Skoči na vsebino

Problem s skuterjem


Priporočene objave

Imam en zelo siten problem in če mi lahko prosim kdo pomaga. Skratka, ker je moj star awspuh bil zamašen sem kupil novga. Mal sem gledu in se odloču za Leo Vinci ZX hand made in zraven dobil še neke valjčke in federčke. No dam use to na servis in še zamenjat jermen (zarad kilometrine) in svečko. Mi ga foter prpelje domov in jest ves vesel gremo sprobat, ga vžgem in se gremo peljat. Prvo razočaranje pospeški, drugo pa končna hitrost. Prej z serijskim avspuhom je bla končna večja (prej 80 kmh zdej komi 60 kmh).

A ma kdo kerolkol idejo kaj bi lahko blo narobe? Jest mal sumim da so dal spet blokade not. Dejte prosm pomagat če ma gdo kakšno idejo ker me bo pobral.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je ta tvoj LeoVinci primeren za tvoj skuter?

Pa da ni ta LeoVinci, četudi je primeren za tvoj skuter narejen tako in zato, da znižuje hitrost?

Kaj pa ata, ki je bil na servisu, da ni on tam rekel, dajte skuter malo prizemljiti, si govoril z roditeljem?

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že več kot enkrat sem napisal, da friziranje skuterja še zdaleč ni tako enostavno, kot se mogoče komu zdi in da je menjava izpuha zadnja stvar, ki bi jo naredil pri skuterju za cestno rabo. Verjetno si kupil kakšen poldirkaški izpuh, ki zahteva bistveno višje obrate, tu se pa začne nezkončno usklajevanje valjčkov za variomat (da ti dela pri tistih obratih, kjer je moč) in vzmeti za sklopko (da prime pri pravih obratih). Samo to še zdaleč ni vse. Dobijo se variomati z različno oblikovanimi kanali, nasprotne plošče z različnimi koti, pod sklopko je še ena vzmet, ki zapira zadnjo jermenico in še in še...

Daj nazaj originalni izpuh, kupi 70 ccm set, večji uplinjač (takega, ki gre na originalen filter in čok) in zobnike za podaljšanje prestavnega razmerja - se ne bo nikjer videlo, da je kaj predelan, pa še letelo bo (več kot 80 sigurno - ne glede za kateri skuter gre), ali pa ga daj zrihtati nekomu, ki se ukvarja z dirkalnimi skuterji.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to bo spet dnarja

sej denar ni kranjska klobasa da bi na drevesu rastu

lp suzuki

"byte" mi dust

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:to bo spet dnarja

Zračno hlajen komplet 70 ccm set (cilinder, bat, kapa), uplinjač, zobniki, za skuterje Piaggio-Gilera, skupaj z vgradnjo cca. 55.000 sit, za vodno hlajene pa še kakšnih 10.000 zraven. Čisto solidna je tudi varianta brez uplinjača, kar je potem približno 15.000 ceneje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

A ma kdo kerolkol idejo kaj bi lahko blo narobe? Jest mal sumim da so dal spet blokade not. Dejte prosm pomagat če ma gdo kakšno idejo ker me bo pobral.

Čuj, na katerem servisu si to imel ? Ali so vzeli blokado iz avspuha ?

Ker naj bi dobil zraven avspuha tudi homologacijo (v tujih jezikih) je le-ta zablokiran !

Blokada je en tulec, ki je (narahlo) privarjen v izpuh. Če ti tega niso vzel ven....

Če pa je blokada zunaj (?), potem so lahko kaj zafural z valčki. Redkokdaj pašejo valjčki ki jih dobiš zraven izpuha tudi v tvoj motor.

Reklamiraj !!!

Če pa še vedno ne bo O.K., zamenjaj servis.

Vsekakor pa javi, kdo so ti majstri, ki so ti delal....

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neki časa nisem pisu...

Skratka lejte, kar se tiče izpuha pejte na http://www.leovinci.com/scoot/engl/scoot.html pa si mal poglejte.

Blokada? A mislte? A je treba awspuh žagat za jo vn fuknt?

Fotr ni nč se pomenu z tistimi na servisu, vbistvu se tut on voz kdaj pa kdaj in je on prvi pizdil.

Drgač pa razmišlam da bo šow k enmu dobrmu frizerju, mu razložu problem, pa nej on urihta. A kdo priporoča kšn hud frizeraj (u lublani).

HVALA!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Blokada? A mislte? A je treba awspuh žagat za jo vn fuknt?

Drgač pa razmišlam da bo šow k enmu dobrmu frizerju, mu razložu problem, pa nej on urihta. A kdo priporoča kšn hud frizeraj (u lublani).

HVALA!

Definitivno so notr blokade!!!

Mi je reku en mehankar, ki je včasih šraufu pr TC (ko so še mel dober servis). Jih je potrebno sam z enim pajserjem ven zbezat !?

Lahk preveriš pri uvozniku: LINDE MPA v Lj.

Najboljš, pa edin, k res zna u iber, je Kovič Miško, to jest MIK MEKANIK iz Lj., tam zadaj okoli Kamniške ulice za Bežigradom.

Specializiran za POLINI (skuterji, KTM,...), pa bolj navije mašine kot tovarniški frizerji od Polinija.

Oglasi se pri njemu, je de best, ampak ni pocen.

Ampak: mal dnarja, še manj muzike.

Uživaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja lih učer k sm mal naokol sprašvaw za ta problem so mi usi ta MikMekanik predlagal. Hvala tut usem kle, bom se odpelu nasledn teden ke, in mu daw za zrihtat motor (+polini kit notr dat). Navita mašina, zelo lepo :D

Aja, pa da nowste misll ker norc sm, jest ne dirkam nkol, ampak pelem zmer tok k avti in na celovški zna bit to kr problem k tm usi vozjo 80, 90 pa so me enkat pr 70 kmh skor zbil (ubistvu sva bla 2)... No ja to je že druga tema, hvala še enkat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Ja to so pa svije (svinje = slovensko). Mehaniki namreč. Niso ti odstranili tistega lijaka, ki je nameščen pri vhodu v izpuh. Treba ga je ven vdarit z enim kladivom pa bo letelo, da bo joj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mislm da so zajebal nastavitve, valjcki napacni pa nastavitve variomata. Poglej ce so dal ta prav jermen gor. Ponavad pri izpuhih dobis zmer mal preteške valčke pa ne vem zakaj. Menjaj valcke in daj lazje not pa bi mogl bit ok ce ni kj narobe. Preglej variomat ce nima slucajno robcka tud to ti lohk nardi probleme to pa je odvisno kok km ma scooter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je z vami?

2 leti staro temo greste obujat, clovek ki je dal thread pa ma itak samo 3 poste in ga ze dve leti ni.

dajte se zresnit no, ce ste novi se ne rabite vmesavat v vsak post kurcev ki ga najdete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ene ocitno daje nostalgija... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Danes doživel skrajno neprijetno izkušnjo :xx: Peljem se po titovi cesti v Mariboru navzdol v šolo. Pa sem malo po dolgem času probal, če še leti tako kot včasih :) Na začetku mostu, pri maximalno hitrosti (okoli 100) pa vseskupaj ribne in zadnje kolo zablokira :kva2: :xx: :blink: :ph34r: Hvala bogu se je vse končalo le s zaribanim kitom <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz ne vidim kakih fuul globokih risov, kaj se ga bo dalo zbrusit samo pa nov bat? :unsure:

Popravljeno . Popravil Ciko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj sem porihtal za silo vse. Bat se sveti ko novi, tam ko je batne stisnilo sem popravil, da lepo sedejo... Jutri naredim skupaj pa se še vozim teh par lepih dni kaj še bo, potem pa drugo sezono, če bo kaj novega... Vendar rahlo dvomim (izpit za A,B kat.....) Mogoče še kdaj ko bo kaj viška hodlo, typhoon ala holand :) Spredaj ena traverza, pa zelo spodoben agregat :yea2: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa izvajam akrobacije sredi titove :D Še zdaj mi ni čist jasno, ker jaz sem bil 100% da sem adijo. Ravno sem menjaval pas potem pa samo klonk :xx: zadnja kola pa seveda po svoje :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala bogi da si se rešil, ker 100 ni glih mala hitrost pa da ti zablokira kolo.. :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!