D.J. Objavljeno April 1, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 1, 2003 DT :arrow: soft enduro :lol: :wink: , pzzz pzzzz trans, sej piše massive lifting capacity :lol: , ne vem, moj motor naj bi imeu 130 kil suhe teže pa ga verjetno dvigne ko keks (nisem niti probu) transa je ziher prenizka zanj, pretežka :?: drugače pa sem si kupil material in si po merah originalnega sešvasal drugega, malo nižjega, je že skoraj narejen
batzajla Objavljeno April 1, 2003 Opozori Objavljeno April 1, 2003 a lahko poveš koliko je visok?verjetno je previsok tudi zame...
D.J. Objavljeno April 2, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 2, 2003 se je že opto včerej oglasu, danes ga dobi je pa visok 31 cm
BRANE Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 za matrjal nism sigurn, cegu najbrž prou nej biu, vpraši ledenkota.. :wink:
enduraš Objavljeno April 2, 2003 Opozori Objavljeno April 2, 2003 jaz mam točno 31cm med mašino in tlemi!
D.J. Objavljeno April 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 3, 2003 za matrjal nism sigurn, cegu najbrž prou nej biu, vpraši ledenkota.. :wink: vem vem, samo šalica, drugače (vir:Discovery) so 9m visoke jeklene konstrukcije, mrežasto varjene :lol: sem pa bil v Bistrci, po eno jakno skoču, zakon je, vaserdiht, zateg okol pasu, snemljiva podloga, ščitnikov kolk češ, zateznici čez rumenjake, pa še v 7AK ovi ropotarnici :twisted: smo preždel neki časa ma pa tolk ENDURO revij, da se ti zrola, če bi znal "nacistično" :twisted: govort, bi kar noč preživel pr njemu enduraš, žal, nov lastnik je že od včerej zvečer optocomm, sem si pa še enkrat ogledu njegovo zverino, Husa TE610, to je res žival za hribe na pol rezat :twisted:
MOTOVILC Objavljeno April 3, 2003 Opozori Objavljeno April 3, 2003 Husa TE610, to je res žival za hribe na pol rezat :twisted:
enduraš Objavljeno April 13, 2003 Opozori Objavljeno April 13, 2003 A se da TTRko pregret? Naprimer ,da je nekje tehnična proga in skoz vozš v prvi v klanec oz neki v tem stilu?
D.J. Objavljeno April 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 14, 2003 včeri, ko je bla taka spolzka strmina, da sem mogu dol z motorja in tečt ob njemu z gasom, je začel motor kar precej smrdet, mislim da je vonjave oddajala zemlja, ki se je sušila na avspuhu, cilindru... drugače pa pri motorju ni tako, da daš v 1. in spelješ klanec...daš v 2., 3. in prtegneš gas, da guma res hitro prevrtava (rije, koplje) in šele s tem učinkom dosežeš dosti energije, ki te spravi čez oviro. moraš pa imeti dosti moči in ravnotežja, da po razsutem terenu obdržiš hitrost - to valjda velja za blatne, spolzke razmere po suhem se lahko kot car pelješ v 1. samo se nič ne naučiš včerej je bla Murovica in še par okoliških terenov kar precej zablatenih in me je slabša zadnja guma kar precej izmučila, jesssss, tooooo, ni lepšega napora
D.J. Objavljeno April 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno April 14, 2003 ? ne vem :lol: :lol: :lol: , ni mi še ribnu :lol: :lol: , pa teb tut ne, pa jo še tolk dalj guliš
enduraš Objavljeno April 14, 2003 Opozori Objavljeno April 14, 2003 glede blata in prestav sm se pa na kros progi naučil včeri... the hard way :x
cyc Objavljeno Maj 2, 2003 Opozori Objavljeno Maj 2, 2003 No ... Kaj je pol s temi "hard" endurami? :D Se cakam na odgovor od Habata kako je s TT600RE. Zaradi E-starterja pac ... me pa resno moti skrajsan hod amortizerjev in znizan motor :angry: :angry: Kako mislite da to vpliva na lastnosti motorja? So amortizerji sploh se enaki kot na TT-R? DR-Z 400S je tudi zanimiv .... najbolj je pa seveda LC-4 640 (razen seveda njegove cene ... :)) Ima kdo od motosvetovcev DR-Z 400S ali pa lc-4 640 enduro? Vtisi/izkusnje in kak krog po makadamu bi marsikaj razcistil, zdaj vem samo to, da bi mi pasalo imeti TT-R, le da jaz ne bi brcal ... :D :D TT600RE ... ce le ne bo XT-like ratal; D.J. trdi, da ne, ampak potem ne vem cemu nizanje itd. :angry: :angry:
šufer Objavljeno Maj 2, 2003 Opozori Objavljeno Maj 2, 2003 Ej D.J. a si se slučajno ti vozil za 1. maja po cesti Kalce-Hrušica ? Sem srečal en podoben motor tvojemu, pa še en cestak je vozil za njim.
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 No ... Kaj je pol s temi "hard" endurami? :D Se cakam na odgovor od Habata kako je s TT600RE. Zaradi E-starterja pac ... me pa resno moti skrajsan hod amortizerjev in znizan motor :angry: :angry: Kako mislite da to vpliva na lastnosti motorja? So amortizerji sploh se enaki kot na TT-R? DR-Z 400S je tudi zanimiv .... najbolj je pa seveda LC-4 640 (razen seveda njegove cene ... :)) Ima kdo od motosvetovcev DR-Z 400S ali pa lc-4 640 enduro? Vtisi/izkusnje in kak krog po makadamu bi marsikaj razcistil, zdaj vem samo to, da bi mi pasalo imeti TT-R, le da jaz ne bi brcal ... :D :D TT600RE ... ce le ne bo XT-like ratal; D.J. trdi, da ne, ampak potem ne vem cemu nizanje itd. :angry: :angry: kaj maš tolk proti brcanju??? Vse to je fitnes! zastojn :D 5cm hoda je kar velik oz. ogromno če mene prašaš. Konkretno ...z nizkim motorjem nimaš kej delat na Murovici ,ker so nekje tolk visoke skale ,da enostavno more met motor ene 30cm višine od tal... no ja... sej pa udarš z motorjem mal ob tla pa je :D LC-4 se mi zdi predrag in pretežek ...zame... zate pa nebi vedu. Zadeva ma 160kg. TTR pa 132kg . DR-Z pa tud 132kg. Jz bom najbrž novo TTR kupu.
Jason Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 LC-4 se mi zdi predrag in pretežek ...zame... zate pa nebi vedu. Zadeva ma 160kg. TTR pa 132kg . DR-Z pa tud 132kg. Kaj so to za ene mase? Z bencinom, ali brez? Hočeš rečt, da je navaden KTM640LC4 skoraj 30kg težji od TTR? Od kje pa črpaš te podatke? Jaz jih najraje iz Motorradovih testov, kjer navedejo Gewicht vollgetankt, kar naj bi pomenilo teža polnonatankanega. Bom dal kasneje malo podatkov gor.
cyc Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 kaj maš tolk proti brcanju??? Vse to je fitnes! zastojn :D Na ravnem z mrzlim motorjem ni problema, na pobocju s toplim motorjem pa ... ne hvala :D LC-4 se mi zdi predrag in pretežek ...zame... zate pa nebi vedu. Zadeva ma 160kg. TTR pa 132kg . DR-Z pa tud 132kg. Predrag ze mogoce, pretezek pa ...? Nima 160kg, ne, s tekocinami ima 149 :D S tem da se da za TT-R zasledit tudi maso okol 150kg - "suha" baje. :blink: Jz bom najbrž novo TTR kupu. Saj pri meni je tudi v igri zaradi cene ... sam ... *sigh*
cyc Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 No ja, to je ze malo hecno, tele mase ... pripravljen za voznjo naj bi bil 149kg, tako IKE in Motorjet, ampak na Motorradu pise tole o KTM 640 LC4 Enduro - "Leergewicht 145 kg". Po drugi strani pa ni nic kaj obetaven za Yamaho TT 600R - "Leergewicht 153 kg" ?! :blink: :blink:
lightning Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 Ne se pustit Endurašu!!!Navaja neke čudne vesoljske informacije,ki so za vse nas dezinformacije!!!Tko kot je napisu CYC KTM LC4 640 ima polen 149 kg in je bajduwey tanartabulsi :P <_< <_< Da bi pa TTR imela toliko kil kot je napisu pa lahko le sanjamo..no sej mogoče jih bo pa kdaj imela...CyC ti kr špari pa KTM-a vzem pol pa mene počak da ga bom še jst pa bova taglavna):):):):):):):) Lp
cyc Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 CyC ti kr špari pa KTM-a vzem pol pa mene počak da ga bom še jst pa bova taglavna):):):):):):):) Jaaa ... potem pa lepo cez Luce po makadamu padem do Grosuplja pa greva Lunca cez Pance v Smarje pogledat :D :D :D :D ;)
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 No ja, to je ze malo hecno, tele mase ... pripravljen za voznjo naj bi bil 149kg, tako IKE in Motorjet, ampak na Motorradu pise tole o KTM 640 LC4 Enduro - "Leergewicht 145 kg". Po drugi strani pa ni nic kaj obetaven za Yamaho TT 600R - "Leergewicht 153 kg" ?! :blink: :blink: :blink: :blink: :blink: tole je pa novo zame... polno natankana zadeva , z oljem end stuff... 149kg? hm... TTR 153? erm... uhhh... težko tole. Moja DT ma pomojm okol 130kg ready to drive pa jo komaj dvignem na nagnjenem terenu z boka (če je na tleh). kaj pa suzuki...da ne bom spet koga zavajal <_<
lightning Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 SUZUKI DR-Z 400 S ima 144 kg!Sklepam da je z vsem tekočinami(vsaj mislim ker nemško ne znam),podatek pa je iz PS-ovega moto kataloga.No pa še nekaj podatkov:Pospeški(0-100km/h)-5.5 s,končna hitrost 153 km/h.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se