Skoči na vsebino

YAMAHA TTR 600 enduro rocker


Priporočene objave

Objavljeno

U fak...Tole o menjalniku mi ni všeč. Dober, tudi meni je crknil(ajd, zlizani zatiči 5. prestave, ko se zobnik zatakne na drug zobnik), ampak se privlečeš domov, ko ti ga pa zdrobi sredi vukojebine, pa ni dober.

Pa je obstajala kakšna uradna Yamahina razlaga za to in boljši deli za popravilo?

 

Pašejo noter getribe od 600 XT-ejke?

 

Kako je tebi razgnalo menjalnik: se to sliši že prej ali preprosto ko zalomi, zalomi?

 

Hvala.

Objavljeno

Agregat je malo ožji,to sicer na same zobnike ne upliva.Pa tudi če bi bilo vseh pet parov enakih kot pri XT,ne verjamem da so cenejši.In ko greš računat da je par preko 100eur (že pred leti) in da je potrebno običajno več parov pa še glavni tesnili sta bili že zdavno preko 100tke....ugotoviš da je bolje kar vzet agregat za 500 eur in rešiš problem v enem popoldnevu.Sam se v razdiranje agregata ne bi spuščal,že zaradi cene samih delov.Pri sosedih so pred leti za tako delce zaračunali nekomu dobrega jurja,za ta denar dobiš lahko že cel moped.

je pa bilo teh mopedov v primerjavi z XT zelo malo,zato je tudi z rabljenimi deli bolj hudič.

Pred časom se je prodajala ena Honda XR400 (načeloma boljša od XR600),če bi bila situacija boljša bi jo takoj vzel.Je pa teh bilo v Slo samo par komadov.

Drugač je pa menjalnik ruknilo iznenada,v drugem primeru je "izginila "ena brzina,v tretjem pa ni več menjavalo brzin navzdol...vem da vsaj v tretjem primeru ni šlo za zobnike,vendar če bi šel delat remont,bi jih vsekakor moral preventivno menjat par parov,plus ostalo in spet se ne izide.

Aja pa pri prvem agregatu sem že pri prvi menjavi olja opazil en zobek not v karterju,pol sem pa napravil še kakih 25KKM preden je ruknilo...

če hočeš staro preverjeno tehniko po moje pobrskaj raje za kako XR400 ali pa kako TT600 .

LP

Objavljeno

če hočeš staro preverjeno tehniko po moje pobrskaj raje za kako XR400 ali pa kako TT600 .

LP

 

kaj pa xt 2kf? al pa xl 600r, al majo te tud kšne težave? mal razmišljam dab mel en tak "starinski" motor

Objavljeno

to so vse trpežne in preverjene mašine(tudi kak klr. .),z njimi so šli tudi RTW , za teren pa so (pre)težke.

Kot deklica za vse in ugodnim vzdrževanjem pa še niso rekli zadnje.Če pa zmoreš ,je fajn met zdraven še en "ta prav"moped..

Objavljeno

Kot zanimivost:verjetno veste za tiste Poljake ki so rili po Afriki,Ukrajini,Rusiji..po začetnem navdušenju nad TTR so presedlali na KTM exc 500 (400?) potem pa so se jim tudi navite pomaranče nekaj zamirile v ruskem blatu.V Ukrajini pa je bil z njimi en na TA in se je pokazal kot pretežek za teren in sklopka ni zdržala.

vedno sem mislil da so visokokubične enocilindrične pomaranče najbolši dualmopedi,sam če tudi hajo gleda po dinozavrih,pol temu le ni tako...(nemoremrdečgahudičaprilepitcom)

Objavljeno

Ah ne, pomaranče ne bi dal stran :)

Sam tko bi mel še en moped k natočim bencin in pozabm kdaj sem nastavljal ventile al pa kej druzga delal kot menjal olje :D

EXCji so kar naporni za daleč, to je tud največji problem po moje. No ja, pa kratki servisni intervali tud.

Sicer sta pa ene dve lepi TTjki na netu, vsaj po slikah :)

Objavljeno

Ja ena je TTR,druga pa TT-E.TT-E je veljal za malo nesrečni model že na vratih tovarne (v Italiji..)saj ni bilo več prave razlike med TT in XT ,to pomeni terensko podhranjeno vzmetenje in enaki kili (dobrih 150 suh in recimo 170 moker).

Mal me tudi moti letnik,se mi zdi da so jih končali delat tam nekje 1997 ko se pojavi TT600R.

Objavljeno

Po začetnem navdušenju in ideji, da tole spomladi nabavim...se to ne bo zgodilo.

Ajd, vsak moped enkrat zaruži, da bi pa kupil nekaj, za kar vem, da bo zaružilo...!

Objavljeno

Kljub temu, da sem se je zaradi teže otepal, bo očitno 660 Xt-ejka morala bit dobra. WR250R pa pri nas sploh ni, kar je mobile.de je pa drago kot žafran.

Suzuki sicer ima DRZ-ja 400, sam jih pri nas ni, pa tudi izpit imam samo A2, Hond NX400 tudi ne, CR250L je razmeroma nova in draga, kaj drugega mi pa sedajle ne pade na pamet

Objavljeno

Imava isti problem. Sam sem malo gledal v Italiji tole: http://ww3.autoscout24.it/classified/247600009/?cd=635525218740000000&asrc=st. Pa še nekaj drugih je. Če jo sam uvozim, rabim nekoga, ki zna IT, pa da gre z mano-so stroški- potem še DMV, pa smo na cca 4k. Spremljam že 2 leti avtonet, pa je še nisem zasledil. Sem že razmišljal, da bi vzel X, pa dal gor enduro feltne, sam potem je spet strošek in si tako na 3K+  eur. Za tak denar se pa dobi že lepa XT660R. Al pa KTM 640 lc. Sam se zaenkrat bolj nagibam k Yamahi, a so na Atonetu nekateri KTM-i zelo ugodno, pa še dobro so poservisirani. Sam bom še malo razmislil, se ne bom takoj zaletel, ker je XT na terenu precej težka.

Objavljeno

CRF 250L je dobrih 4k € nova. Za tako malo razlike v ceni se po mojem ni vredno ukvarjati z rabljenimi.

lp

Objavljeno

Najcenejša honda (nova) je 4300 eur. S tem, da ima 23 KM. Yamaha WR250R ima pa 30 KM. To se pri takem motorju kar pozna. Za 4300 eur, kolikor stane nova honda, bi pa raje vzel kakšnega KTM-a (rabljenega seveda).

Objavljeno

Razlika v konjih je minimalna in pri takem motorju nepomembna. Nov KTM je skoraj 9k€ torej za 4300€ dobiš nekaj temu primernega.

Vsak zase pa ve kaj mu ustreza.

lp

Objavljeno

Vsak zase pa ve kaj mu ustreza.

 

Čim-lažji dualsport za čim-manj denarja...

Objavljeno

Čim-lažji dualsport za čim-manj denarja...

To ne obstaja (na žalost) . Pri malo denarja nikoli ne veš koliko časa boš vozil, pa "dualsport-i" so zmerom težji. Jaz sem gledal za kakšnimi "freeride-i" oz kot rečejo v italiji motoalpinismo (ktm, ossa explorer, scorpa, beta alp... ) , samo ti imajo šele navite cene (pa še hudo omejeno "območje" uporabe) .

Objavljeno (popravljeno)

Če bi sam kupoval en tak "moped" za vse potrebe v bližnji oklici potem bi izbiral ravno med tema dvema 250 kubičnima. 

Res ima Yamaha malo več konjev je pa zato Honda morda vzdržljivejša in manj delikatna za servisiranje.

Verjetno je edini problem dobiti tak motor za polovično ceno novega v kolikor ne želimo kupovati novega....vsekakor ti mopedi najmanj izgubijo na ceni.

Popravljeno . Popravil vandrovec
Objavljeno

Kljub temu, da sem se je zaradi teže otepal, bo očitno 660 Xt-ejka morala bit dobra. WR250R pa pri nas sploh ni, kar je mobile.de je pa drago kot žafran.

Suzuki sicer ima DRZ-ja 400, sam jih pri nas ni, pa tudi izpit imam samo A2, Hond NX400 tudi ne, CR250L je razmeroma nova in draga, kaj drugega mi pa sedajle ne pade na pamet

 

 

Obstaja tudi Kawa KLX250, in taljani tud rabljene prodajajo na moto.it poglejta.

Objavljeno

Tale 150 ccm je mal "prešvog" zame. Kawasaki KLX250 pa stane isto kot Honda CRF 250L. Tudi rabljeni so isto denarja. S tem, da je honda malo bolj sodobna. Kawasaki malo nagaja pri vžiganju, ima frgazer, ko ima honda elektronski vbrizg goriva.

Najraje bi vzel Yamaho WR250R a je v Slo verjetno ne bom dobil. Drugo leto kupim, ali WR 250X pa dam gor enduro kolesa, Ali pa kupin Hondo.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Kaj pa tanova TT-ejka, oz tiste od 2004 naprej- TT600RE.

Imajo tudi te probleme z menjalniki ?

Objavljeno

Jaz sem si lastil tt600r ,super motor kar se tiče vzdrževanja.Kar se tiče pa menjalnika,prestavljati moraš suvereno,po moško,ne pa sam mal se dotaknat ''šalthebla''.

Objavljeno

Brez kuplunge in pun hamer po šaltheblu? To crkne še prej.

 

Odkar vozim mopede in motorje, vedno uporabljam sklopko.

 

 

Resno, zanima me, če ima novejši model, TT RE isti menjalnik kot TT R in TT E ?

Hvala.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zanima me, če ima novejši model, RE , popravljeno to serijsko napako z menjalniki, ali pač to enak agregat kot R in E z dodanim zaganjačem ?

 

Hvala.

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Živjo,

Ali slučajno kdo prodaja spodaj označeno plastiko za zaščito prednjih vilic za Yamaho TT600R?

1.jpg

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

a kdo proda tt? :) 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!