D.J. Objavljeno Marec 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 me dolg ni blo :oops: tko bom reku, TTR laufa lepo, tko kot mora...malo sem ji zreduciru hitrost z menjavo zobnikov, tko da je bolj odzivna po terenu+dodal še enga arrowa, ki ji zvok spremeni v poezijo primerjave z KTM recimo res ni ane, samo zakaj bi tekmoval motorji, če je glavna stvar da te honda integra type R lahko le v avspuh gleda kar se tiče teže motorja in terena...pač morš bit ti malo močnejši..če še ne veste fantje so zunaj nova pravila za enduro motorje in to je višja masa...kjer je pač yamaha kot vedno korak pred konkurenco no, tudi jaz sem slišal da se je kvaliteta KTM zelo popravila, vendar v samem pospešku se klasična 640 ni pokazala kot hitrejša TTR je v resnici malo lenejši motor in zato bolj prijazen na daljših furah, je pa vseeno tudi na hard terenu zelo uporaben (če to ni definicija najboljšega enduro oz trail motorja.....) kar se vžiganja tiče zna bit včasih težavno, kak nenavajen novinec pa bi lahko poletel prek motorja, ko bi ga kurbl zabrisal nekam čez balanco, drugače pa ni večjih težav, hladen ali vroč, vžiga enako, problem nastopi, če se zadeva malo ohladi ali če ga prevečkrat nestrokovno brcneš v prazno in zaliješ...čeprav v takem primeru na porivanje prdne ko puščica govori se, da za 2003 dobi štarter?????, ne vem če je to res, mogoče bo to bolj poskusno in v kakih drugih državah, za katere je ta motor kot ustvarjen..npr Avstralija olje menjam na 1.500-2.000 km, ne za brezveze ampak takrat ko začutim menjalnik in nasploh odzivnost, to pomeni da zadeve ne šparam amortizacija je OK, mogoče malo premehka za moj okus, kar je pa spet kompromis med cesto in offroadom vsakič ko se pripeljem domov iz kake fure si rečem, ta motor je zakon, pa ne zarad moči ali kake supermoto lege na cesti, le zaradi splošno široke uporabnosti, precej terenskega izgleda in nezahtevnosti vzdrževanja zulf iz kerga konca si ti oz. tvoj kolega s TTR, mogoče bi se dal še kej poštimat (brez dodatnih stroškov) da bi mu zadeva bolje pognala Al kaponc, se vidmo enkrat, ko se resna sezona začne, samo moram zgruntat kako terensko pot do gorenjske ker je aprila čao registracija TTR pač gre v zrak :lol:, se opravičujem za nejasno sliko :lol:
BRANE Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 ¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel.
Vale Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 ¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel. Brane, reče se, ko bom VELIK!
BRANE Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 ¸jest sem mislu kupit ttr-ko, pa bom vseeno raje exc 300- baje mal več cukne. Jasno, ko bom polnoleten in odrasel. Brane, reče se, ko bom VELIK! če bom zrasu res ne vem :?
BRANE Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 DY, ti pomaga kej una kožca med prsti, ko tako letiš kukr na uni zgornji slikci? :P
D.J. Objavljeno Marec 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 a ta rumena koža :lol: za en zamah pridobim 0,3 metra še zmeri pa moram nekje nacukat eno gumco za odzračevalnik a ma gdo kako drugo gumco za posodt, so tolk drage ratale, jez pa nimam soudov
enduraš Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 hm.... KTM LC4 640 ali YAMAHA TTR 600 to je sedaj vprašanje. Vsaj zame. A mislte ,da tistih 300.000sit razlike v ceni odtehta boljšo tehniko ,moč in izgled KTMa? Mislte da je vredno tolk več dat? A kdo ve kok stane DR-Z 400? baje je tolk kot TTR :shock: (poceni?)
D.J. Objavljeno Marec 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 TTR je gotov ta najcenejša, edino registracija...nad 500cc hod bata pr yamahi je daljši, kar razporedi navor čez celo območje vrtljajev, to jo naredi tudi malo švohnejšo in bolj obvladljivo na terenu dočim razne huse, KTM-i premikajo širši bati z krajšim hodom, zato se tudi zelo hitro zavrtijo KTM je za vzdrževanje sigurno dražji, v primeru popravila (plastike, ročke in ostala potrošna roba) tudi
Zulf Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 KTM je za vzdrževanje sigurno dražji, v primeru popravila (plastike, ročke in ostala potrošna roba) tudi Nevem, nevem..., sm lani kupu neki delu za mojga KTM-a pa lahk povem cene:SM blatnik 6 do 7 ksit, maska isto, ogledalo 5000sit(za TTjko je kolega vprašu v Delta team so mu rekl 15 ksit), žmiguc 2400sit, oljni filter 1800sit.Za dele agregata pa nebi vedu.
D.J. Objavljeno Marec 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 jaz bi se omejil le na 640 in TTR, ker racing potrošna roba je sigurno cenejša, že zaradi večje naklade robe (kros plastike...) filter sem pri Tonkotu nabavu po 850 sit in sem mu kar vso zalogo pobral, celih 5 komadov TTR je najcenejša v smislu, koliko časa naj bi motor deloval brez menjave bata, ventilov, raznih ležajev in pa tudi v držanju cene rabljenega motorja
enduraš Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 ttr se mi zdi ,da je res.... da best motor za svojo ceno :twisted: 8) Jaz sm 85% da bom TTR kupu ko bom kupoval
BC Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 heh, bo pa več izbire za nas... :wink:
BRANE Objavljeno Marec 28, 2003 Opozori Objavljeno Marec 28, 2003 meni zgledata oba mopeda fajn, samo barve so čudne, pa une nalepke spljoh ne pašejo tam :oops:
enduraš Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 sej jih daš pa dol in druge gor... a je problem? 8)
GUMY Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!! LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"... Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture. Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html 620 SC ima od letos naprej tudi štarter. Strinjam se z vsem ostalim.
D.J. Objavljeno Marec 29, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 meni zgledata oba mopeda fajn, samo barve so čudne, pa une nalepke spljoh ne pašejo tam :oops: o ktirih nalepkah to ti?? :shock: :o :D
k69mj Objavljeno Marec 29, 2003 Opozori Objavljeno Marec 29, 2003 KTM = več moči, elektro štarter TT600 = zanesljiva stara tehnika, primeren za začetnike vzmetenje, teža = oba približno enaka En plus pri KTM-ju --> veliko tovarniške opreme (večji rezervoarji, SM kolesa, ...)
enduraš Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 no kaj pa WR450? V bohinju sm sreču (oz. moj frend) enga tipa z WR426 iz švice!!!!! :shock: :shock: :shock:
7AK Objavljeno Marec 30, 2003 Opozori Objavljeno Marec 30, 2003 PS:A mi lahko kdo pove tudi kaj o primerjavi med LC4 620sc in 640??Razlike v vzdrzevanju,zmogljivostih,vzdrzljivosti...skratka karkoli!! LC 640 je od 620sc malo "švohnejši", malo težji,ima zaganjač, tačke za sovoznika, vožnja je bol udobna ker ni tolk vibracij od motorja, 3 litre večji tank, malo nižji, menjava olja na 5000km, motor ni toliko"dirkaški"... Če se rad zapelješ kam dle, predvsem v dvoje, potem 640, če pa se voziš sam, rad "prtisneš" motor in te ne motijo vibracije motorja si vzami 620sc.Samo vedi da to NI motor za dolge ture. Še ena povezava:http://egli-shop.com/presse/supermoto/verg...leichstest.html 620 SC ima od letos naprej tudi štarter. Strinjam se z vsem ostalim. :arrow: Na KTM 640 butneš Delorto 40 od SC-a pa da vidiš kaj živalca potem dela.Preverjeno ker sem sam to stvar predelal.(tako to zgleda če je tudi žena ubrisana na motorje)
D.J. Objavljeno April 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 1, 2003 prodam stojalo, sem kupu novga, pa mi ne gre pod motor :evil: (previsok), za 8 jurjov (dal sem 10)
D.J. Objavljeno April 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 1, 2003 mislm da je DT prenizek to bl krosači pridejo v upoštev višina :arrow: :?: , bom mogu zmert
enduraš Objavljeno April 1, 2003 Opozori Objavljeno April 1, 2003 sej kaj je pa DT :roll: :lol: :lol: :lol:
transalp Objavljeno April 1, 2003 Opozori Objavljeno April 1, 2003 D.J., koliko je maksimalna dovoljena masa motorja za to stojalo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se