Buschi Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 U fak...Tole o menjalniku mi ni všeč. Dober, tudi meni je crknil(ajd, zlizani zatiči 5. prestave, ko se zobnik zatakne na drug zobnik), ampak se privlečeš domov, ko ti ga pa zdrobi sredi vukojebine, pa ni dober. Pa je obstajala kakšna uradna Yamahina razlaga za to in boljši deli za popravilo? Pašejo noter getribe od 600 XT-ejke? Kako je tebi razgnalo menjalnik: se to sliši že prej ali preprosto ko zalomi, zalomi? Hvala.
FLY Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Agregat je malo ožji,to sicer na same zobnike ne upliva.Pa tudi če bi bilo vseh pet parov enakih kot pri XT,ne verjamem da so cenejši.In ko greš računat da je par preko 100eur (že pred leti) in da je potrebno običajno več parov pa še glavni tesnili sta bili že zdavno preko 100tke....ugotoviš da je bolje kar vzet agregat za 500 eur in rešiš problem v enem popoldnevu.Sam se v razdiranje agregata ne bi spuščal,že zaradi cene samih delov.Pri sosedih so pred leti za tako delce zaračunali nekomu dobrega jurja,za ta denar dobiš lahko že cel moped. je pa bilo teh mopedov v primerjavi z XT zelo malo,zato je tudi z rabljenimi deli bolj hudič. Pred časom se je prodajala ena Honda XR400 (načeloma boljša od XR600),če bi bila situacija boljša bi jo takoj vzel.Je pa teh bilo v Slo samo par komadov. Drugač je pa menjalnik ruknilo iznenada,v drugem primeru je "izginila "ena brzina,v tretjem pa ni več menjavalo brzin navzdol...vem da vsaj v tretjem primeru ni šlo za zobnike,vendar če bi šel delat remont,bi jih vsekakor moral preventivno menjat par parov,plus ostalo in spet se ne izide. Aja pa pri prvem agregatu sem že pri prvi menjavi olja opazil en zobek not v karterju,pol sem pa napravil še kakih 25KKM preden je ruknilo... če hočeš staro preverjeno tehniko po moje pobrskaj raje za kako XR400 ali pa kako TT600 . LP
hajoktejn Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 če hočeš staro preverjeno tehniko po moje pobrskaj raje za kako XR400 ali pa kako TT600 . LP kaj pa xt 2kf? al pa xl 600r, al majo te tud kšne težave? mal razmišljam dab mel en tak "starinski" motor
FLY Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 to so vse trpežne in preverjene mašine(tudi kak klr. .),z njimi so šli tudi RTW , za teren pa so (pre)težke. Kot deklica za vse in ugodnim vzdrževanjem pa še niso rekli zadnje.Če pa zmoreš ,je fajn met zdraven še en "ta prav"moped.. hajoktejn 1
FLY Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Kot zanimivost:verjetno veste za tiste Poljake ki so rili po Afriki,Ukrajini,Rusiji..po začetnem navdušenju nad TTR so presedlali na KTM exc 500 (400?) potem pa so se jim tudi navite pomaranče nekaj zamirile v ruskem blatu.V Ukrajini pa je bil z njimi en na TA in se je pokazal kot pretežek za teren in sklopka ni zdržala. vedno sem mislil da so visokokubične enocilindrične pomaranče najbolši dualmopedi,sam če tudi hajo gleda po dinozavrih,pol temu le ni tako...(nemoremrdečgahudičaprilepitcom)
hajoktejn Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Ah ne, pomaranče ne bi dal stran Sam tko bi mel še en moped k natočim bencin in pozabm kdaj sem nastavljal ventile al pa kej druzga delal kot menjal olje EXCji so kar naporni za daleč, to je tud največji problem po moje. No ja, pa kratki servisni intervali tud. Sicer sta pa ene dve lepi TTjki na netu, vsaj po slikah
FLY Objavljeno December 7, 2014 Opozori Objavljeno December 7, 2014 Ja ena je TTR,druga pa TT-E.TT-E je veljal za malo nesrečni model že na vratih tovarne (v Italiji..)saj ni bilo več prave razlike med TT in XT ,to pomeni terensko podhranjeno vzmetenje in enaki kili (dobrih 150 suh in recimo 170 moker). Mal me tudi moti letnik,se mi zdi da so jih končali delat tam nekje 1997 ko se pojavi TT600R.
Buschi Objavljeno December 8, 2014 Opozori Objavljeno December 8, 2014 Po začetnem navdušenju in ideji, da tole spomladi nabavim...se to ne bo zgodilo. Ajd, vsak moped enkrat zaruži, da bi pa kupil nekaj, za kar vem, da bo zaružilo...!
Buschi Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Kljub temu, da sem se je zaradi teže otepal, bo očitno 660 Xt-ejka morala bit dobra. WR250R pa pri nas sploh ni, kar je mobile.de je pa drago kot žafran. Suzuki sicer ima DRZ-ja 400, sam jih pri nas ni, pa tudi izpit imam samo A2, Hond NX400 tudi ne, CR250L je razmeroma nova in draga, kaj drugega mi pa sedajle ne pade na pamet
skalar36 Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Imava isti problem. Sam sem malo gledal v Italiji tole: http://ww3.autoscout24.it/classified/247600009/?cd=635525218740000000&asrc=st. Pa še nekaj drugih je. Če jo sam uvozim, rabim nekoga, ki zna IT, pa da gre z mano-so stroški- potem še DMV, pa smo na cca 4k. Spremljam že 2 leti avtonet, pa je še nisem zasledil. Sem že razmišljal, da bi vzel X, pa dal gor enduro feltne, sam potem je spet strošek in si tako na 3K+ eur. Za tak denar se pa dobi že lepa XT660R. Al pa KTM 640 lc. Sam se zaenkrat bolj nagibam k Yamahi, a so na Atonetu nekateri KTM-i zelo ugodno, pa še dobro so poservisirani. Sam bom še malo razmislil, se ne bom takoj zaletel, ker je XT na terenu precej težka.
franc Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 CRF 250L je dobrih 4k € nova. Za tako malo razlike v ceni se po mojem ni vredno ukvarjati z rabljenimi. lp
skalar36 Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Najcenejša honda (nova) je 4300 eur. S tem, da ima 23 KM. Yamaha WR250R ima pa 30 KM. To se pri takem motorju kar pozna. Za 4300 eur, kolikor stane nova honda, bi pa raje vzel kakšnega KTM-a (rabljenega seveda). T 120 1
franc Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Razlika v konjih je minimalna in pri takem motorju nepomembna. Nov KTM je skoraj 9k€ torej za 4300€ dobiš nekaj temu primernega. Vsak zase pa ve kaj mu ustreza. lp
Buschi Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Vsak zase pa ve kaj mu ustreza. Čim-lažji dualsport za čim-manj denarja...
franc Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 Čim-lažji dualsport za čim-manj denarja... To ne obstaja (na žalost) . Pri malo denarja nikoli ne veš koliko časa boš vozil, pa "dualsport-i" so zmerom težji. Jaz sem gledal za kakšnimi "freeride-i" oz kot rečejo v italiji motoalpinismo (ktm, ossa explorer, scorpa, beta alp... ) , samo ti imajo šele navite cene (pa še hudo omejeno "območje" uporabe) .
vandrovec Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 (popravljeno) Če bi sam kupoval en tak "moped" za vse potrebe v bližnji oklici potem bi izbiral ravno med tema dvema 250 kubičnima. Res ima Yamaha malo več konjev je pa zato Honda morda vzdržljivejša in manj delikatna za servisiranje. Verjetno je edini problem dobiti tak motor za polovično ceno novega v kolikor ne želimo kupovati novega....vsekakor ti mopedi najmanj izgubijo na ceni. Popravljeno December 10, 2014. Popravil vandrovec
Cartman Objavljeno December 11, 2014 Opozori Objavljeno December 11, 2014 Kljub temu, da sem se je zaradi teže otepal, bo očitno 660 Xt-ejka morala bit dobra. WR250R pa pri nas sploh ni, kar je mobile.de je pa drago kot žafran. Suzuki sicer ima DRZ-ja 400, sam jih pri nas ni, pa tudi izpit imam samo A2, Hond NX400 tudi ne, CR250L je razmeroma nova in draga, kaj drugega mi pa sedajle ne pade na pamet Obstaja tudi Kawa KLX250, in taljani tud rabljene prodajajo na moto.it poglejta.
Kölm Objavljeno December 12, 2014 Opozori Objavljeno December 12, 2014 2900 eur nov, zračno hlajen, enostaven, vzdržljiv, 114 kil mokre teže: http://www.dks.si/html_motorji/cr/KLX150L-14.html
skalar36 Objavljeno December 12, 2014 Opozori Objavljeno December 12, 2014 Tale 150 ccm je mal "prešvog" zame. Kawasaki KLX250 pa stane isto kot Honda CRF 250L. Tudi rabljeni so isto denarja. S tem, da je honda malo bolj sodobna. Kawasaki malo nagaja pri vžiganju, ima frgazer, ko ima honda elektronski vbrizg goriva. Najraje bi vzel Yamaho WR250R a je v Slo verjetno ne bom dobil. Drugo leto kupim, ali WR 250X pa dam gor enduro kolesa, Ali pa kupin Hondo.
Buschi Objavljeno Januar 6, 2015 Opozori Objavljeno Januar 6, 2015 Kaj pa tanova TT-ejka, oz tiste od 2004 naprej- TT600RE. Imajo tudi te probleme z menjalniki ?
SIMY Objavljeno Januar 8, 2015 Opozori Objavljeno Januar 8, 2015 Jaz sem si lastil tt600r ,super motor kar se tiče vzdrževanja.Kar se tiče pa menjalnika,prestavljati moraš suvereno,po moško,ne pa sam mal se dotaknat ''šalthebla''.
Buschi Objavljeno Januar 11, 2015 Opozori Objavljeno Januar 11, 2015 Brez kuplunge in pun hamer po šaltheblu? To crkne še prej. Odkar vozim mopede in motorje, vedno uporabljam sklopko. Resno, zanima me, če ima novejši model, TT RE isti menjalnik kot TT R in TT E ? Hvala.
Buschi Objavljeno Januar 28, 2015 Opozori Objavljeno Januar 28, 2015 Zanima me, če ima novejši model, RE , popravljeno to serijsko napako z menjalniki, ali pač to enak agregat kot R in E z dodanim zaganjačem ? Hvala.
Urban K. Objavljeno Maj 13, 2017 Opozori Objavljeno Maj 13, 2017 Živjo, Ali slučajno kdo prodaja spodaj označeno plastiko za zaščito prednjih vilic za Yamaho TT600R?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se