GREY WOLF Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 Tako bi rekel,ko se njej vozi se lepo vozi.Ko je prime, bolje da jo parkiraš. :headbang:
border Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 mal heca sicer sam je pa vseen neki resnice : Zakaj imajo francozi Eifflov stolp? da lahk gledajo k nemcim kak se avti delajo :P :) :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Kaki Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 To, da sem srečen na japoncu, drži - kawa - . Sicer bi pa kdaj pa kdaj pasala tudi japonka. Ampak štirikolesnika imam pa kar citroenčka iz prejšnjega stoletja. Potem moraš kupit citroenčka novega stoletja in je velika verjetnost, da ga žal ne boš več hotel. . . Nasplošno me pa kar precej skrbi kakovost Francoskih avtomobilov, predvsem novejših letnikov... da ne bo pomote, tudi sam ga vozim
Kaki Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Mejčkeno mim teme, pa vseeno... Sam imam Megana coach 1.9dci... Kupil sem ga pri "67000"km, sedaj jih ima 92000 Menjal: desni blažilec motorja, luftmesser, črpalko goriva (baje naj bi bilo krivo gorivo z dodatkom bioetanola, saj naj bi se to dogajalo tudi ostalim proizvajalcem...) Zanimivo je da vsaka zadeva stane 150+EUR. Pred kratkim sem prišel na idejo, da bi si privoščil Laguno 1.9 ali 2.2 dci, l2003+ kolega jo ima-1.9 in pravi da je ok, mnogo sem jih slišal, da so s temi avtomobili hude težave. po drugi strani poznam veliko lastnikov-sedaj bivših lastnikov golfov IV, z neobičajnimi težavami... Sklepam, da so stari avtomobili, ki so vsebovali le klasično mehaniko, bolj ali manj vsi "štimali", kot npr. katrca, golfi, tudi AX-i, 205-ice ipd. Nove težnje po čim manjši porabi, eco norme...zahtevajo nove tehnologije in tehnologije izdelave, ki očitno niso preverjene, tu pa je še kakovost materialov, ter nenazadnje, kot je nekdo že napisal, servisi na ta način lepo živijo, ravno tako proizvajalec, vendar obstaja velika verjetnost, da dolgo pač ne bo... Kako pa je z novimi Japonci, npr. Toyota, Honda? Nissan je po tem takem isti pes, ki ima Renault (dci) motorje, ravno tako Volvo (vem ni Japonec, pa vseeno), ki ima tudi nektere Renaultove diesel motorje... Kaj sploh še obstaja model avtomobila, da je sodoben, zanesljiv in da te v primeru okvare ne "ožamejo" za en zelo lep izlet z motorjem ai celo več, kot nekateri pišete. Diskusija, upam, da sledi :winkiss:
marko55 Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Mejčkeno mim teme, pa vseeno...Sam imam Megana coach 1.9dci... Kupil sem ga pri "67000"km, sedaj jih ima 92000 Menjal: desni blažilec motorja, luftmesser, črpalko goriva (baje naj bi bilo krivo gorivo z dodatkom bioetanola, saj naj bi se to dogajalo tudi ostalim proizvajalcem...) Zanimivo je da vsaka zadeva stane 150+EUR. Pred kratkim sem prišel na idejo, da bi si privoščil Laguno 1.9 ali 2.2 dci, l2003+ kolega jo ima-1.9 in pravi da je ok, mnogo sem jih slišal, da so s temi avtomobili hude težave. po drugi strani poznam veliko lastnikov-sedaj bivših lastnikov golfov IV, z neobičajnimi težavami... Sklepam, da so stari avtomobili, ki so vsebovali le klasično mehaniko, bolj ali manj vsi "štimali", kot npr. katrca, golfi, tudi AX-i, 205-ice ipd. Nove težnje po čim manjši porabi, eco norme...zahtevajo nove tehnologije in tehnologije izdelave, ki očitno niso preverjene, tu pa je še kakovost materialov, ter nenazadnje, kot je nekdo že napisal, servisi na ta način lepo živijo, ravno tako proizvajalec, vendar obstaja velika verjetnost, da dolgo pač ne bo... Kako pa je z novimi Japonci, npr. Toyota, Honda? Nissan je po tem takem isti pes, ki ima Renault (dci) motorje, ravno tako Volvo (vem ni Japonec, pa vseeno), ki ima tudi nektere Renaultove diesel motorje... Kaj sploh še obstaja model avtomobila, da je sodoben, zanesljiv in da te v primeru okvare ne "ožamejo" za en zelo lep izlet z motorjem ai celo več, kot nekateri pišete. Diskusija, upam, da sledi :winkiss: Za Megana GTII 1,9 DCI sem plačal redni servis na 60.000 km 400 EUR. Zraven so bile menjane tudi sprednje ploščice, kar sicer ne sodi v redni servisni pregled. Sam se tolažim s tem, da so z ukinitvijo enega servisnega pregleda pač morali nekje not dobit. Tako da 150 EUR za eno popravilo verjetno ni tako nenavadno. Pač; tako poceni, kot je bila moja stoenka, noben avto več ne bo....
GREY WOLF Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Pravkar moral menjat na laguni 1,9 dci še prednje amortizerje, pa ima 90.000 km.Mislim da sedaj že menjal vse...?ops še lasnika mora menjat. :krneki:
Kaki Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Za Megana GTII 1,9 DCI sem plačal redni servis na 60.000 km 400 EUR. Zraven so bile menjane tudi sprednje ploščice, kar sicer ne sodi v redni servisni pregled. Sam se tolažim s tem, da so z ukinitvijo enega servisnega pregleda pač morali nekje not dobit. Tako da 150 EUR za eno popravilo verjetno ni tako nenavadno. Pač; tako poceni, kot je bila moja stoenka, noben avto več ne bo.... Se strinjam, me pa vseeno res malo žalostijo tele problemi z Renaulti in pa seveda vozili nasploh v današnjem času. Meni se ob tem poraja vprašanje, kako si naj taka popravila privošči npr. družina z minimalnima plačama, ki komaj da kupijo avtomobil za recimo 5000EUR, potem pa recimo nekaj odpove, kar sicer popraviš, vendar če se to ponavlja, pa res zadeve niso enostavne...
Kaki Objavljeno Avgust 9, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2007 Pravkar moral menjat na laguni 1,9 dci še prednje amortizerje, pa ima 90.000 km.Mislim da sedaj že menjal vse...?ops še lasnika mora menjat. :krneki: Kaj vse ti je pri tem avtu šlo, ker sem resno razmišljal, da bi jo kupil... okrog letnika 2003 ali 04, za do 12000EUR, pa me počasi malo jemljete pogum...
Red Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Boljšega naslova teme se ne da najt - Renault in problemi :worship: Me zanima, kako so se kaj obnesle prve Dci Lagune, tam od letnika 99 naprej, se pravi stari model. Mam eno mikavno ponudbo s strani kolega......smešna reč.....pristaš japoncev, trenutno na VW in razmišljam o francoskem vozilu.... pa še Renaultu :slap: Gre za Laguno Dci Break, 2000 ali 2001, nisem ziher, opreme več kot dovolj, opravljen velik servis, avto ima čez 200.000 prevoženih km, zelo ohranjen, vožen pretežno na daljših relacijah. Kar mi poraja skrbi, je, da je bila kljub vsemu potrebna menjava turbine, magari jo je ded ganjal po avtocestah - je to normalno za tovrstne avte pri tej kilometraži? Cena je ugodna, pa itak ne vem, ali it v nakup ali ne, za približno isto vsoto je na razpolago tudi 406 Hdi, (110 KS). Pa tako sem bil prepričan, da za take nikoli ne dam svojih cekinov. :headbang: Hvala za morebitne odgovore.
Guest Brumer Objavljeno Januar 26, 2008 Opozori Objavljeno Januar 26, 2008 Cena je ugodna, pa itak ne vem, ali it v nakup ali ne, za približno isto vsoto je na razpolago tudi 406 Hdi, (110 KS). Pa tako sem bil prepričan, da za take nikoli ne dam svojih cekinov. :headbang: Hvala za morebitne odgovore.
slatoru Objavljeno Avgust 1, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2008 kaj pa kej lagune letnik 04? kakšne izkušnje, oziroma bolj me zanimajo problemi. Sam namreč razmišljam o nakupu lagune ali Megana grandtur :unsure:
pkoco Objavljeno Avgust 1, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2008 JA TI TAKO REČEM PA NE SE JEZIT KUPI PASSATA karavana za približno isti dnar pa neboš mel problemov 100% če boš dobro kupu :winkiss: :winkiss: :winkiss: :winkiss:
pkoco Objavljeno Avgust 1, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2008 Iz pogovorjev sem slišal,da na Lagunah zelo rada crkne turbina,je pa večkrat kriv tudi voznik.Namreč vsakega dizla z turbino nebi nikoli smel takoj vgasnit,ko prideš iz daljše fure naj bi vsaj par minut laufal na mestu pod prostim tekom zato,da se turbina ohladi na normalno temperaturo in nato ga vgasneš. :hmm: to ni res ki mamo mi volvota pa ga nč posebno ne negujemo ma 2 turbini pa dela brez problema (da nebo pomot mašina je volvotova in ne renojeva :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: pač edini dva dobri izdelki od renaulta sta petka in katrca 4 EVER
pkoco Objavljeno Avgust 1, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2008 smo pa v družini zdaj nazadnje kupovli novi avto pa smo gledali passate in je potem ate že skoraj kupu eno laguno pa sm htel crknit sm ga prepričeval in prepričeval potem pa se je hvala bogu zaljubu v volvota in je blo konec sanjarij o renojih pa še dobro bi blo da majo vsi lastniki renojev 50% popusta pri lokalnem avtomehaniku :naughty: :naughty:
Bmflar Objavljeno Avgust 1, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2008 kaj pa kej lagune letnik 04? kakšne izkušnje, oziroma bolj me zanimajo problemi. Sam namreč razmišljam o nakupu lagune ali Megana grandtur :unsure: Lagune 04 se izogibaj .... Imam megana Grandtour 1,5 Dci, zadovoljen leto in pol, 51.000 km. Če te še kaj zanima napiši.
lightning Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 (popravljeno) to ni res ki mamo mi volvota pa ga nč posebno ne negujemo ma 2 turbini pa dela brez problema (da nebo pomot mašina je volvotova in ne renojeva :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: Od kdaj ima D5 dve turbini??? Popravljeno Avgust 2, 2008. Popravil lightning
biker77 Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 Lagune 04 se izogibaj .... res me zanima zakaj!
Bmflar Objavljeno Avgust 2, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2008 res me zanima zakaj! Kolega ima stalno lagune in mu je njegov prodajalec in serviser odsvetoval letnik 04, da ima neko napako, ki jo ne priznajo kot serijsko, kaj vem kaj - ker se dobro poznajo so mu od 05 naprej in tako je naredil. Vozim stalno Renaulte, vedno se najde kakšna površnost, vendar je pri mojem delu pomembna mala poraba in to sem našel pri 1,5 dci motorju, 105 KM... Daleč od tega, da je to dober avto, ampak človek se nekako navadi in to je to :headbang:
slatoru Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 JA TI TAKO REČEM PA NE SE JEZIT KUPI PASSATA karavana za približno isti dnar pa neboš mel problemov 100% če boš dobro kupu :winkiss: :winkiss: :winkiss: :winkiss: verjamem, samo vsi ti passati majo po 250 tisoč km. Enga takega mam doma, pa se je že začel: amortizerji, ...servis na servis.
pkoco Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 ma znam da je to isto sranje ki majo dost prevoženih, pa kupi bmw ja 320 d 2000 l. dobro ohranjen ko nov pa ti bo dobro pršlo ga je takega kupu moj bratranc pa dela :wub: :wub: :OK: :OK: :OK: :OK: :grim :grim :grim
DAN Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 ma znam da je to isto sranje ki majo dost prevoženih, pa kupi bmw ja 320 d 2000 l. dobro ohranjen ko nov pa ti bo dobro pršlo ga je takega kupu moj bratranc pa dela :wub: :wub: :OK: :OK: :OK: :OK: :grim :grim :grim Ja ko nov z 250 tisoč prevoženih :lol:
lightning Objavljeno Avgust 4, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2008 (popravljeno) raikonen, sam tvoj bratranc je pa res car. A ima tud lite feltne bratranc gor?? In mimogrede, še zdej mi nisi odgovoril, od kdaj ima Volvova 2.4 D mašina dve turbini?? Vaš jo menda ima... Popravljeno Avgust 4, 2008. Popravil lightning
LRR Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 Ni samo bratranec car, tudi vsi strici in prijatelji od fotra. Volvo pa se mi zdi da ima celo 3 turbine :headbang: :headbang:
pkoco Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 ne zmotu sm se nima dve turbine ampak ma skupni vod(common rail) pa še res bratranc ma lite feltne in njegov bmw nima 250.000 prevoženih ampak 120.000 smo pravim da je bmew isto dobr sm je tak bl za mladino ampak ma tudi veliko prostora za svoj zunanji izgled in športni karakter :worship: :worship: :worship:
pkoco Objavljeno Avgust 5, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 5, 2008 bom ga gdaj malo poslikal če hočte :naughty: :naughty:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se