domina Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Mogoce kdo ve s cim se da odstranit akrilno barvo z usnja?
Kmet2 Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 @Kmet2, pod sliko mi piše lokacija. A 50€ za ene čistilne robčke? Malo drago, se ti ne zdi? Bom si probal najprej nekaj od Yamalub nabavit. Sem zadnjič kupil Yamalubovo čistilo za notranjost čelade in sem bil navdušen nad rezultatom. Maš prvo opcijo Wurth,Brodišče25 015305780 in drugo opcijo 3M Zasko d.o.o,Radeče 035687878,prve krpe stanejo 53,35,druge 30€,so pa ene in druge popolnoma iste,saj jih dela za obe firmi isti proizvajalec! Je pa ziher tisto kar je bremzer napisal,mam tud pasto prov za izpuhe,ki mi je ostala od F650CS-a,ti jo podarim,če jo najdem v garaž! Andrejcer 1
motolover Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 Spucana sta, zdaj še samo na redni servis, da bodo čez zimo v njih sveže tekočine in štart berajt za 2014. Jaz sem danes ženi kupil darilo (no, to je bil bolj izgovor in hec) in sicer, sem ji kupil Kärcher, ter ga na najinih motorjih danes sprobala. Spucala sva jih v nulo! Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze. Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi. Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne. BREITNER 1
Andrejcer Objavljeno Oktober 2, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 2, 2013 @Kmet2, hvala. Sem kupil danes opoldne Cromature brillanti polirno pasto. Ker nisem danes utegnil doseči hladen izpuh, bom jutri probal kakšen bo rezultat in seveda sledi tudi poročilo. Kmet2 1
Andrejcer Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Kot sem obljubil, vam pokažem rezultat paste: Je treba lepo pritisnit in loščit ampak končni rezultat je jasen. cikadina in Kmet2 2
BREITNER Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze. Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi. Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne. Hvala za nasvet. Nisem držal pištole preblizu ravno zaradi tega, da ne bi naredil več škode, razen, ko sem feltne čistil pod pritiskom, takrat sem pridržal bližje. Sem pa dobil v kompletu dve pištoli in sicer eno bolj površinsko z katero ni moč naredit škode, ter drugo, ki ima +50 močnejši pritisk, pa še krožno deluje. Te ta druge, sploh nisem uporabil, samo sem jo sprobal na gobici, katero je dobesedno prerezalo. Po končanem pranju, pa imam navado, da zalaufam kompresor, namestim pištolo in lepo sistematično iz vseh vijakov in kjer se nabere voda, dobesedno spiham. Motor pustim da se zagreje na delovno temperaturo, tako da se je vse lepo posušilo. Nakar sem ga še obrisal in spoliral.
BREITNER Objavljeno Oktober 3, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2013 Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa še to .... načeloma lahko ležaj uničiš, če bi direktno od blizu v njega šprical, kar pa je skoraj nemogoče, ker niso tako direktno izpostavljeni (katere ležaje točno si imel v mislih). Potem takem, bi tudi ko se vozimo po dežju, uničili ležaje. Bolj od blizu sem umival zgolj feltne, in spodnji del blatnikov, ter podvozje.
siks Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Servis je bolje narediti pred sezono, da so tekocine sveze. Pri pranju pod pritiskom pazi na lezaje, lahko naredis ogromno skode. Pa po pranju se pelji nekaj km, da se vse posusi. Osebno motorjev ne perem pod pritiskom, tudi triala ne. a ni boljše pred zimo vlit svežega olja v mašino, da ima mašina kaj od tega in ne kanta ali sod. :grim zupi 1
BREITNER Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 a ni boljše pred zimo vlit svežega olja v mašino, da ima mašina kaj od tega in ne kanta ali sod. :grim Tudi sam sem istega mnenja, zato sem tudi to napisal. Sigurno je bolje, da čez zimo motor stoji z novim oljem, kot pa da je v stoječem motorju umazano, staro olje z usedlinami. Tako da, @motolover, tukaj se ne bi strinjal s teboj. Tudi pranje z visokotlačno pištolo ali po domače z Kärcher-jem ne more škodit motorju in ležajem, ker potem takem bi vsi, ki to počnejo imeli uničene ležaje. Poznam ljudi, ki so se vozili po Albaniji, ČG, pa so jim ob cestah prali motorje z visokotlačnimi pištolami, pa še danes se vsi vozijo, tako da tukaj bi se dalo razpravljat. Se pa strinjam, da z industrijskim visokotlačnim čistilcom, bi pa res lahko kaj uničil (gume, lajtnge ... itd) z temi, ki so za domačo uporabo, pa skoraj ne moreš kaj poškodovat.
motolover Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Če špricaš samo po pločevini in feltnah motorju res ne škodi, vsi ležaji in gobljivi deli ne smejo biti izpostavljeni vodi pod pritiskom. Vožnja po mokri cesti se nikakor ne more primerjati z direktnim curkom iz visokotlačne brizge, ki povrhu prihaja iz različnih kotov, saj ne špricaš samo v smeri, kot prihaja voda s ceste. Vsak po svoje, jaz se držim teh pravil in mi služijo. hajoktejn 1
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Eni s kerherjem perejo tudi verigo, celo jaz sem jo enkrat za hec, na primerni razdalji. Namažeš in rešeno. Nima kaj bit, če bi bil preblizu, bi lahko edino zaradi pritiska uničil gumice (o,x, itd. ringe). Glede ležajev pa ne verjamem, da jih pri normalnem pranju s kerherjem uničiš, bi moral namerno s pištolo od blizu meriti, npr. ležaj v krmilu (dvomim, da tam kdo s kerherjem telovadi), kolesu , na nihajki (če je) itd.. Sicer pa ko ti gume menjajo na sezono, se namažejo še ležaji v kolesu, tak da. Malo masti gor in gotovo. BREITNER 1
gift Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Servis pred zimo (menjava olja,...) je dosti boljši kot servis pred pričetkom sezone. Usedline, oz. umazanija se v nasprotnem primeru poleže, vprašajte malo boljše serviserje, ki jim ni samo do denarja. BREITNER 1
Snečer Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Verjetno to drzi, ce pa tega ne naredis ne bo tudi nic narobe, saj ma masina filter. Jaz vedno na spomlad, sicer pa na tako pogoste slo servise niti olja ne obarvam :-) Lahko bi tudi sam menjal. cikadina 1
sayo Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Menjava olja pred zimo je boljša zaradi kislin ki so v starem izrabljenem olju in te škodujejo motornim delom
motolover Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Po mojem ne naredi veliko razlike spomladi ali jeseni, jaz raje naredim spomladi. Glede uničevanja motorjnih delov zaradi starega olja: olje iz motorja tako ali tako steče v karter, tam ni vitalnih motornih delov. Glede špricanja: Krosarji in mountainbikerji si pranje pod pritiskom lahko priviščijo, ker svoja tekmovalna vozila redno razstavljajo in ponovno sestavljajo. Pri meni je motor deležen le rednega čiščenja in rednega servisa, jaz sem pa odgovoren za redno uporabo. Noben kolesni ležaj se mi še ni pokvaril, sem pa že videl zaribanega - menda zaradi pranja pod pritiskom.
Bremzer Objavljeno Oktober 4, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2013 Kar se tiče pranja, piše v navodili o vzdrževanju motorja,da se naj nebi pral z kirherjem ! se pa ketna brez problema in kakršne koli škode opere s kirherjem osuši in ponovno namaže.Pranje s kirherjem ni priporočljivo predvsem zaradi pobarvanih plastik,nalepk, ležajev v križih,satja hladilnikov in raznih gumijastih tesnil itd. Ps govorim tudi iz izkušenj; pri Fordu kabrioletu poškodoval vinil streho,pri V-maxu zarujaveli ležaji v križu v ca 5-tih letih,pri Cliotu odletel lak iz plastičnega pokrova platišča. Sicer pa vsako tela ma svuje vesele ! !
BREITNER Objavljeno Oktober 5, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 5, 2013 Do križa vilic, pri mojem zaradi maske sploh ne pridem, da bi pa kercher držal pod masko pa mi sploh na pamet ne pade, saj bi potem direktno šprical po elektro instalaciji, ter po sprednih lučeh. Se pa strinjam, da pri naked motorjih je potrebno bit še bolj previden, ker pa so tam deli bolj dostopni pritisku kot pa pri mojem, ki ima masko.
Spider™ Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 s čim pa spravimo dol zamaščeno umazanijo ki jo našprica ketna vsepovsot po mašini in tam okrog? Kakšen razmaščevalec + kirher? Nimam namreč nobene zaščite za ketno nikjer, pa vse leti
macak333 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Z WD40 se da lih tko lepo dol sčistit. hajoktejn 1
Spider™ Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 no sem mislil da bi šlo z kirherjem lažje dol, no bom tudi z spreji probal
Danilo D Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 (popravljeno) Kakšen sprej pa uporabljate za čiščenje ketne? Jaz sem sicer prvega za foro kupu v lidlu in lohk sm rečem da je mega, posprejaš pa s eketna sveti brez kakega drgnjenja: potem sem probal tudi če kdo pozna Super Tarco razmaščevalec, samo mislim d aje zadeva preveč agresivna za tiste gzumice pa obročke na ketni. Torej kaj drugi uporabljate za pucanje ketne ter za mazanje? Pa če lahko kar kakšen link prpopate Popravljeno Oktober 16, 2013. Popravil Danilo D
partyzan07 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Za ketno uporabljam kurilno olje ni neki preveč agresivno pa še mal je mastno zraven, za kako mastno pikico na drugih delih motorja pa trim razmaščevalec kuplen v Tušu, pa kombinacija hudičevo dobro funkcionira (vsej do zdej)
Danilo D Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Pa to pol ketno z kakim penzlom pa kako krtačko drgneš al kuko?
Kmet2 Objavljeno Oktober 16, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2013 Pa to pol ketno z kakim penzlom pa kako krtačko drgneš al kuko? Točno tako,penzl bo že v redu,se pa kupi prav krtačka za čiščenje,sam jo po mojem mnenju ne potrebuješ,vzemi kakšno krtačko v kopalnici,malo tršo in večjo je prav tako v redu pa še veliko ceneje je!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se