :whistle: - ce ga stolces je pa draaaagooooo Vazno, da kupis lepo ohranjenega in po moznosti s sestimi prestavami... Paaaa, ce se nimas opreme, pristej vsaj se 1000eur za priblizno ok robo in vse dodatke (pokrivalo za motor, stojalo, kljucavnice, verige, spreje....) ) Lp! Flight
Matic doc Objavljeno Avgust 17, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 17, 2007 (popravljeno) živjo,prijatelji ducati-ja.Rad bi vprašal ali je ducati monster620 dark (l 2005)dobr nakup za začetnika.že v naprej se vam zahvaljujem.hvala Tudi jaz sem bil nekoč v podobni dilemi, ampak sem se nato odločil za S2R (800ccm). Glavni razlog je bila moja višina (188cm) saj ima SR serija 800mm visok sedež, poleg tega pa bi po nasvetu ostalih 620 kmalu prerasel. Mogoče se ne sliši ravno pametno 800ccm za prvi motor, ampak sem se zadeve lotil lepo počasi, korak za korakom. Danes odločitve ne obžalujem, motor je točno to kar rabim (dovolj moči, navora ...). Pred časom sem imel priložnost preizkusiti 695 (zelo podoben 620, le nekaj konjev več) in prišel do zaključka, da ima 695 občutno manj moči in navora v nižjih vrtljajih, tu se vse dogaja nad 6000 obrati, zato je več prestavljanja, ima pa mehkejšo sklopko, kar ga naredi prijaznejšega v mestu. Mislim, da razlika v ceni med tema dvema modeloma ni tako velika, kot je dejanska razlika v vožnji. Seveda je vse odvisno zakaj rabiš motor. Sprobaj oba in se sam odloči. Aja, pa če se odločiš za 620 bodi pozoren, da ima spredaj 2 diska, baje varianta z 1 diskom (dark) ne nudi dovolj. Popravljeno Avgust 17, 2007. Popravil Matic doc
flight69 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Matic, se strinjam s tabo, S2R(800) je sigurno boljsa izbira, tudi jaz bi se odlocil zanj, ce ne bi bilo enega bistvenega dejavnika: razlike v ceni med 620(04,05) in S2R, ki je bila takrat, ko sem jaz kupoval okoli 2000eur(v ita, pri nas se vec). To je bilo pa ravno za opremo za dva. Drugace pa ni dileme, kateri je boljsi nakup in za pametno glavo ni 800ccm prevec. Zaradi cene sem jaz startal s 620, ko se pa nabere cez zimo se kaj, bomo pa videli :hmm: Edino ni mi jasno, kaj si mislil s tistim, da se vse dogaja nad 6000 obrati? Verjetno se vecji navor res fajn pozna pri pocasni voznji v prvi in drugi, tu je res zoprno pri 620-tki? Drugace pa je pri meni ponavadi okoli 4000;po mestu ga ne mores tisat (al pa?), zunaj mas v momentu cez 100, moram pa cez 130 v sesti, da gredo obrati preko 5000, ce seveda enakomerno pospesujem... Edino prehitevanja so druga stvar... A ga jst prevec sparam,al kaj :blush: Lp! Flight
buco30 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 živjo!tudi jaz se nisem mogel odločiti kateri motor bi kupil.Pa vendar je tehtnica pokazala na 620.Že zaradi cene.Mogoče čez nekaj česa 695 ali pa s4r.Nisem pa vedel ,da res obstaja takšna borba,,če vozim japonca-vse drugo za en drek,,.Torej ducati je zakon.res hvala za nasvete.Aja opremo pa že mam.Usnje sem kupu pri Hermanu,zelo dobr.Še enkrat hvala.
pirrulz Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 blablabla .... Mogoče čez nekaj česa 695 ali pa s4r. ... blablla. butzidrajcig, menim, da se ti je dogodil majhen lapsus. Iz 620 (in da, vzemi dark DD - double disc in ne SD - single disc) na 695 (73 HP, 6.2 kgm navora) ali pa iz 620 na S4R (117 HP, 10.1 kgm navora) je rahla razlika. Domnevam, da se ti pri S4R ni pozabilo zraven napisati še "testastretta" (130 HP, 10.6 kgm navora), kajti v tem primeru bi bil kar konkretno blazen.
buco30 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Ravno zato sem na forumu ducati,da izvem čim več od voznikov .Res pa je da je velika razlika.Vendar so sanje dovoljene,mar ne!
pirrulz Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Vendar so sanje dovoljene,mar ne! Seveda so. In če bi bil Milan Kučan, bi ti še rekel, da je jutri nov dan. Ker pa nisem, ti pa lahko rečem, da je morda pred naskokom na S4R testastretta morda modro prej za sezono ali dve zajahati še S2R800 ali S2R1000.
buco30 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 saj veš ,da ne moreš z glavo skozi zid.seveda bom upošteval tvoje navodilo.Ko kupim motor se oglasim k tebi.
buco30 Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Mogoče sem tudi jaz naredil napako ,ker sem napisal,da sem začetnik.Pravzaprav sem.Pred 7-mimi leti sem imel yamaha fazer l 98pa sem ga moral prodati zaradi zdravstvenih problemov.Sedaj se mi dopade monster 620,s2r,s4r,vem pa da sta zadnje dva prehuda za začetek.Tako da se vsem voznikom ducatija opravičujem.Nekako se mi zdi pošteno,da igramo odprte karte.Še enkrat hvala.
TBoxer Objavljeno Avgust 18, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 18, 2007 Jaz pa ti priporočam, v kolikor nisi divjak^2 in te ne sprovocira že vsaka budala na cesti, da si kupi najmočnejši motor ki si ga lahko privoščiš. Motor ima ročico za plin, ki jo odpreš po potrebi, ne ?? Po mojem ti bo monster 620 zelo kmalu premalo. (Moj prvi motor je bil/je 85hp in 100 Nm, na začetku se mi je zdelo da močnejšega ne bom rabil nikoli, sedaj drugo sezono pa mi je že "prešvoh", nisem nek divjak, samo ko odprem plin do konca me pusti skoraj ravnodušnega, nič ni več nasmeha na ustih od ušesa do ušesa, kot je bil na začetku. Peljem pa se še vedno zelo vredu in skoraj nikoli nimam problemov pri prehitevanju. Tako da jaz bi vzel najmočnejše kar si lahko privoščiš. Pa še to, na začetku sem odpiral ga do konca le na dolgih ravninah (ko ni bilo nikogar okoli) in od 3 prestave naprej - da sem dobil občutek za vso to (strašansko) moč in kaj kmalu ugotoviš da sploh ni bav-bav. Samo previdno.) lp
iztok66 Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Prosil bi če kdo pozna kaki servis za ducati motorje, in sicer sem iz okolice Radenc, tako da iščem nekaj bolj v SV Sloveniji Hvala :)
Vale Objavljeno Avgust 20, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2007 Prosil bi za pomoč, iščem Ducati servis v SV Sloveniji, sem namreč iz okolice Radenc. Hvala :) Predlagam ti, da si prebereš kakšno stran pred to, kjer že vse piše o vseh serviserjih ... drugače ga pa tam okoli tebe ni, boš moral kar v SZ Slovenijo na izlet ...
SuzyRider Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 pozdravljeni. iz suzukija na bmw-ja, sedaj pa razmišljam da bi probal ducatija, ki je bil v izboru že pred suzukijem pred parimi leti. in sicer me zanima model z 900ccm mašino. aja, SS. letnik do 2000. pebral sem poste,kjer je govora o monstru z enako mašino in ni bilo nekih kritik. je potrebno še kaj posebaj paziti pri nakupu ducatija? :unsure: LP S
krava Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 ..je potrebno še kaj posebaj paziti pri nakupu ducatija? :unsure: LP S Ja. Če še je sploh kateri del original. :D
obad Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Ja. Če še je sploh kateri del original. :D Zakaj pa nebi bil noben del več originaln :unsure:
SuzyRider Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 skušam sledit... kaj pa naj ne bi bilo original na ducatiju? :unsure:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se