C4V4L13R Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 (popravljeno) logično, da če ga vžgeš brez čoka, da ne bo laufov...sej gas sploh ne prime normalno, če ga probaš navit. to je pr vseh mašinah 2t, 4t, motorjih, avtomobilih al pa pr kosilncah...samo pač avtomobili majo zdej že avtomatski zaug in se postopoma elektronsko uravnava. verjetno je pač tist, k je vprašal (ne vem zdej kdo), mislu na to, da crkne kljub temu, da ga zjutrej ogreje. stvar je v tem, da mašina ni čist, čist ogreta še pa rado crkne, če ne dodaš 300 obratov recimo. sam pol k se segreje pa normalno laufa. kot pa je airoh reku, lahko nastaviš štandgas, ampak zna bit potem mal previsok, ko je motor res segret na polno temperaturo...da se sicer naštelat, če mate živce... Popravljeno April 24, 2007. Popravil C4V4L13R
Jasmin Objavljeno April 24, 2007 Opozori Objavljeno April 24, 2007 logično, da če ga vžgeš brez čoka, da ne bo laufov...sej gas sploh ne prime normalno, če ga probaš navit. to je pr vseh mašinah 2t, 4t, motorjih, avtomobilih al pa pr kosilncah...samo pač avtomobili majo zdej že avtomatski zaug in se postopoma elektronsko uravnava. verjetno je pač tist, k je vprašal (ne vem zdej kdo), mislu na to, da crkne kljub temu, da ga zjutrej ogreje. stvar je v tem, da mašina ni čist, čist ogreta še pa rado crkne, če ne dodaš 300 obratov recimo. sam pol k se segreje pa normalno laufa. kot pa je airoh reku, lahko nastaviš štandgas, ampak zna bit potem mal previsok, ko je motor res segret na polno temperaturo...da se sicer naštelat, če mate živce... no men se je to recmo zgodil pelu sm se iz kranja v lj, torej je motor lepo ogret, in na prvem semaforju na celovški je motor ugasnu - to mi je mal čudn. ker po tem ko je biv motor na servisu je delu super, nič ugašu, nič nihanja, vžigu v prvo brez dodajanja gasa in tko naprej, zdej po mal vec kot 300 km pa spet kokr je blo. no bo že servis ugotovu kaj je s tem "spet". drgač sm pa čist zadovoljen in ga tud kupu nebi če nebi vsaj okvirno vedu kaj kupujem. lp jasmin
C4V4L13R Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 To se tud men dogaja, pa ne pogrunta noben nič. Pač pride taka mešanica benza pa zraka, da ga zaduši al zalije, ne vem... sam tako mal zamuklo potihem nekej 'poči' pa crkne...
AiroH Objavljeno April 25, 2007 Avtor Opozori Objavljeno April 25, 2007 no men se je to recmo zgodil pelu sm se iz kranja v lj, torej je motor lepo ogret, in na prvem semaforju na celovški je motor ugasnu - to mi je mal čudn. ker po tem ko je biv motor na servisu je delu super, nič ugašu, nič nihanja, vžigu v prvo brez dodajanja gasa in tko naprej, zdej po mal vec kot 300 km pa spet kokr je blo. no bo že servis ugotovu kaj je s tem "spet". drgač sm pa čist zadovoljen in ga tud kupu nebi če nebi vsaj okvirno vedu kaj kupujem. lp jasmin Na kolko obratih maš minimum ? Se zna zgodit tudi če je motor dobro ogret in da laufa na 1k obratov če stoji neki cajta brez dodajanja gasa crkne.
Bodlay Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 (popravljeno) Jst mam štand gas na 2500 obratov, če je pa ful segret pa vroče zuni se pa dvigne na 3000. sej to ni problem si naštimat, 1000 obratov se mi zdi da je premal. je pa res, da more bit motor segret predn se greš pelat, tko k je reku airoh Popravljeno April 25, 2007. Popravil Bodlay
C4V4L13R Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 (popravljeno) na mojem motorju je idealen štandgas od 1300-1500, če je pa zaug se vrti pa tam 3000-4000 Popravljeno April 25, 2007. Popravil C4V4L13R
D_u_H_e_C Objavljeno April 25, 2007 Opozori Objavljeno April 25, 2007 (popravljeno) Jst mam štand gas na 2500 obratov, če je pa ful segret pa vroče zuni se pa dvigne na 3000. sej to ni problem si naštimat, 1000 obratov se mi zdi da je premal. je pa res, da more bit motor segret predn se greš pelat, tko k je reku airoh uhhh :D ej to je preveč štangas mej med 1500 pa 2000k obrati...ostalo je skor da preveč :) Popravljeno April 25, 2007. Popravil D_u_H_e_C
Jasmin Objavljeno April 27, 2007 Opozori Objavljeno April 27, 2007 Na kolko obratih maš minimum ? Se zna zgodit tudi če je motor dobro ogret in da laufa na 1k obratov če stoji neki cajta brez dodajanja gasa crkne. če me spomin ne vara na cca 1400 - 1600
Rizla Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Ej moj kolega ma problem in sicer k odpre gas mu zacne motor morit...in zdej ne ve al je igla v frgazarju predovga al kaj?? lepo bi prosu ce mi lahko kdo pove kaj bi to lahko bilo narobe hvalaaaa :P :P :OK: :OK: LP!
JeRn3j Objavljeno Maj 9, 2007 Opozori Objavljeno Maj 9, 2007 Ej moj kolega ma problem in sicer k odpre gas mu zacne motor morit...in zdej ne ve al je igla v frgazarju predovga al kaj?? lepo bi prosu ce mi lahko kdo pove kaj bi to lahko bilo narobe hvalaaaa :P :P :OK: :OK: LP! narobe je fergazer naštelan... mešanca zrak - benz... pa tud iglo je fajn met dvigneno do konca gor .) lohk je pa tud filter za zrak zamašen sam dvomm .)
Jasmin Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 narobe je fergazer naštelan... mešanca zrak - benz... pa tud iglo je fajn met dvigneno do konca gor .) lohk je pa tud filter za zrak zamašen sam dvomm .) a niso rekl, da je če je motor še mrzu da se to dogaja, k pol k je topu tega ni več?
Rizla Objavljeno Maj 10, 2007 Opozori Objavljeno Maj 10, 2007 eo havala jernej bom mu reku da to postima pol pa povem cej kej bols okj ajde lepo se mejte LP! <3
Gipson Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 Airoh ti mas motor Comet gt 125? Jaz si bom uzel Comet Gt 125r vedno od Hyosunga. A je to enako? Ker tukaj vidim, da Gt 125r gre 5km/h vec (malo vec), gre vec zaradi areodinamike al kaj? In kje so blokade v auspuhu na zecetku al kje??? Pa si se nekje nasu kaksne blokade???
Bodlay Objavljeno Junij 18, 2007 Opozori Objavljeno Junij 18, 2007 na mojmu gt125 je bla blokada na koncu izpuha, lukna iz dušilca, tak štofelc je pršvasan. To sm jst vn zbrusu. pol pa vidš de so cevi izpuha zelo tanke tm kjer pridejo skupi - iz obeh cilindrov. jst sm blokade najdu sam na izpušnem sistemu. če maš blokade u glavi je drugače :P ajde, bodlay
Jasmin Objavljeno Junij 20, 2007 Opozori Objavljeno Junij 20, 2007 na mojmu gt125 je bla blokada na koncu izpuha, lukna iz dušilca, tak štofelc je pršvasan. To sm jst vn zbrusu. pol pa vidš de so cevi izpuha zelo tanke tm kjer pridejo skupi - iz obeh cilindrov. jst sm blokade najdu sam na izpušnem sistemu. če maš blokade u glavi je drugače :P ajde, bodlay in kaj si s tem pridobil? kaj se je spremenil? lp jasmin
Bodlay Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 Pridobu bl mal, sej ni kej velik prčakvat.. mal pospeški so bolši, o končni pa nemorm govort. do 100km\h prideš brez problema, naprej pa odvisn. se mi pa hitr zavrti v obrate, tko k verjtn usem. tud iz noumu izpuham ni kej ful razlike, razn zvok k je res hud. porabo mi je pa tud ratal na 5,7l sparut, povprečno mam 3,6l.
C4V4L13R Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 5,7 !!! :kva2: :kva2: :eek: :eek: :blink: :blink: kako vraga ti je to ratal?!?
reesko Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 5,7 !!! :kva2: :kva2: :eek: :eek: :blink: :blink: kako vraga ti je to ratal?!? to je za ns cvajtakratje veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik dosežek :D se spomnem grčija k je joku k mu Z pije 6L prej mu je pa daelim 2L na 1000000000000000000 km :D :D :D
Bodlay Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 sm jst tud kr ornk gledu k sm meu 270km pa prazn tank, drugač mam za 470km. So bli dnevi grmenja :D pa sm vozu bl pod obrati, to se sam 1x nardi :lol1:
C4V4L13R Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 js nism pršou na več kot 3,2 litra. pa ga nikol ne šparam. še to je blo takrat, ko sm se po mobikrogu furov, ke ni blo nikol manj kot 8k obratov. do mobija pa domov pa ravno tko skos na povno. drugač pije pa manj k 3. najmanj pa 2.5
Bodlay Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 men je ratal spraut na 1,9l. je pa res de mi več porab zarad izpuha, k je čist odprt lonc.
C4V4L13R Objavljeno Junij 21, 2007 Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 nekje sm prebrav, da je nekdo ybr-jko spravu celo na 1,7 litra. sam to se mi zdi, da je že mal pretiravanje. kakšne 2 litra verjamem. samo js bi bolj težko na tako nizko padu :whistle: :rolleyes: (vednogasdokoncapress)
AiroH Objavljeno Junij 21, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 21, 2007 Čaki zdei mi razloži kai ma veze izpušni lonec z porabo goriva??? :worship: Drugo je če daš večje dize k ti dodaja več bezna, ampak nikoli nisem slišau da k menjaš avspuh je poraba večja :whistle: Poraba pa je cirka 3l na 100 pri vseh hyosotih, moy ima 33k km pa je zmerai ista poraba. Da ponovim R verzije z Karenami v Sloveniji NI ! ker pač saplex kot saplex opice in nič kai več. Blokade pa itaq vsi ptiči že čivkajo kje so v AVSPUHU , menjaš lonec ter večje cevi pa imaš, letel sigurno ti ne bo ker 4T 125cc ne gre nikamor. Uno ki crkuje ali je mrzel ali pač kot je Reku Jasmin mešanica bezina zraka in igla...... meni crkuje samo k je mrzlo 1x ko je ogret dela k urca.
NejcZ Objavljeno Junij 22, 2007 Opozori Objavljeno Junij 22, 2007 Pa se je meni čudno zdelo da nikoli ne zmanjka bencina pa nič ne tankam.. hudo :worship:
Priporočene objave