cyc Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 tole je pa novo zame... polno natankana zadeva , z oljem end stuff... 149kg? hm... Hmm ja, baje, IKE mi je na chatu rekel da je 149kg "pripravljen za voznjo". TTR 153? erm... uhhh... težko tole. Moja DT ma pomojm okol 130kg ready to drive pa jo komaj dvignem na nagnjenem terenu z boka (če je na tleh). Oh, saj z nekaj srece pades na pravo stran in imas bajno olajsano delo :D kaj pa suzuki...da ne bom spet koga zavajal <_< Na Motorradu trdijo "Leergewicht 144 kg". Ampak kdo pa pravi, da so tile podatki tocni, ce naj velja da je prazen KTM lc4 145kg, potem ne more biti poln samo 149kg - in obratno ;)
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 tole bi lahko rešili popolnoma le tako ,da bi dal vse te motorje na vago. Tega pa ne moremo narest. tako da.... shit happens :D
D.J. Objavljeno Maj 3, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 ne šufer, nisem bil jaz..včeri sem bolj okoli save trgal korenine in kamne :D drugače pa, zakaj toliko filozofiranja...ko sem prvič videl TTR-ko sem se zapiču vanjo, v forume in osebne kontakte, ki so bili na žalost večinoma tujci in izvedel vse slabosti ter kvalitete zame trenutno najboljšega motorja pod soncem to je zadevca, ki poleg 1A offroada omogoča tudi potovalne zmožnosti dolgih razdalj tistih par kil razlike v teži med različnimi modeli in igre z suho in nesuho težo so čisti psihološki nateg, koliko kil več kot 100 ima nek motor bla bla, pa sej to niso kroske in tut take okretnosti in hitrosti ni za pričakovat od njih, le daljšo življ. dobo in precej zamaknjene intervale potrebnih servisov...kar se pa potrošne robe in čiščenja tiče pa je vsak svoj malar jebeš KTM, če ga hočeš zato, da bojo kolegi rekli uaaaaaaa, TTR kupiš zato, ker je redek motor, redkokdo ga dobro pozna in tudi nekaj tradicije se zadeve drži in ta tradicija v praksi, na terenu dejansko funkcionira, vsaj zame, čeprav imam 12 konjev manj kot na prejšnjem motorju torej, TTR edini pravi enduro motor v svoji kategoriji, živa legenda, svetovni popotnik in ljubitelj zahtevnih terenov (seveda govorim samo za mojo ljubico B) ) no, tut DR-z ni od mušic
lightning Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 U piz... zdej smo pa dobil po glavi:):):)Ne sej načeloma je vse res edino od Jebeš KTM pa vse do konca je pa tko kot bi bil DJ v stanju zmanjšane prištevnosti!DJ nevem zakaj tako zelo udrihaš čez KTM(in to že odkar berem forum)???Če te je kdaj kdo z njim zbil ali kaj podobnega za to NI kriv KTM!! :P :P In tudi to da se KTM kupuje zaradi kolegov.....takih primerov ne poznam!Kdor si ga kupi ve zakaj si ga kupi in zakaj ga bo rabu(prav gotovo ne za poziranje).Za take manevre so boljše Ninje in podobno...To da je pa TTR edini pravi enduro motor v svoji kategoriji(kjer je sam),živa legenda,svetovni popotnik,ljubitelj zahtevnih terenov .... je pa samo na tvojem zelniku zrastlo,kar je pa seveda pravilno!!!!Tudi jaz enako trdim za mojega bivšega KMX-a(izvzeto svetovni popotnik :D ) in vsak enduraš za svojo kobilico...No v glavnem ne bit alergičen na KTM pa bo QL!Ko ga boš imel ,se znjim vozu spoznal njegove napake ga boš pa lohko kritiziral ,samo da takrat ga ne boš hotu ker se boš v njega zaljubu in ne boš hotu več dol :P :P :P :blink:
enduraš Objavljeno Maj 3, 2003 Opozori Objavljeno Maj 3, 2003 ah... vsak motor ma svoje prednosti in slabosti. Na tebi je ,da se odločiš kaj ti je pomembno in kaj ti ni. Na podlagi zbranih informacij se odločiš kaj boš jahal.
D.J. Objavljeno Maj 4, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 4, 2003 kar prjatli svetujejo in občudujejo :D vsak ima svojo glavo in svoj žep..
Matjaz87 Objavljeno Maj 15, 2005 Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 živjo, po dveh letih je pa treba mal to temo odpret sem lastnik yamahe TT600 naj bi bla letnik 89, uporabljam jo za off road zanima me ke ma cifre na gištelu (a jih ne bi mogla met pr balanci)
D.J. Objavljeno Maj 15, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 15, 2005 a prometne nimaš? številke so ponavadi med križi mogoče bi tut slika motorja rešila problem
Matjaz87 Objavljeno Maj 16, 2005 Opozori Objavljeno Maj 16, 2005 nimam prometne ker je prpelan iz italije ja sej moja yamaha dt je mela pr balanci (na unmu roru k je balanca gor) :? evo še slikce,drgač pa ni dovk k je biv na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)
D.J. Objavljeno Maj 17, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 17, 2005 kar huda pa tut lepa zgleda priporočam ti da greš na bikepics.com in opazuješ razlike med letniki, recimo tvoja ima še boben zadaj, modra barvna kombinacija itd
D.J. Objavljeno Maj 18, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 18, 2005 lahko je bla spizdena pa so številke zbrušene, ker motor zgleda obnovljen namontiri si kolesarski števc gor, pa boš vedu kolk ti gre
Matjaz87 Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 ja najbrž bom res namonteru kolesarski števc al ma kdo iz foruma navodila za yamaho TT600, za posodt oz. za fotokopirat :D
Noise Objavljeno Maj 19, 2005 Opozori Objavljeno Maj 19, 2005 Sicer nimam navodil, bi se pa z veseljem malo zapeljal s tem motorčkom :D
D.J. Objavljeno Maj 20, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 20, 2005 navodil za ta motor ni, obstaja kvečem uporabniška knjižca, pa še to dobit zna biti problem za ta pravo servisno knjigo boš pa mogu kam v tujino pogledat
Matjaz87 Objavljeno Maj 22, 2005 Opozori Objavljeno Maj 22, 2005 a ni da za vsak motor dobiš knjižico k not piše kako vzdrževati motor :huh:
D.J. Objavljeno Maj 23, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 glede na letnik motorja jo zna bit težko dobit
D.J. Objavljeno Maj 23, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 23, 2005 sem mel 02 letnik moped in nemško knjigo, pa sem zatežil in so mi v delta timu zastonj zrihtal kopije v angleščini, ti pa kej dost ne pomagajo podatki kolk gume pumpat pa kako olje zamenjat
Urban K. Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Živjo! Zanima me kaj je vzrok, da fotrova TT 600 RE (l. 2004) kar naenkrat crknila in ne vžge več. Ker po 1 km k se je peljal mu je motor crknil in od takrat naprej vergla u prazno, zgleda ne da iskre. Pa je zamenjal svečke, akumulator pa je še vedno isto. Upam, da ni šla elektronika, ker je dost draga. Prosim za pomoč!
robopanik Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Živjo!Zanima me kaj je vzrok, da fotrova TT 600 RE (l. 2004) kar naenkrat crknila in ne vžge več. Ker po 1 km k se je peljal mu je motor crknil in od takrat naprej vergla u prazno, zgleda ne da iskre. Pa je zamenjal svečke, akumulator pa je še vedno isto. Upam, da ni šla elektronika, ker je dost draga. Prosim za pomoč! Kako pa je"crknila"? Hocem reci, je kej zasumelo v masini ali pa je prenehal tok? Prekontroliraj da slucajno kasna zica ni kej pomeckana in da dela kontakt...
robopanik Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Ah,ja...zdej bom prodal mojo TTR-ko motard; ce komu rabi kasen kos naj mi pise en PM,ker imam se kar neki delov! Ala su! :D
FunBiker Objavljeno Julij 11, 2008 Opozori Objavljeno Julij 11, 2008 Živjo!Zanima me kaj je vzrok, da fotrova TT 600 RE (l. 2004) kar naenkrat crknila in ne vžge več. Ker po 1 km k se je peljal mu je motor crknil in od takrat naprej vergla u prazno, zgleda ne da iskre. Pa je zamenjal svečke, akumulator pa je še vedno isto. Upam, da ni šla elektronika, ker je dost draga. Prosim za pomoč! Treba je vse skupaj - tokokroge premerit, da se vidi do kam pride napetost iz navitja - lahko je : CDI, kondenzator, vžig.tuljava, lahko je kakšno stikalo, ki je pogoj za vžig(stransko stojalo, prosti tek, stikalo za izklop), samo kaka žica ali oksidiran konektor. So pri moji TTRki fantje doktorirali na dveh Yamaha servisih, pa nič naredili :naughty: potem sem jo popravil sam skupaj s stricem, ko sva naredila merilni protokol z 30 alinejami!!
robopanik Objavljeno Julij 25, 2008 Opozori Objavljeno Julij 25, 2008 Ah,ja...zdej bom prodal mojo TTR-ko motard;ce komu rabi kasen kos naj mi pise en PM,ker imam se kar neki delov! Ala su! :D Prodaja je preklicana! :closedeyes: Masina gre ponovno v delo,zdej jo caka nov rep in druge vragolije...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se