Skoči na vsebino

Turčija, Iran, Sirija 2005


Noise

Priporočene objave

Nobenih prometnih zamaškov, na nobeni od meja. Kot je povedal Noise, pomeni na TR-SY meji "hiter" prestop cca. 2h. Kot zamaške razumem stanje v koloni in čakanje. Dokler se ti dogaja in urejaš papirje, to pač ni zamašek, četudi traja uro ali več.

Cesta čez Bospor? Jaz jo prečkal v prometni konici, pa zadeva pač izgledala kot počasna vožnja 30-40km/h.

CdP je carinski dokument, ki v SI stane 30.000 nSIT. Cena je odvisna izključno od števila listov, napisana velja za 10-stranskega, 5-stranski je zanemarljivo cenejši. Ne pritožujte se nad ceno. Nemci plačajo 5000 EUR depozita, da ga dobijo, Nizozemci in Britanci še več, lani srečal 2 Francoza, ki so ju zavrnili na meji, pa sem ju vprašal kako sta lahko tako butasto šla tako daleč brez CdP. Povedala sta mi ceno, ob kateri se mi je zameglilo in doživel sem enega redkih trenutkov, ko sem bil vesel, da sem državljan RS.

Veljavnost CdP je eno leto, oz. najdlje do poteka registracije, Noise ga je torej očitno nabavil tri mesece pred potekom registracije. Izven RS se CdP lahko na nacionalnem avtoklubu podaljša, če je vozilo ob poteku v njihovi državi. Cene zelo različne, odvisne od države, kjer se ga podaljšuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nobenih prometnih zamaškov, na nobeni od meja. Kot je povedal Noise, pomeni na TR-SY meji "hiter" prestop cca. 2h. Kot zamaške razumem stanje v koloni in čakanje. Dokler se ti dogaja in urejaš papirje, to pač ni zamašek, četudi traja uro ali več.

Cesta čez Bospor? Jaz jo prečkal v prometni konici, pa zadeva pač izgledala kot počasna vožnja 30-40km/h.

CdP je carinski dokument, ki v SI stane 30.000 nSIT. Cena je odvisna izključno od števila listov, napisana velja za 10-stranskega, 5-stranski je zanemarljivo cenejši. Ne pritožujte se nad ceno. Nemci plačajo 5000 EUR depozita, da ga dobijo, Nizozemci in Britanci še več, lani srečal 2 Francoza, ki so ju zavrnili na meji, pa sem ju vprašal kako sta lahko tako butasto šla tako daleč brez CdP. Povedala sta mi ceno, ob kateri se mi je zameglilo in doživel sem enega redkih trenutkov, ko sem bil vesel, da sem državljan RS.

Veljavnost CdP je eno leto, oz. najdlje do poteka registracije, Noise ga je torej očitno nabavil tri mesece pred potekom registracije. Izven RS se CdP lahko na nacionalnem avtoklubu podaljša, če je vozilo ob poteku v njihovi državi. Cene zelo različne, odvisne od države, kjer se ga podaljšuje.

Dober dan, Tilen!

Te najdem tudi tukaj! Se kaj vidimo na mopedih, će si v SLO ali imaš skupino v Jordaniji! Lep pozdrav tvoj vajenec iz l. Gospodovega 05-Jordanija Branko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, končno - odhajamo: 5er_, sjor in moja malenkost v Turčijo. Po Agirabijevih navodilih iz advrider.com se bomo držali te rute:

day 1: istanbul-afyon

day 2: afyon-urgup

day 3: full day in goreme

day 4: divrigi-tasyol-kahta

day 5: full day in nemrut mountain

day 6: kahta-adana

day 7: adana-konya

day 8: konya-ankara-istanbul

Se tipkamo čez približno 14 dni.

SkySam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, končno - odhajamo: 5er_, sjor in moja malenkost v Turčijo. Po Agirabijevih navodilih iz advrider.com se bomo držali te rute:

day 1: istanbul-afyon

day 2: afyon-urgup

day 3: full day in goreme

day 4: divrigi-tasyol-kahta

day 5: full day in nemrut mountain

day 6: kahta-adana

day 7: adana-konya

day 8: konya-ankara-istanbul

Se tipkamo čez približno 14 dni.

SkySam

Srečno pot vsem trem :OK: .........uživajte :grim :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

V Iran in Sirijo brez Carneta ne boš prišel, v Turčijo pa ni problema. Jaz sem šel tja grede grede s karnetom, nazaj grede iz Irana v Turčijo pa kar v potni list, ker nisem vedel, ali bom potreboval karnet za Jordanijo ali ne (no, nisem vedel, ali bom šel tudi tja ali ne)...

Nobenih prometnih zamaškov, na nobeni od meja. Kot je povedal Noise, pomeni na TR-SY meji "hiter" prestop cca. 2h. Kot zamaške razumem stanje v koloni in čakanje. Dokler se ti dogaja in urejaš papirje, to pač ni zamašek, četudi traja uro ali več.

Cesta čez Bospor? Jaz jo prečkal v prometni konici, pa zadeva pač izgledala kot počasna vožnja 30-40km/h.

CdP je carinski dokument, ki v SI stane 30.000 nSIT. Cena je odvisna izključno od števila listov, napisana velja za 10-stranskega, 5-stranski je zanemarljivo cenejši. Ne pritožujte se nad ceno. Nemci plačajo 5000 EUR depozita, da ga dobijo, Nizozemci in Britanci še več, lani srečal 2 Francoza, ki so ju zavrnili na meji, pa sem ju vprašal kako sta lahko tako butasto šla tako daleč brez CdP. Povedala sta mi ceno, ob kateri se mi je zameglilo in doživel sem enega redkih trenutkov, ko sem bil vesel, da sem državljan RS.

Veljavnost CdP je eno leto, oz. najdlje do poteka registracije, Noise ga je torej očitno nabavil tri mesece pred potekom registracije. Izven RS se CdP lahko na nacionalnem avtoklubu podaljša, če je vozilo ob poteku v njihovi državi. Cene zelo različne, odvisne od države, kjer se ga podaljšuje.

Zamaškov res nobenih na celotni poti. TR-SI manj kot ena ura. Sem pa mejo prečkal na najbolj Z prehodu- po statistiki na steni ene od turških pisarn beležijo mesečno okrog 2000 prehodov meje.

CdP sem imel s seboj, a me zanj nihče ni vprašal, jaz ga pa tudi nisem kazal po nepotrebnem. Stane pa 150€.

Če sem prav videl, se bencinska črpalka nahaja približno 80 km od BG-TR meje, na turški strani, seveda.

Bolgarski policaji = organiziran kriminal.

Še enkrat hvala: Marja, Desert Soul, Noise.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, končno - odhajamo: 5er_, sjor in moja malenkost v Turčijo. Po Agirabijevih navodilih iz advrider.com se bomo držali te rute:

day 1: istanbul-afyon

day 2: afyon-urgup

day 3: full day in goreme

day 4: divrigi-tasyol-kahta

day 5: full day in nemrut mountain

day 6: kahta-adana

day 7: adana-konya

day 8: konya-ankara-istanbul

Se tipkamo čez približno 14 dni.

SkySam

k

Tudi jaz in še dva sotrpina bomo ubrali skoraj isto pot 21.05.07,kašne koristne informacije bi bile dobrodošle!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če sem prav videl, se bencinska črpalka nahaja približno 80 km od BG-TR meje, na turški strani, seveda.

Še enkrat hvala: Marja, Desert Soul, Noise.

Samo tankat je pa boljše v BG (beri full ceneje).

Fooootkeeee :D www.motosvet.com/album :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k

Tudi jaz in še dva sotrpina bomo ubrali skoraj isto pot 21.05.07,kašne koristne informacije bi bile dobrodošle!

Pero58, to kar sem napisal zgoraj je bil naš plan. Ko pa smo v Istanbulu debatirali z našimi motorističnimi prijatelji, so nam predlagali naslednje:

1. Istanbul - Ankara (avtocesta) - Kirrikale - Yozgat - spite 20 km. pred pred Yozgatom v hotelu na levi strani ceste (Yozgat Tourism and Hotel School). Motorje lahko "spakirate" kar v lobiju hotela. Za prvi dan oz. 600 km. je to kar dovolj

2.Yozgat - Sivas - vožnje cca. 2 uri ogled mesta, zanimivo mestno središče, kosilo, nadaljujete proti mestecu Kangal, kjer je na levi strani tik pred vhodom v mestece znana pasja farma turške avtohtone pasme. Nadaljujte proti mestu Divrigi, si oglejte grad in nadaljujte proti Kemaliye (asfalt - čudovita cesta z mnogimi predori), kjer prespite v Bozkurt Hotel, ki je znan po fenomenalni hrani - btw. vsi hoteli, o katerih pišem so low cost variante.

3. Zjutraj nadaljujte proti mestu Malatya, kjer si privoščite kosilo, nakar peljite v smeri Adyaman. Tukaj se nahaja gorovje Nemut ali kot so nam povedali Turki takoimenovani Božje Gorovje. Bojda so fenomenalni kraji, s čudovitimi ljudmi ... predlagam kakšen dan počitka v teh krajih, hotelčkov je na pretek

4. Nazaj proti Malatya in Gurun, ter Kayseri, cilj tega dne pa naj bo Goreme, znano po takoimenovani vesoljski pokrajini ... čudovito

5. Povratek proti Ankari in Istanbulu

Torej glavna stvar: Nemrut in Goreme, za to dvoje si vzamite čas.

Torej, to je bil naš plan, ki pa se je žal končal nekje pred Ankaro ... majhna nesreča (zlom roke 5er_), tako je vse to, kar sem napisal priporočilo turških prijateljev. Glede na to, da so oni del Adventure skupine imenovanih Agirabilers jim je kar za verjet.

Pa še to, na turških avtocestah imajo zraven ročnega pobiranja cestnin tudi vozne pase opremljene z avtomatskim odčitavanjem kartic imenovanim OCG (ali nekaj podobnega) - uporabljajte tega, je zastonj, sicer te bojda sistem slika, malce zapiska ko pelješ skozi, to pa je tudi vse.

Noise je nekaj postov nazaj napisal, da med mejo in Istanbulom ni bencinskih postaj - mi smo jih videli, na približno 60 km. od meje in 120 km od meje., je pa bencin drag kot pes.

V Istanbulu smo spali tik ob letališču v Yeni Sefa Hotelu, kjer smo imeli motorje parkirane v varovani garaži, za borih 44 lir (približno 22 Euro) - za tri osebe z zajtrkom.

Turčija in njeni ljudje so zakon,

Skysam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za info.Ali je imel prijatelj padec? Kako ste pa potem uredili z roko in kako ste prišli domov? l.p.pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlepša hvala za info.Ali je imel prijatelj padec? Kako ste pa potem uredili z roko in kako ste prišli domov? l.p.pero

Ja, Pero je padel (nič strašnega), roko so mu dali v mavec in v 24 urah smo ga spravili na letalo in v Slovenijo. Za motor je poskrbel naš prijatelj Agirabi. S Sjorom sva po tem, ko sva vse uredila odločila, da greva počasi domov preko Grčije, Makedonije, Albanije, Črne Gore, Bosne in Hrvaške.

LP

Skysam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 mesecev pozneje...
  • 6 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!