Skoči na vsebino

Suzuki GSX-R 1000


suzuki

Priporočene objave

Pozdravljeni!

Včeraj sem se vrnil z EICMA, jer sem novega GSX-R-a občudoval, si ga ogledoval, sedel na njem itd.

Zanimanje za ta motor je po moji oceni veliko večje kot za R1 in CBR sodeč po velikih očeh obiskovalcev in gužve okoli motorjeve. Suzuki je namreč imel 5 razstavljenih modelov GSXR1000K7 in okoli vseh so bile takšne gneče, da se človek ni mogel prebiti. Vztrajno sem čakal na priliko in ko je bilo le mogoče sem kliknik na fotkič. :eek:

Izredno me je fascinirala Yoshimura z svojim novim GP EVO-II izpuhom narejenega za ta motocikel.

Hudo lepo (slikca). Zelo močno upam, da g. Akrapovič pripravlja enačico s podobnim izgledom :?

Drugače pa si oglejte več slikc na spodnji strani:

EICMA 2006 - Lepotice in motorji

post-1583-1163946669_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil footprint
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ... to je brez dušilca izpuh, akrapovič dela drgač tud auspuhe, z odprtimi dušilci,...

No nisem čis prepričan, samo ta yoshimura ima dušilec in tudi oznako e1, karkoli to že pomeni.

Oznaka je enaka kot jo ima moj SP Akrapovič došilec pa tudi izgleda zelo enako :wacko:

Mislim da je to popolno legalni izpuh in bi ga bilo potrebno le vpisati v prometno. Edino ne vem ali pomeni če je E3 da potem ne smeš imeti E1? Najverjetneje pa to sploh ista zadeva, se nisem poglabljal. Morda kdo od vas ve več o tem homologacije in e označbe. Ziher pa je že odprta tema o tem in je :topic:

Še slike (ne vem če tudi vi vidite - vendar piše e1) :eek:

post-1583-1163956724_thumb.jpg

post-1583-1163956743_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovore.

Sem mislil, da je bila nekje omenjene serijska napaka, da so se nekje okvirji zlomili...

....

Prav si mislil. Toda napaka se je pojavljala večino na ameriškem trgu. Menda pa je bil tudi pri nas en tak primer. Dečkotu je med vožjo motor prelomilo na pol. Ni mogel verjeti. Jaz prav tako ne verjamem, ker tega ne vem iz prve roke. Morda kdo drug ve kaj več. Je pa že nekaj na tem, da so okvirji novejših cestnih drkalic bolj krhki ( varčevanje pri kg, morda tudi na materialu? ).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varčevanje pri kg, morda tudi na materialu? ).

moderni materiali (aluminij) in ne tako trivialni načini varjenja itd ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da me ne bo tole odvrnilo pa bom namesto suze vzel cbr :blink:

Če se je motor kolikor toliko vozil bi se v letu ali dveh mogla napaka že videt. Tko da če je do sedaj na motorju vse u redu bo najbrž tako tudi ostalo. Tovarniške napake se ponavadi kar hitro vidijo / zgodijo. Tako, da je to za nas kupce rabljenih en plus. Druga stvar pa je kako se je motor vozilo in vzdrževalo.

p.s.: To velja za vse znamke ne se zdaj na podlagi teh postov odločat za CBR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izredno me je fascinirala Yoshimura z svojim novim GP EVO-II izpuhom narejenega za ta motocikel.

Škoda da kaj takega ne delajo za 600ccm Gixxerja :angry:

Majo sicer nekaj podobnega, samo se mi zdi nekam mali.

Kakšen je kaj GP EVO za 600tko napram Akrapoviču, Leotu ? Ima kdo kakšne grafe oz. bolj podrobne podatke o teži itd.?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo ta sazuki pa ni švoh!? :hmm: :hmm: :yea2:

Če spodnji citat driži, nimam preverjenega vira... Potem samo še smeh na usta :D

Najdlje so šli pri Suzukiju, ki ima po njihovih trditvah kar 178 KM! Le malo zaostajata Kawasaki in Yamaha s 175 KM, medtem ko naj bi Honda zmogla 172 KM.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če spodnji citat driži, nimam preverjenega vira... Potem samo še smeh na usta :D

To so podatki z katerimi se jaz še najmanj obremenjujem ker so itaq samo za na papir(prometno) in predmet gostilniških debat malinovcev.Edini pravi in realni podatki so na akrapovičevi strani tako on konjih kot o navoru, kaj ti pomaga (172,175 in 178 km) če jih je na zadnjem kolesu iztisnjenih približno 160.

Pa tud v konjih ni vse, morda le polovica, kje je še vzmetenje, menjalnik, zavore, okvir..... vsi ti podatki v pravi kombinaciji odločijo pravi motor.

Je pa gsxr definitivno super motor, po avtomagazinovem testu najbolje ocenjen litraš za leto 06 tesno mu sledi Honda, z nekaj več zaostanka Yamaha in Kawasaki. Drži pa tudi rek ki ga je Peter Kavčič izrekel za eno moto revijo da tam kjer eden ''japonc'' izgubi drugi japonc pridobi na koncu pa so vsi tu nekje- enaki. :OK:

Popravljeno . Popravil Zx_R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Menda bo suzuki letos bolj pozno dal naše konjičke na ladje :cry:

Na avstralski spletni strani MCNEWS govorijo šele o aprilskem roku prvih pošiljk.

In kje smo mi?! Prvo bodo dobavil večje distributerje potem pridemo pa šele mi na vrsto eni miceni slovenčki :headbang:

Več lahko slišite na PODCASTU z prej omenjene spletne strani:

2007_gsxr1000.wmv

Vsi podcasti:

MCNEWS Podcast GSXR1000 K7

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozni dobavni roki, so zmeraj posledica zamude pri naročilu, ker uvoznik čaka z naročilom do zadnjega. In ker imamo v SLO pač takšnega uvoznika, kot ga imamo, je situacija pač taka, kot je. Če ti pri uvozniku že kar po telefonu dajo večji popust, kot uradnemu prodajalcu provizijo, potem vemo kje smo. Pa to še nekako gre. Bog ne daj, da bi uveljavljal kakšno garancijo?! Pozabi. Na novem GSX-R 1000 K5 se mi je na oklepu konkretno luščil lak. Odgovor je bil, da se vozim po kamenju. Ko je po dveh mesecih uporabe kar na lepem začela mastiti desna vilica, smo preko serviserja ponovno uveljavljali garancijo. Pozabi. Ni v garanciji. Itd. Skratka, moje izkušnje s Suzukijem so, da je krasen proizvod, le uvoznika bi morali menjati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Panigaz je uardni prodajalec.

To zastopstvo si zadnje čase malo delijo (Odar, Panigaz, Motor Jet). Pa nam uporabnikom to nič kaj dosti ne koristi, ker je princip isti. Mali trg, malo denarja, malo kupcev in finančno šibki uvozniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Malo smotano vprašanje ampak logično saj nisem specialist na tem področju :)

Kako ugotovim ali ima motor komplet izpušni sistem (lonec+krivine) od akrapoviča in ne samo lonec?

Gre se za letnik 05 gsx-1000, ker ne vem ali je samo lonec gor od akrapoviča ali komplet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Bodoči lastniki K7 tisočaka bodo verjetno veseli novice, da je Yoshimura dala pre-information listo delov za Gixxerja :D

Torej če koga zanima je spodaj slika:

http://www.yoshimura-jp.com/en/kitparts/images/Pre.jpg

Popravljeno . Popravil footprint
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali kdo ve, če bi se dalo dobiti kje knjigo z navodili za letnik 2006?

Uporabi iskalnik, imaš service manuale za dost motorjev po linkih. Drug naslov mi moral niti pa ta :OK:

GIXXER Forum

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako zaboga daš ven kratko žarnico, a je treba armaturo al kako plastiko dol dat da prideš zraven al sem js malo slep?

Mogoče ti tole kej pomaga: KLIK

Vidm da si mal len :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Neki bi še prašu glede pumpe.

Ko dam kontakt pr motorju je normalno slišat tisti pisk pa obratomer gre pač do konca. Samo potem ko je konec tega piska se sliši nekje spodaj pri rezervoarju neko pumpanje. Moti me samo to, da ga je kdaj slišat le par sekund kdaj pa full cajta morde več k 30 sec. A je to normalno a ve kdo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je normalno. To je zvok bencinske pumpe. Takrat, ko je pritisk goriva bolj padel, pač pumpa dalj časa.

Popravljeno . Popravil simonsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!