Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600 & 750


Priporočene objave

Objavljeno

Končno so zadnji konc popravl pri 600ki...Sam a morjo usi proizvajalci dajat te bedne nosilce tablic?

Objavljeno

Hola!

Kukr se neverjetno sliš, men je hudo všeč... :devil:

zdej čakam samo še tehnične podatke in, seveda, test.

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

Tuki gor pa ne bo enostavno Akrapota namontirat. :BUA:

Če prav vidim je izpušni lonec čist kratek ob strani.

Drugač lep, kot Suzuki. :OK:

Popravljeno . Popravil lederman
Objavljeno

hja, mogoče sem staromoden, ampak rit brez ta pravega lonca mi izgleda malce anoreksično..

drugače pa izredno všečno..

bolje da ljulja nego da žulja

Objavljeno

mah zgleda da bojo vsi po novem meli 'obrezane' aupuhe :lol1: ....drugače je pa lep :)

Objavljeno

No ja, vidm da bo treba lih 2005 kupt O:-)

Objavljeno
No ja, vidm da bo treba lih 2005 kupt O:-)

ja in pol boš tri leta z njega prah in pajčevino dol brisal :grrr :slap:

Objavljeno

Lepa je ja...

Sam če ste opazel so čist vsi tanovi modeli hudi za pojest :)

Težka bo za tiste ki v prihodnih letih načrtujejo novo batino :D

Objavljeno

Ti tanovi auspuhi so mal bedn pa se grdo zgleda :SS

Objavljeno
ja in pol boš tri leta z njega prah in pajčevino dol brisal  :grrr  :slap:

Ne bom čez tri leta kupu rabljenga :grim :yea1:

Objavljeno

...aja, pa srčno upam, da bojo ozdraveli, kar se cen tiče....samo malo še :doze:

Objavljeno

Saj pr prvih slikah je tud na kawi bil auspuh ob strani pa ful mali na ta pravih slikah sta pa bla dva in to pod zicom tak da to ni nujno da bo tocno tak zgledal!

Drugac pa ful lep sam mi je letnik 03 pa 04 lepsi!

Objavljeno (popravljeno)

Slikano z neke britanske revije...

V ospredju je 600, v ozadju pa 750... :OK:

Napovedi so:

600 - 115 konjev na zadnjem kolesu...

750 - 135 konjev na zadnjem kolesu...

Vendar so pa to samo napovedi :)

Še kratek povzetek članka:

All new motor, designed to be as compact as possible to allow underslung exhuast.

High gearbox and clutch tucked in behind cylinders instead of behind engine block.

Main silencer and cat are triangular shaped and are fitted under gearbox, second silencer poking out on righthand side.

New frame that curves over the engine rather than wrapping around it to allow much bigger ram-air intakes.

No power figures yet, but expected 115bhp and 135bhp at the rear wheel.

Both bikes have brake calipers from GSXR-1000, with the 750 getting titanium-nitrade coated forks.

Lighter and slimmer wheels, blue for the 600 and black for the 750.

Weight expected to be below 160kg.

Similar swingarm to GSXR-1000, with wide range of wheelbase adjustment.

post-2284-1126713381_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jax
Objavljeno

Suzuki GSXR 600 2006

SPECIFICATIONS (tentative)

Engine Type 4-stroke,

liquid-cooled, DOHC,

4-cylinder

Bore × stroke 67.0 mm × 42.5 mm

Displacement 599 cm3 (599 cc)

Carburetion Fuel injection 40mm

Transmission 6-speed, constant mesh

Frame type Twin-spar (aluminum alloy)

Rake/trail 23.8 degrees / 97 mm (3.8 in)

Suspension Front Inverted telescopic, coil spring,

spring pre-load fully adjustable,

rebound and compression

damping force fully adjustable

Rear Link type, oil damped, coil spring,

spring pre-load fully adjustable,

rebound and compression

damping force fully adjustable

Brakes Front Radial mount, 4-piston calipers,

310mm dual-disk brake

Rear 1-piston caliper, 220 mm disk brake

Tyres Front 120/70 ZR17M/C (58W)

Rear 180/55 ZR17M/C (73W)

Fuel tank 17 L

Overall length 2,040mm (80.3in)

Overall width 715mm (28.1 in)

Overall height 1,125 mm (44.7 in)

Wheelbase 1,400 mm (55.1 in)

Seat height 810 mm (31.9 in)

post-2284-1126852903_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Suzuki GSXR 750 2006

SPECIFICATIONS (tentative)

Engine Type 4-stroke,

liquid-cooled, DOHC,

4-cylinder

Bore × stroke 70.0 mm × 48.7 mm

Displacement 749 cm3 (749 cm3)

Carburetion Fuel injection 42 mm

Transmission 6-speed, constant mesh

Frame type Twin-spar (aluminum alloy)

Rake/trail 23.8 degrees / 97 mm (3.8 in)

Suspension Front Inverted telescopic, coil spring,

spring pre-load fully adjustable,

rebound and compression

damping force fully adjustable

Rear Link type, oil damped, coil spring,

spring pre-load fully adjustable,

rebound and compression

damping force fully adjustable

Brakes Front Radial mount, 4-piston calipers,

310 mm dual-disk brake

Rear 1-piston caliper, 220 mm disk brake

Tyres Front 120/70 ZR17M/C (58W)

Rear 180/55 ZR17M/C (73W)

Fuel tank 17L

Overall length 2,040mm (80.3 in)

Overall width 715mm (28.1in)

Overall height 1,125 mm (44.3 in)

Wheelbase 1,400 mm (55.1 in)

Seat height 810 mm (31.9 in)

Vir informacij za oba motorja. Kar se pa podatkov tiče, niso čisto pregledni, ker mi spremeni obliko teksta... :doze:

post-2284-1126853121_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil jax
Objavljeno

Kje pa je rita? B)

Objavljeno

Kot kaže bom moral menjat motor! Meni osebno sta zelo všeč!!! :OK: :OK:

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

zlo lepa stvarca :) sam glede auspuha mam enako mnenje kot vsi ostali. a mi ga proda kdo čez 2-3 lete ? :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!