Špilferderber Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 tudi za to varianto slišal, vendar kolikor sem seznanjen naj to ne bi pomagalo.. "zimski" problem nastane zaradi tega, ker kondens v gumah zmrzne na ventilčku, opisani problem pa ima korenine verjetno v tem, da je računalnik zaradi drugače razporejenih gum zamešal pozicije le teh (sprednjo levo zaznal kot zadnjo desno, zadnjo desno je postavil nevemkam) in mu sedaj melje po možganih.. napaka je torej v nulah in enkah in ne mehanske narave.. plin je baje stran vržen denar (nasvet mehanika, kolegov prodajalcev, itd.)
lojzi Objavljeno Avgust 29, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2005 plin je baje stran vržen denar (nasvet mehanika, kolegov prodajalcev, itd.) ← Jep, v tvojem primeru res najbrž, tisto pride do izraza, ko se ti v vročini razteza zrak, v mrazu pa kondenz...in te stvari menda full motijo senzorje....samo...tvoj primer je res drugačen .
Špilferderber Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 popolna zmaga. izklopiš akumulator za eno minuto, sistem za preverjanje tlaka se resetira, ponovno sinhronizira in vse dela BP. :OK:
cvetoo Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Me veseli, da si rešil problem! Meni jih ne uspe vedno tako kot tebi. Imel sem številne težave s senzorji za tlak v gumah, praktično se pojavljajo vedno ob menjavi gum, rade pa se pojavljajo tudi ob vlažnem vremenu. Stvar sem dal pomladi čistiti in tesniti, sedaj deluje že tri mesece B.P. :xx: Plin v pnevmatikah - stran metanje denarja!!!! Sicer pa se ob odklapljanju komponent ali aku kaže problem v nedelovanju opreme, npr. voznikovo steklo se spusti le tri cm, potem se ustavi....., nezaklepanje voznikovih vrat.... Si predstavljaš kako zgleda na A.C. na cestninski postaji, ko hočeš plačat, pa moraš pritisniti 7-8x, da se steklo odpre toliko da lahko izročiš listek in denar. Lp Cvetoo.
Špilferderber Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 (popravljeno) Me veseli, da si rešil problem! Sicer pa se ob odklapljanju komponent ali aku kaže problem v nedelovanju opreme, npr. voznikovo steklo se spusti le tri cm, potem se ustavi....., nezaklepanje voznikovih vrat.... Si predstavljaš kako zgleda na A.C. na cestninski postaji, ko hočeš plačat, pa moraš pritisniti 7-8x, da se steklo odpre toliko da lahko izročiš listek in denar. Lp Cvetoo. ← pa še uro moraš nastavit.. a stekel pa ne znaš resetirati? :devil: (hint: ko bo steklo na voznikovi strani povsem zgoraj, drži stikalo gor za sekundo ali dve..) Popravljeno Avgust 30, 2005. Popravil Špilferderber
Marky Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Pa s kakšnimi jajci se vi to vozte. To resetirat tako, to tako... A veste, da obstajajo avtomobili, ki so tudi cenejši, pa tega sploh ni treba delat. .) Tele nove lagune se zdijo res katastrofa. Očetu je 2 leti stara s cca 80.000 km zgorela na ljubljanski obvoznici (model V6 24V initiale). In naivnež je šel in spet kupil Renaulta. :blink:
Špilferderber Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 hja, nismo vsi srečneži na japoncih kot ti... :lol1:
Marky Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 To, da sem srečen na japoncu, drži - kawa - :OK: . Sicer bi pa kdaj pa kdaj pasala tudi japonka. :blush: Ampak štirikolesnika imam pa kar citroenčka iz prejšnjega stoletja. :whistle:
bambi Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Cvetoo: Tisto odpiranje okna po 3cm ni nobena napaka mehanizma. Ob odklopu akumulatorja je potrebno voznikovo okno ponovno justirati. Okno odpreš do konca in držiš tipko pritisnjeno cca. 5s, nato okno zapreš in ponovno zadržiš tipko povlečeno navzgor cca.5s. Tako se nastavi mehanizem za samodejno odpiranje in zaustavitev stekla v sili. Imam pa tudi sam kar nekaj težav s to Laguno: 1. Povesila se mi je stropna tapete in to spredaj, ob vetrobranskem steklu. Če stojiš pred avtom se lepo vidi kartonasti rob tapete in notranjost pod tapeto. 2. Zdi se mi, da se poslavlja zgoraj omenjen mehanizem za odpiranje oken. Med zapiranje namreč močno škrta, kot bi mlelo zobnike, včasi se zaradi tega steklo tudi ustavi. Med vožnjo je začelo v vratih nekaj šklepetat(verjetno se je tam kaj odlomlo). 3. Najbolj kapitalna napaka, sramota za Renault: Med vožnjo po mestu se mi je naenkrat pri zaviranju pod težo stopala pogreznil pedal zavore in to čisto do konca(do tapete). Zavora je ponovno prijela komaj ob ponovnem pritisku, vendar se je pedal spet pogreznil, tako mi je uspelo avto vsaj ustavljati in komaj sem se prebil do doma. Poslovil se je glavni zavorni cilinder. Renault seveda ne prizna kulance, saj avto ni več v garanciji, to je pa verjetno nekaj običajnega, da ti pri 40.000 km odpovejo zavore(zavorni cilinder).
lightning Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 (popravljeno) Fantje jaz res ne vem, kaj sploh še počnete s temi jajci, če je to vse res tako kot pišete.Je pa absolutno zelo lepo od vas, da to vse napišete v opozorilo ostalim.Res si nisem mislil, da je zdej Renault na taki točki.Prejšnje lagune(še tastare oblike-letniki okoli '99) so menda slovele kot solidni družinski avtomobili, zdej pa očitno daleč od tega.Tudi moj počitniški delodajalec se pizdi nad renaultom.Ima leto in pol starega scenica dci in ga tud šobe zajebavajo, da jih je že peljal ščistit in žarnice mu stalno pregorevajo itd...Mehaniki so mu tudi rekli, da so renaultovi motorji(dizli) tako fini, da jim mnogo težav povzroča naše nekvaltetno gorivo. :) Popravljeno Avgust 30, 2005. Popravil lightning
trco Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Fantje jaz res ne vem, kaj sploh še počnete s temi jajci, če je to vse res tako kot pišete.Je pa absolutno zelo lepo od vas, da to vse napišete v opozorilo ostalim.Res si nisem mislil, da je zdej Renault na taki točki.Prejšnje lagune(še tastare oblike-letniki okoli '99) so menda slovele kot solidni družinski avtomobili, zdej pa očitno daleč od tega.Tudi moj počitniški delodajalec se pizdi nad renaultom.Ima leto in pol starega scenica dci in ga tud šobe zajebavajo, da jih je že peljal ščistit in žarnice mu stalno pregorevajo itd...Mehaniki so mu tudi rekli, da so renaultovi motorji(dizli) tako fini, da jim mnogo težav povzroča naše nekvaltetno gorivo. :) ← KAJ ČEŠ EVROPEJC :D
SiMoN` Objavljeno Avgust 30, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2005 Mi smo tudi imeli Renault Scenic 1.9 dci, in je pri 30000 prevoženih šal turbo. Cena novega je bila okrog 400k :BUA: , avto pa ni bil več v garanciji. S avtom smo že prej imeli veliko, težal, je ful kadil in podobno, nato pa je šal turbo, seveda avto ni bil več v garanciji, samo hvalabogu je Revoz priznal nekaj škode in smo plačali okrog 100k. Nato ko smo avto prodali, smo gledali, da se prodaja veliko Lagun, Scenicov in podobno, in po čudežu so bili vsi z 1.9 dci motorjem.....
Schultz Objavljeno Avgust 31, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2005 Pri mojem twingotu letnik '01 so pa šli zadnji ležaji ležaji pri 24 kkm in ključe moram kupovati vsake dve leti, ker se zbriše koda kljub temu, če menjaš baterijo pri daljincu. Pač to je renojeva politika. Neki se mora pokvart.....da cene servisov niti ne omenjam...in itak je vse :topic:
cvetoo Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 @ Bambi Hvala za namig, a kot sem že napisal gre napaka z roko v roki z nezaklepanjem voznikovih vrat. Skratka, stisnem gumbek na kartici, vsa vrata se zaklenejo, le voznikova ne. No sicer pa vsemogočni servis na Laborah za "male dnarje" vse odpravi. Ker ravno pišeš o povešeni strešni tapeti. Jaz sem pri novem avtomobilu bil na servisu zaradi podobne težave cca 8x. Tapeta ima do pločevine najbrž preveč zračnosti, po strešni pločevini pa teče kabel antene za radio. Je na pločevino prilepljen z neke vrste selotejpom. Če selotejp popusti kabel v resonančnem območju motorja zavibrira in zadeva v streho in tapeto.(Črički- le kdo bi jih poslušal). No meni je med drugim pri 35000 km odpovedala sklopka. So mi rekli, da so popustila tesnila na cilindru sklopke, olje je špricnilo(ja cilinder je montiran v bližini lamele in vstrajnika :blink: )na lamelo in vse je šlo v ......To se mi je zgodilo približno 5 dni po isteku garancije. Zaradi tega sem dobil popust na material. Pa tudi na ABS se ni prav dobro zanašati. Mi je crknil senzor, pa sem imel kar navadne zavore. Ob menjavi senzorja sem vprašal serviserja, če mi lahko zagotovi, da zračne blazine delujejo, za primer nesreče(kaj pa če bi se zaletel, vreče pa se ne bi sprožile), pa me je le trapasto :eek:, potem je pa dejal, da on tam samo dela :doze: LP Cvetoo.
bmw Objavljeno September 5, 2005 Opozori Objavljeno September 5, 2005 Ob menjavi senzorja sem vprašal serviserja, če mi lahko zagotovi, da zračne blazine delujejo, za primer nesreče(kaj pa če bi se zaletel, vreče pa se ne bi sprožile), pa me je le trapasto :eek:, potem je pa dejal, da on tam samo dela :doze: LP Cvetoo. ← bodi srečen, da ti ni predlagal "fiat" test.....direkt v steno, pa ti vidi, če delajo...... iskreno upam , da ti tega nikoli ne bo treba uporabiti (airbagov seveda)......
2747 Objavljeno November 5, 2006 Opozori Objavljeno November 5, 2006 Na novo imam laguno 1.9 dci (79KW) letnik 2001. Skrbi me, da pri vožnji v hrib v 1. predstavi pri 1000 obratih ne zagrabi pritiska na gas, ampak šele po nekaj sekundah ko prileze na 2500 obratov in ko zagrabi turbina. Sumim da ima avto premalo moč in da je kompresija premajhna. Mi kdo zna povedati kaj bi lahko bil vzrok (razen obrabe batov) in kakšno kompresijo bi moral imeti motor?
bmwslo Objavljeno November 6, 2006 Opozori Objavljeno November 6, 2006 Na novo imam laguno 1.9 dci (79KW) letnik 2001. Skrbi me, da pri vožnji v hrib v 1. predstavi pri 1000 obratih ne zagrabi pritiska na gas, ampak šele po nekaj sekundah ko prileze na 2500 obratov in ko zagrabi turbina. Sumim da ima avto premalo moč in da je kompresija premajhna. Mi kdo zna povedati kaj bi lahko bil vzrok (razen obrabe batov) in kakšno kompresijo bi moral imeti motor? Mogoče najdeš kaj tule [attachmentid=85562]
vic Objavljeno November 6, 2006 Opozori Objavljeno November 6, 2006 lahko bi bil senzor turbota, če ne se oglasi pri avto knez priporočam
BAD PIT Objavljeno November 9, 2006 Opozori Objavljeno November 9, 2006 danes zvedel od kolega,da je pri njegovi 1.9 dci letnik 2003,prevoženih 38.000 šel menjalnik po gobe in to po enem mescu od nakupu :glare: pri pooblaščenem serviserju bo moral odšteti debelih 610k SIT. mah za kozlat,ni kej druzga rečt...
Guest Brumer Objavljeno November 17, 2006 Opozori Objavljeno November 17, 2006 lahko bi bil senzor turbota, če ne se oglasi pri avto knez priporočam Daj tale senzor mal opiš in kaj dela, prvič v svoji 40-letni karijeri kot majster avtomehanik slišim za trbo senzor,mora biti nekaj popolnoma novega .Za odgovor se ti v naprej zahvaljujem me res zanima po možnosti kakšna slikca. :OK: Ps.napiši tudi kakšno vrednost naj bi dajal (impulz,upornost ali napetost)
k0ci Objavljeno November 17, 2006 Opozori Objavljeno November 17, 2006 Daj tale senzor mal opiš in kaj dela, prvič v svoji 40-letni karijeri kot majster avtomehanik slišim za trbo senzor,mora biti nekaj popolnoma novega .Za odgovor se ti v naprej zahvaljujem me res zanima po možnosti kakšna slikca. :OK: Ps.napiši tudi kakšno vrednost naj bi dajal (impulz,upornost ali napetost) :lol1: ampak brumer ti pa si majstr ej :OK: itak vsak bedak ve, da turbo dela na izpušne pline :slap: tle ni nobenga senzorja lahko da mu je un kak se že reče ˝blow off˝ ventil šel, pa da mu skos ven meče ˝odvečen˝ pritisk
Guest Brumer Objavljeno November 19, 2006 Opozori Objavljeno November 19, 2006 :lol1: ampak brumer ti pa si majstr ej :OK: itak vsak bedak ve, da turbo dela na izpušne pline :slap: tle ni nobenga senzorja lahko da mu je un kak se že reče ˝blow off˝ ventil šel, pa da mu skos ven meče ˝odvečen˝ pritisk Veš jaz vedno rečem,če že kdo kaj piše naj stoji za tem in naj to zagovarja ne pa kar nekaj nakladat -BREZVEZE in če ti kdo kaj naklada naj to utemelji, potem mu verjemi in daj naprej v javnost- :devil: bodmo konstruktivni AJE TKO :OK:
BAMATO Objavljeno November 20, 2006 Opozori Objavljeno November 20, 2006 danes zvedel od kolega,da je pri njegovi 1.9 dci letnik 2003,prevoženih 38.000 šel menjalnik po gobe in to po enem mescu od nakupu :glare: pri pooblaščenem serviserju bo moral odšteti debelih 610k SIT. mah za kozlat,ni kej druzga rečt... Če je avto kupil pri prodajalcu rabljenih vozil lahko še vedno uveljavlja garancijo, neglede na to kaj piše na računu, pogodbi, obstaja Zakon o varstvu potrošnikov, tam piše marsikaj zanimivega, drugače pa pri teh km odpoved menjalnika ni normalna, najmanj kulanca . . .
GREY WOLF Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 :BUA: OK moram tudi sam zajokat nad mojo laguno Privileg, kaco stalno nekaj... senzorji tlaka, mehanizem šip,grelci,akumulator,ČRIČKI,čitalec kartice,todos in še več. :headbang: prej pa desetletje s Fordom gospodin čovek
DIESEL Objavljeno Maj 17, 2007 Opozori Objavljeno Maj 17, 2007 mal heca sicer sam je pa vseen neki resnice : Zakaj imajo francozi Eifflov stolp? da lahk gledajo k nemcim kak se avti delajo :P :) sm pa slišu da črički pri lagunih kar običajni :BUA: pa tut drugač ni ne wem kak voz to :( :BUA:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se