Skoči na vsebino

Kaj so izmerili na treningu v Barceloni


suzuki

Priporočene objave

Hola!

Tudi tile podatki so iz Motorrada:

Honda RC211V je dosegla najvisjo koncno hitrost 314,8 kph, ocenjujejo, da ima preko 220 KM pri 15.000/min. Slabost: slaba zascita voznika pred vetrom.

Yamaha M1: 305,4 kph, okoli 190 KM pri 13.500/min. Slabost: presiroka, se nima vbrizgavanja goriva, vrtilni moment dolge motorne gredi.

Suzuki GSV-R: 303 kph, okoli 195 KM pri 13.500/min. Slabost: premalo moci in slab oprijem/lega.

Aprilia RS3: 310,8 kph, okoli 220 KM pri 15.700/min. Slabost: prevec nekontrolirana moc, slab oprijem/lega.

Ceprav "mojemu" Suzukiju ne kaze najbolje komaj cakam prvo dirko!!!

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in sound.....aaaaahhhhhhh

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, kje je tu ducati ...? Verjetno bo imel malo manjso moc, ampak pri pol manj obratih

Suzuki, daj se za ducatija napisi, ce je objavljeno ...

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne verjamem,da bo imel ducati kaj manjsi nivo obratov.saj ze zdaj vozijo blizu 14-15.000/min.

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ducati Desmosedici Technical Specifications:

Expected maximum crankshaft power: over 161kW (220 HP) @ 16000 rpm

Expected maximum crankshaft torque: 100 Nm (10.2kgm) @ 14000 rpm

Zaenkrat še teorija, ampak...

Sicer pa se mi moči pri Yamahi in Suzukiju zdita nizki. Ducati ima v SBK že na dveh cilindrih 188HP @ 12500 rpm.

Bye

Desmo

Popravil/a - desmo dne 04/04/2002 ob 18:12:23

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Expected maximum crankshaft power: over 161kW (220 HP) @ 16000 rpm

Expected maximum crankshaft torque: 100 Nm (10.2kgm) @ 14000 rpm

Huh? A zdaj je pa ducati nenadoma tisti, ki se hitro vrti? Menda je bila do sedaj glavna prednost ravno moc pri nizjih obratih in moment cez vso obmocje vrtljajev ...

No, saj slej ko prej bo kje kak diagram moc-moment/vrtljaji, pa se bo videlo - da o dirkah ne govorimo

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Huh? A zdaj je pa ducati nenadoma tisti, ki se hitro vrti? Menda je bila do sedaj glavna prednost ravno moc pri nizjih obratih in moment cez vso obmocje vrtljajev ...

Cyc, si mal pobrklou dva pa štiri cilindre?

Pomisli kaj se lažje hitro "vrti", pollitrska flaša piva al četrtlitrska flaša CocaCole...

Bye

Desmo

Popravil/a - desmo dne 04/04/2002 ob 19:02:15

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Udobno se namestite pred TV in si oglejte dirko v SUZUKI vsi ki pa niste pristaši HONDE pa si dodatno prinesite papirnate robčke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje bo imela Honda preveliko premoč to sezono.

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Honda RC211V je dosegla najvisjo koncno hitrost 314,8 kph, ocenjujejo, da ima preko 220 KM pri 15.000/min. Slabost: slaba zascita voznika pred vetrom.

LP suzuki

Hmmm... Pravkar sem si na Eurosportu pogledal prvi trening. Komentator je govoril, da se Hondin V5 dejansko vrti najpocasneje, kar je menda nazorno tudi slisati, saj je V5 dalec najtisji in najnizje zveneci motor. Blokada naj bi bila nekje pri 13.900????

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Huh? A zdaj je pa ducati nenadoma tisti, ki se hitro vrti? Menda je bila do sedaj glavna prednost ravno moc pri nizjih obratih in moment cez vso obmocje vrtljajev ...

No, saj slej ko prej bo kje kak diagram moc-moment/vrtljaji, pa se bo videlo - da o dirkah ne govorimo

Andraz, cyc

Cyc... Ducati bo v GP1 uporabil V4 motor. Diagram moc-moment/vrtljaji pricakovati na tem nivoju pa so samo sanje. Taksne skrivnosti bodo proizvajalci hranili zase za vedno.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Udobno se namestite pred TV in si oglejte dirko v SUZUKI vsi ki pa niste pristaši HONDE pa si dodatno prinesite papirnate robčke.

Dream on.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

quote:

Honda RC211V je dosegla najvisjo koncno hitrost 314,8 kph, ocenjujejo, da ima preko 220 KM pri 15.000/min. Slabost: slaba zascita voznika pred vetrom.

LP suzuki

Hmmm... Pravkar sem si na Eurosportu pogledal prvi trening. Komentator je govoril, da se Hondin V5 dejansko vrti najpocasneje, kar je menda nazorno tudi slisati, saj je V5 dalec najtisji in najnizje zveneci motor. Blokada naj bi bila nekje pri 13.900????

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Meni tudi niso ti podatki glih logični. Yamaha bi se morala dosti bolj vrteti kot je navedeno. 190 KM pa res ni ravno vrhunec znanja.

... matr sem pameten ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem si tud zdaj malo ogledal trening na eurosportu res da je yamaha razočarala bi pa za najglasnejši in najcistejši zvok sigurno bila prva!!! Že zdaj ne spravim kocin dol

speed man

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Cyc... Ducati bo v GP1 uporabil V4 motor.

Ah, vem da bo V-4, ampak vseeno sem bil pac navajen na to kake agregate ducati dela ... konec koncev imajo na svojem webu dva obsezna clanka, kaksna je razlika med njihovimi motorji in japonskimi ... ena od reci je 85% navora od 3500/min, zdaj se bo to malo teplo s tem se mi zdi.

Me prav zanima, ce bodo sli ona dva clanka kaj spreminjat

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Ah, vem da bo V-4, ampak vseeno sem bil pac navajen na to kake agregate ducati dela ... konec koncev imajo na svojem webu dva obsezna clanka, kaksna je razlika med njihovimi motorji in japonskimi ... ena od reci je 85% navora od 3500/min, zdaj se bo to malo teplo s tem se mi zdi.

Me prav zanima, ce bodo sli ona dva clanka kaj spreminjat

Cyc, za dva cilindra to še vedno velja, za štiri pa ne more! Sej ni stvar v Ducati pa Honda, ampak dva cilindra pa štiri...

Bye

Desmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Cyc, za dva cilindra to še vedno velja, za štiri pa ne more! Sej ni stvar v Ducati pa Honda, ampak dva cilindra pa štiri...

Mah vem, saj ne pricakujem od V-4 da se bo vrtel pocasi, mislil sem bolj na znacaj ducatijev, ki ga sami na veliko propagirajo. Na svojem webu imajo dva obsezna clanka o razlikah med njihovimi motocikli in japonci ...

--

The heart of a Ducati is always a longitudinal L-twin cylinder, always a four stroke and, note carefully, always with Ducati’s trademark and track-proven Desmodromic timing.

--

L-twin lahko kar ven vrzejo, ker bo ocitno res samo se to o desmu. In kramljanje tipa

--

How big is the gulf that separates it from a Ducati twin cylinder that, at just 3500 RPM, is already delivering 85% of its maximum torque?

--

lahko tudi kar ven vrzejo ... oz. ne bodo mogli tako splosno pisati. Jaz se bojim, da bo ducatije cedalje tezje lociti ... od japoncev

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Me prav zanima, ce bodo sli ona dva clanka kaj spreminjat

Cyc, GP serija kot takšna je dirkanje prototipov... Prej ali slej sicer stvari, ki jih na tem nivoju tekmovanja uporabljajo, pridejo v prakso... Bomo pa na Ducatija V4 v cestni izvedbi morali prav gotovo zelo dolgo čakat. Mogoče celo neskončno dolgo.

Sex is not the answer. Sex is the question. "YES" is the answer!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

A lahko ze nehamo s temile Ducatiji in "silnimi" navori??? Enkrat sem Desmotu ze pisal (poslal meritve in slike moci in navora nekaterih motorjev) in pokazal, da ima Ducati sicer dober navor, ampak nic posebnega - npr Yamaha Fazer 1000 poseka Ducatija 998S ZA SALO IN NA CELI CRTI, OD 3000 obratov naprej do konca!!!

LP suzuki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma suzuki pa pust jim vesele.....ce ze vse drugo ne funkcionira se lahko vsaj z "navorom" hrustajo

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

ma suzuki pa pust jim vesele.....ce ze vse drugo ne funkcionira se lahko vsaj z "navorom" hrustajo

Ne Ice, zadnje kar nam ostane je, da zacnemo poudarjat, da to ni konfekcija, pac pa motor z duso ...

To je to, kar je ostalo Guzzistom zdaj

--

Andraz, cyc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehehehe DUŠA?

Pri motorju ponavadi duša pomeni, da si ga že previjačil po dolgem in počez in točno veš kaj bo naslednja stvar , ki bo crknila...

Jebeš mir bez rata!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tocno tako faker temu se potem rece "motor z duso"

-----

The consecutive stages of Situations: SNAFU,TARFU and FUBAR.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah ... nevoščljivost .... DUCE DUCE DUCE !!!

@Cyc: Če si se obesu na tisti članek iz Ducatijevega weba, naj ti povem, da še vedno drži. Poglej o katerih motorjih tam pišejo. Motorja, ki je narejen za GP ali SBK pa sigurno ne boš našel ne v trgovini ne njegovih natančnih podatkov in meritev na internetu.

@Suzuki: Hja, Fazer 1000 in Ducati 998 naj se z istim šoferjem zapeljeta po eni progi pa ne samo naravnost in naj potem merijo in rišejo diagrame kolikor hočejo, ker bo 998 po vseh teoretičnih izračunih in objektivnih meritvah zadaj, na uri pa VEDNO SPREDAJ .

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!