maus Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 mazal sem jo na cca 1000 km, če je bilo suho ... če sem vozil po mokrem, sem ji brizgnil, takoj ko sem prišel v garažo, čistim ketno na cca 5000 km, če ni že prej preveč svinjska. na prejšnji ninđi sem isto počel, pa je zdržala cca 48000 km tko js počnem na FZ 1 sem prvo zamenjal na 55000, drugo na 50000, pol sem pa itak prodal motor ... vedno sem original set menjal. TOMCAT in gsxf750 2
ludiluka Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 s kerim sprejem mažeš? Ma na začetku sem malo preizkušal te spreje in so vsi packali potem sem pa dobil sprej za ketno od nilsa (treba je paziti ker jih imajo več za off road, cestne motorje, in industrijske verige) In odkar mažem s tem sprejem je motor čist, ketna je lepo namazana vendar ni pretirano mastna
DAMI34 Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 .....kaj pa za čiščenje? jest očistim s petrolejem......ne vem, ali je mogoče preveč agresiven do o-ringov ? Ne bi smel biti, saj celo v navodilih proizvajalca piše, da priporočajo čiščenje.
motom Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 me zanima kje se lahko nategneš in kupiš DID kitajski ponaredek? a je ketenmax.de pravi naslov za original DID?
gsxf750 Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 me zanima kje se lahko nategneš in kupiš DID kitajski ponaredek? a je ketenmax.de pravi naslov za original DID? Serviser namontiral, verjela oba, da je vse normalno. Pa ni blo :jezen
DAMI34 Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 me zanima kje se lahko nategneš in kupiš DID kitajski ponaredek? a je ketenmax.de pravi naslov za original DID? Je pa čisto možno, da smo meli originale, pa so mau slabše kvalitete. JBG men je tut serviser rekel, da nobena veriga ne nardi toliko kot original
motom Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Na koncu ostane le še dilema, al kupit DID na ketenmax al na Yamahi. Razlika v ceni ene 100€, kvaliteta pa isto sranje, drugo pakovanje???
DAMI34 Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Na koncu ostane le še dilema, al kupit DID na ketenmax al na Yamahi. Razlika v ceni ene 100€, kvaliteta pa isto sranje, drugo pakovanje??? Sej pr Kawasakiju ni nič drugače.
GKeko Objavljeno September 16, 2014 Opozori Objavljeno September 16, 2014 Sej obstajajo alternativne varjante da ni lih DID... No je pa tud potem druga kvaliteta.
DAMI34 Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Danes grem namontirat EK enuma, pa da vidimo. BDW tut original je bila na mojmu EK najcenejša (oringi)pa je šla preko 35kkm gsxf750 1
motom Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 ker sem tele dni na morju in na plaži v luft gledam... sem vsaj z mislimi pri motorju in problemih s ketno... in možno, da našel tudi rešitev. Problem je namreč, da vse O (ali X) ketne vzamejo konec, ko zmanjka maziva pod Oringom. Takrat členi zaribajo in kmalu se ketna stegne- oz. obrabi. Moja ketna ima 42000 in na členih se pozna, da postajajo trdi in še noben Oring ni izpadel. Na zadnjem zobniku se ketna dvigne z izvijačem le za 1,5mm, max 2. Če bi zdaj uspel spraviti mazivo pod O ringe, bi lahko naredila še precej km. Imam idejo, precej komplicirano, ampak ko spravim skupaj vse potrebno niti ne bo zamudno. Da malo namignem pa povem, da bom potreboval neprodušno posodo, vakuum pumpo, grelec in še nekaj drobnarij. Za mazivo bom pa uporabil kar mast za ležaje...
Frips Objavljeno September 19, 2014 Opozori Objavljeno September 19, 2014 in vseeno ti bo ketna kmalu zviznila:) DAMI34 in norc 16 2
motom Objavljeno September 23, 2014 Opozori Objavljeno September 23, 2014 Ups, pa se je našla ena pomanjkljivost telih tačk: ob podrsanju po asfaltu nastane oster rob, s katerim nevede ružiš po notranjem zgornjem robu škornjev (ko stojiš na mestu oz. se rahko pomikaš in zato prestopaš).
igorkr Objavljeno September 24, 2014 Opozori Objavljeno September 24, 2014 Ups, pa se je našla ena pomanjkljivost telih tačk: 2014-09-01 15.58.52.jpg ob podrsanju po asfaltu nastane oster rob, s katerim nevede ružiš po notranjem zgornjem robu škornjev (ko stojiš na mestu oz. se rahko pomikaš in zato prestopaš). Diwjak
GKeko Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 @igorkr kaj zaj povabimo še ostale?
DAMI34 Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 @igorkr kaj zaj povabimo še ostale? ne, kr tok rdečih jamah na kupu moj srček neb prenesu igorkr 1
igorkr Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 ne, kr tok rdečih jamah na kupu moj srček neb prenesu Dami vsaj tri rdeče bodo DAMI34 1
GKeko Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 kawasakiji niso vabljeni Alora v soboto ob 14.30 OMV Postojna, če ma kdo cajt... velja za Yamahe fz1 vsi ostali, ki se pridrižijo nam častijo kafe... velja @dami34, @maus igorkr 1
DAMI34 Objavljeno September 25, 2014 Opozori Objavljeno September 25, 2014 kawasakiji niso vabljeni Alora v soboto ob 14.30 OMV Postojna, če ma kdo cajt... velja za Yamahe fz1 vsi ostali, ki se pridrižijo nam častijo kafe... velja @dami34, @maus mekeke...če priletite vse ardeče jamahe v Paklenico, mogoče
vlki Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 lep pozdrav vsem.... ooo mojo yamaho (fz1 fazer) sem komplet levo stran podrsal pa me zanima če mogoče komu doma ostaja original... - balanca z utežmi -levi pokrovček (plastični) na hladilniku -leva voznikova tačka z menjalnikom hvala... lp
Aless Objavljeno December 16, 2014 Opozori Objavljeno December 16, 2014 prodam malo rabljen Mivv Suono black steel več info na PM
motom Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 Lastnikom Fazeric svetujem, da v primeru, da imate montirane crash pade, preverite pravilno (45 Nm) zategnjenost vsaj teh dveh vijakov, ki spajajo okvir in motor. Vijak mora biti naoljen. Problem je v tem, da lahko pride do loma zvara okvirja, kar se v svetu kar pogosto dogaja. Izgleda, da je motor tudi pomemben nosilni element v kombinaciji z okvirjem. Pri meni sta se vijaka obrnila še za cca 30°, ostala dva (51Nm) pa sta bila OK. Crash pade sem dobil že z motorjem, vem pa, da so bili montirani na pooblaščenem servisu. igorkr in gsxf750 2
HyperJack Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 Lastnikom Fazeric svetujem, da v primeru, da imate montirane crash pade, preverite pravilno (45 Nm) zategnjenost vsaj teh dveh vijakov, ki spajajo okvir in motor. Vijak mora biti naoljen. Problem je v tem, da lahko pride do loma zvara okvirja, kar se v svetu kar pogosto dogaja. Izgleda, da je motor tudi pomemben nosilni element v kombinaciji z okvirjem. Pri meni sta se vijaka obrnila še za cca 30°, ostala dva (51Nm) pa sta bila OK. Crash pade sem dobil že z motorjem, vem pa, da so bili montirani na pooblaščenem servisu. Jaz ne bi oljil vijakov, prej loctite...vsak po svoje =)
motom Objavljeno Januar 30, 2015 Opozori Objavljeno Januar 30, 2015 Jaz ne bi oljil vijakov, prej loctite...vsak po svoje =) Servisna navodila tako pravijo... Saj za prvič bi bilo verjetno res OK, pri drugem šraufanju pa ne bi dosegel pravega momenta... bi že prej ven vrglo...in rezultat premalo zategnjen vijak.
vlki Objavljeno Februar 1, 2015 Opozori Objavljeno Februar 1, 2015 mene pa zanima če je kdo kdaj iskal številko barve in sicer črne za okvir in črne za agregat na servisu ni možno dobit številke barve... imam podrsan okvir in agregat... pa bi pobarval
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se