Skoči na vsebino

speedfight2 lc


hors3

Priporočene objave

Ja jst mam 2 leti star skuter pa bi rad pobral stran blokade.Svetujte mi kako,saj se mi pr mehaniku zdi 7k preveč. :)

Popravljeno . Popravil srbo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če še maš original auspuh, ga je po moje bolše pelat k mehaniku odblokirat, kr je lahko nekaj zajebancije če to prvič delaš (odreže se ona slepa cev, potem pa moreš lukno ki nastane nekak zamašit :D :P ), sicer pa je blo o speedfightih napisano že zelooo dosti, tak da malo po iskalniku poglej ;) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tam pr šalčki, ko so valčki notri (levi kolut). Odšravfaš dol, daš dol tist pokrovcek (prsravfan je s tremi sravfi) previdno vseskup das nazaj in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='29 Apr 2004 @ 08:06'] tam pr šalčki, ko so valčki notri (levi kolut). Odšravfaš dol, daš dol tist pokrovcek (prsravfan je s tremi sravfi) previdno vseskup das nazaj in to je to.

Mislim da tista šalčka ni blakada, ampak samo pomaga da dekl od variatorja ne pade ven. Blokada je tista podložka

post-18-1083228528.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da tista šalčka ni blakada, ampak samo pomaga da dekl od variatorja ne pade ven. Blokada je tista podložka

Tista podložka je blokada ja :D Tisto ven vzami pa bo .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SF2 nima zgornjega pokrova (tistega nad blokado), zato pač samo odšravfaš blokado previdno vseskup nataknes nazaj na os in zasravfas in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='29 Apr 2004 @ 10:56'] SF2 nima zgornjega pokrova (tistega nad blokado), zato pač samo odšravfaš blokado previdno vseskup nataknes nazaj na os in zasravfas in to je to.

Seveda ga ma, ker je zgoranja slika od SF2. Kaj bi pa držalo podložko (blokado)? Pa imeli smo ga tud že večkrat narazen pa je imel normalno ta dekl gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve:

čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje z tovarniško stestiranimi nastavitvami) :hmm: :?

pač laik... ne razumem vas...

Popravljeno . Popravil spilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

' date='29 Apr 2004 @ 11:18'] Seveda ma pokrov. Lahko ti še pokažem sliko :D

In pod pokrovom je blokada, ki preprečuje, da bi valjči se razširli do konca kanalov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve:

čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje po tovarniško stestiranih in atestiranih pohojih) :hmm: :?

Blokade so zato, da skuter ne gre več kot je dovoljeno za takšno kubikažo in H kategorijo oz. A do 50.

To da bi motor ob blokadah brezhibno deloval - prej obratno, ker če imaš ti slepo črevo oz. zožan izpuh ter podložko v variomatu bi lahko prej škodovalo motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda ga ma, ker je zgoranja slika od SF2. Kaj bi pa držalo podložko (blokado)? Pa imeli smo ga tud že večkrat narazen pa je imel normalno ta dekl gor

jest tega nisem mel, samo blokada je bila gor na osnovni šalčki pršravfana s tremi šravfi, v kateri so valjčki in una zvezda. blokado sem vzel dol, vseskup nataknil gor in to je to. dela normalno. pokrova ni blo, kar me je na zacetku mocno zmedlo, tko da sm mel stvar ene 5x razstavleno, pa nism vedu, kaj bi vzel ven. nato pa sem vprasal na scooter-freaks.nl pa so mi rekli, da lahko BP blokado vn vzamem in dam noter šalčko brez pokrova.

mam pa letnik 2003.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da bi motor ob blokadah brezhibno deloval - prej obratno, ker če imaš ti slepo črevo oz. zožan izpuh ter podložko v variomatu bi lahko prej škodovalo motorju.

se pravi, da delajo uslugo serviserjem in vi mečete blokade ven zato to, da zadeva bolj brezhibno deluje :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi, da delajo uslugo serviserjem in vi mečete blokade ven zato to, da zadeva bolj brezhibno deluje :lol1:

:D Pa zato, da ti vsak ne trobi ko se tak počasi voziš pa da te na križišču kdo ne povozi, ker tak ne potegne nikamor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pol ta blokada se nahaja levo od sklopke tam ko je jermen gor nataknjen?

odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Pa zato, da ti vsak ne trobi ko se tak počasi voziš pa da te na križišču kdo ne povozi, ker tak ne potegne nikamor :)

oki je poštenjak.. :OK: se mi dopade :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica.

Ja vem kje je tista veternica sam jst tiste veternice nism mogu nikakor dol dobit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve:

čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje z tovarniško stestiranimi nastavitvami) :hmm:  :?

pač laik... ne razumem vas...

zaradi zakonskih omejitev. .)

odblokira pa se ga zato, da te ne gre vsak gumpec prehitevat 1 cm od balance. :) pa da kam prides. pa da ni dolgcas. pa da se ti (v tomosovem primeru) izpusni kanal ne zadela na vsakih 10 km voznje. :) ajde, tist (menjava izpuha) je ze predelava, ampak vseen. :D sicer pa ce mas 1150 ccm pod seboj, se ti res ni treba kaj dost ukvarjat z motorjem da bi povecal hitrost iz 45 km/h na varnih 70-85... :P

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica.

Ja vem kje je tista veternica sam jst tiste veternice nism mogu nikakor dol dobit!

pel h kasnmu k gume menja da ti odsravfa s pnevmatsko, tko sm jest naredu u taprvo, zj gre pa dost u izi dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!