smarty23 Objavljeno Februar 12, 2007 Deli Objavljeno Februar 12, 2007 No torej to pomeni, da ni razloga za skrb, če kdaj dlje cajta pumpa (tudi magar 30 sec). Hvala za pomoč. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 14, 2007 Deli Objavljeno Februar 14, 2007 Pr 30sekundah bi že povprašal na servis, ker jebemu, sej ni 600let star dizel ko se greje... Moj star gixxer pumpa par sekund, recimo 5, več pa niti ne... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 14, 2007 Deli Objavljeno Februar 14, 2007 Na žalost sem povprašal na uradni servis kamor je bil motor kupljen in če nažalost na servisu ne vejo če je prav da pumpa več ali manj sekund potem tudi jaz ne vem. Trenutno si pa ne morem privoščiti, da bi se peljal iz Postojne v Kranj na pregled ali je to ok ali ne. Bom šel pač ko bo sezona pa bojo takrat preverili. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 14, 2007 Deli Objavljeno Februar 14, 2007 Vedi da če bi bilo karkoli najmanjšega z vbrizgom(oz dotokom goriva) narobe bi se ti takoj po zagonu na armaturni plošči prižgala rdeča kontrolka ki javlja napako vbrizga(FI), če se ti ne pol je vse ok, ne sekiraj se bzv. :grrr Ta se namreč prižge že ob vsaki najmanjši napaki, pri gigserjih (07) tudi če odklopiš kable od elektronskega stabilizatorja krmila(kar logično gledano nima nobene veze), drugeče tudi ob napaki exup ventila, o2 senzor...... Sploh pa če motor teče normalno, ne cuka, prosti tek miren (beri se ne zaganja preveč), potem z dotokom goriva sigurno nič ni narobe, benz pumpa pač nekoliko glasnejša in dalj časa sesa gorivo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 14, 2007 Deli Objavljeno Februar 14, 2007 Vedi da če bi bilo karkoli najmanjšega z vbrizgom(oz dotokom goriva) narobe bi se ti takoj po zagonu na armaturni plošči prižgala rdeča kontrolka ki javlja napako vbrizga(FI), če se ti ne pol je vse ok, ne sekiraj se bzv. :grrr Ta se namreč prižge že ob vsaki najmanjši napaki, pri gigserjih (07) tudi če odklopiš kable od elektronskega stabilizatorja krmila(kar logično gledano nima nobene veze), drugeče tudi ob napaki exup ventila, o2 senzor...... Sploh pa če motor teče normalno, ne cuka, prosti tek miren (beri se ne zaganja preveč), potem z dotokom goriva sigurno nič ni narobe, benz pumpa pač nekoliko glasnejša in dalj časa sesa gorivo. Hja, samo predstavljaj si vsakič ko se ustaviš čakat 30sekund da zmelje. Poleg tega bo tudi baterija šla prej in tako naprej. Predstavljaj si da si na semaforju crkne :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 15, 2007 Deli Objavljeno Februar 15, 2007 Ja sej sam 1x je full mlelo drgač pa tja ene 5 sec vsakič k ugasnem al pa še manj. Sej dns registriram motor pol pa kako furo in kmal na servis k bo 7000km. Bojo še sprot tam eno oko gor vrgli :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zx_R Objavljeno Februar 19, 2007 Deli Objavljeno Februar 19, 2007 Burek kje pa piše da moraš čakat da neha sesat, ko ti obrne obratomer nazaj na nič ga normalno zaštartaš in če se zažene normalno brez verglanja ipd je ziher vse ok ne vem zakaj bi čakal. Eni še ključa prav ne obrnejo pa ga že ''pičijo'' pa tud ni nikol nobenih problemov z elektroniko, agregatom..., čeprav jaz tega ne prakticiram, počakam tisti 2 sek al kolko pač pa potem zaženem. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 19, 2007 Deli Objavljeno Februar 19, 2007 No sej to zdej tud delam, k me nima to kej brigat kakor so rekli. Sicer ga pa pelem zdej ta teden če bo vse prav k panigazu na servis pa ga bom mal vprašu glede tega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Februar 19, 2007 Deli Objavljeno Februar 19, 2007 No sej to zdej tud delam, k me nima to kej brigat kakor so rekli. Sicer ga pa pelem zdej ta teden če bo vse prav k panigazu na servis pa ga bom mal vprašu glede tega. Malo berem tele tvoje poste s to črpalko namreč normalno mora črpalka ustvariti dovolj pritiska že po parih sekundah, če črpalka deluje dalj časa (na mestu predno vspostavi pritisk)potem ali vleče fovš zrak (npr.motor nagnjen) in nivo benzina prenizek ali povratni ventil nezapre popolnoma in se pritisk neuspostavi in benzin kroži po iberlaufu nazaj v tank.Potrebno bo izmeriti pritisk pred vbrizgalnimi šobami (inektorji)kolikšen je, kako dolgo se uspostavlja in v kolikšnem času pade po odvzemu kontakta nato se bo šele lahko izkala napaka.Lako pušča že pri črpalki ali je črpalka defektna. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 19, 2007 Deli Objavljeno Februar 19, 2007 Neki takega bi tudi lahko blo ja, sej pravm je še v garanciji pa bodo že pogledali :) Me še zanima tole a tudi komu kdaj tko čudn spelje motor k daš iz leera v prvo? Tko k daš gas pa spuščaš sklopko pa kr tko mal čudn zvok trese pa pol prime? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jax Objavljeno Februar 20, 2007 Deli Objavljeno Februar 20, 2007 Link... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 20, 2007 Deli Objavljeno Februar 20, 2007 Neki takega bi tudi lahko blo ja, sej pravm je še v garanciji pa bodo že pogledali :) Me še zanima tole a tudi komu kdaj tko čudn spelje motor k daš iz leera v prvo? Tko k daš gas pa spuščaš sklopko pa kr tko mal čudn zvok trese pa pol prime? Verjetno gre za "chattering" sklopke. Upaj, da bo po menjavi olja bolje, ker to ni tako nedolžno in v skrajnem primeru lahko povzroči razpad košare sklopke in ti uniči cel agregat. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Februar 20, 2007 Deli Objavljeno Februar 20, 2007 Jaz sem tisto prebral kar je bilo napisano na linku v angleščini in sem dobil čisto drugo predstavo o tem. Sedaj ga zares spoštujem :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Noise Objavljeno Februar 21, 2007 Deli Objavljeno Februar 21, 2007 Leo Vince dal ven izpuh za GSX-R 1000 2007... --> http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3121 Pa fotke smo tudi dodali v galerijo pri katalogu motociklov! :) --> http://www.motosvet.com/katalog/moto_show.php?cid=2_809 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 21, 2007 Deli Objavljeno Februar 21, 2007 (popravljeno) Verjetno gre za "chattering" sklopke. Upaj, da bo po menjavi olja bolje, ker to ni tako nedolžno in v skrajnem primeru lahko povzroči razpad košare sklopke in ti uniči cel agregat. :) A je komu to sploh kdaj tako delalo? Ponavadi, če se mal porinem naprej pa dam v prvo ne dela tega. To naredi samo kdaj iz mesta če dam v prvo, rečmo na semaforju. So rekli kao, da je to normalno... To dela tud pr Hyosungih. Popravljeno Februar 21, 2007. Popravil smarty23 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Februar 21, 2007 Deli Objavljeno Februar 21, 2007 Ma ne ne sme nič trest ne cukat ne nič. To je nekaj narobe sigurno, lahko je kaka malenkost a raje odpravi ker se ni za hecat boš enkrat dal gas pa bo te odneslo tebe pa motor. Pusti ti, varnost je vedno prva. Na križišču daš v brzino ŠKRC in potem stoji tam in štartaš normalno ko z autom ne sme nič cukat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 Sem našel nekaj govora o tem. http://www.gixxer.com/forums/showthread.ph...clutch+problems Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 (popravljeno) Pa boš ti tudi luknje vrtal in ga sral, kot tale stric? :hmm: Samo tale forum je res dober... marsikaj ti še pove... dobr si tole našel :grim Popravljeno Februar 22, 2007. Popravil Brdaus Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smarty23 Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 Niti približno ne bom tega delal. Za motor ima da poskrbijo na servisu, ker tako ne more delat. Dokler je motor v garanciji pa tudi potem ne mislim nič sam posegati ampak le malenkosti. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 Podobne opisane probleme sem imel tudi na svojem mopedu. Čudno se mi zdi, da ima tako izpopolnjen motor take težave. :hmm: Rešitev je dokaj enostavna, ampak nesprejemljiva na skoraj novem motorju. NA servisu zahtevaj, naj ti to uredijo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BikeRBoY Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 Če je resitev enostavna bi jo prosim napisal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 Navrtanje dodatnih lukenj v pesto sklopke in mogoče še izdelava/poglobitev oljnih kanalov. Princip je opisan tule: Link 1 Link 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SEOI-NAGE Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 ti simonsi zakaj je dobro to da se navrta luknje ? namreč se ne razumem v tole zadevo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Februar 22, 2007 Deli Objavljeno Februar 22, 2007 ti simonsi zakaj je dobro to da se navrta luknje ? namreč se ne razumem v tole zadevo Več olja pride noter. To se navrta dodatne luknje, če prav vem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 23, 2007 Deli Objavljeno Februar 23, 2007 ti simonsi zakaj je dobro to da se navrta luknje ? namreč se ne razumem v tole zadevo Če lamele tečejo preveč na suho, se hitreje obrabijo, pregrejejo, sklopka cuka in dodatno obremeni košaro sklopke, menjalnik, sekundarni prenos. Dodatne luknje omogočijo boljše mazanje lamel in odpravo teh težav. Je pa kar velika verjetnost, da bo sklopka začela drseti in zato je potrebno še zamenjati vzmeti za močnejše. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se