yamaha Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Malo bolje je Zakaj pa servo od loput zajebaval?
Jure Objavljeno April 4, 2014 Opozori Objavljeno April 4, 2014 Gre za znano napako na FZ-1, na ameriških forumih je zaslediti kar ene par primerov.. Ne vem kaj so počeli pri Yamahi, da to crkuje
yamaha Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Gre za znano napako na FZ-1, na ameriških forumih je zaslediti kar ene par primerov.. Ne vem kaj so počeli pri Yamahi, da to crkuje Kaj to samo do določenega letnika al vseeno? Kako se lahko napaka identificira? thanks
Jure Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Glede letnikov nimam pojma.. Identificiras pa tako, da ko se ti zacne prizigat lucka motorja in motor malo trokirat ko je prizgana, ustavis in das motor v service mode, da ti izpise kodo napake. Ce koda pokaze da zajebava servo je to to. Oziroma lahko cidis tudi brez tega, ce pac snames rezervoar in airbox in lepo rocno pregledas ce dela tko kot mora al ima mogoce kaksen luft.
vuk76 Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 Jaz mam tale FCE...ampak ne tale ameriski,ampak nemsko varianto iz nemskega fazerforum.de. Zadeva deluje...odpravla se je tisto zadnje hecanje pri dodajanju gasa. Se vedno pa ni tako smooth dodajanje gasa kot je bilo pri prejsnjem Kawasakiju,
GKeko Objavljeno April 7, 2014 Opozori Objavljeno April 7, 2014 (popravljeno) Eto skoraj končal ta nosilec tablice.... Samo še eno "luknjo" nad okvirjem tablice morem prekrit in dodat lučko za osvetlitev tablice. Popravljeno April 7, 2014. Popravil GKeko maus in motozajebant 2
flash3r Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 Živjo folk! Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014), pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti, probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu. Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to. Tnx za odgovore... l.p
Bear Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 A se da dobit fz6s ali fz8s tovarniško blokirano na 35kw ?
igorkr Objavljeno April 9, 2014 Opozori Objavljeno April 9, 2014 (popravljeno) Živjo folk! Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014), pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti, probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu. Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to. Tnx za odgovore... l.p Sicer FZ 8 še nisem peljal, vendar glede na geometrijo, okvir in te zadeve nekih bistvenih razlik ne bi smelo biti. Razlika je edino v moči agregata. Nekih težav pri teh motorjih ni. Gre za skoraj trotl ziher preizkušen motor. Probleme z ventili, ki so jih mele začetni modeli so že zdavnej odpravljene. Edini problem, ki ga ima je, da stalno pušča rezervoar. V povprečju ga spušča ene 6l/100 km. :wacko: Popravljeno April 9, 2014. Popravil igorkr GKeko, alienrat in gsxf750 3
motozajebant Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 A se da dobit fz6s ali fz8s tovarniško blokirano na 35kw ? Bear, imam jaz kolega, ki prodaja fz6 z nižjimi kw in ga lahko blokiraš če želiš.... Ker navadne imajo 72kw in z A2 ne moreš vozit.... KOntaktiraj za po ZS za kaj več, če želiš
Frips Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 Cisto ok povprecje....Pri dnevnih voznjah cca 6.4l/100, potovanje je tudi na 4,8/100 padlo:) Ti samo kupi in tankaj....brez skrbi:)
bikez Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 Manjka ji samo malo bolj nastavljivo vzmetenje, drugače pa od leta 2007 delajo BP. Tankaš in voziš. Zanesljiv in nezahteven motor za vzdrževanje.
Jure Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 (popravljeno) Živjo folk! Jaz imam eno vprašanje glede nakupa motorja? Nameravam kupit FAZER 1000 letnik (2014), pa me zanima vaše mnenje glede tega motorja so kakšne težave pri njem kakšne so vozne lastnosti, probal sem voziti lansko leto fazer 800 (2013)in se mi je zdel kar vredu. Ampak itak sem se odločil za 1000 to je to. Tnx za odgovore... l.p Več kot soliden motor za zmerno vožnjo. Če pa se hočeš peljati malo bolj hitro in brusiti kolena z njo bo potrebno dodati še par €€ in obvezno investirati v športne stopalke, ki so nameščene višje ter odstraniti centralno stojalo.. Ker drugače samo malo bolj agresivno pogledaš ovinek in že vse pluži po tleh. Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih.. Razen tega čisto ok motor PS. Kar se mene tiče je 1000 bistveno boljši kot 800, manj se gunca čez ovinke, predvsem pa je bolj prožen. 800 je kar malo preveč len za moj okus.. Popravljeno April 10, 2014. Popravil Jure DAMI34 1
TOMCAT Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 Več kot soliden motor za zmerno vožnjo. Če pa se hočeš peljati malo bolj hitro in brusiti kolena z njo bo potrebno dodati še par €€ in obvezno investirati v športne stopalke, ki so nameščene višje ter odstraniti centralno stojalo.. Ker drugače samo malo bolj agresivno pogledaš ovinek in že vse pluži po tleh. Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih.. Razen tega čisto ok motor PS. Kar se mene tiče je 1000 bistveno boljši kot 800, manj se gunca čez ovinke, predvsem pa je bolj prožen. 800 je kar malo preveč len za moj okus.. .....pa, če se ne motim, 800 nima nastavitve vzmetenja vilic ???
DAMI34 Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 (popravljeno) .....pa, če se ne motim, 800 nima nastavitve vzmetenja vilic ??? žal samo prednapetost zadnjega amortizerja. Popravljeno April 10, 2014. Popravil DAMI34
flash3r Objavljeno April 10, 2014 Opozori Objavljeno April 10, 2014 no super zdaj vem kaka je situacija,glede ventilov mi ni treba skrbet. na motorju zaenkrat ne bom nič spreminjal sem mislu,da bi dal gor akrapoviča pa mi ne bo znesl z evri itak ga bom vozil bolj ljubiteljsko,ker bo valda moja z mano, pol tut poraba ne bi smela bit visoka ko ga bom kupil vam pokažem slikce upam,da bo to čim prej l.p igorkr 1
Frips Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 (popravljeno) Lahko, da bi drsal tudi original izpuh. Probal nisem, ker imam že od začetka gor Mivv ampak sodeč po videzu bi original lonec znal plužit pri večjih nagibih.. ...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. Popravljeno April 11, 2014. Popravil Frips
yamaha Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 ...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. odstraniti centralno stojalo Lulek od stranske tačke ne gre po tleh, razen če ga nagneš kot superbike-koleno dol pol ni variante.. Tut stransko stojalo nikoli delalo probleme in ne vidim potrebe po odstranitvi.. Je pa res da je menjalnik bolj trd na FZ1..
Jure Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 (popravljeno) ...original auspuh gre po tleh-tista alu zaščita. Prav tako gre po tleh "tist lulek" s katerim porineš stransko stojalo dol...Pa še kaj bi se našlo,da gre po tleh, ne da padeš.... Ampak ok.. Hmm, tistega štifta od stranskega stojala še nisem drsal po tleh, čeprav je moja Fazerca vidla že kar ene par precej globokih nagibov. Je pa res da vseskozi vozim zadaj dimenzijo 190/55, ki malo dvigne motor + preload na vzmetenju je našponan do konca, da se motor čim manj posede ker drugače ne bi od bug spojlerja ostalo nič več (kljub temu da sem ga porezal in konkretno dvignil.. ) Je pa v kratkem tako in tako predvidena montaža novega fedra od R1 2008 v kombinaciji s Satanovim adapterjem in bo motor zadaj par cm višji.. Spredaj pa malo močnejše Wilbersove vzmeti. Material je že doma, samo čas moram ponajt in upam da se težave z drsanjem bug spojlerja končajo Popravljeno April 11, 2014. Popravil Jure
Frips Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Gre gre tist lulelk po tleh.....bom poslikal in nalepil...sam da se spomnem:D. Je pa res..da se je na stezi iskrilo in ne na cesti.....
alienrat Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 najprej brusiš tačke za noge, pol pa še tisti lulek na stranski tački! To se ti zgodi že na ridah, tko da ni potrebn obisk piste...
GKeko Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 A si zraven dobil tudi original šipco, ker vidim, da maš povišano. Boš povedal kako se ti ta povišan vetrobran obnese, ker imam malo slabe izkušnje od Honde CBF 600, ki je mela lih tolko visokega, da sem dobival turbolentni veter v čelado in opletal ko je bilo na števcu več kot 120 km/h. Vetrobran se odnese odlično vsaj na relacijo KP - PO - KP. Gume roadsmart II držijo tud kot zalepljene na cesto. Edino kar je treba čimprej menjat je ta bidon od avspuha, danes sem že praskal z zaščito po tleh, da o tačkah ne govorim ;-) igorkr 1
Jure Objavljeno April 11, 2014 Opozori Objavljeno April 11, 2014 Če je slučajno kdo zainteresiran imam naprodaj set Rizoma športnih ročk za zavoro in sklopko. So kot nove! (Tisti flek na sliki je umazanija, ne poškodba) Ugodno.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se