Skoči na vsebino

Čistilna sredstva, čiščenje, pranje


hotschko

Priporočene objave

@Kmet2, pod sliko mi piše lokacija. A 50€ za ene čistilne robčke? Malo drago, se ti ne zdi? 

Bom si probal najprej nekaj od Yamalub nabavit. Sem zadnjič kupil Yamalubovo čistilo za notranjost čelade in sem bil navdušen nad rezultatom.

Maš prvo opcijo Wurth,Brodišče25  015305780 in drugo opcijo 3M Zasko d.o.o,Radeče 035687878,prve krpe stanejo 53,35,druge 30€,so pa ene in druge popolnoma iste,saj jih dela za obe firmi isti proizvajalec!

 

Je pa ziher tisto kar je bremzer napisal,mam tud pasto prov za izpuhe,ki mi je ostala od F650CS-a,ti jo podarim,če jo najdem v garaž!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spucana sta, zdaj še samo na redni servis, da bodo čez zimo v njih sveže tekočine in štart berajt za 2014.

 

Jaz sem danes ženi kupil darilo (no, to je bil bolj izgovor in hec) in sicer, sem ji kupil Kärcher, ter ga na najinih motorjih danes sprobala. Spucala sva jih v nulo!

Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze.

Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi.

Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Kmet2, hvala. :)

Sem kupil danes opoldne Cromature brillanti polirno pasto.

8252AREXONS%20CROMATURE%20BRILLANTI.jpg

 

Ker nisem danes utegnil doseči hladen izpuh, bom jutri probal kakšen bo rezultat in seveda sledi tudi poročilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem obljubil, vam pokažem rezultat paste:

izpusni-lonec-2.gif

izpusni-lonec-1.gif

 

Je treba lepo pritisnit in loščit ampak končni rezultat je jasen. B)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze.

Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi.

Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne.

 

Hvala za nasvet.

Nisem držal pištole preblizu ravno zaradi tega, da ne bi naredil več škode, razen, ko sem feltne čistil pod pritiskom, takrat sem pridržal bližje. Sem pa dobil v kompletu dve pištoli in sicer eno bolj površinsko z katero ni moč naredit škode, ter drugo, ki ima +50 močnejši pritisk, pa še krožno deluje. Te ta druge, sploh nisem uporabil, samo sem jo sprobal na gobici, katero je dobesedno prerezalo.  :kva1:

 

Po končanem pranju, pa imam navado, da zalaufam kompresor, namestim pištolo in lepo sistematično iz vseh vijakov in kjer se nabere voda, dobesedno spiham. Motor pustim da se zagreje na delovno temperaturo, tako da se je vse lepo posušilo. Nakar sem ga še obrisal in spoliral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode.

 

 

Pa še to .... načeloma lahko ležaj uničiš, če bi direktno od blizu v njega šprical, kar pa je skoraj nemogoče, ker niso tako direktno izpostavljeni (katere ležaje točno si imel v mislih).

Potem takem, bi tudi ko se vozimo po dežju, uničili ležaje. Bolj od blizu sem umival zgolj feltne, in spodnji del blatnikov, ter podvozje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze.

Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi.

Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne.

a ni boljše pred zimo vlit svežega olja v mašino, da ima mašina kaj od tega in ne kanta ali sod. :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni boljše pred zimo vlit svežega olja v mašino, da ima mašina kaj od tega in ne kanta ali sod. :grim

 

Tudi sam sem istega mnenja, zato sem tudi to napisal.

Sigurno je bolje, da čez zimo motor stoji z novim oljem, kot pa da je v stoječem motorju umazano, staro olje z usedlinami. Tako da, @motolover, tukaj se ne bi strinjal s teboj.

Tudi pranje z visokotlačno pištolo ali po domače z Kärcher-jem ne more škodit motorju in ležajem, ker potem takem bi vsi, ki to počnejo imeli uničene ležaje.

Poznam ljudi, ki so se vozili po Albaniji, ČG, pa so jim ob cestah prali motorje z visokotlačnimi pištolami, pa še danes se vsi vozijo, tako da tukaj bi se dalo razpravljat.

 

Se pa strinjam, da z industrijskim visokotlačnim čistilcom, bi pa res lahko kaj uničil (gume, lajtnge ... itd) z temi, ki so za domačo uporabo, pa skoraj ne moreš kaj poškodovat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če špricaš samo po pločevini in feltnah motorju res ne škodi, vsi ležaji in gobljivi deli ne smejo biti izpostavljeni vodi pod pritiskom.

Vožnja po mokri cesti se nikakor ne more primerjati z direktnim curkom iz visokotlačne brizge, ki povrhu prihaja iz različnih kotov, saj ne špricaš samo v smeri, kot prihaja voda s ceste.

Vsak po svoje, jaz se držim teh pravil in mi služijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eni s kerherjem perejo tudi verigo, celo jaz sem jo enkrat za hec, na primerni razdalji. Namažeš in rešeno. Nima kaj bit, če bi bil preblizu, bi lahko edino zaradi pritiska uničil gumice (o,x, itd. ringe).

 

Glede ležajev pa ne verjamem, da jih pri normalnem pranju s kerherjem uničiš, bi moral namerno s pištolo od blizu meriti, npr. ležaj v krmilu (dvomim, da tam kdo s kerherjem telovadi), kolesu , na nihajki (če je) itd..

 

Sicer pa ko ti gume menjajo na sezono, se namažejo še ležaji v kolesu, tak da. Malo masti gor in gotovo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servis pred zimo (menjava olja,...) je dosti boljši kot servis pred pričetkom sezone. Usedline, oz. umazanija se v nasprotnem primeru poleže, vprašajte malo boljše serviserje, ki jim ni samo do denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno to drzi, ce pa tega ne naredis ne bo tudi nic narobe, saj ma masina filter. Jaz vedno na spomlad, sicer pa na tako pogoste slo servise niti olja ne obarvam :-)

Lahko bi tudi sam menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem ne naredi veliko razlike spomladi ali jeseni, jaz raje naredim spomladi. Glede uničevanja motorjnih delov zaradi starega olja:  olje iz motorja tako ali tako steče v karter, tam ni vitalnih motornih delov.

Glede špricanja: Krosarji in mountainbikerji si pranje pod pritiskom lahko priviščijo, ker svoja tekmovalna vozila redno razstavljajo in ponovno sestavljajo. Pri meni je motor deležen le rednega čiščenja in rednega servisa, jaz sem pa odgovoren za redno uporabo. 

Noben kolesni ležaj se mi še ni pokvaril, sem pa že videl zaribanega - menda zaradi pranja pod pritiskom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče pranja, piše v navodili o vzdrževanju motorja,da se naj nebi pral z kirherjem ! se pa ketna brez problema in kakršne koli škode opere s kirherjem osuši in ponovno namaže.Pranje s kirherjem ni priporočljivo predvsem zaradi pobarvanih plastik,nalepk,

ležajev v križih,satja hladilnikov in raznih gumijastih tesnil itd.

Ps govorim tudi iz izkušenj; pri Fordu kabrioletu poškodoval vinil streho,pri V-maxu zarujaveli ležaji v križu v ca 5-tih letih,pri Cliotu odletel lak iz plastičnega pokrova platišča.

Sicer pa vsako tela ma svuje vesele ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do križa  vilic, pri mojem zaradi maske sploh ne pridem, da bi pa kercher držal pod masko pa mi sploh na pamet ne pade, saj bi potem direktno šprical po elektro instalaciji, ter po sprednih lučeh.

Se pa strinjam, da pri naked motorjih je potrebno bit še bolj previden, ker pa so tam deli bolj dostopni pritisku kot pa pri mojem, ki ima masko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

s čim pa spravimo dol zamaščeno umazanijo ki jo našprica ketna vsepovsot po mašini in tam okrog? Kakšen razmaščevalec + kirher? Nimam namreč nobene zaščite za ketno nikjer, pa vse leti :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšen sprej pa uporabljate za čiščenje ketne? Jaz sem sicer prvega za foro kupu v lidlu in lohk sm rečem da je mega, posprejaš pa s eketna sveti brez kakega drgnjenja: potem sem probal tudi če kdo pozna Super Tarco razmaščevalec, samo mislim d aje zadeva preveč agresivna za tiste gzumice pa obročke na ketni.

Torej kaj drugi uporabljate za pucanje ketne ter za mazanje? Pa če lahko kar kakšen link prpopate :)

Popravljeno . Popravil Danilo D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za ketno uporabljam kurilno olje ni neki preveč agresivno pa še mal je mastno zraven, za kako mastno pikico na drugih delih motorja pa trim razmaščevalec kuplen v Tušu, pa kombinacija hudičevo dobro funkcionira (vsej do zdej)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa to pol ketno z kakim penzlom pa kako krtačko drgneš al kuko?

Točno tako,penzl bo že v redu,se pa kupi prav krtačka za čiščenje,sam jo po mojem mnenju ne potrebuješ,vzemi kakšno krtačko v kopalnici,malo tršo in večjo je prav tako v redu pa še veliko ceneje je!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!