Skoči na vsebino

Razlika v konjih in končni hitrosti


Priporočene objave

Objavljeno
kupi si en fini 125 suter pa bo zadovoljil vse tvoje potrebe. :slap:

:(

sesalca pa res ne bi rad vozo. če bi se mi to svetlo, pol bi gledal v razredu okoli 300 čukov.

kaj pa še lahko dobim novega za 500 jurjev???

drugač pa... glede na to, da mam namen vse financirat sam in me ne finacirajo starši, botri itd., kot večino tukajšnjih mladcev, ki vozite 125 ccm, se 200 čukov fuuul pozna, sploh če upoštevate, da rabim še minimalno 150 čukov za izpit, pa da je potrebno potem motor še registrirat, zavarovat, nabavit še kufer zadaj, vsaj kako xena ključavnico, v kratkem še primerno obleko za malo daljšo pot, da me čist ne napiha... skratka, pri motorju za 500 čukov smo naenkrat pri cifrah okoli 800 čukov... in vse to moram zaslužit popolnoma sam...

sicer je blo to malo off-topic :unsure: , ampak enim gre očitno prelepo pri financiranju motorjev, pa sem jim moral malo obrazložit vse skupaj :devil: . Pa brez zamere!

Objavljeno
sicer je blo to malo off-topic  :unsure: , ampak enim gre očitno prelepo pri financiranju motorjev, pa sem jim moral malo obrazložit vse skupaj :devil: . Pa brez zamere!

kaj pa hočeš vse naenkrat, prvo izpit pa kako jakno in hlače pa šlem pol pa počasi naprej in nevem zakaj bi nujno novega, saj rablejni tudi ne razpadejo po 2 mescih če pametno kupiš, sploh kake 125 čoperje dobiš poceni in niso nič počasnejši od teh dveh endur.

Objavljeno
Zanima me ena specifična primerjava:

MZ 125 RT in Yamaha YBR125

MZ ima po podatkih 15 konjev in končno hitrost 118 km/h, Yamaha pa po podatkih 10 KM in po prodajalčevih besedah končno hitrost 115 km/h.

Kje se je pa potemtakem izgubila razlika v konjih, če je v hitrosti praktično ni? In kje še naj iščem razliko za 200.000 SIT razen pri disku (MZ) oz. bobnu (Yamaha) na zadnji zavori motorjev?

Evo božje resnice:

morš gledat v široki svet, ne pa da se daš nafarbat prvemu štacunarju ki ga itak zanima sam marža (zaslužek) od motorja pa če prodaja spejs šatla al konjski drek (kar je gotovo sinonim za "tvojo" bodoča yamachino(china=kitajska=poreklo izdelave tega motorja).

Točen podatek (bo pisal v prometni!) yamachina = 7,4 kW; MZ = 11 kW; evo še navor: yamachina 9,5 Nm, MZ RT 11,7 Nm; končna hitrost (po Motorradu: yamachina 84 km/h, MZ 125 RT 117 km/h!

Zelo pomembno vprašanje: kolk si velik? Če si večji od 1.6 m pozabi na yamchino!

med stopalkami in sedežem in krmilom je kar za 30 cm krajša kot MZ in ostali evropejci (cagiva planet, aprilia ETX...) Torej treniranje joge na jamachini zagotovljeno.

Še cena: vidu neke akcije pri Motorjetu - MZ 125 RT stane zdaj 660.000 al nekaj takega.

post-1616-1118134093.jpg

Objavljeno
kaj pa hočeš vse naenkrat, prvo izpit pa kako jakno in hlače pa šlem pol pa počasi naprej in nevem zakaj bi nujno novega, saj rablejni tudi ne razpadejo po 2 mescih če pametno kupiš, sploh kake 125 čoperje dobiš poceni in niso nič počasnejši od teh dveh endur.

a ni isto, če čakam in potem vse naenkrat kupim al pa če po delih kupujem? razliko vidim le v tem, da se lahko na koncu odločim drugače, če mam ves keš na kupu, če pa se sproti kupoval, pa sem lahko že kaj "narobe" kupil.

jest, hvala za božjo resnico... ne vem pa, kak so yamahi namerili 84 km/h. sem ravno danes dobil podatek, da gre v praksi 97 km/h.

bom pa malo drugače (bolj dolgoročno) vprašal: pozabite na 125 ccm in mi povejte kaj bi vzeli, če hočete potovalno hitrost cca. 120 km/h in dovolj moči, da se lahko 2 peljeta s potovalno tam okoli 100 km/h? čoperji mi nekak ne gredo v oko, gledam med sport in naked-bike variantami. limit pa bi bil tam okoli 1 mio za (lahko rabljen) motor - bi pač malo dalje šparal, pa potem vredu kupil.

Objavljeno
jest, hvala za božjo resnico... ne vem pa, kak so yamahi namerili 84 km/h. sem ravno danes dobil podatek, da gre v praksi 97 km/h.

ker verjetno števec kaže 100 in je to v resnici 84 :devil:

bom pa malo drugače (bolj dolgoročno) vprašal: pozabite na 125 ccm in mi povejte kaj bi vzeli, če hočete potovalno hitrost cca. 120 km/h in dovolj moči, da se lahko 2 peljeta s potovalno tam okoli 100 km/h? čoperji mi nekak ne gredo v oko, gledam med sport in naked-bike variantami. limit pa bi bil tam okoli 1 mio za (lahko rabljen) motor - bi pač malo dalje šparal, pa potem vredu kupil.

250 ccm čoperji - potovalna okoli 100, z dvema 80-100 POZABI PREHITEVANJA IN SE NAVADI UMIKAT NA ROB CESTE!

250 ccm naked in sport - potovalna 100, z dvema 100, prehitevanja možna če je placaaaaaa

500 ccm+ - no problem za vse.

do 1 mio imaš rabljenega ogromno. npr. moj ZR7 bo jeseni ali spomladi naprodaj za cca 850.000 sit in je več kot dovolj za vse tvoje potrebe. :P

Objavljeno
bom pa malo drugače (bolj dolgoročno) vprašal: pozabite na 125 ccm in mi povejte kaj bi vzeli, če hočete potovalno hitrost cca. 120 km/h in dovolj moči, da se lahko 2 peljeta s potovalno tam okoli 100 km/h? čoperji mi nekak ne gredo v oko, gledam med sport in naked-bike variantami. limit pa bi bil tam okoli 1 mio za (lahko rabljen) motor - bi pač malo dalje šparal, pa potem vredu kupil.

Najdu novega 500 ccm; iz Nemčije bi se ga dalo dobit za cca 1,1 miljona. Fun bike cagiva canyon 500, še vedno super dizajn (italijani pač), simpl mašina (bojda za italijana zelo vzdržljiva, ker ni navita) oljno-zračno hlajena, 35 KM pri 6500 v/min, italijansko dobro vzmetenje in diski (spredaj 296 mm, zadaj 240 mm), ne previsoka (sedež 795 mm) in kolesa 19/17 col (celo za rahel makadamček) ter ne pretežka (165 kg suha teža). Gre cca 155 km/h torej glih tisto kat iščeš za dva (dolg sedež, držaj, soliden vetrni ščitnik). Ni za spregledat: ker je pod 500 ccm je še dost ugodno zavarovanje in registracija.

post-1616-1118220456.jpg

Objavljeno

Za 1 mio SIT dobiš skoraj novega Kawa ER-5... 500ccm, 50 KM, končna okrog 180 km/h. Malo poglej v temo naslovljeno z imenom tega motorja.

Objavljeno

Jz b ti priporoču Kawasakija ZZR 250. Ima 35KM je 4 taktn, poraba 5-6 l/100km, l.1999-2000 stane cca 500 jurju (pol ko mal zglihaš) gre cca 175kmh, če sta 2 na motorju in sedita pokonci še zmeraj 150kmh dokaj z lahkoto.

Samo če se bi odločil za nakup ti priporočam zamenjavo prvega zabnika z malo večjim. Jz se mi zdi da mam 2 zoba več spredaj tako da se motor vrti pri malo nižjih obratih. Meni pride v 5. brzini pri 14.000rpm do 170 kar je normalno že 6. brzina. Tako da ga šele takrat vržeš v 6. ki se ne zavrti več v rdeče obrate. Končna je celo malo večja ker se motor pri navadnem razmerju na ravnini zavrti v rdeče obrate tako se pa ne + tega pe je vožnje pri 130-140 kmh veliko mirnejša saj se vrti pod 10.000rpm.

Motor pa ni čisti cestak ampak bolj kot cestno potovalen tako da lahko tudi 2 brez velikih problemov zdržita 200km turo brez postanka. (preverjeno)

Sploh pa je zakon ker je 4T in ne rabš olja za mešanco pa mašina mora zdržat z rednimi servisi vsaj 60-70 kkm. Z enim tankom (18l) pa lahko narediš od 300 do 360km. Največ sem jih verjeli ali ne naredil 400 in natankal 17.5l kar pomeni porabo 4.38l/100km. Najmanj pa 300km in sem tankal 16l kar pomeni 5.3l/100km. Vozim pa se kr pošteno. Regonalke do 140, AC do 170kmh. Vem da vsi pravijo da je poraba dobrih 6l/100km samo meni žre toliko in je to že drug tak motor in sta oba žrla enako. Nevem mogoče mam pa samo dobr občutek kako in pri kakšnih obratih vozit. Res ne tičim do onemoglosti gas kadar vidm da nč ne pomaga samo peljem se pa pomoje kr dost. Na relaciji NM-KRK-NM sem mel porabo 5.1l/100km s tem da sem bil dol v 2 urah nazaj pa v eni uri in pol !!!

Men je motor :OK: :OK: in pomoje bi bil tut zate dober. Samo počasi postane prešvoh. :blink: :blink: To pa itak vsak motor. :afro1: :afro1:

Objavljeno

Sam kakšna se vm zdi oblika ZZR 250? Men se zdi mal zastarela podoba kawe iz 80ih let.?

Objavljeno
Sam kakšna se vm zdi oblika ZZR 250? Men se zdi mal zastarela podoba kawe iz 80ih let.?

Ja res je mal zastarela vidt. Predvsem zarad prve skoraj štirikotne luči. Spredaj bi mogu met dve luči tako kot večina motorjev pa bi bil takoj veliko lepši. Iz strani pa motor zgleda prav lepo in za vozt je odličen. Ko sem se nekajkrat zapeljal z fotrovo VFR-ko ki je špica med potovalnimi motorji se mi je ZZR zdel vseno mal neudoben. Ko sem se zapeljal pa z bratovo Ninjo 6 in CBR-ko 600 od soseda (v vlogi voznika in sopotnika) pa sem ugotovil da je ZZR kar nadpovprečen motor v udobju za potovanja. Za na AC je mal švoh (samo tam je itak dolgcajt) na regionalkah je pa čist dost močan in tut ovinke lepo pobira.

Glede na to kaj je napisal da hoče od motorja bi bil ZZR čisto pravi motor za njega.

Objavljeno

Matic če te ma da bi se vozu, kupi danes, makar 125-ko. Za filing gre. Dnar je al pa ni! Ko se jo naveličaš, prodaš in kupiš večjega itd. Tako smo delali vsi. Jaz sem začel z novimi in nikoli nisem menjal z rabljenimi. Računica pač! Maš garancijo, nove gume, verigo in verižnike, zavorne obloge pa še slabega filinga da ga ni prej vozil kak konj (ali kubila) ni blo. Če boš pa kupu 125, daj Evropsko (rabljeni majo boljšo ceno). In še nekaj: leta 2007 bojo v Evropi prepovedal prodajo dvotaknikov brez ajnšprica (smradni zakoni!) torej bodo stare dvotaktarce en k. vredne.

Lep nakup in zabajkaj še to poletje

Objavljeno
Matic če te ma da bi se vozu, kupi danes, makar 125-ko. Za filing gre. Dnar je al pa ni!

No, točno to sem včeraj dojel. Sicer do zime preprosto nisem sposoben nabrat 700 čukov za izpit in yamaho, ampak za začetek bom naredo 125 ccm izpit (ure so občutno cenejše, pa še točno te yamahe majo v eni avtošoli v našem kraju) in vzel yamaho, da dobim feeling, če pa not padem, pa je naslednja cagiva canyon, če se vmes ne zaljubim v kaj drugega. ampak všeč je obema s punco, pa tudi dovolj hitrosti za križarjenje z dvema na hrbtu nudi. kaj več pa mislim, da ne rabima, tak da ne vem, če si boma premislila vmes. yamaha pa... al bom čez dve leti, ko se mi prizna celi izpit, že komaj čakal, da nabavim večji motor, al pa bo yamaha še vedno dovolj za v službo in par km naokoli domače okolice.

pa hvala vam za potrpljenje z začetnikom in da me niste skurcali in poslali kam drugam razmišljat!

LP,

Matic

Objavljeno
No, točno to sem včeraj dojel. Sicer do zime preprosto nisem sposoben nabrat 700 čukov za izpit in yamaho, ampak za začetek bom naredo 125 ccm izpit (ure so občutno cenejše, pa še točno te yamahe majo v eni avtošoli v našem kraju) in vzel yamaho, da dobim feeling, če pa not padem, pa je naslednja cagiva canyon, če se vmes ne zaljubim v kaj drugega. ampak všeč je obema s punco, pa tudi dovolj hitrosti za križarjenje z dvema na hrbtu nudi. kaj več pa mislim, da ne rabima, tak da ne vem, če si boma premislila vmes. yamaha pa... al bom čez dve leti, ko se mi prizna celi izpit, že komaj čakal, da nabavim večji motor, al pa bo yamaha še vedno dovolj za v službo in par km naokoli domače okolice.

pa hvala vam za potrpljenje z začetnikom in da me niste skurcali in poslali kam drugam razmišljat!

LP,

Matic

Če bodo to prebrali oni od MZ-ja (menda motorjet) ti bodo 100% dali na RT-ja popust. Če so pravi trgovci! Mej jajca pa jim pošlji mail!

Objavljeno

bom pisal, ko bo čas za dejanja, saj sem nekje že pisal, da nisem zdrav, če ne handlam :)

Objavljeno

Aja še to, ne moreš delat izpita za 125. Si že prestar. Ko si enkrat 18, ne moreš pod 350 :). Tko da kar neomejeno nared ;).

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Če bodo to prebrali oni od MZ-ja (menda motorjet) ti bodo 100% dali na RT-ja popust. Če so pravi trgovci! Mej jajca pa jim pošlji mail!

hihi... oni od MZja so mi res prijazno pisali, češ da jih nekdo na forumu opozoril na moj post itd. in zapisali, da mi dajo 30k SIT popusta pri nakupu, ker sem odprl to temo itd. Ampak... ko sem napisal, da nameravam kupit komaj jeseni, za tem pa postavil še nekaj vprašanj v zvezi z motorjem, je ostala tema... nobenega odgovora več... tako da... bo pač Yamaha... tudi odnos do stranke pri meni nekaj velja. Ko sem na Ptuju npr. šel povprašat kaj bi mi svetovali in povedal, da nočem sesalca, so me brez besed odpeljali do Yamahe, mi jo zaštartali in šele potem rekli, da bi bilo to za začetek več kot primerno. Pa so prav tako vedeli, da sprašujem o nakupu, ki bo izvršen šele pozimi...

Vmes sem pa tudi že pogruntal, da je od tamalih mopedov edino ta Yamaha cenovno sprejemljiva. Ker vse ostalo, vključno z 250 ccm, stane že okoli 1 mio, če pa daš tak kup keša, pol pa ni vrag, da ne daš še 100 al pa 200 čukov zraven za kaj 500 ccm in imaš potem res motor. Za po mestu in redko še 120 km do punce, pa bo Yamaha čist ok... za začetek.

Objavljeno
a ni isto, če čakam in potem vse naenkrat kupim al pa če po delih kupujem? razliko vidim le v tem, da se lahko na koncu odločim drugače, če mam ves keš na kupu, če pa se sproti kupoval, pa sem lahko že kaj "narobe" kupil.

jest, hvala za božjo resnico... ne vem pa, kak so yamahi namerili 84 km/h. sem ravno danes dobil podatek, da gre v praksi 97 km/h.

bom pa malo drugače (bolj dolgoročno) vprašal: pozabite na 125 ccm in mi povejte kaj bi vzeli, če hočete potovalno hitrost cca. 120 km/h in dovolj moči, da se lahko 2 peljeta s potovalno tam okoli 100 km/h? čoperji mi nekak ne gredo v oko, gledam med sport in naked-bike variantami. limit pa bi bil tam okoli 1 mio za (lahko rabljen) motor - bi pač malo dalje šparal, pa potem vredu kupil.

tko bom reku sport boš lahko pelo še več kot 100 sam je sam za enga uni zadi ga vedno najebe...tko da če mislš koga zadi furat to rajši pozabi kak enduro al pa super motard

Objavljeno
hihi... oni od MZja so mi res prijazno pisali, češ da jih nekdo na forumu opozoril na moj post itd. in zapisali, da mi dajo 30k SIT popusta pri nakupu, ker sem odprl to temo itd. Ampak... ko sem napisal, da nameravam kupit komaj jeseni, za tem pa postavil še nekaj vprašanj v zvezi z motorjem, je ostala tema... nobenega odgovora več... tako da... bo pač Yamaha... tudi odnos do stranke pri meni nekaj velja. Ko sem na Ptuju npr. šel povprašat kaj bi mi svetovali in povedal, da nočem sesalca, so me brez besed odpeljali do Yamahe, mi jo zaštartali in šele potem rekli, da bi bilo to za začetek več kot primerno. Pa so prav tako vedeli, da sprašujem o nakupu, ki bo izvršen šele pozimi...

Vmes sem pa tudi že pogruntal, da je od tamalih mopedov edino ta Yamaha cenovno sprejemljiva. Ker vse ostalo, vključno z 250 ccm, stane že okoli 1 mio, če pa daš tak kup keša, pol pa ni vrag, da ne daš še 100 al pa 200 čukov zraven za kaj 500 ccm in imaš potem res motor. Za po mestu in redko še 120 km do punce, pa bo Yamaha čist ok... za začetek.

Vsak ima svoj okus in po okusu se pač lastnika sodi. Drugače ne bi prodajali Porshejev, RR-ov, Ferarrijev... ampak le Kie Picanto in Daewuje Matiz.

Če pač iščeš najcenejšega se boš moral obrniti na kitajske motorje; so cca za tretjino cenejši od tvoje bodoče yamahe. In nič slabši ker je tvoja yamaha itak narejena na Kitajskem.

Kako ločiti dober motor od slabšega ali boljšega: zagotovo ne le po ceni ampak z mnogo izkušnjami, ki jih pridobiš na cesti z mnogoterimi modeli.

Tako je tudi s 125-kami. Imamo slabe, dobre in najboljše. Tvoja yamaha gotovo ne spada med boljše, MZ pa med slabše ne. Zato tudi 150.000 tisočakov cenovne razlike, ki jo pa letošnji lastniki MZ-jev 125 RT že znajo ovrednotiti.

Objavljeno

Kolikor jaz vem, je končna hitrost odvisna od navora in prestav in ne od konjev mašine. Konjički ti povedo koliko dela je sposobna mašina opraviti torej koliko jo lahko obremeniš da se še pelješ. No v resnici zelo težko mašino toliko obremeniš da se ne moreš peljat, zato se da iz mase vozila in moči motorja izračunati pospešek (+ upoštevati prestavna razmerja). Končna pa je odvisna od navora, ki ti pove koliko dela ti odda bat na gred oz. koliko je sposoben sukati tvojo gred. Potem se tu seveda še upošteva prestavna razmerja. Kolikor je moje znanje fizike pri tem... :hmm:

Objavljeno

Teorija.

Potem bi morali turbodizli letet k sneta skera ane?

Objavljeno
Kolikor jaz vem, je končna hitrost odvisna od navora in prestav in ne od konjev mašine. Konjički ti povedo koliko dela je sposobna mašina opraviti torej koliko jo lahko obremeniš da se še pelješ. No v resnici zelo težko mašino toliko obremeniš da se ne moreš peljat, zato se da iz mase vozila in moči motorja izračunati pospešek (+ upoštevati prestavna razmerja). Končna pa je odvisna od navora, ki ti pove koliko dela ti odda bat na gred oz. koliko je sposoben sukati tvojo gred. Potem se tu seveda še upošteva prestavna razmerja. Kolikor je moje znanje fizike pri tem...  :hmm:

ne gre to tako, je grilz lepo napisu :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)
evo me! tak je an stvari! gre se za mojega kolega! det hoče met eno 125ko 4takno pa naj bo čim bol športnega izgleda. imate kaj v mislih ker jaz res nevem kaj mu naj predlagam. aja pa po možnosti da bi se ta motor dal kupit rabljen.

Honda CBR 125 :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Teorija.

Potem bi morali turbodizli letet k sneta skera ane?

vw transporter, 2.5 masina, 100km, nalozen z 350 kilsko pecjo+2 osebi je sou po avtocesti 180km/h. ne zalit dizlou. niso take ovcke k zgledajo ;)

Popravljeno . Popravil Mte :)
Objavljeno

V mojem postu nisem nič žalil dizlov, samo npr.

Bencinar:

Tip motorja: V 6

Prostornina: 2492 cm3

Moč motorja: 188 KM (138 kW) pri 6300/min

Navor: 221 Nm pri 5000/min

Največja hitrost: 225 km/h

Pospešek: 8,4 s do 100km/h

Dizel:

Tip motorja: vrstni 5

Prostornina: 2387 cm3

Moč motorja: 175 KM (129 kW) pri 4000/min

Navor: 385 Nm pri 2000/min

Največja hitrost: 222 km/h

Pospešek: 8,9 s do 100km/h

Praktično isti končni hitrosti, s tem da ima dizel 160Nm več pri 3000rpm nižje.

Samo to sem hotel povedat.

Aja oba primera sta alfa 166, enkrat 2.5 V6 in 2.4 JTD M-jet.

Objavljeno

ja sej mal off-topic

sam zdej k so pr audiju razvil 4.2 TDI k ma 325KM se mi zdi recimo bencinar pa 335KM bi pa rajš mel dizla v takem primeru

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!