thunderace Objavljeno Marec 15, 2014 Deli Objavljeno Marec 15, 2014 Se eno vprasanje menjal bom nosilec tablice smernike zadej sem odklopil na konektorjih zanima me kako se odklopi luc tablice sta dva konektorja z prozorno izolacijo cez skoda mi je rezat kaj naj naredim? Hvala lp Ne vem kaj si mislil rezat? Tista dva kontakta od luči tablice lepo narazen potegni. Potem pa če ti je škoda od original luči kontakta odrezat in spajkat žice, pač nekje poišči take kontakte in jih stisni na žice nove luči. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
thunderace Objavljeno Marec 15, 2014 Deli Objavljeno Marec 15, 2014 Zanima me katero olje imate v fz1, verjetno motul? Katerega 300V ali 5100 - 10W40? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
honda2000 Objavljeno Marec 15, 2014 Deli Objavljeno Marec 15, 2014 Zanima me katero olje imate v fz1, verjetno motul? Katerega 300V ali 5100 - 10W40? 5100 10-40 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Marec 16, 2014 Deli Objavljeno Marec 16, 2014 300V !!! Jest se ne bi hecal. 300V je sintetično olje, 5100 je pa mineralno z lastnostmi sintetike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 16, 2014 Deli Objavljeno Marec 16, 2014 (popravljeno) 300V ni vedno boljše od polsintetike.. Pri nekaterih motorjih zajebava sklopka. Sicer 300V nisem probal lahko pa iz lastnih izkušenj povem, da se na moji FZ1 Motulov 5100 obnese bistveno bolje kakor Castrolova full sintetika (trd menjalnik). Za FZ1 je 5100 čez glavo dovolj. Veliko folka ga uporablja tudi na motorjih, ki jih imajo za na pisto, pa tudi ni nobenih problemov. Samo zamenjat ga je fajn prej kakor full sintetiko. Popravljeno Marec 16, 2014. Popravil Jure maus, cikadina, sax46 in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Marec 16, 2014 Deli Objavljeno Marec 16, 2014 Pa ne not dajat 10W40, ampak 15W50. 15 je za poletje v redu, za visoke obrate pa 50. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ankh Objavljeno Marec 16, 2014 Deli Objavljeno Marec 16, 2014 Motul 7100 10W60 - da bo volk sit in koza cela. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Marec 18, 2014 Deli Objavljeno Marec 18, 2014 Evo, po 40.000 km sprednji in zadnji zobnik še ne kažeta nekih znakov obrabe, veriga pa teče, po tem ko sem jo z nafto očistil in lepo namazal, neslišno Veriga je še original DID (Made in Japan) gsxf750 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ankh Objavljeno Marec 18, 2014 Deli Objavljeno Marec 18, 2014 Evo, po 40.000 km sprednji in zadnji zobnik še ne kažeta nekih znakov obrabe, veriga pa teče, po tem ko sem jo z nafto očistil in lepo namazal, neslišno Veriga je še original DID (Made in Japan) Jaz sem zamenjal original verigo z zobniki pri 48.000 km - poznalo se je redno mazanje verige in relativno počasna vožnja. igorkr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gsxf750 Objavljeno Marec 18, 2014 Deli Objavljeno Marec 18, 2014 (popravljeno) Evo, po 40.000 km sprednji in zadnji zobnik še ne kažeta nekih znakov obrabe, veriga pa teče, po tem ko sem jo z nafto očistil in lepo namazal, neslišno Veriga je še original DID (Made in Japan) Na R1 menjana originalna veriga po 46.300 km. Tud na pisti je bila in pa redno mazana. Popravljeno Marec 18, 2014. Popravil gsxf750 trebor in igorkr 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Marec 18, 2014 Deli Objavljeno Marec 18, 2014 Jaz sem zamenjal original verigo z zobniki pri 48.000 km - poznalo se je redno mazanje verige in relativno počasna vožnja. Tako je kdor maže ta vozi jaz dokler sem imel motorje z verigami sem mazal po vsakem tankanju v dežju pa tudi med vožnjo in vse motorje sem prodal z original verigo pri nobenem nikoli menjal ! Fazer03 in igorkr 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
matko70 Objavljeno Marec 24, 2014 Deli Objavljeno Marec 24, 2014 Vem,da je bilo že kar nekaj rečenega okoli zavornih ploščic,pa vseeno,katere mi priporočate da kupim glede na vaše izkušnje za fz1?In kje so ugodne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igorkr Objavljeno Marec 24, 2014 Deli Objavljeno Marec 24, 2014 Najbolje, da kr originalne gor daš ... KMC Ljubljana BS Center Ljubljana Delta team Krško gsxf750 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 25, 2014 Deli Objavljeno Marec 25, 2014 Trw Lucas (sintrirane) so poceni, obnesejo se pa super. Pomoje jih ima pri nas Euroton, v Louisu so drage.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 66.000 km brez težav z Yamalube 10-40, Zadnja dva menjanja imam Shell notri. Ni razlike..... Ploščice....z Lucasom nisem bil zadovoljen. Sedaj z CL SBK5 zadovoljen. Veriga original šla rakom žvižgat (sredi Makedonije) pri 45.000 (80% solo vožnje). Gume....PP 2CT.... zadovoljen (cca 7.5k +/- par sto km s kompletom, odvisno) ..še kaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 66.000 km brez težav z Yamalube 10-40, Zadnja dva menjanja imam Shell notri. Ni razlike..... Ploščice....z Lucasom nisem bil zadovoljen. Sedaj z CL SBK5 zadovoljen. Veriga original šla rakom žvižgat (sredi Makedonije) pri 45.000 (80% solo vožnje). Gume....PP 2CT.... zadovoljen (cca 7.5k +/- par sto km s kompletom, odvisno) ..še kaj? Vem da si vozil tudi navadno power .... razlika med 2CT in navadno?(na fz1) ima manj oprijema sredina od navadne PP ali več... ? Nisem je veliko vozil lani... zdaj je drugo sezono gor.. pa ko še ni topel asvalt je treba bit hudičevo pazljiv... rada zavrti v prazno.. za navadno PP govorim.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 pri 2CT je 20% roba mehkejšega..pri navadni je čez celo ista zmes..... Nisem imel problemov, da bi v prazno vrtela....je pa res, da ga nisem po ravnem na polno nažigal...še posebaj na začetku sezone, ko je asfalt še mrzel, prašen itd.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 2CT zavrti v prazno in prva prime na žlajf, ko je mrzlo. Mislim, da vsaka RR guma tako dela v mrzlih pogojih. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NX650 Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 jp.. asvalt še ni tako kot mora bit... sicer pa ne da bi nekaj res ožemal pač zavrti.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 66.000 km brez težav z Yamalube 10-40, Zadnja dva menjanja imam Shell notri. Ni razlike..... Ploščice....z Lucasom nisem bil zadovoljen. Sedaj z CL SBK5 zadovoljen. Veriga original šla rakom žvižgat (sredi Makedonije) pri 45.000 (80% solo vožnje). Gume....PP 2CT.... zadovoljen (cca 7.5k +/- par sto km s kompletom, odvisno) ..še kaj? Kaj pa te je motilo pri Lucas ploščicah? Hitro gredo ali kaj drugega? Jaz jih imam sedaj gor dobrih 5000km in so čist ok, ni opraznih razlik napram original ali EBC, ki so tudi čisto ok. Razen če se bodo prej obrabile. Ampak zaenkrat ne kaže na to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 Ni mi bil všeč "feedback". Nekako se mi je zdelo,da ne prijemajo enakomerno od začetka do konca. Isti filing sem imel tudi pri originalnih in sem skoz "pljuval" bremze (čeprav daleč od tega da so bremze slabe)....Pač tak filing sem imel. Obraba je bila normalna. S SBK5 imam boljši občutek. Mogoče je pa vse v glavi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 Aha, tnx za odgovor Vsakdo ima svojo preferenco kako naj bi zavore prijemale, jaz k sreči zaenkrat nimam pripomb. Se mi pa zdi, da se mi to dogaja na Suzukiju kjer imam SBS dual carbon. Če odmislim prvi krog ko so hladne in ne primejo nič sicer odlično držijo ampak pogrešam malce večji initial bite.. Sem razmišljal ravno o CL SBK. Bom probal ob priliki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 Lih da ne berem vseh postov in tam debate o gumah (ker je polno vsega napisanega), tak da bom vseeno tu vprašal... Kake gume mate gor in kolk kilometrov delate? No v priponki je moja pridobitev. trebor, maus in igorkr 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 (popravljeno) Čestitke za pridobitev! Pri gumah je pa kar se mene tiče primarno, da je zadnja 190/55 in ne 50. Se pelje lepše. Sam prisegam na GP Racer. Zadnjo sem nazadnje dal dol po 6000 km, ampak je bila že čist gladka oziroma nelegalna. Po prejšnji zakonodaji, ko je bila meja 1mm profila je recimo naredila cca 5000 km do meje legalnosti. Sedaj ko so povečali minimalni profil na 2mm bi seveda bilo km ustrezno manj.. Obraba enakomerna od roba do roba. Je pa pri tem potrebno upoštevati, da na serijski Fazerki takih gum kot so GP Racer najbrž niti ne potrebuješ saj že davno pred limitom gume vse pluži po tleh (tačke, štender, morebiten bug spoiler.. ) Če imaš gor pa slučajno športne stopalke, odmontirano centralno stojalo in rad malce bolj nagneš so pa te gume preizkušeno odlična izbira. Popravljeno Marec 26, 2014. Popravil Jure Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GKeko Objavljeno Marec 26, 2014 Deli Objavljeno Marec 26, 2014 Čestitke za pridobitev! Pri gumah je pa kar se mene tiče primarno, da je zadnja 190/55 in ne 50. Se pelje lepše. Sam prisegam na GP Racer. Zadnjo sem nazadnje dal dol po 6000 km, ampak je bila že čist gladka oziroma nelegalna. Po prejšnji zakonodaji, ko je bila meja 1mm profila je recimo naredila cca 5000 km do meje legalnosti. Sedaj ko so povečali minimalni profil na 2mm bi seveda bilo km ustrezno manj.. Obraba enakomerna od roba do roba. Je pa pri tem potrebno upoštevati, da na serijski Fazerki takih gum kot so GP Racer najbrž niti ne potrebuješ saj že davno pred limitom gume vse pluži po tleh (tačke, štender, morebiten bug spoiler.. ) Če imaš gor pa slučajno športne stopalke, odmontirano centralno stojalo in rad malce bolj nagneš so pa te gume preizkušeno odlična izbira. No nevem se nagibam na tipo roadsmart II al sportsmart II oz. kako tako gumo. Hvala LP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se