Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

mazal sem jo na cca 1000 km, če je bilo suho ... če sem vozil po mokrem, sem ji brizgnil, takoj ko sem prišel v garažo, čistim ketno na cca 5000 km, če ni že prej preveč svinjska.

 

na prejšnji ninđi sem isto počel, pa je zdržala cca 48000 km

 

tko js počnem

 

na FZ 1 sem prvo zamenjal na 55000, drugo na 50000, pol sem pa itak prodal motor ;) ... vedno sem original set menjal.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

s kerim sprejem mažeš?

 

Ma na začetku sem malo preizkušal te spreje in so vsi packali potem sem pa dobil sprej za ketno od nilsa (treba je paziti ker jih imajo več za off road, cestne motorje, in industrijske verige)

 

In odkar mažem s tem sprejem je motor čist,  ketna je lepo namazana vendar ni pretirano mastna 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....kaj pa za čiščenje? jest očistim s petrolejem......ne vem, ali je mogoče preveč agresiven do o-ringov ?

Ne bi smel biti, saj celo v navodilih proizvajalca piše, da priporočajo čiščenje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me zanima kje se lahko nategneš in kupiš DID kitajski ponaredek?

a je ketenmax.de pravi naslov za original DID?

Serviser namontiral, verjela oba, da je vse normalno. Pa ni blo  :BUA:  :jezen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me zanima kje se lahko nategneš in kupiš DID kitajski ponaredek?

a je ketenmax.de pravi naslov za original DID?

Je pa čisto možno, da smo meli originale, pa so mau slabše kvalitete. JBG men je tut serviser rekel, da nobena veriga ne nardi toliko kot original

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na koncu ostane le še dilema, al kupit DID na ketenmax al na Yamahi.

Razlika v ceni ene 100€, kvaliteta pa isto sranje, drugo pakovanje???

Sej pr Kawasakiju ni nič drugače. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes grem namontirat EK enuma, pa da vidimo. BDW tut original je bila na mojmu EK najcenejša (oringi)pa je šla preko 35kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker sem tele dni na morju in na plaži v luft gledam... sem vsaj z mislimi pri motorju in problemih s ketno... in možno, da našel tudi rešitev.

Problem je namreč, da vse O (ali X) ketne vzamejo konec, ko zmanjka maziva pod Oringom. Takrat členi zaribajo in kmalu se ketna stegne- oz. obrabi.

Moja ketna ima 42000 in na členih se pozna, da postajajo trdi in še noben Oring ni izpadel. Na zadnjem zobniku se ketna dvigne z izvijačem le za 1,5mm, max 2. Če bi zdaj uspel spraviti mazivo pod O ringe, bi lahko naredila še precej km. Imam idejo, precej komplicirano, ampak ko spravim skupaj vse potrebno niti ne bo zamudno. Da malo namignem pa povem, da bom potreboval neprodušno posodo, vakuum pumpo, grelec in še nekaj drobnarij. Za mazivo bom pa uporabil kar mast za ležaje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, pa se je našla ena pomanjkljivost telih tačk:

post-34709-0-99638500-1411500004_thumb.jpg

ob podrsanju po asfaltu nastane oster rob, s katerim nevede ružiš po notranjem zgornjem robu škornjev (ko stojiš na mestu oz. se rahko pomikaš in zato prestopaš).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, pa se je našla ena pomanjkljivost telih tačk:

attachicon.gif2014-09-01 15.58.52.jpg

ob podrsanju po asfaltu nastane oster rob, s katerim nevede ružiš po notranjem zgornjem robu škornjev (ko stojiš na mestu oz. se rahko pomikaš in zato prestopaš).

 

Diwjak :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@igorkr kaj zaj povabimo še ostale? :D

ne, kr tok rdečih jamah na kupu moj srček neb prenesu :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasakiji niso vabljeni :P

Alora v soboto ob 14.30 OMV Postojna, če ma kdo cajt... velja za Yamahe fz1 :D vsi ostali, ki se pridrižijo nam častijo kafe... velja @dami34, @maus :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasakiji niso vabljeni :P

Alora v soboto ob 14.30 OMV Postojna, če ma kdo cajt... velja za Yamahe fz1 :D vsi ostali, ki se pridrižijo nam častijo kafe... velja @dami34, @maus :)

mekeke...če priletite vse ardeče jamahe v Paklenico, mogoče :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

lep pozdrav vsem.... ooo mojo yamaho (fz1 fazer) sem komplet levo stran podrsal pa me zanima če mogoče komu doma ostaja original...

 

- balanca z utežmi

-levi pokrovček (plastični) na hladilniku

-leva voznikova tačka z menjalnikom

 

hvala... lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Lastnikom Fazeric svetujem, da v primeru, da imate montirane crash pade, preverite pravilno (45 Nm) zategnjenost vsaj teh dveh vijakov, ki spajajo okvir in motor. Vijak mora biti naoljen. Problem je v tem, da lahko pride do loma zvara okvirja, kar se v svetu kar pogosto dogaja. Izgleda, da je motor tudi pomemben nosilni element v kombinaciji z okvirjem. Pri meni sta se vijaka obrnila še za cca 30°, ostala dva (51Nm) pa sta bila OK. Crash pade sem dobil že z motorjem, vem pa, da so bili montirani na pooblaščenem servisu.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lastnikom Fazeric svetujem, da v primeru, da imate montirane crash pade, preverite pravilno (45 Nm) zategnjenost vsaj teh dveh vijakov, ki spajajo okvir in motor. Vijak mora biti naoljen. Problem je v tem, da lahko pride do loma zvara okvirja, kar se v svetu kar pogosto dogaja. Izgleda, da je motor tudi pomemben nosilni element v kombinaciji z okvirjem. Pri meni sta se vijaka obrnila še za cca 30°, ostala dva (51Nm) pa sta bila OK. Crash pade sem dobil že z motorjem, vem pa, da so bili montirani na pooblaščenem servisu.

 

Jaz ne bi oljil vijakov, prej loctite...vsak po svoje =)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz ne bi oljil vijakov, prej loctite...vsak po svoje =)

Servisna navodila tako pravijo...

Saj za prvič bi bilo verjetno res OK, pri drugem šraufanju pa ne bi dosegel pravega momenta... bi že prej ven vrglo...in rezultat premalo zategnjen vijak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima če je kdo kdaj iskal številko barve in sicer črne za okvir in črne za agregat na servisu ni možno dobit številke barve... imam podrsan okvir in agregat... pa bi pobarval 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!