ak Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote:Baje ima zdaj niži porabo. Meni to na žalost nic ne pomaga. Za prvomajske sem šel do Hvara in v dobri veri, da motor porabi ca.6 l sem ostal brez bencina na Pagu (bogu za hrbtom pa še sredi vode)... Hornet ima definitivno premajhen rezervoar (16L-R 4L)
Ice Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote: Zanimivo je, da se poraba po opravljenem servisu vedno dvigne, nato pa zopet zniža... Ice - znaš razložit? ne.sploh se mi ne sajna,zakaj.sorry. kaj ti vse delajo na servisu? ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
ak Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote:ne.sploh se mi ne sajna,zakaj.sorry. kaj ti vse delajo na servisu? Olje, oljni filter, svecke, sinh. vplinjacev...
Ice Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 za vsako ti jih sinhronizira? zakaj pa to? ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
ak Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote:za vsako ti jih sinhronizira? zakaj pa to? na 12K je bila sinhronizacija (prej ne)...
Ice Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote: na 12K je bila sinhronizacija (prej ne)... zakaj? je masina neenakomerno delala? poraba prevelika? sekalo iz izpuha? ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not?
ak Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 ja, motor je tekel nemirno, pri pospeševanju so bile 'luknje', sedaj se zvrti dosti bolj gladko...
miki Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote: quote: ja, motor je tekel nemirno, pri pospeševanju so bile 'luknje', sedaj se zvrti dosti bolj gladko... kaj tocno so naredili? ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not? ponavadi ti nastavi podtlake da so enaki.pa spucejo jih...
ak Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 quote:ej,ce ne prasas pol se pa ne cud nad visino racuna,ker ti lahko glih vse kar se mu zdi not nasopa. Sem bil zraven.... Torej : odstranil je airbox, na vplinjacih je nastavil najprej prosti tek, nato je preveril sinhronost vplinjacev in tek motorja pri razlicnih obratih-verjetno doziranje mešanice zraka in goriva (ne me držat za vrstni red postopka).... lp
Ice Objavljeno Julij 24, 2001 Opozori Objavljeno Julij 24, 2001 CO2 tester ima in ga je uporabil? vrednost bi naj bila nekje okoli 2,5 % (vsaj pri GSFu).lambda ca.14,7. vse drugo je na oko i na cosak. ----------- FTW
ak Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 quote: pol pa ne jokat.al mu pa rec,naj tega ne dela za vsako. ----------- FTW Mal smo se oddaljili od mojega vprašanja... Ce povzamem : poraba 7,7L za Horneta je normalna, kontrolo vplinjacev je naredil 1x na 12K (zaradi razlogov, kot sem jih opisal), še vedno pa ni jasno, zakaj takoj po opravljenem servisu pije vec kot obicajno, nato se pa poraba normalizira Case closed.
Ice Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 kako dolgo traja ta "normalizacija" (cas ali km)? priblizno.... mozno je,da se fergazerji spet "sinhronizirajo" nazaj drug na drugega (ce je to sploh mozno?!?),ali pa z zracnim filtrom nekaj ni v redu (umazan itd.).na daljavo diagnoza je pa itak fuserija. ----------- FTW
ak Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 quote:kako dolgo traja ta "normalizacija" (cas ali km)? priblizno.... ca 400 km (oz. nekje dva kesla goriva)... Sem vprašal tudi na servisu zakaj tako, pa mi niso znali obrazložit.... P.S. Teorija glede porabe in zmogljivosti - nastavitev doziranje zraka v vplinjace naj bi bila razlicna glede na temperaturo zraka (se pravi razlicne nastavitve spomladi, jeseni - poleti), ker s tem lahko vplivaš na porabo in zmogljivost motorja ... lp
Ice Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 quote: Sem vprašal tudi na servisu zakaj tako, pa mi niso znali obrazložit.... P.S. Teorija glede porabe in zmogljivosti - nastavitev doziranje zraka v vplinjace naj bi bila razlicna glede na temperaturo zraka (se pravi razlicne nastavitve spomladi, jeseni - poleti), ker s tem lahko vplivaš na porabo in zmogljivost motorja ... v bistvu ti tudi jaz ne znam.ne vem. ni samo teorija,je kar res.to nekateri delajo,samo se mi zdi prevec picajzlasto.ce znas in lahko sam naredis in imas dovolj casa be my guest,drugace se pa po moje ne izplaca (serviserjeve ure in cas,ko ti motor stoji v primerjavi z parimi tolarji,ki jih prisparas ali par konji,ki/ce jih pridobis). ----------- FTW
Ice Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 za 1,5 l/100 km razlike v porabi kriv oklep oz.pomankanje istega med horneto in CBR 600 (aerodinamika).voznik je najvecji faktor pri zracnem uporu in tudi obleka (tesno usnje ali gore-tex jakna). ----------- FTW
miki Objavljeno Julij 25, 2001 Opozori Objavljeno Julij 25, 2001 quote: hvala za pojasnilo,miki. in kaj je naredil,ak? ----------- remember the times when sex was safe and motorcycles were not? saj to lahko narediš tut sam, samo podtlake za dolocen model moraš vedeti pa ni problema. Tu se pa zaplete, ker vecina mehanikov teh podatkov ne govori okoli...
Ice Objavljeno Julij 26, 2001 Opozori Objavljeno Julij 26, 2001 v "data year book 2001" so zbrani vsi podatki za mehanike od letnika ´80 do 2001.cena ATS 990.- ----------- FTW
Ice Objavljeno Julij 26, 2001 Opozori Objavljeno Julij 26, 2001 evo vam vse ganc genau: Motor Cycle Data 2001 (od Autodata) vsi tovarniski podatki za nastavitev motorjev svetovna produkcija 1985-2001 pri: Bestseller A-2334 SCS Multiplex (pri dunaju) tel: +43 2236/614 22 cena: ATS 990.- ker sam razmisljam o tej beletristicni mojstrovini,je se kdo,ki bi bil zaintersiran za en izvod? denar vnaprej prosim.hvala za razumevanje. ----------- FTW
Ice Objavljeno Julij 26, 2001 Opozori Objavljeno Julij 26, 2001 komplet vsi navori,nastavitve,mere,kaj vem se vse...pise vse "tovarniske mere". ----------- FTW
Speedo Objavljeno Avgust 8, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2001 quote: Imam viragota 250 poraba pa sledeca: Ce bi ga šparal z gasom bi ga spravil najbrž tudi na tri litre. Ob normalni vožnji (tudi dva) 3,5 litra. Na morje gas "do konca" po stari cesti dva na motorju ne vec kot štiri litre.Zato mislim da vec kot 4 litre realno ne more pokurit. LP. Enak motor, vec kot 3,4 l/100 km mi se ni posrkal, manj kot 3 pa tudi ne. Mislim, da je kr O.K.
Speedo Objavljeno Avgust 8, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2001 A mi lahko prosim kdo napise, kolika je poraba pri Yamahi TDM 850, pri razlicnih tipih voznje. Hvala.
alexb Objavljeno Avgust 8, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2001 Virago 750 okoli 5l/100km. -- "When in doubt hit the gas..."
miki Objavljeno Avgust 8, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2001 quote: A mi lahko prosim kdo napise, kolika je poraba pri Yamahi TDM 850, pri razlicnih tipih voznje. Hvala. 13 litrov - maksimalno
Lucky Objavljeno Avgust 9, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2001 Virago 535 od 4,7 do 5,6 l/100. Zanimivo, da sem najnižjo porabo dosegel s sopotnico in polno naložen. Povprecje je bilo pa res idealno - 80 km/h. Burn to be wild
Noise Objavljeno Avgust 9, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2001 Ja ja, zelo zelo velik je odvisno od tega kolk ga teraš... Imam Pegasota, prejšnji tank sem ga "res gonil" (visoki obrati, prehitevanje itd itd), a le po ravnini in popolnoma brez kakršnekoli prtljage: požrl je malo pod 7 litra (recmo 6,8) --> kar se mi zdi kar dosti. Je pa zadnjic ko sem šel mal okrog po hribih (ogromno vzpenjanja in spušcanja ter divjanja po makadamu (nekaj zelo dobrega ter nekaj zelo slabega makadama)) in sem imel tud kar neki prtljage, pil 5,5 litra. Al pa ko sva šla z Lee Dee v Dalmacijo za prvomajske -- polno otovorjena po Jadranski magistrali, pa je pil tudi tam okrog 5,5 litra... //0iSe />aTa -=> //otos/et.co//
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se