Skoči na vsebino

Suzuki GSX-R 1000


suzuki

Priporočene objave

Pr 30sekundah bi že povprašal na servis, ker jebemu, sej ni 600let star dizel ko se greje...

Moj star gixxer pumpa par sekund, recimo 5, več pa niti ne...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na žalost sem povprašal na uradni servis kamor je bil motor kupljen in če nažalost na servisu ne vejo če je prav da pumpa več ali manj sekund potem tudi jaz ne vem. Trenutno si pa ne morem privoščiti, da bi se peljal iz Postojne v Kranj na pregled ali je to ok ali ne. Bom šel pač ko bo sezona pa bojo takrat preverili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedi da če bi bilo karkoli najmanjšega z vbrizgom(oz dotokom goriva) narobe bi se ti takoj po zagonu na armaturni plošči prižgala rdeča kontrolka ki javlja napako vbrizga(FI), če se ti ne pol je vse ok, ne sekiraj se bzv. :grrr

Ta se namreč prižge že ob vsaki najmanjši napaki, pri gigserjih (07) tudi če odklopiš kable od elektronskega stabilizatorja krmila(kar logično gledano nima nobene veze), drugeče tudi ob napaki exup ventila, o2 senzor......

Sploh pa če motor teče normalno, ne cuka, prosti tek miren (beri se ne zaganja preveč), potem z dotokom goriva sigurno nič ni narobe, benz pumpa pač nekoliko glasnejša in dalj časa sesa gorivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedi da če bi bilo karkoli najmanjšega z vbrizgom(oz dotokom goriva) narobe bi se ti takoj po zagonu na armaturni plošči prižgala rdeča kontrolka ki javlja napako vbrizga(FI), če se ti ne pol je vse ok, ne sekiraj se bzv. :grrr

Ta se namreč prižge že ob vsaki najmanjši napaki, pri gigserjih (07) tudi če odklopiš kable od elektronskega stabilizatorja krmila(kar logično gledano nima nobene veze), drugeče tudi ob napaki exup ventila, o2 senzor......

Sploh pa če motor teče normalno, ne cuka, prosti tek miren (beri se ne zaganja preveč), potem z dotokom goriva sigurno nič ni narobe, benz pumpa pač nekoliko glasnejša in dalj časa sesa gorivo.

Hja, samo predstavljaj si vsakič ko se ustaviš čakat 30sekund da zmelje. Poleg tega bo tudi baterija šla prej in tako naprej. Predstavljaj si da si na semaforju crkne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej sam 1x je full mlelo drgač pa tja ene 5 sec vsakič k ugasnem al pa še manj.

Sej dns registriram motor pol pa kako furo in kmal na servis k bo 7000km. Bojo še sprot tam eno oko gor vrgli :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Burek kje pa piše da moraš čakat da neha sesat, ko ti obrne obratomer nazaj na nič ga normalno zaštartaš in če se zažene normalno brez verglanja ipd je ziher vse ok ne vem zakaj bi čakal.

Eni še ključa prav ne obrnejo pa ga že ''pičijo'' pa tud ni nikol nobenih problemov z elektroniko, agregatom..., čeprav jaz tega ne prakticiram, počakam tisti 2 sek al kolko pač pa potem zaženem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej to zdej tud delam, k me nima to kej brigat kakor so rekli.

Sicer ga pa pelem zdej ta teden če bo vse prav k panigazu na servis pa ga bom mal vprašu glede tega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No sej to zdej tud delam, k me nima to kej brigat kakor so rekli.

Sicer ga pa pelem zdej ta teden če bo vse prav k panigazu na servis pa ga bom mal vprašu glede tega.

Malo berem tele tvoje poste s to črpalko namreč normalno mora črpalka ustvariti dovolj pritiska že po parih sekundah, če črpalka deluje dalj časa (na mestu predno vspostavi pritisk)potem ali vleče fovš zrak (npr.motor nagnjen) in nivo benzina prenizek ali povratni ventil nezapre popolnoma in se pritisk neuspostavi in benzin kroži po iberlaufu nazaj v tank.Potrebno bo izmeriti pritisk pred vbrizgalnimi šobami (inektorji)kolikšen je, kako dolgo se uspostavlja in v kolikšnem času pade po odvzemu kontakta nato se bo šele lahko izkala napaka.Lako pušča že pri črpalki ali je črpalka defektna. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki takega bi tudi lahko blo ja, sej pravm je še v garanciji pa bodo že pogledali :)

Me še zanima tole a tudi komu kdaj tko čudn spelje motor k daš iz leera v prvo?

Tko k daš gas pa spuščaš sklopko pa kr tko mal čudn zvok trese pa pol prime?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki takega bi tudi lahko blo ja, sej pravm je še v garanciji pa bodo že pogledali :)

Me še zanima tole a tudi komu kdaj tko čudn spelje motor k daš iz leera v prvo?

Tko k daš gas pa spuščaš sklopko pa kr tko mal čudn zvok trese pa pol prime?

Verjetno gre za "chattering" sklopke. Upaj, da bo po menjavi olja bolje, ker to ni tako nedolžno in v skrajnem primeru lahko povzroči razpad košare sklopke in ti uniči cel agregat. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tisto prebral kar je bilo napisano na linku v angleščini in sem dobil čisto drugo predstavo o tem. Sedaj ga zares spoštujem :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno gre za "chattering" sklopke. Upaj, da bo po menjavi olja bolje, ker to ni tako nedolžno in v skrajnem primeru lahko povzroči razpad košare sklopke in ti uniči cel agregat. :)

A je komu to sploh kdaj tako delalo?

Ponavadi, če se mal porinem naprej pa dam v prvo ne dela tega. To naredi samo kdaj iz mesta če dam v prvo, rečmo na semaforju.

So rekli kao, da je to normalno...

To dela tud pr Hyosungih.

Popravljeno . Popravil smarty23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne ne sme nič trest ne cukat ne nič. To je nekaj narobe sigurno, lahko je kaka malenkost a raje odpravi ker se ni za hecat boš enkrat dal gas pa bo te odneslo tebe pa motor. Pusti ti, varnost je vedno prva.

Na križišču daš v brzino ŠKRC in potem stoji tam in štartaš normalno ko z autom ne sme nič cukat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa boš ti tudi luknje vrtal in ga sral, kot tale stric? :hmm:

Samo tale forum je res dober... marsikaj ti še pove... dobr si tole našel :grim

Popravljeno . Popravil Brdaus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti približno ne bom tega delal. Za motor ima da poskrbijo na servisu, ker tako ne more delat.

Dokler je motor v garanciji pa tudi potem ne mislim nič sam posegati ampak le malenkosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podobne opisane probleme sem imel tudi na svojem mopedu. Čudno se mi zdi, da ima tako izpopolnjen motor take težave. :hmm:

Rešitev je dokaj enostavna, ampak nesprejemljiva na skoraj novem motorju. NA servisu zahtevaj, naj ti to uredijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti simonsi zakaj je dobro to da se navrta luknje ? namreč se ne razumem v tole zadevo

Več olja pride noter. To se navrta dodatne luknje, če prav vem...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ti simonsi zakaj je dobro to da se navrta luknje ? namreč se ne razumem v tole zadevo

Če lamele tečejo preveč na suho, se hitreje obrabijo, pregrejejo, sklopka cuka in dodatno obremeni košaro sklopke, menjalnik, sekundarni prenos. Dodatne luknje omogočijo boljše mazanje lamel in odpravo teh težav. Je pa kar velika verjetnost, da bo sklopka začela drseti in zato je potrebno še zamenjati vzmeti za močnejše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!