Skoči na vsebino

Hyosung GT125


AiroH

Priporočene objave

logično, da če ga vžgeš brez čoka, da ne bo laufov...sej gas sploh ne prime normalno, če ga probaš navit. to je pr vseh mašinah 2t, 4t, motorjih, avtomobilih al pa pr kosilncah...samo pač avtomobili majo zdej že avtomatski zaug in se postopoma elektronsko uravnava.

verjetno je pač tist, k je vprašal (ne vem zdej kdo), mislu na to, da crkne kljub temu, da ga zjutrej ogreje. stvar je v tem, da mašina ni čist, čist ogreta še pa rado crkne, če ne dodaš 300 obratov recimo. sam pol k se segreje pa normalno laufa. kot pa je airoh reku, lahko nastaviš štandgas, ampak zna bit potem mal previsok, ko je motor res segret na polno temperaturo...da se sicer naštelat, če mate živce...

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

logično, da če ga vžgeš brez čoka, da ne bo laufov...sej gas sploh ne prime normalno, če ga probaš navit. to je pr vseh mašinah 2t, 4t, motorjih, avtomobilih al pa pr kosilncah...samo pač avtomobili majo zdej že avtomatski zaug in se postopoma elektronsko uravnava.

verjetno je pač tist, k je vprašal (ne vem zdej kdo), mislu na to, da crkne kljub temu, da ga zjutrej ogreje. stvar je v tem, da mašina ni čist, čist ogreta še pa rado crkne, če ne dodaš 300 obratov recimo. sam pol k se segreje pa normalno laufa. kot pa je airoh reku, lahko nastaviš štandgas, ampak zna bit potem mal previsok, ko je motor res segret na polno temperaturo...da se sicer naštelat, če mate živce...

no men se je to recmo zgodil pelu sm se iz kranja v lj, torej je motor lepo ogret, in na prvem semaforju na celovški je motor ugasnu - to mi je mal čudn.

ker po tem ko je biv motor na servisu je delu super, nič ugašu, nič nihanja, vžigu v prvo brez dodajanja gasa in tko naprej, zdej po mal vec kot 300 km pa spet kokr je blo.

no bo že servis ugotovu kaj je s tem "spet".

drgač sm pa čist zadovoljen in ga tud kupu nebi če nebi vsaj okvirno vedu kaj kupujem.

lp

jasmin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se tud men dogaja, pa ne pogrunta noben nič. Pač pride taka mešanica benza pa zraka, da ga zaduši al zalije, ne vem... sam tako mal zamuklo potihem nekej 'poči' pa crkne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no men se je to recmo zgodil pelu sm se iz kranja v lj, torej je motor lepo ogret, in na prvem semaforju na celovški je motor ugasnu - to mi je mal čudn.

ker po tem ko je biv motor na servisu je delu super, nič ugašu, nič nihanja, vžigu v prvo brez dodajanja gasa in tko naprej, zdej po mal vec kot 300 km pa spet kokr je blo.

no bo že servis ugotovu kaj je s tem "spet".

drgač sm pa čist zadovoljen in ga tud kupu nebi če nebi vsaj okvirno vedu kaj kupujem.

lp

jasmin

Na kolko obratih maš minimum ? Se zna zgodit tudi če je motor dobro ogret in da laufa na 1k obratov če stoji neki cajta brez dodajanja gasa crkne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam štand gas na 2500 obratov, če je pa ful segret pa vroče zuni se pa dvigne na 3000. sej to ni problem si naštimat, 1000 obratov se mi zdi da je premal.

je pa res, da more bit motor segret predn se greš pelat, tko k je reku airoh

Popravljeno . Popravil Bodlay
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na mojem motorju je idealen štandgas od 1300-1500, če je pa zaug se vrti pa tam 3000-4000

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam štand gas na 2500 obratov, če je pa ful segret pa vroče zuni se pa dvigne na 3000. sej to ni problem si naštimat, 1000 obratov se mi zdi da je premal.

je pa res, da more bit motor segret predn se greš pelat, tko k je reku airoh

uhhh :D ej to je preveč

štangas mej med 1500 pa 2000k obrati...ostalo je skor da preveč :)

Popravljeno . Popravil D_u_H_e_C
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kolko obratih maš minimum ? Se zna zgodit tudi če je motor dobro ogret in da laufa na 1k obratov če stoji neki cajta brez dodajanja gasa crkne.

če me spomin ne vara na cca 1400 - 1600

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ej moj kolega ma problem in sicer k odpre gas mu zacne motor morit...in zdej ne ve al je igla v frgazarju predovga al kaj?? lepo bi prosu ce mi lahko kdo pove kaj bi to lahko bilo narobe hvalaaaa :P :P :OK: :OK:

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej moj kolega ma problem in sicer k odpre gas mu zacne motor morit...in zdej ne ve al je igla v frgazarju predovga al kaj?? lepo bi prosu ce mi lahko kdo pove kaj bi to lahko bilo narobe hvalaaaa :P :P :OK: :OK:

LP!

narobe je fergazer naštelan... mešanca zrak - benz... pa tud iglo je fajn met dvigneno do konca gor .)

lohk je pa tud filter za zrak zamašen sam dvomm .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

narobe je fergazer naštelan... mešanca zrak - benz... pa tud iglo je fajn met dvigneno do konca gor .)

lohk je pa tud filter za zrak zamašen sam dvomm .)

a niso rekl, da je če je motor še mrzu da se to dogaja, k pol k je topu tega ni več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eo havala jernej bom mu reku da to postima pol pa povem cej kej bols okj ajde lepo se mejte

LP! <3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Airoh ti mas motor Comet gt 125? Jaz si bom uzel Comet Gt 125r vedno od Hyosunga. A je to enako? Ker tukaj vidim, da Gt 125r gre 5km/h vec (malo vec), gre vec zaradi areodinamike al kaj? In kje so blokade v auspuhu na zecetku al kje??? Pa si se nekje nasu kaksne blokade???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na mojmu gt125 je bla blokada na koncu izpuha, lukna iz dušilca, tak štofelc je pršvasan. To sm jst vn zbrusu. pol pa vidš de so cevi izpuha zelo tanke tm kjer pridejo skupi - iz obeh cilindrov. jst sm blokade najdu sam na izpušnem sistemu.

če maš blokade u glavi je drugače :P

ajde, bodlay

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na mojmu gt125 je bla blokada na koncu izpuha, lukna iz dušilca, tak štofelc je pršvasan. To sm jst vn zbrusu. pol pa vidš de so cevi izpuha zelo tanke tm kjer pridejo skupi - iz obeh cilindrov. jst sm blokade najdu sam na izpušnem sistemu.

če maš blokade u glavi je drugače :P

ajde, bodlay

in kaj si s tem pridobil? kaj se je spremenil?

lp

jasmin

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pridobu bl mal, sej ni kej velik prčakvat.. mal pospeški so bolši, o končni pa nemorm govort. do 100km\h prideš brez problema, naprej pa odvisn. se mi pa hitr zavrti v obrate, tko k verjtn usem.

tud iz noumu izpuham ni kej ful razlike, razn zvok k je res hud. porabo mi je pa tud ratal na 5,7l sparut, povprečno mam 3,6l.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5,7 !!! :kva2: :kva2: :eek: :eek: :blink: :blink:

kako vraga ti je to ratal?!?

to je za ns cvajtakratje veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik dosežek :D

se spomnem grčija k je joku k mu Z pije 6L prej mu je pa daelim 2L na 1000000000000000000 km :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm jst tud kr ornk gledu k sm meu 270km pa prazn tank, drugač mam za 470km. So bli dnevi grmenja :D pa sm vozu bl pod obrati, to se sam 1x nardi :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js nism pršou na več kot 3,2 litra. pa ga nikol ne šparam. še to je blo takrat, ko sm se po mobikrogu furov, ke ni blo nikol manj kot 8k obratov. do mobija pa domov pa ravno tko skos na povno.

drugač pije pa manj k 3. najmanj pa 2.5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekje sm prebrav, da je nekdo ybr-jko spravu celo na 1,7 litra. sam to se mi zdi, da je že mal pretiravanje. kakšne 2 litra verjamem. samo js bi bolj težko na tako nizko padu :whistle: :rolleyes:

(vednogasdokoncapress)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čaki zdei mi razloži kai ma veze izpušni lonec z porabo goriva??? :worship: Drugo je če daš večje dize k ti dodaja več bezna, ampak nikoli nisem slišau da k menjaš avspuh je poraba večja :whistle:

Poraba pa je cirka 3l na 100 pri vseh hyosotih, moy ima 33k km pa je zmerai ista poraba.

Da ponovim R verzije z Karenami v Sloveniji NI ! ker pač saplex kot saplex opice in nič kai več.

Blokade pa itaq vsi ptiči že čivkajo kje so v AVSPUHU , menjaš lonec ter večje cevi pa imaš, letel sigurno ti ne bo ker 4T 125cc ne gre nikamor.

Uno ki crkuje ali je mrzel ali pač kot je Reku Jasmin mešanica bezina zraka in igla...... meni crkuje samo k je mrzlo 1x ko je ogret dela k urca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!