axxxi Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Fantje, fantje ni ga čez enocilindraša :twisted: :twisted: :twisted:
BTT Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Kaj pa je tako dobrega na enocilindraših?
mimixtz Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Tud men niso preveč všeč singli, razen za po terenu, če bom pa kdaj mel dnar za dva motorja met bom pa kupil enocilindraša... ampak dvotaktnega. Ma men ga ni čez tist filing ko se pri določenih obratih mašini zmeša... :twisted: :shock: 8)
axxxi Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Kaj pa je tako dobrega na enocilindraših? Dober navor, huda eksplozivnost, pa da o soundu sploh ne govorim !!! :twisted: :twisted: :twisted:
BTT Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Pošteno povedano. Kakšen bi bil tvoj predlog do 500 ccm?
axxxi Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Težko rečt! Bl enduro al potovalc??? Če si bl za potovalca pol definitivno Kawasaki KLE 500 zelo cool!!! :D :D :D Če se pa nagibaš bl na enduro pol je pa zadeva mal težja ker ima večina "poštenih" endur več kot 500 ccm :cry: Po mojem skromnem mnenju je edino kar ti preostane Husqvarna TE 410, vendar je predlog nakup enduro motorja nad 500 ccm! P.S. Pa definitivno 4-takt. !!!
BTT Objavljeno Avgust 19, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 Hvala za nasvet. Sem že 90% za KLE 500.
D.J. Objavljeno Avgust 19, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 19, 2002 brane ventilčke mam naštelane, je blo samo izpušne treba, so bli na 0,20 , problem zakaj motor ni vžigal itd itd- svečka preveč skupi- 0,6 mm, mora bit pa 0,8 al 0,9, zdej še bol vleče ko prej BTT suzuki dr-z 400 je v 2 verzijah bolj racing in bolj izi, (39 in 48 KM) ko sem jaz kupoval motor sem tudi razmišljal o KLE, ampak me je kot bivšega lastnika kroske premamil terenski motor, ki bi zdržal tudi daljše turce, kar se pa KLE tiče, pa ne vem če ima ravno dober navor v nizkih in kakšne brutalne pospeške, nečemu se boš moral odpovedati, jaz sem se npr višji končni hitrosti in udobju
BTT Objavljeno Avgust 20, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2002 Ja prav imaš, nečemu se bom moral odpovedati. V nakup KLE-ja me vleče predvsem ugodna cena, nizki stroški vzdrževanja in registracije. Pa tudi lep je. Si pa dopisujem z Flayom, ki je kupil KLE-ja. Eno od vprašanj je bilo, kako povečati navor pri nizkih obratih?
D.J. Objavljeno Avgust 20, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 20, 2002 se rajš zmeni z njim za en krog da vidiš koliko dejansko poteguje, tako najbolje oceniš
D.J. Objavljeno Januar 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 verjetno mi je v snežni vožnji odtergalo gumico, ki ščiti prezračevalnik zavor, pa bi vprašal kje, razen recimo v yamaha trgovini... bi se ga dalo dobiti, najbrž je zadeva precej standardna... brez in z :wink:
Roman Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 Mislim, da je na starejših letnikih to itak še redkokje gor, sicer so pa "antliftarji" standardni in bi morale tudi vsake gumice odgovarjat.
D.J. Objavljeno Januar 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 kje dobiti, pa še vedno ne vem :?: mogoče samo upam da se kje komu kakšen valja in mi ga odstopi v zameno za kako povabilo na flašo žlahtnega.. :oops: :D
BRANE Objavljeno Januar 23, 2003 Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 kje dobiti, pa še vedno ne vem :?: mogoče samo upam da se kje komu kakšen valja in mi ga odstopi v zameno za kako povabilo na flašo žlahtnega.. :oops: :D tudi brez unega moped teče..
D.J. Objavljeno Januar 23, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2003 še bol, k'je ložji, samo tut svinarija pa voda s časom naredita svoje :puppydogeyes:
FLY Objavljeno Februar 8, 2003 Opozori Objavljeno Februar 8, 2003 na avtoodpadu posmukaj nekaj gumic iz zavornih celjusti ,pa bos resil problem.Vazno da gre gor bolj na tesno. :idea: LP FLY
enduraš Objavljeno Marec 26, 2003 Opozori Objavljeno Marec 26, 2003 kako kej TTR-ka ? Jaz jo bom tud najbrž kupu ... ko bom kupoval. In ko bom kupoval bom kupu novo. Ktmčki pa WRkice to se vse kvar če mene prašaš. TTR se mi zdi pa tako.... tako... neuničljiva :twisted: . D.J. kako gre zadeva po kros progi? Si že skoču kdaj 1m v višino? :roll: :twisted: :twisted:
lightning Objavljeno Marec 26, 2003 Opozori Objavljeno Marec 26, 2003 KTM-cki se kvarjo.....neumestno :evil: LC4 620sc ali pa 640 se pa res ne kvarijo.Vsaj jst ne poznam nobenega ki bi imel kake ekstra tezave znjimi ob rednem vzdrzevanju!!Ce pa mislic na EXC-je je pa zadeva že tok racing narejena da jo pa tud slučajno ne mors dajati ob bok TTr-ki!Pa ne mi KTM-a zalit :twisted: ker ga ze par let sanjam(LC4 640) :oops: in ...ja enkrat bi blo fer da bi ga imel a ne :D :D :D :D Samo moje skromno mnenje LP
enduraš Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 jaz sm tud točno o tem ktmčku sanju ... pol sm si pa premislu ko sm vidu kako vsi TTR hvalijo (na motosvetu , moto katalogu , motorradu ,lastniki , servisi ,...) in da je pocen, ma dobro opremo in brez problema se ji da dvigniti moč... tko da... :D
lightning Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Vse to kar si napisal je res in se strinjam,samo kokr sem jst bral je LC4 ze vec kot 10 let best enduro leta po izboru revije Motorrad(ne me za jajca drzat z to izjavo ker jo ne morem vec preverit ker mi je punca pol revij stran vrgla in sem jo skor...) in tudi drugace o njem samo dobro!Druge kritike kot to da vibrira (kot vsak singel) se nisem uspel nikjer prebrati,pa spremljam zadevo ze kar nekaj let.Ker pa nisem tako zelo izbirčen in ce mi bo kaka dobro ohranjena pod roke prisla bi jo pa tud jst kupu:)zaenkrat dam se prednost KTM :D Ps:Vse je dobro ce imas(bad je to ker ne ti ne jaz nimava tistga kar bi rada :( ) LP
Zulf Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Upam, da lahko končam tole prerekanje. TT600r je zelo zanesljiv motor in vzdržljiv (mašina še posebej), ne potrebuje posebnega vzdrževanja, menjava olja na 5000km. Jo ima kolega in glede tega nima nikakršnih pripomb. LC4 620sc tudi zelo zanesljiv motor(na srečo si ga tudi sam lastim), le da potrebuja več vzdrževanja kot Yamaha.Olje je potrebno menjati vsakih 2500km, zaradi večjih tresljajev je potrebno preverjati vijake (da niso odviti)druga pa kot pri vseh drugih motorjih. Pa poglejmo še samo vožnjo: Lege motorja na cesti ne morem primerjati, ker je ktm supermoto, kar pa se tiče pospeševanja pa se lahk TT600r kr skrije pred KTM-om Ko daš na Yamahi gas začne počas nabirat, dočim KTM sam "poč" :shock: ko ga pohodiš , res vleče ko kur**.Včasih sploh ne morm verjet da vleče tok bol kot TTjka(al ona tok slabo :roll: ). Zanesljiva sta oba motorja,res pa je da je KTM dost dražji(je pa tudi veliko boljši).
lightning Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 Me veseli da je tole najino izmenjavanje mnenj(nikakor ne prerekanje) zaključil nekdo,ki ima dejansko opravka s pravimi stroji:) PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!! Pa ne se jezit ker je ta prostor namenjen TTR-ki :oops: :oops: mi pa tukaj o KTM.... LP
WR Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 pa se s ttr-ko dobro vozi po terenu...mislim zaradi teže? drugače pa more biti zaradi vzdrževanja zakon! p.s. D.J. kdaj se najaviš?
Zulf Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!! LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"... Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture. Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html
mato Objavljeno Marec 27, 2003 Opozori Objavljeno Marec 27, 2003 mene pa zanima, kako je kaj z vžiganjem takega stroja. kolikokrat brcneš v prazno preden vžge? kako je pri vžigu hladnega in kako pri vžigu segretega motorja? ali že kdaj ni hotel vžgati kljub vztrajnemu brcanju? kaj pa če daš TT v roke nekomu, ki še ni imel opravka z nožnim zaganjanjem - ali mu bo uspelo ali ne? sem imel XT in je vedno lepo kresnila...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se