Skoči na vsebino

YAMAHA TTR 600 enduro rocker


Priporočene objave

Objavljeno

me dolg ni blo :oops:

tko bom reku, TTR laufa lepo, tko kot mora...malo sem ji zreduciru hitrost z menjavo zobnikov, tko da je bolj odzivna po terenu+dodal še enga arrowa, ki ji zvok spremeni v poezijo

primerjave z KTM recimo res ni ane, samo zakaj bi tekmoval motorji, če je glavna stvar da te honda integra type R lahko le v avspuh gleda

kar se tiče teže motorja in terena...pač morš bit ti malo močnejši..če še ne veste fantje so zunaj nova pravila za enduro motorje in to je višja masa...kjer je pač yamaha kot vedno korak pred konkurenco

no, tudi jaz sem slišal da se je kvaliteta KTM zelo popravila, vendar v samem pospešku se klasična 640 ni pokazala kot hitrejša

TTR je v resnici malo lenejši motor in zato bolj prijazen na daljših furah, je pa vseeno tudi na hard terenu zelo uporaben

(če to ni definicija najboljšega enduro oz trail motorja.....)

kar se vžiganja tiče zna bit včasih težavno, kak nenavajen novinec pa bi lahko poletel prek motorja, ko bi ga kurbl zabrisal nekam čez balanco, drugače pa ni večjih težav, hladen ali vroč, vžiga enako, problem nastopi, če se zadeva malo ohladi ali če ga prevečkrat nestrokovno brcneš v prazno in zaliješ...čeprav v takem primeru na porivanje prdne ko puščica

govori se, da za 2003 dobi štarter?????, ne vem če je to res, mogoče bo to bolj poskusno in v kakih drugih državah, za katere je ta motor kot ustvarjen..npr Avstralija

olje menjam na 1.500-2.000 km, ne za brezveze ampak takrat ko začutim menjalnik in nasploh odzivnost, to pomeni da zadeve ne šparam

amortizacija je OK, mogoče malo premehka za moj okus, kar je pa spet kompromis med cesto in offroadom

vsakič ko se pripeljem domov iz kake fure si rečem, ta motor je zakon, pa ne zarad moči ali kake supermoto lege na cesti, le zaradi splošno široke uporabnosti, precej terenskega izgleda in nezahtevnosti vzdrževanja

zulf iz kerga konca si ti oz. tvoj kolega s TTR, mogoče bi se dal še kej poštimat (brez dodatnih stroškov) da bi mu zadeva bolje pognala

Al kaponc, se vidmo enkrat, ko se resna sezona začne, samo moram zgruntat kako terensko pot do gorenjske ker je aprila čao registracija

TTR pač gre v zrak :lol:, se opravičujem za nejasno sliko :lol:

jump_2.jpg

Objavljeno

¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel.

Objavljeno
¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel.

Brane, reče se, ko bom VELIK!

Objavljeno
¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel.

Brane, reče se, ko bom VELIK!

če bom zrasu res ne vem :?

Objavljeno

DY, ti pomaga kej una kožca med prsti, ko tako letiš kukr na uni zgornji slikci? :P

Objavljeno

a ta rumena koža :lol:

za en zamah pridobim 0,3 metra

še zmeri pa moram nekje nacukat eno gumco za odzračevalnik

a ma gdo kako drugo gumco za posodt, so tolk drage ratale, jez pa nimam soudov

Objavljeno

hm.... KTM LC4 640 ali YAMAHA TTR 600 to je sedaj vprašanje. Vsaj

zame. A mislte ,da tistih 300.000sit razlike v ceni odtehta boljšo tehniko ,moč in izgled KTMa? Mislte da je vredno tolk več dat?

A kdo ve kok stane DR-Z 400? baje je tolk kot TTR :shock: (poceni?)

Objavljeno

TTR je gotov ta najcenejša, edino registracija...nad 500cc

hod bata pr yamahi je daljši, kar razporedi navor čez celo območje vrtljajev, to jo naredi tudi malo švohnejšo in bolj obvladljivo na terenu

dočim razne huse, KTM-i premikajo širši bati z krajšim hodom, zato se tudi zelo hitro zavrtijo

KTM je za vzdrževanje sigurno dražji, v primeru popravila (plastike, ročke in ostala potrošna roba) tudi

Objavljeno

KTM je za vzdrževanje sigurno dražji, v primeru popravila (plastike, ročke in ostala potrošna roba) tudi

Nevem, nevem..., sm lani kupu neki delu za mojga KTM-a pa lahk povem cene:SM blatnik 6 do 7 ksit, maska isto, ogledalo 5000sit(za TTjko je kolega vprašu v Delta team so mu rekl 15 ksit), žmiguc 2400sit, oljni filter 1800sit.Za dele agregata pa nebi vedu.

Objavljeno

jaz bi se omejil le na 640 in TTR, ker racing potrošna roba je sigurno cenejša, že zaradi večje naklade robe (kros plastike...)

filter sem pri Tonkotu nabavu po 850 sit in sem mu kar vso zalogo pobral, celih 5 komadov

TTR je najcenejša v smislu, koliko časa naj bi motor deloval brez menjave bata, ventilov, raznih ležajev in pa tudi v držanju cene rabljenega motorja

Objavljeno

ttr se mi zdi ,da je res.... da best motor za svojo ceno :twisted: 8)

Jaz sm 85% da bom TTR kupu ko bom kupoval

Objavljeno

tud prav 8)

Objavljeno

meni zgledata oba mopeda fajn, samo barve so čudne, pa une nalepke spljoh ne pašejo tam :oops:

Objavljeno

sej jih daš pa dol in druge gor... a je problem? 8)

Objavljeno

PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!!

LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"...

Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture.

Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html

620 SC ima od letos naprej tudi štarter. Strinjam se z vsem ostalim.

Objavljeno
meni zgledata oba mopeda fajn, samo barve so čudne, pa une nalepke spljoh ne pašejo tam :oops:

o ktirih nalepkah to ti?? :shock: :o :D

Objavljeno

KTM = več moči, elektro štarter

TT600 = zanesljiva stara tehnika, primeren za začetnike

vzmetenje, teža = oba približno enaka

En plus pri KTM-ju --> veliko tovarniške opreme (večji rezervoarji, SM kolesa, ...)

Objavljeno

no kaj pa WR450? V bohinju sm sreču (oz. moj frend) enga tipa z WR426 iz švice!!!!! :shock: :shock: :shock:

Objavljeno

PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!!

LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"...

Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture.

Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html

620 SC ima od letos naprej tudi štarter. Strinjam se z vsem ostalim.

:arrow: Na KTM 640 butneš Delorto 40 od SC-a pa da vidiš kaj živalca potem dela.Preverjeno ker sem sam to stvar predelal.(tako to zgleda če je tudi žena ubrisana na motorje)
Objavljeno

prodam stojalo, sem kupu novga, pa mi ne gre pod motor :evil: (previsok), za 8 jurjov (dal sem 10)

2%7E4.jpg

Objavljeno

mislm da je DT prenizek

to bl krosači pridejo v upoštev

višina :arrow: :?: , bom mogu zmert

Objavljeno

sej kaj je pa DT :roll: :lol: :lol: :lol:

Objavljeno

D.J., koliko je maksimalna dovoljena masa motorja za to stojalo?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!