Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


Priporočene objave

Objavljeno

GKeko čestitke tudi z moje strani :D

 

Da bodo prav vsi kilometri varni in srečni.

 

Sem lih včeraj gledal malo primerjava cen med temi dvema in sploh razlike v ceni ni med RS2 in SS2. Osebno bi se odločil za SS2. 

 

A si zraven dobil tudi original šipco, ker vidim, da maš povišano. Boš povedal kako se ti ta povišan vetrobran obnese, ker imam malo slabe izkušnje od Honde CBF 600, ki je mela lih tolko visokega, da sem dobival turbolentni veter v čelado in opletal ko je bilo na števcu več kot 120 km/h.

 

Zakaj pa imaš pobarvane plastike na hladilniku?

 

Skratka motor je zelo fajn, edino bag spoiler mu pa da še malo pike na i.

 

Srečno

Objavljeno

Samo vozim Dunlop Sportsmart ...ene tretji komplet...ko te zvozim bom probal Sportsmart2...zame in moj nacin voznje se super obnese...drgac pa zadaj vozim 190/55/17

@igorkr - letnik 2008 je mel original srebrne plastike. Moja tudi...samo ne dolgo.

@Gkeko - mas slucajno original sipico tudi? Bi bil interesent zanjo.

post-5882-0-13892400-1395864200_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Lih da ne berem vseh postov in tam debate o gumah (ker je polno vsega napisanega), tak da bom vseeno tu vprašal... Kake gume mate gor in kolk kilometrov delate? 

No v priponki je moja pridobitev.

 

js sm vozu ContiSportAttack 190/50 zadaj ... je pa vse odvisno kako komu paše ... Jure se bolje počuti, če ima zadaj 55 ... z gumami sem delal cca 9-10 K .. pa sem se vozil čist normalno ...

 

samo povem kaj sem jaz imel ;)

 

Na ninđi pa delam s ContiSportAttack cca 7 k ... pa se nč kaj bolj ne pelem na nož ...

 

kawo mi plači :P

 

 

aja .. čestitke za pridobitev :OK:

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz sem dal gor michelin pilot3.nisem pa še nič testiral.bom javil kako se obnesejo.

Objavljeno (popravljeno)

js sm vozu ContiSportAttack 190/50 zadaj ... je pa vse odvisno kako komu paše ... Jure se bolje počuti, če ima zadaj 55 ... z gumami sem delal cca 9-10 K .. pa sem se vozil čist normalno ...

 

samo povem kaj sem jaz imel ;)

 

Spet odvisno od same gume.....recimo Pilot Power (navadna) sem imel 190/55 (ker 50 je bila za en "drek"), med tem ko pa PP 2CT imam 190/50 in mi je kul (boljši občutek kot 55).

Tako da....kar enem paše, drugem lahko da ne bo. Potrebno je pač sprobat.

 

Glede kilometrine debatirat je tudi brez veze! Lahko naredim 10k ali pa 6k z isto gumo..odvisno koliko odpiram iz ovinka. Tekoče vožnje (brez pretiranega bremzanja in pospeševanja iz ovinka) z 2CT cca 8k. Pa mislim,da nisem lih med "počasnimi".....

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Kolko Frips hvali Pilot Power, tolko jo jaz recimo 'pljuvam'. Sicer res da sem jo imel samo enkrat gor (ca. 6000 km),ampak nekak mi ni sedla. Frips pa definitivno ni počasen (vsaj na motorju ;) )...potrdim iz prve roke.

Objavljeno

Kolk sem prebral ni nihče na roadsmart II ? :D Na hondi vfr800 so se mi odlično obnesle,tud za hitrejšo vožnjo. Zato sem pa v dilemi ...

Objavljeno

Kolk sem prebral ni nihče na roadsmart II ? :D Na hondi vfr800 so se mi odlično obnesle,tud za hitrejšo vožnjo. Zato sem pa v dilemi ...

z roadsmart 2 ni čisto nič narobe, sploh, če se voziš čez celo leto  :D 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Spet odvisno od same gume.....recimo Pilot Power (navadna) sem imel 190/55 (ker 50 je bila za en "drek"), med tem ko pa PP 2CT imam 190/50 in mi je kul (boljši občutek kot 55).

Tako da....kar enem paše, drugem lahko da ne bo. Potrebno je pač sprobat.

 

Glede kilometrine debatirat je tudi brez veze! Lahko naredim 10k ali pa 6k z isto gumo..odvisno koliko odpiram iz ovinka. Tekoče vožnje (brez pretiranega bremzanja in pospeševanja iz ovinka) z 2CT cca 8k. Pa mislim,da nisem lih med "počasnimi".....

Se strinjam, navadna je dobra 190/55....  

Se spomnem ja, nisi med počasnimi koliko me spomin ne vara  :yes: ... 

Objavljeno

GKeko čestitke tudi z moje strani :D

 

A si zraven dobil tudi original šipco, ker vidim, da maš povišano. Boš povedal kako se ti ta povišan vetrobran obnese, ker imam malo slabe izkušnje od Honde CBF 600, ki je mela lih tolko visokega, da sem dobival turbolentni veter v čelado in opletal ko je bilo na števcu več kot 120 km/h.

 

 

Skratka motor je zelo fajn, edino bag spoiler mu pa da še malo pike na i.

 

Srečno

To šipo sem dobil poleg in bom poročal ko bo več kilometrov za mano... Ja je pa res bug spojler pika na i. Bo mogoče kdaj prišel :D 

Glede gum pa sem še kr v dilemi ;-) 

1. RoadSmart II

2. michelin Pilot Road 3

3. Bridgestone BT 023

No najverjetneje bojo gor Roadsmart II. 

Objavljeno

To šipo sem dobil poleg in bom poročal ko bo več kilometrov za mano... Ja je pa res bug spojler pika na i. Bo mogoče kdaj prišel :D 

Glede gum pa sem še kr v dilemi ;-) 

1. RoadSmart II

2. michelin Pilot Road 3

3. Bridgestone BT 023

No najverjetneje bojo gor Roadsmart II. 

 

Jst bom še ta komplet zvozil sportsmart, pole pa se zna zgodit, da bom prešaltal na Roadsmart II. No vse odvisno, kako se bo obnesla Sportsmart 2, ki jo bom zdej dal gor. 

Objavljeno

Po prevoženih 1000km na pilotkah3,sem kar zadovoljen.

to sicer še nič ne pomeni.bom videl kako bo kasneje.

Objavljeno

Tudi jaz imam na moji ropotulji namontirano povišan vizir skupaj z nmr šipco.moram priznat da je kar fajn zdej ko je bolj hladno.sam mopi pa žre kar občutno več.

Objavljeno

No da se jaz kaj nardim na mopedu ;-) Original nosilec tablice dol, železo od originala bom porabil... ga bom malo skrajšal in dodelal... kaka slikca pride ko bo narjeno... me malo cajt preganja.

post-24535-0-03692000-1396258142_thumb.jpg

post-24535-0-44676500-1396258191_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Po prevoženih 1000km na pilotkah3,sem kar zadovoljen.

to sicer še nič ne pomeni.bom videl kako bo kasneje.

Jaz na FZ1S vozim Pirelli Angel GT. Prevozil sem 4000km in lahko povem samo pozitivne stvari. Res, da je cena nekoliko višja ampak so definitivno najboljše pnevmatike, kar sem jih kdaj uporabljal.

Objavljeno (popravljeno)

Po prevoženih 1000km na pilotkah3,sem kar zadovoljen.

to sicer še nič ne pomeni.bom videl kako bo kasneje.

 

 

Jaz na FZ1S vozim Pirelli Angel GT. Prevozil sem 4000km in lahko povem samo pozitivne stvari. Res, da je cena nekoliko višja ampak so definitivno najboljše pnevmatike, kar sem jih kdaj uporabljal.

 

Dejta malo povedat, kako se tako Michelin kot Pireli kej obneseta. Jst sem zdej dal gor Dunlop Sportsmart2. Guma se zelo lepo in suvereno pelje. Imam pa občutek, da navkljub ne agresivni vožnji ne bo naredila veliko kilometrine. No se sem si vse zabeležil in premeril v štartu. Bom napisal obrabo po prvih 1000 km

Popravljeno . Popravil igorkr
Objavljeno

Tudi jaz imam na moji ropotulji namontirano povišan vizir skupaj z nmr šipco.moram priznat da je kar fajn zdej ko je bolj hladno.sam mopi pa žre kar občutno več.

 In kolko je ta razlika napram prej? Sicer zanimivo, ker prej si pa ti dobil ves veter, kar pa tudi ni bilo leih pretirano aerodinamično ...

Objavljeno

Ma ne komlicirajte, FZ1 je ST motor, vozite pa SS gume, ki so več kot preveč dobre za ta motor.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

No da se jaz kaj nardim na mopedu ;-) Original nosilec tablice dol, železo od originala bom porabil... ga bom malo skrajšal in dodelal... kaka slikca pride ko bo narjeno... me malo cajt preganja.

 

Guma bo tudi kmalu dobra za na kres, 1. maj bo tukaj... :D

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

Guma bo tudi kmalu dobra za na kres, 1. maj bo tukaj... :D

Definitivno.Ce si vido par postov visje, sem spraseval o gumah.. kakšne ima kdo. To je v planu v tem tednu.

Objavljeno

Potrebuje kdo Ivan's fuel cut eliminator za FZ1 n/s?

Uporabna zadevca, copy paste:

A word from Ivan
This bike has lazy throttle response, and also the typical abrupt on/off throttle transition problem.
This is due to "fuel cut"..... "Fuel cut" happens when you close the throttle anytime above 4500 rpm (on this bike), the fuel injectors will stop.....

Upon re-application of the throttle, there is a delay before the system will start back up and re-wet the intake tract and combustion chamber..... the rider feels this as a delay and jerky response from closed throttle.... especially while leaned over in a turn.
Ivan has designed the FCE001 (fuel cut eliminator) for this bike, and as a result there is a marked difference as to how much better this bike responds under any riding condition.... more midrange power between 6000 & 9000 rpm. The FCE001 will add as much as 10hp due to the sub-throttles opening at a faster rate as well as preventing the EFI system from shutting off under decel conditions. This product will make a marked improvement in any year fuel injected Yamaha FZ-1 (2006 - 2011) because it eliminates the root cause of the abrupt throttle response - "Fuel Cut" and it also offers the advantage of a faster opening rate of the sub-throttles.... regardless of what the factory may have done to improve this model.
The fact is... as long as there is "fuel cut", the problem will remain.
Objavljeno

Kolk že ta hec pride....enkrat sem že gledal to,pa sem pozabil ceno...

Objavljeno

Nek čez 200€ je bil, ne vem koliko je zdaj.

 

Tudi jaz imam enega viška, kupil pozimi nov throttle body (me je zajebaval servo od loput) in sem moral vzet v kompletu še z nekaj elektronike (prodajalec vztrajal) med katero je bil tudi FCE.

 

Sem kar vse skupaj menjal, tako da mi moj prejšnji hodi viška.

Objavljeno (popravljeno)

Nek čez 200€ je bil, ne vem koliko je zdaj.

 

Tudi jaz imam enega viška, kupil pozimi nov throttle body (me je zajebaval servo od loput) in sem moral vzet v kompletu še z nekaj elektronike (prodajalec vztrajal) med katero je bil tudi FCE.

 

Sem kar vse skupaj menjal, tako da mi moj prejšnji hodi viška.

In rezultat po vgradnji FCE?

Popravljeno . Popravil gsxf750

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!