DAMI34 Objavljeno September 12, 2014 Deli Objavljeno September 12, 2014 Pa veriga je ista kot original? 530 če se ne motim, si preveril da ni slučajno zadnja os zamaknjena, oz. da je prav poravnana? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 12, 2014 Deli Objavljeno September 12, 2014 Vse preverjeno!Namontirano po predpisih,namazano,da kar teče od ketne.Sliši se pa še vedno na prednjem zobniku.Gledali so tudi že drugi pa nihče ne ve zakaj.Ketna lepo teče in ni nič zavito oz.os zagotovo ni zamaknjena.Namontiral pa sem D.I.D.kit kupljen v bs-u. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 12, 2014 Deli Objavljeno September 12, 2014 Sem pogledal še na škatlo.Šifra kit-a je 505584.Sama veriga pa 50vm(530vm). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno September 12, 2014 Deli Objavljeno September 12, 2014 A je mozno da majo valjcki prevec lufta in udarjajo po sprednjem zobniku? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 12, 2014 Deli Objavljeno September 12, 2014 Danes sem malo testiral in ugotovil,da ko vozim brez plina se ne sliši in je ok.,ko pa dodam plin se pa sliši brušenje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno September 13, 2014 Deli Objavljeno September 13, 2014 Verjetno boš moral na mestu laufat in boš tako še najlažje lociral problem. Vsekakor javi ugotovitve. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 13, 2014 Deli Objavljeno September 13, 2014 Ma vzel bom tablete za živce! Čuden zvok bo še vedno se pa vsaj sekiral ne bom :grrr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno September 13, 2014 Deli Objavljeno September 13, 2014 A si ti slučajno menjal velikost sprednjega zobnika? Sprednji je 17 zobov original. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 ....lej,če ti prej pri prejšnji verigi ni ružilo, sedaj pa, je to problem v verigi in pika. Sigurno imaš slabšo kvaliteto kot original. Jaz sem imel did 530 vx pa jebila sranje od sranja. Zdržala le 15 000 km in je bila prav tako glasna, oziroma se je slišalo kot bi kaj brusilo. To se je slišalo najbolj takrat, ko sem pospeševal, se pravi pri obremenitvi verige. Aja pa še to, več kot je imela veriga km, bolj glasna je bila. gsxf750, igorkr in DAMI34 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 FAK,pol pa bo verjetno to,čeravno imam občutek da je z več km tišja. Ja,17 zob prednji zobnik! Za did kit sem odštel slabih 160evričev pa pravite samo za 15000 km.S prvim kompletom(original)pa sem naredil 48800km. Bom poročal kako se bo zadeva obnašala! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 ....lej,če ti prej pri prejšnji verigi ni ružilo, sedaj pa, je to problem v verigi in pika. Sigurno imaš slabšo kvaliteto kot original. Jaz sem imel did 530 vx pa jebila sranje od sranja. Zdržala le 15 000 km in je bila prav tako glasna, oziroma se je slišalo kot bi kaj brusilo. To se je slišalo najbolj takrat, ko sem pospeševal, se pravi pri obremenitvi verige. Aja pa še to, več kot je imela veriga km, bolj glasna je bila. in kje si kupil ta slabo ketno, verjetno je bila ponaredek al kaj? in kako je s ta novo? je kaj boljša in kje si to kupil? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 Jaz sem tudi nabavi did zvmx, z računom, original od ognibene, pa je podobna štorija kot pri ostalih. X ringi počasi letijo vn, določeni členi so povsem trdi (zadevo rešujem sedaj z bolj pogostim pranjem s petrolejem) neenakomerno se je pretegnila in po 25kkm jo bom menjal. Za primerjavo OEM EK veriga z o ringi je naredila 35 pa še 10 bi . Zdaj bom poskusil z EK verigo, pa da vidimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 in kje si kupil ta slabo ketno, verjetno je bila ponaredek al kaj? in kako je s ta novo? je kaj boljša in kje si to kupil? Kupljena v BS-u vLjubljani in NI ponaredek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 uf sory ,prehiter. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 Ali je bil verižni set original Yamaha genuine parts? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 (popravljeno) Prva veriga oz. prva vgradnja mi je držala do cca 30.000 pa mi je par o-ringov ven pometalo, pretegnjena pa še ni bila. Vseeno sem se odločil za menjavo s takrat v akciji did gold vx530. Po 12.000 km nič drugače uporabe in vzdrževanja so že o-ringi ven leteli , pa veriga še ni bila raztegnjena . Pol, ko je voda prišla v valjčke je pa še glasna ratala in potem je šlo samo na slabše. Zdej pa sem zamenjal z original pa, da vidimo. Mehankarju sem rekel, da mu jo vržrm v glavo, če se vidiva po 15.000 :evilgrin: ( cena za gold 180 € ....nateg , original pa 250 € ) Popravljeno September 14, 2014. Popravil TOMCAT Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno September 14, 2014 Deli Objavljeno September 14, 2014 Zakaj pa meni ni še nobena veriga o-ringov vn zmetala? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Zakaj pa meni ni še nobena veriga o-ringov vn zmetala? Si imel srečo in še nisi dobil ponaredka (kitajskega seveda) Moja 530vx kao D.I.D., kupljena maja 2012 je šla morala dol po 18.630 km-jih! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 Zakaj pa meni ni še nobena veriga o-ringov vn zmetala? s kerim sprejem mažeš? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 men so original ketne na FZ1 držale po 50-55 kkm TOMCAT 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 men so original ketne na FZ1 držale po 50-55 kkm men na R1 tud , samo ni bla sam vx, je bla močnejša! maus in TOMCAT 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 men so original ketne na FZ1 držale po 50-55 kkm katero mazivo si uporabljal? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 motul .... večinoma samo motula uporabljam .. zdaj imam factory line ... DINAMIK, TOMCAT in gsxf750 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMCAT Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 motul .... večinoma samo motula uporabljam .. zdaj imam factory line ... .....kaj pa za čiščenje? jest očistim s petrolejem......ne vem, ali je mogoče preveč agresiven do o-ringov ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno September 15, 2014 Deli Objavljeno September 15, 2014 čistim obvezno z motul cleanerjem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se