Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Odstrani slepo cev iz izpuha :P

Saj slepa cev je odstranjena, to je za katalizator. Mislil sem na mastno mašino.

Objavljeno

Saj slepa cev je odstranjena, to je za katalizator. Mislil sem na mastno mašino.

Za mastno mašino so kriva tesnila ;) Eno od tesnil ti pušča, najverjetneje tisto med cilindrom in izpuhom ;)

Objavljeno

Je možno da bi glavno tesnilo na glavi šlo v ku..?

Imam pa svečko.

http://store.usavediscountmarine.com/Champion_RN12YC_Spark_Plug_p/chp-rn12yc.htm

Skuter namreč ne gre več kot 52 po ravnini. 6700km prevoženih. vse blokade veni. diza 75.

Svečka ti na to ne upliva kej dosti ;) Tle je problem samo u tem da ti eno tesnilo pušča ;) Je možno tudi da je tesnilo na glavi ja ;) A bi lahko posliku cilinder brez tistega pokrova gor? Tisti pokrov od hlajenja mislim, k pokriva cilinder ;) Ker tako bi se dalo lepše vidit kjero tesnilo ti pušča ;)

Objavljeno

Pa še neki me zanima :) Zdej si reku da skuter ne gre več kot 52 km/h, ampak prej, dokler ni bla mastna mašina je šou več ane? Dej potrudi se nardit eno čim lepšo slikco cilindra da se bo lepo vidlo točno kje ti pušča ;)

Objavljeno (popravljeno)

Zgleda da je res pri izpuhu ven špricalo. Zdaj je zamenjano tesnilo. Ampak še vedno ne gre več kot 52. Lahko posnamem vožnjo. O

958-DSCI02.jpg

Popravljeno . Popravil rbreznik
Objavljeno

Posneto na ravnem s polnim plinom.

http://www.youtube.com/watch?v=InI1j-eu91k

Zanimata me 2 stvari ;)

1. Kolko ti je šel ko je blo z njim še vse uredu?

2. A je začel tko slabo it kar naenkrat al postopoma?

Objavljeno

Ko sem ga kupil je že šel enako. (5000km)

Šel sem na servis da mi da ven blokade. Tam sem izvedel, da ni več podložke, večja diza, predelan zračni fiter, zažgana sklopka (na zunaj). Imel sem še slepo cev, ki sem jo menjal s kolenom ampak skuter je šel isto. Valjčki so bili not 3,8g,ki sem jih menjal z 4g. Probal sem tudi 5,8g originalne, z njmi ni prišel do obratov pri pospeševanju.

Objavljeno

Ko sem ga kupil je že šel enako. (5000km)

Šel sem na servis da mi da ven blokade. Tam sem izvedel, da ni več podložke, večja diza, predelan zračni fiter, zažgana sklopka (na zunaj). Imel sem še slepo cev, ki sem jo menjal s kolenom ampak skuter je šel isto. Valjčki so bili not 3,8g,ki sem jih menjal z 4g. Probal sem tudi 5,8g originalne, z njmi ni prišel do obratov pri pospeševanju.

A užiga ti lepo?

Objavljeno (popravljeno)

Ja brez problema

Hm......vse kaže na to da ti nekje pušča kompresija :hmm: Podobno se je meni obnašal Tomosov ATX ko mi je puščalo tesnilo na glavi in je meu počen zgornji batni obroček ;) A motor voziš h mehaniku al ga sam šraufaš? Ker če ga sam, ti predlagam da mu snameš dol glavo s cilindra, pregledaš če sta oba batna obročka cela, če nista oba batna obročka cela zamenjaj tistega ki ni oz. js bi na tvojem mestu kar oba, če pa sta cela samo dej med cilinder in glavo novo tesnilo ;) Ko to nardiš povej če je pomagalo ;) Aja, pa še neki: če boš moral zamenjati batne obročke ti priporočam da jih lepo ulavfaš ;) Pa tesnilo med cilindrom in glavo obvezno menjat ;)

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

Hvala, bom peljal na bližnji servis, da pogledamo.

Objavljeno

Hvala, bom peljal na bližnji servis, da pogledamo.

Uso srečo ;) Js upam da je kej od tega kar sm ti reku narobe ker pr meni je blo to narobe in se je motor obnašu zelo podobno ;) Če je res kej od tega kar sm ti reku narobe boš pršu skozi dokaj poceni ;) Boš dal verjetno več za delo mehaniku kot za dele :D

Objavljeno

Opazil sem da to novo koleno ne paše popolnoma na izpušni del motorja. Malo je zamaknjeno. :wallbash: Super so eni serviserji.

Objavljeno

29p-DSCI03.jpg

Ko privijačim koleno zgleda približno takole.

Objavljeno (popravljeno)

Včeraj sem se peljal do Velenja.(65km v eno stran) Kakor je nastal klanec takoj zgubi moč (15% naklon) Na 30km/h pride. Po ravnem je šlo povprečno 54km/h Če je bilo pa malenkost dol pa 58km/h. Zanimivo da je vroč motor bolje vlekel v klanec. Vožnje je bilo 1h 15min.

Po največjem klancu navzdol je šlo le 72kmh/ pri 9400rpm :wallbash::D<

bo zgleda res treba nekaj naret.

Popravljeno . Popravil rbreznik
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Torej. Izpuh sem dal narazen, vse ven probral. Zdaj gre skuter 5km/h več v klanec. Po ravenm pa še vedno okoli 53.

Če dam not 4 g valjče se skuter bolj zavrti (nad 8k) in gre 58km/h, samo potem ni pospeškov. Zdaj imam 4,5g valjčke. Je možno da je pri 8000km že bat tak zrabljen?

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

eh bat že ni zrabljen, al nimaš vseh blokad ven pobranih(variomat, avspuh, pa mislim da še pr fegazerju), drgač pa je to kitajc tak da itak ne more it tako kot naprimer yamaha/aprilia.

Objavljeno

kaj pa CDI maš odblokiran??ker dokler jaz nisem mel odblokiran CDI tudi ni šel nad 60 km/h

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!