Skoči na vsebino

Yamaha FZ 1


lederman

Priporočene objave

Gre za znano napako na FZ-1, na ameriških forumih je zaslediti kar ene par primerov.. Ne vem kaj so počeli pri Yamahi, da to crkuje :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre za znano napako na FZ-1, na ameriških forumih je zaslediti kar ene par primerov.. Ne vem kaj so počeli pri Yamahi, da to crkuje :)

Kaj to samo do določenega letnika al vseeno?

Kako se lahko napaka identificira?

thanks

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede letnikov nimam pojma..

Identificiras pa tako, da ko se ti zacne prizigat lucka motorja in motor malo trokirat ko je prizgana, ustavis in das motor v service mode, da ti izpise kodo napake. Ce koda pokaze da zajebava servo je to to. Oziroma lahko cidis tudi brez tega, ce pac snames rezervoar in airbox in lepo rocno pregledas ce dela tko kot mora al ima mogoce kaksen luft.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam tale FCE...ampak ne tale ameriski,ampak nemsko varianto iz nemskega fazerforum.de. Zadeva deluje...odpravla se je tisto zadnje hecanje pri dodajanju gasa. Se vedno pa ni tako smooth dodajanje gasa kot je bilo pri prejsnjem Kawasakiju,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto skoraj končal ta nosilec tablice.... Samo še eno "luknjo" nad okvirjem tablice morem prekrit in dodat lučko za osvetlitev tablice.

post-24535-0-32799300-1396868308_thumb.jpg

post-24535-0-35365700-1396868331_thumb.jpg

post-24535-0-28691800-1396868353_thumb.jpg

post-24535-0-43467500-1396868368_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil GKeko
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo folk!

 

Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014),

pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti,

probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu.

Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to.

Tnx za odgovore...

l.p

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da dobit fz6s ali fz8s tovarniško blokirano na 35kw ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo folk!

 

Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014),

pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti,

probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu.

Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to.

Tnx za odgovore...

l.p

 

Sicer FZ 8 še nisem peljal, vendar glede na geometrijo, okvir in te zadeve nekih bistvenih razlik ne bi smelo biti. Razlika je edino v moči agregata. Nekih težav pri teh motorjih ni. Gre za skoraj trotl ziher preizkušen motor. Probleme z ventili, ki so jih mele začetni modeli so že zdavnej odpravljene. 

 

Edini problem, ki ga ima je, da stalno pušča rezervoar. V povprečju ga spušča ene 6l/100 km.  :wacko:

Popravljeno . Popravil igorkr
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da dobit fz6s ali fz8s tovarniško blokirano na 35kw ?

 

Bear, imam jaz kolega, ki prodaja fz6 z nižjimi kw in ga lahko blokiraš če želiš.... Ker navadne imajo 72kw in z A2 ne moreš vozit.... KOntaktiraj za po ZS za kaj več, če želiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cisto ok povprecje....Pri dnevnih voznjah cca 6.4l/100, potovanje je tudi na 4,8/100 padlo:)

Ti samo kupi in tankaj....brez skrbi:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Manjka ji samo malo bolj nastavljivo vzmetenje, drugače pa od leta 2007 delajo BP. Tankaš in voziš. Zanesljiv in nezahteven motor za vzdrževanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo folk!

 

Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014),

pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti,

probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu.

Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to.

Tnx za odgovore...

l.p

 

 

Več kot soliden motor za zmerno vožnjo.

 

Če pa se hočeš peljati malo bolj hitro in brusiti kolena z njo bo potrebno dodati še par €€ in obvezno investirati v športne stopalke, ki so nameščene višje ter odstraniti centralno stojalo.. Ker drugače samo malo bolj agresivno pogledaš ovinek in že vse pluži po tleh.

 

Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih..

 

Razen tega čisto ok motor :)

 

PS.  Kar se mene tiče je 1000 bistveno boljši kot 800, manj se gunca čez ovinke, predvsem pa je bolj prožen. 800 je kar malo preveč len za moj okus..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Več kot soliden motor za zmerno vožnjo.

 

Če pa se hočeš peljati malo bolj hitro in brusiti kolena z njo bo potrebno dodati še par €€ in obvezno investirati v športne stopalke, ki so nameščene višje ter odstraniti centralno stojalo.. Ker drugače samo malo bolj agresivno pogledaš ovinek in že vse pluži po tleh.

 

Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih..

 

Razen tega čisto ok motor :)

 

PS.  Kar se mene tiče je 1000 bistveno boljši kot 800, manj se gunca čez ovinke, predvsem pa je bolj prožen. 800 je kar malo preveč len za moj okus..

.....pa, če se ne motim, 800 nima nastavitve vzmetenja vilic ???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....pa, če se ne motim, 800 nima nastavitve vzmetenja vilic ???

žal samo prednapetost zadnjega amortizerja.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no super zdaj vem kaka je situacija,glede ventilov mi ni treba skrbet.

na motorju zaenkrat ne bom nič spreminjal sem mislu,da bi dal gor akrapoviča pa mi ne bo znesl z evri

itak ga bom vozil bolj ljubiteljsko,ker bo valda moja z mano, pol tut poraba ne bi smela bit visoka

ko ga bom kupil vam pokažem slikce upam,da bo to čim prej

l.p

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih..

 

 

...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. :D

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. :D

 

 odstraniti centralno stojalo

Lulek od stranske tačke ne gre po tleh, razen če ga nagneš kot superbike-koleno dol pol ni variante..

Tut stransko stojalo nikoli delalo probleme in ne vidim potrebe po odstranitvi..

 

Je pa res da je menjalnik bolj trd na FZ1..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. :D

 

Hmm, tistega štifta od stranskega stojala še nisem drsal po tleh, čeprav je moja Fazerca vidla že kar ene par precej globokih nagibov.

 

Je pa res da vseskozi vozim zadaj dimenzijo 190/55, ki malo dvigne motor + preload na vzmetenju je našponan do konca, da se motor čim manj posede ker drugače ne bi od bug spojlerja ostalo nič več (kljub temu da sem ga porezal in konkretno dvignil.. )

 

Je pa v kratkem tako in tako predvidena montaža novega fedra od R1 2008 v kombinaciji s Satanovim adapterjem in bo motor zadaj par cm višji.. Spredaj pa malo močnejše Wilbersove vzmeti. Material je že doma, samo čas moram ponajt in upam da se težave z drsanjem bug spojlerja končajo :)

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre gre tist lulelk po tleh.....bom poslikal in nalepil...sam da se spomnem:D.

Je pa res..da se je na stezi iskrilo in ne na cesti.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najprej brusiš tačke za noge, pol pa še tisti lulek na stranski tački! To se ti zgodi že na ridah, tko da ni potrebn obisk piste...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

A si zraven dobil tudi original šipco, ker vidim, da maš povišano. Boš povedal kako se ti ta povišan vetrobran obnese, ker imam malo slabe izkušnje od Honde CBF 600, ki je mela lih tolko visokega, da sem dobival turbolentni veter v čelado in opletal ko je bilo na števcu več kot 120 km/h.

 

 

Vetrobran se odnese odlično vsaj na relacijo KP - PO - KP. Gume roadsmart II držijo tud kot zalepljene na cesto. Edino kar je treba čimprej menjat je ta bidon od avspuha, danes sem že praskal z zaščito po tleh, da o tačkah ne govorim ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je slučajno kdo zainteresiran imam naprodaj set Rizoma športnih ročk za zavoro in sklopko.

 

So kot nove! (Tisti flek na sliki je umazanija, ne poškodba)

 

post-1190-0-33895700-1397232863.jpgpost-1190-0-11657800-1397232871_thumb.jpg

 

 

Ugodno.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!