stankolovski Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Kaj mislite da se izogibam letniku 2006, ali je vseeno? Kaj bi šlo lahko narobe pri letniku 2006?..Kako je z 2005 in pa 2007? Lp
bikez Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 2007 je ok, 2005 pa je še tastara Fz1 na frgazer, ki pa pije cca. 8l.
vulcan Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 2007 je ok, 2005 pa je še tastara Fz1 na frgazer, ki pa pije cca. 8l. Tole je pa malo mim, jaz imam 2005 tastaro s fergazerji pa mi pije pri normalni vožnji 5,5 l/100km (cca 20-30kmh/h čez omejitev ampak brez grobega pospeševanja), pri hitri vožnji (krepko čez omejitev, dejansko že na meji za cestne pogoje) 6,5 - 7 l/100km, da bi pa popila 8 l/100km bi jo moral pa skoz do konca tišat kar pa drugje kot na dirkališču ne pride v poštev, tam bo pa tudi tanova FZ-1 imela zelo podobno porabo. Ko sem kupoval Fazerko sem se tudi sam odločal med staro in novo, pa mi je stara veliko bolj prijazna do voznika, ker je bolj udobna, boljši sedež, manj agresiven motor, gre še pa vseeno kot raketa. Nova bo bolj všeč tistemu, ki išče dejansko bolj do voznika uporabnega cestaka (klasična belanca, mehkejše vzmetenje in ne čisto dirkalen motor). Sta pa oba modela, nov in stari idealna, če se voziš sam, če je nekdo zadaj ni več tako zabaven. vuk76 1
matko70 Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Letnik 2006 je bolan na sesalnih ventilih.Kar nekaj nas lastnikov jih je bilo prisiljeno menjati!!
stankolovski Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Koliko pa pride cca.to popravilo?.. Ok, se pravi fz1 letnika 2006 z 20.000km z vso opremo kot nova za 4300 se ne splaca zaradi teh ventilov, ali pač?.. Lp
bikez Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 (popravljeno) Tole je pa malo mim, jaz imam 2005 tastaro s fergazerji pa mi pije pri normalni vožnji 5,5 l/100km (cca 20-30kmh/h čez omejitev ampak brez grobega pospeševanja), pri hitri vožnji (krepko čez omejitev, dejansko že na meji za cestne pogoje) 6,5 - 7 l/100km, da bi pa popila 8 l/100km bi jo moral pa skoz do konca tišat kar pa drugje kot na dirkališču ne pride v poštev, tam bo pa tudi tanova FZ-1 imela zelo podobno porabo. Ko sem kupoval Fazerko sem se tudi sam odločal med staro in novo, pa mi je stara veliko bolj prijazna do voznika, ker je bolj udobna, boljši sedež, manj agresiven motor, gre še pa vseeno kot raketa. Nova bo bolj všeč tistemu, ki išče dejansko bolj do voznika uporabnega cestaka (klasična belanca, mehkejše vzmetenje in ne čisto dirkalen motor). Sta pa oba modela, nov in stari idealna, če se voziš sam, če je nekdo zadaj ni več tako zabaven. Kolegu pije 8l, pa je voznik, ki ga počasi dohiteva Abraham (torej ne divja in ne ožema). Skratka frgazer, je res bolj mehak za vozit kot ajšpric, je pa tombola kolk pije zadeva. FZ1 nov model je daleč od cestaka, niti c od cestaka ni! Pa ne govorim na pamet. Vozil od FZ6, FZ1 tanova in sedaj vozim GSXR 1000 k8. FZ1 pluži po tleh pri polaganju, prvo vzmetenje je pšvoh, preveč mehak motor (nastavljat se ne da preveč), bremze niti približno tako kot na cestaku, nima stabilizatorja itd.. Skratka klasičen ST motor, ki mu pač manjka nekaj komponent do popolnosti, tako kot ostalim ST motorjem izjema kakšen Tuono ali pa Triumph. Popravljeno Maj 8, 2014. Popravil bikez lajbn in cikadina 2
NX650 Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Tole je pa malo mim, jaz imam 2005 tastaro s fergazerji pa mi pije pri normalni vožnji 5,5 l/100km (cca 20-30kmh/h čez omejitev ampak brez grobega pospeševanja), pri hitri vožnji (krepko čez omejitev, dejansko že na meji za cestne pogoje) 6,5 - 7 l/100km, da bi pa popila 8 l/100km bi jo moral pa skoz do konca tišat kar pa drugje kot na dirkališču ne pride v poštev, tam bo pa tudi tanova FZ-1 imela zelo podobno porabo. Ko sem kupoval Fazerko sem se tudi sam odločal med staro in novo, pa mi je stara veliko bolj prijazna do voznika, ker je bolj udobna, boljši sedež, manj agresiven motor, gre še pa vseeno kot raketa. Nova bo bolj všeč tistemu, ki išče dejansko bolj do voznika uporabnega cestaka (klasična belanca, mehkejše vzmetenje in ne čisto dirkalen motor). Sta pa oba modela, nov in stari idealna, če se voziš sam, če je nekdo zadaj ni več tako zabaven. Tole me pa res zanima kako zgleda vožnja da je 5,5 l/100 poraba..... Kolega ima 2005 od novega, edina predelava je lonec akrapovič. Ko sva se vozila skupaj, popije R1 2003 cirka liter manj, za enako vožnjo (manj kot 6 mi ni uspelo z njo). Za 8l je pa res ne rabiš do konca tiščat
honda2000 Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Koliko pa pride cca.to popravilo?.. Ok, se pravi fz1 letnika 2006 z 20.000km z vso opremo kot nova za 4300 se ne splaca zaradi teh ventilov, ali pač?.. Lp Če je res lepo ohranjena se splača. Sem že gledal mlajše letnike za par sto eur več, ampak na ogledu ugotovil,da je bilo večinoma padeno ali podrsano. Tak, da če je res kot nova goo for it .
aselak Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 meni pije ktm 10 pa nič kaj ne jokam, če gre naj pije...
rogisisi Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Koliko pa pride cca.to popravilo?.. Ok, se pravi fz1 letnika 2006 z 20.000km z vso opremo kot nova za 4300 se ne splaca zaradi teh ventilov, ali pač?.. Lp cca400e menjava vseh ventilov in premontaža gum
GKeko Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Koliko pa pride cca.to popravilo?.. Ok, se pravi fz1 letnika 2006 z 20.000km z vso opremo kot nova za 4300 se ne splaca zaradi teh ventilov, ali pač?.. Lp http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/fz1-fazer/fz1-fazer--2006-14/index.html?msg=5120446 Računaj da bi šla še cena kakih 300€ dol, ker pač ne boš vrjetno v italiji uveljavljal garancije... ti jo pa dajo 1leto ;-) Torej za 4000€ bi jo dobil, lahko tudi manj...
honda2000 Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 http://www.moto.it/moto-usate/yamaha/fz1-fazer/fz1-fazer--2006-14/index.html?msg=5120446 Računaj da bi šla še cena kakih 300€ dol, ker pač ne boš vrjetno v italiji uveljavljal garancije... ti jo pa dajo 1leto ;-) Torej za 4000€ bi jo dobil, lahko tudi manj... Kaj pa davek, homologacija in potni stroški?
Frips Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Hmmm in kako naj jst pol svojo z 65.000 sploh prodam hmmm
GKeko Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 (popravljeno) Kaj pa davek, homologacija in potni stroški? mene je moja prišla dosti bolj ugodno z vsemi stroški kot se prodajajo v sloveniji. Popravljeno Maj 8, 2014. Popravil GKeko
aselak Objavljeno Maj 8, 2014 Opozori Objavljeno Maj 8, 2014 Frips daj ti svojo na a.net pa bos za 65000km dobil nagrado za motor z najvec prevozenimi km;)
vulcan Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Kolegu pije 8l, pa je voznik, ki ga počasi dohiteva Abraham (torej ne divja in ne ožema). Skratka frgazer, je res bolj mehak za vozit kot ajšpric, je pa tombola kolk pije zadeva. FZ1 nov model je daleč od cestaka, niti c od cestaka ni! Pa ne govorim na pamet. Vozil od FZ6, FZ1 tanova in sedaj vozim GSXR 1000 k8. FZ1 pluži po tleh pri polaganju, prvo vzmetenje je pšvoh, preveč mehak motor (nastavljat se ne da preveč), bremze niti približno tako kot na cestaku, nima stabilizatorja itd.. Skratka klasičen ST motor, ki mu pač manjka nekaj komponent do popolnosti, tako kot ostalim ST motorjem izjema kakšen Tuono ali pa Triumph. Potem je očitno s tistim motorjem nekaj hudo narobe. Jaz sem povedal moje občutke in primerjavo med FZS in FZ1, je pa res, da sem FZ1 vozil samo ene 30 km in prva razlika je bila precej trši sedež, trše vzmetenje, bolj živčen motor (posebej pri ene 3000 obratih ima neko luknjo v navoru nad 6000-7000 obratov pa že zelo fajn vleče), stara ima veliko bolj uglajeno krivuljo navora.
vulcan Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Tole me pa res zanima kako zgleda vožnja da je 5,5 l/100 poraba..... Kolega ima 2005 od novega, edina predelava je lonec akrapovič. Ko sva se vozila skupaj, popije R1 2003 cirka liter manj, za enako vožnjo (manj kot 6 mi ni uspelo z njo). Za 8l je pa res ne rabiš do konca tiščat Jaz imam na moji vgrajen K&N zračni filter in zamenjan lonec (MIVV) in če greva z mojo boljšo 1/2 na izlet kar pomeni, da se po naseljiv voziva po omejitvi izven naselja, če je lepa cesta pa tam do 120, kar pomeni, da se večino časa lahko peljem v 6 prestavi (moja FZS lepo vleče v 6 od dobrih 40 km/h naprej) je poraba okoli 5,5 l/100km, če se vozim sam je pa poraba takoj za 1 l večja.
bikez Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Frips daj ti svojo na a.net pa bos za 65000km dobil nagrado za motor z najvec prevozenimi km;) To pa ne bo držalo. Za eno vemo, ki jih ima vsaj še enkrat toliko Frips 1
bikez Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 (popravljeno) Potem je očitno s tistim motorjem nekaj hudo narobe. Jaz sem povedal moje občutke in primerjavo med FZS in FZ1, je pa res, da sem FZ1 vozil samo ene 30 km in prva razlika je bila precej trši sedež, trše vzmetenje, bolj živčen motor (posebej pri ene 3000 obratih ima neko luknjo v navoru nad 6000-7000 obratov pa že zelo fajn vleče), stara ima veliko bolj uglajeno krivuljo navora. Si ne predstavljam še bolj mehkega vzmetenja kot je na FZ1. Potem je na tvoji vzmetenje že tako mehko kot moje na KTM SMR. Seveda ima stara veliko lepšo in mehkejšo krivuljo navora, če pa ima še frgazerje. Vsak frgazer lepše dela kot ajšpric, vendar se to pozna na porabi. Tudi jaz raje vozim motor na frgazerje, vendar so ti preteklost. Načeloma vsi starejši motorji vlečejo lepše, novi pač morajo zadostiti EKO normam in potem imamo te luknje v navoru. Jaz imam na moji vgrajen K&N zračni filter in zamenjan lonec (MIVV) in če greva z mojo boljšo 1/2 na izlet kar pomeni, da se po naseljiv voziva po omejitvi izven naselja, če je lepa cesta pa tam do 120, kar pomeni, da se večino časa lahko peljem v 6 prestavi (moja FZS lepo vleče v 6 od dobrih 40 km/h naprej) je poraba okoli 5,5 l/100km, če se vozim sam je pa poraba takoj za 1 l večja. Moj Suzuki pije, če se voziva dva od 5 do 5,5l. Če se peljem sam pa od 5-13l. Čisto odvisno kaj delaš z njim . Popravljeno Maj 9, 2014. Popravil bikez gsxf750 1
yamaha Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Si ne predstavljam še bolj mehkega vzmetenja kot je na FZ1. Potem je na tvoji vzmetenje že tako mehko kot moje na KTM SMR. Seveda ima stara veliko lepšo in mehkejšo krivuljo navora, če pa ima še frgazerje. Vsak frgazer lepše dela kot ajšpric, vendar se to pozna na porabi. Tudi jaz raje vozim motor na frgazerje, vendar so ti preteklost. Načeloma vsi starejši motorji vlečejo lepše, novi pač morajo zadostiti EKO normam in potem imamo te luknje v navoru. Moj Suzuki pije, če se voziva dva od 5 do 5,5l. Če se peljem sam pa od 5-13l. Čisto odvisno kaj delaš z njim . Suzi na 13k-14k obratov do13l, fz1 do 10k obratov pa 8l..Bi pričakoval še večjo porabo Vozil obe fzs in fz1 in v porabi je stara malenkost manj pila ampak to na račun frgazerjev, je ni treba tako preganjat..drugač pa normalna vožnja (povprečje mesto-izven rečmo ene 90km/h) 6l za fz1 res ni veliko.. Frips 1
vulcan Objavljeno Maj 9, 2014 Opozori Objavljeno Maj 9, 2014 Si ne predstavljam še bolj mehkega vzmetenja kot je na FZ1. Potem je na tvoji vzmetenje že tako mehko kot moje na KTM SMR. Seveda ima stara veliko lepšo in mehkejšo krivuljo navora, če pa ima še frgazerje. Vsak frgazer lepše dela kot ajšpric, vendar se to pozna na porabi. Tudi jaz raje vozim motor na frgazerje, vendar so ti preteklost. Načeloma vsi starejši motorji vlečejo lepše, novi pač morajo zadostiti EKO normam in potem imamo te luknje v navoru. Moj Suzuki pije, če se voziva dva od 5 do 5,5l. Če se peljem sam pa od 5-13l. Čisto odvisno kaj delaš z njim . Se strinjam s tabo, da je vse v načinu vožnje, tudi za tastaro Varadero so govorili koliko pije, pa pri moji ni bilo tako hudo. Dejansko če motor goniš do konca ti poraba naraste na 8l in tudi več ampak realno gledano po naših cestah se težko pelješ celih 100 km skupaj s takim tempom (pred leti mogoče), so preslabe ceste in je preveč zasanjanih voznikov ostalih vozil na cesti, da bi si to lahko privoščil. NA dirkališču, kjer si lahko daš duška tam bi pa najbrž tudi moja FZS imela porabo 10 l + :yes:
motom Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Ta nove tačke. Na originalnih sem špice zamenjal s polnimi maticami pa še vedno drsal po tleh. Z novimi sem višino dvignil za dobra 2 cm in še krajše so za 1,5 cm, vse gledano na prejšnje matice. Na vožnji pa še nisem bil. Zaenkrat po občutku na suho zgleda, da ne bo potrebno nič spreminjat nastavitve zavore in šalthebla. igorkr, Jure in TOMCAT 3
bagio Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Ta nove tačke. Na originalnih sem špice zamenjal s polnimi maticami pa še vedno drsal po tleh. Z novimi sem višino dvignil za dobra 2 cm in še krajše so za 1,5 cm, vse gledano na prejšnje matice. Na vožnji pa še nisem bil. Zaenkrat po občutku na suho zgleda, da ne bo potrebno nič spreminjat nastavitve zavore in šalthebla. 2014-05-14 18.53.29.jpg Zdaj pazi na centralno stojalo,to je naslednje kar pluži po tleh,je pa nevarno za padec,saj razbremeni zadnje kolo ko nasede!
motom Objavljeno Maj 15, 2014 Opozori Objavljeno Maj 15, 2014 Zdaj pazi na centralno stojalo,to je naslednje kar pluži po tleh,je pa nevarno za padec,saj razbremeni zadnje kolo ko nasede! Hmm, čudno... na centralno stojalo še nisem nasedel...sem pa na stransko na koncu in na nosilec kjer je vpeto stransko stojalo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se