srbo Objavljeno April 27, 2004 Deli Objavljeno April 27, 2004 (popravljeno) Ja jst mam 2 leti star skuter pa bi rad pobral stran blokade.Svetujte mi kako,saj se mi pr mehaniku zdi 7k preveč. :) Popravljeno April 27, 2004. Popravil srbo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x_darc Objavljeno April 27, 2004 Deli Objavljeno April 27, 2004 Malo poglej tukaj mogoče boš našel kaj pametnega .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno April 27, 2004 Deli Objavljeno April 27, 2004 ...al pa tukaj... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno April 27, 2004 Deli Objavljeno April 27, 2004 če še maš original auspuh, ga je po moje bolše pelat k mehaniku odblokirat, kr je lahko nekaj zajebancije če to prvič delaš (odreže se ona slepa cev, potem pa moreš lukno ki nastane nekak zamašit :D :P ), sicer pa je blo o speedfightih napisano že zelooo dosti, tak da malo po iskalniku poglej ;) ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno April 28, 2004 Deli Objavljeno April 28, 2004 Nej mi kdo prosim pove kak zgleda blokada ki se nahaja v variomatu? (rad bi jo dal stran)Na -SpeedFight2- .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 tam pr šalčki, ko so valčki notri (levi kolut). Odšravfaš dol, daš dol tist pokrovcek (prsravfan je s tremi sravfi) previdno vseskup das nazaj in to je to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 ' date='29 Apr 2004 @ 08:06'] tam pr šalčki, ko so valčki notri (levi kolut). Odšravfaš dol, daš dol tist pokrovcek (prsravfan je s tremi sravfi) previdno vseskup das nazaj in to je to. Mislim da tista šalčka ni blakada, ampak samo pomaga da dekl od variatorja ne pade ven. Blokada je tista podložka Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x_darc Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 Mislim da tista šalčka ni blakada, ampak samo pomaga da dekl od variatorja ne pade ven. Blokada je tista podložka Tista podložka je blokada ja :D Tisto ven vzami pa bo .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 SF2 nima zgornjega pokrova (tistega nad blokado), zato pač samo odšravfaš blokado previdno vseskup nataknes nazaj na os in zasravfas in to je to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 ' date='29 Apr 2004 @ 10:56'] SF2 nima zgornjega pokrova (tistega nad blokado), zato pač samo odšravfaš blokado previdno vseskup nataknes nazaj na os in zasravfas in to je to. Seveda ga ma, ker je zgoranja slika od SF2. Kaj bi pa držalo podložko (blokado)? Pa imeli smo ga tud že večkrat narazen pa je imel normalno ta dekl gor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x_darc Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 Seveda ma pokrov. Lahko ti še pokažem sliko :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 (popravljeno) dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve: čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje z tovarniško stestiranimi nastavitvami) :hmm: :? pač laik... ne razumem vas... Popravljeno April 29, 2004. Popravil spilferderber Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 ' date='29 Apr 2004 @ 11:18'] Seveda ma pokrov. Lahko ti še pokažem sliko :D In pod pokrovom je blokada, ki preprečuje, da bi valjči se razširli do konca kanalov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
x_darc Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 In pod pokrovom je blokada, ki preprečuje, da bi valjči se razširli do konca kanalov Tako tako ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve: čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje po tovarniško stestiranih in atestiranih pohojih) :hmm: :? Blokade so zato, da skuter ne gre več kot je dovoljeno za takšno kubikažo in H kategorijo oz. A do 50. To da bi motor ob blokadah brezhibno deloval - prej obratno, ker če imaš ti slepo črevo oz. zožan izpuh ter podložko v variomatu bi lahko prej škodovalo motorju. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 Seveda ga ma, ker je zgoranja slika od SF2. Kaj bi pa držalo podložko (blokado)? Pa imeli smo ga tud že večkrat narazen pa je imel normalno ta dekl gor jest tega nisem mel, samo blokada je bila gor na osnovni šalčki pršravfana s tremi šravfi, v kateri so valjčki in una zvezda. blokado sem vzel dol, vseskup nataknil gor in to je to. dela normalno. pokrova ni blo, kar me je na zacetku mocno zmedlo, tko da sm mel stvar ene 5x razstavleno, pa nism vedu, kaj bi vzel ven. nato pa sem vprasal na scooter-freaks.nl pa so mi rekli, da lahko BP blokado vn vzamem in dam noter šalčko brez pokrova. mam pa letnik 2003. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 To da bi motor ob blokadah brezhibno deloval - prej obratno, ker če imaš ti slepo črevo oz. zožan izpuh ter podložko v variomatu bi lahko prej škodovalo motorju. se pravi, da delajo uslugo serviserjem in vi mečete blokade ven zato to, da zadeva bolj brezhibno deluje :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 Ja pol ta blokada se nahaja levo od sklopke tam ko je jermen gor nataknjen? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 se pravi, da delajo uslugo serviserjem in vi mečete blokade ven zato to, da zadeva bolj brezhibno deluje :lol1: :D Pa zato, da ti vsak ne trobi ko se tak počasi voziš pa da te na križišču kdo ne povozi, ker tak ne potegne nikamor :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 Ja pol ta blokada se nahaja levo od sklopke tam ko je jermen gor nataknjen? odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Špilferderber Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 :D Pa zato, da ti vsak ne trobi ko se tak počasi voziš pa da te na križišču kdo ne povozi, ker tak ne potegne nikamor :) oki je poštenjak.. :OK: se mi dopade :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica. Ja vem kje je tista veternica sam jst tiste veternice nism mogu nikakor dol dobit! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 (popravljeno) dajte odgovorit enemu nerazgledanemu laiku, ki silno nerad odstranjuje kakršnekoli tovarniške zadeve: čemu so namenjene blokade (ali so blokade zgolj za zajebavanje mladeničev, da ne divjajo z 179 km/h) ali imajo kakšen globlji pomen (mogoče za to, da motor brezhibno deluje z tovarniško stestiranimi nastavitvami) :hmm: :? pač laik... ne razumem vas... zaradi zakonskih omejitev. .) odblokira pa se ga zato, da te ne gre vsak gumpec prehitevat 1 cm od balance. :) pa da kam prides. pa da ni dolgcas. pa da se ti (v tomosovem primeru) izpusni kanal ne zadela na vsakih 10 km voznje. :) ajde, tist (menjava izpuha) je ze predelava, ampak vseen. :D sicer pa ce mas 1150 ccm pod seboj, se ti res ni treba kaj dost ukvarjat z motorjem da bi povecal hitrost iz 45 km/h na varnih 70-85... :P Popravljeno April 29, 2004. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
[rain] Objavljeno April 29, 2004 Deli Objavljeno April 29, 2004 odsravfej deklc...... poglej variomat. levi kolut, tm ko je ena vetrnica. Ja vem kje je tista veternica sam jst tiste veternice nism mogu nikakor dol dobit! pel h kasnmu k gume menja da ti odsravfa s pnevmatsko, tko sm jest naredu u taprvo, zj gre pa dost u izi dol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
srbo Objavljeno April 30, 2004 Deli Objavljeno April 30, 2004 Ja OK jst bom pelo k vulkanizerju mam ga kilometer stran <_< ja ka pa pol ko veternico dol odšravfam? :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se