Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tile 650 so v redu šele tam nekje po letu 2006 (tako se govoru), ker bi naj prej imeli porodne težave, kar je včasih pripeljalo do hudih okvar motorja in menjalnika. Po tem letu so se stvari spremenile na boljše in teh problem naj ne bi bilo več. Je pa tudi v letu 2010 650cc dobil novo obliko in izboljšave, tako, da ni panike glede pokvarljivosti.

Cena je pa tudi temu primerna. Če se pri nas prodajajo npr 250cc letniki okoli 2006, 2007 po okoli 1000€, v tujini dobiš najcenejši že nov model za okoli 2000€, kar je precejšnja razlika. Enako je kot pri avtomobilih. Tudi Kia in Hyundai sta bila včasih bolj kot ne podpovprečna avtomobila za Evropo, do zadnjih 7 let. Tudi tukaj se je začela cena višati z stopnjevanjem kvalitete in predvsem tehnologij.

V Sloveniji bi res potrebovali enega resnega uvoznika, ki bi bil pripravljen tvegati in pripeljati par novih modelov Hyosunga, naredil bi razne predstavitve, teste in ni hudič, da se ne bi našlo vsaj nekaj kupcev v prvem letu. 

Objavljeno

En dan bom nalimal slikice od GT 125, preživel je še nekaj modifikacij. Za vse lastnike pa namig: če hočete za relativno zmerno ceno dobiti bistveno bolj živahen in vodljiv motor, zamenjajte zadnjo gumo za 150/60-17. Tiste Shinkove so neuničljive (skoraj vsi ki prodajajo imajo gor še vedno originale :kva1: ), vendar so to gume, ki so namenjene potovalnim enduram, torej so pretežke in prevelike (razlika med trenutno Qualifierco in originalom je okrogla kila).

Res da ta mera ni dovoljena v homologaciji, vendar je učinek na pospeške in vozne lastnosti neverjeten. Motor se lepše vodi v ovinek in ne pade vanj kot z originalnimi gumami. 

Objavljeno

Super, bom poizkusil naslednje leto, najbrž na 250cc. Sem že dosti razmišljal, kakšna je sploh razlika med 70 pa 60. Pa še več izbire je pri 60 višini.

Objavljeno

Takole zgleda manjša zadnja guma 150/60-17 (zadnja Dunlop Qualifier, prva Dunlop Roadsmart)

 

novaguma1_zpsa8f6f676.jpg

Objavljeno

Aja pa motor tudi izgleda zelo lep, tudi ohranjenost se zdi dobra, za razliko od mojega :/

Objavljeno

Ja kaj si pa delal ?!

Objavljeno

Večino je od prejšnjih lastnikov. Veliko prask, leva nihajna vilica malo polita z neko barvo, okvir ima tisto rjavo zapečeno umazanijo na notranjih strnaeh, barva na cilindru se lušči... V glavnem pred mojim lastništvom se z motorjem ni bog ve kaj dobro delalo, najbrž je tudi stal cel čas zunaj. Nekatere te stvari ne motirjo, mene pa zelo in sem že večkrat premišljeval, da bi celga barvo.

Objavljeno

Večino je od prejšnjih lastnikov. Veliko prask, leva nihajna vilica malo polita z neko barvo, okvir ima tisto rjavo zapečeno umazanijo na notranjih strnaeh, barva na cilindru se lušči... V glavnem pred mojim lastništvom se z motorjem ni bog ve kaj dobro delalo, najbrž je tudi stal cel čas zunaj. Nekatere te stvari ne motirjo, mene pa zelo in sem že večkrat premišljeval, da bi celga barvo.

 

nisi tudi pogrnu z njim ? če se prau spounem si dau neke slike gor kje si ga polagau potleh? hh

Objavljeno

Ja, sem še pozabil napisat. Ampak tisto je samo fasala malo zadnja leva plastika, lev špegu, pa par praskic po tanku. Ampak se nisem potem kaj preveč sekiral, zaradi stanja že pred tem.

Objavljeno

Meril še nisem nikoli, ker se s tem za zdaj še ne ubadam. Po nekaterih podatkih bi naj bila tam do 4l/100km

Objavljeno

BTW: Prodajaš ti tistega mitota na netu, pa daš v menjavo za Hyosunga? Se mi zdi, da sma se že enkrat neki menla :P Me je spet mal zamikal.

Objavljeno

Ja, včeraj sem ga dal gor. Sm me je že en kontakteru, da bi zamenju, če si bo premislu ti sporočim.

Objavljeno

Katere zavorne ploščice gredo na ta motor? Bolj kot iščem, manj najdem.

Objavljeno

Sm gledo tuki, pa je tak nerazločno, ko bi vsaj pisal za ker model je. Na konc sm naročil prek ene druge strani.

Objavljeno

Nadaljujejo se težave z reglerjem najbrž, kot sem že omenil pred kake pol leta. 

Danes se peljem in kar naenkrat mi začne števec obratov skakati, čez par min je padel na čisto nulo. Zatem se je cesta malo vzpenjala, motor pa je začel izgubljat moč, ni nikamor več šel. Na koncu sem ugotovil, da če se peljem brez luči dela vse normalno, ko pa spet prižgem luči ali pa smernik, začne motor takoj trokirati, števec za obrate pa spet pade na nulo.

Zadnjič sem bil tudi pri mehaniku zaradi tega in sva izmerila tok, ki je bil okoli 12v. Rekel je, da je skoraj sigurno regler in naj ga zamenjam, lahko pa se tudi nekaj časa vozim brez reglerja. Naj še omenim, da ga danes nisem imel priključenega.

Objavljeno

Aja pa še nekaj. Bi bilo kaj narobe, če bi npr. kupil rabljenega in ga mogoče dal iz 650cc Hyosunga na 125cc?

Objavljeno

Če sta tok merla k je biu okol 12V pol neki ni vredu :D a si mislu rečt da sta napetost merla? Kaj točn sta pa merla?

Kaj pa če je akumulator tok prazn, da motor ne more filat akumulatorja in podperat luči, in pol še ostalih stvari?

Pr men je blo enkrat tko, da mi akumulatorja ni filal če sm meu luči pržgane, k sm akumulator skor čist uniču k sm več k pol leta pustu praznga. Sm motor je usen normalno delu.

Objavljeno

Merla sma na akumolatorju napetost, pa še ne reglerju se mi zdi. Akumolator sem pres tem dogodkom včerja nafilal pred kakšnimi 5 dnevi, tudi vžgal je še včeraj pred furo čisto lepo.

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Zdravo
imam namen kupiti gt 125 naked motor kot moj prvi motor pri 125ccm klasi. Zanima me če je ta motor primeren za vstop in ali so imeli z modeli v letu 2003-2004 kaj težav?

Popravljeno . Popravil 125rockie
Objavljeno

Živjo

Ti bom kar jaz odgovoril, tudi lastnik GT-ja. Nekih večjih problemov z 125/250 ni bilo, problematični so bili samo gt650 letnik 2004 do nekje 2007. Tudi sam imam 2003 letnik in ni nobenih problemov. Seveda ima določene napake, ki tudi niso prisotne pri vseh modelih. Za vse Hyosunge je znano, da imajo težave z vžiganjem in nasplošno elektroniko, za kar je kriv regulator. Po menjavi le tega stvari delujejo kot morajo. Drugih večjih težav ni, pač standardni postopki vzdrževanja kot pri drugih motorjih. 

Tudi sam sem bil pred dvema letoma v podobni situaciji kot ti. Naredil sem izpit in se podal v iskanje motorja. Na a.net sem zasledil sedaj v moji lasti Hyosunga in ga šel nemudoma pogledat, ter ga tudi kupil. Motor ima 160-170kg. Izgleda veliko ampak ko se motor pelje teže sploh ne občutiš. Sem tudi sam bil skeptičen glede tega, ker prej nisem vozil še nobenega pravega motorja, ampak se motorja navadiš zelo hitro in ti ni problem držati tako težko "mrcino" med nogami.

Jaz ga prodajam, tisti črni je, če si slučajno že kaj gledal. Imam tudi nekaj zgodovine zabeležene, tudi tukaj na motosvetu lahko kaj najdeš, pa še na eni strani.

Upam da to ne razumeš, kot neko pretirano hvaljenje, vendar meni se je vtisnil v spomin, zato imam sedaj tudi že kupljenega GT250  :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Hvala za vse informacije, teža in velikost pri meni ni problem saj iščem malo večji motor ker sem visoke rasti. Ja ravno tega sem si tudi gledal na a,netu  in oblike naked ker nima preveč plastik za začetek. Mogoče malo več informacij o motorju ?
 

Popravljeno . Popravil 125rockie
Objavljeno

Ti bom pisal na zs glede informacij o mojem motorju.

Objavljeno

Ti bom pisal na zs glede informacij o mojem motorju.

Kaj je blo pa kej narobe z gt650?...z njem sm delu vozniški izpit pa sm bil kr navdušen...kolega bi ga mel kot prvi motor( sm mu jst predlagu), pa me skrbi da ga neb slučajn zajebu.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!