T Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Polna cena po katalogu je 70€ nadejam se kak % popusta... Naročil sem na As-u. Bremzer in maco47 2
Salieri Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Polna cena po katalogu je 70€ nadejam se kak % popusta... Naročil sem na As-u. dokaj ugodno, glede na cene na ebayu... take nosilce čaka..Če kdo želi, mu jih lahko zrihtam... Lahko se se veda tudi preuredi tako, da tačke ostanejo..
T Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Kaj pa cevi od rorov? Tudi zraven dobiš al boš sam rihtal? Bremzer in maco47 2
Salieri Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Paše na te cevi, ki jih imam gor. Porezat moraš samo nosilčke, ki so pritrjeni na tačko voznika...
Salieri Objavljeno November 30, 2009 Opozori Objavljeno November 30, 2009 Paše na te cevi, ki jih imam gor. Porezat moraš samo nosilčke, ki so pritrjeni na tačko za voznika...
T Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2009/October/oct2109-video-budget-vtwins-group-test/ Zanimiv test, res bi bolje med TL in VTR pasal Falco namesto RSV ampak... Bremzer in maco47 2
Cartman Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 jah. . . TL je bil tržni flop. Dobro sprejet je bil šele pošteno predelan in preimenovan v SV, Honda pa je VTR brez omembe vrednih sprememb štancala skoraj 10 let. se pravi da je bla kar dobro zamišljena že na začetku. IMHO je RSV iz popolnoma druge zgodbe. pol dražji od japoncev, po namembnosti bi ga bilo pošteno primerjat z VTR SP, ali TL1000R maco47 1
T Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 No ko sm prvič vidu TLR Motor je bil za tiste cajte sulica. Ja VTR 1000 F je pač Honda ne izstopa iz povprecja vzdržljiva in krotka... Tko k jest Prijavil sem se na SuperHawk forum in tam je res na dolgo in siroko o Vtr napisano cisto vse kar sem mislil da bi delal tudi sam... http://superhawkforum.com/ maco47 in Bremzer 2
AiroH Objavljeno December 1, 2009 Opozori Objavljeno December 1, 2009 (popravljeno) A pozna kdo kakšno trgovino v slo, ki bi se dalo naročit dodatke za Hondo VTR SP2, recimo zadnja luč? Popravljeno December 1, 2009. Popravil AiroH
T Objavljeno December 2, 2009 Opozori Objavljeno December 2, 2009 (popravljeno) Ce rabiš LED je najlažje naročiti v Louisu (TRG Ljubljana) Za drugo pa ne vem... Jest bom za svojo F najbrž naročil kar v Louisu. V Trg naročiš enostavno po Louisovi kataloški številki in to je to. Pa lepo prosim DEJ SLIKE GOR Popravljeno December 2, 2009. Popravil T Bremzer in maco47 2
RVT Objavljeno December 10, 2009 Opozori Objavljeno December 10, 2009 A pozna kdo kakšno trgovino v slo, ki bi se dalo naročit dodatke za Hondo VTR SP2, recimo zadnja luč? Jest sm kupu za svojo SP-2 preko ebaya (komplet zadnji pokrov spodaj z led lučko k jo kupiš v Luisu) sam mi je že po eni sezoni lučka crknla (verjetno od vibracij) tko, da je pomoje dobr, če si kšno lučko na zalogo kupš k ni draga kakršnokol boš že dal, ker se zna zgodit, da jih bodo nehal čez čas delat tako obliko, mi pa vse prštiman za tako lučko..
Salieri Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 evo, nosilci izpuhov zmontirani. Je kar nekaj višje kot original, meni je ravno prav... gandi 1
Salieri Objavljeno December 12, 2009 Opozori Objavljeno December 12, 2009 evo, še ena od zadaj gandi 1
T Objavljeno December 16, 2009 Opozori Objavljeno December 16, 2009 Dobu crashpade... Mal so dražji kot sm mislu :glare: 70€ so nosilci+ 40€ bunke No ampak zdej jih mam in jih bom prerisal, tko da tisti k rabte par kar pogumno Jutr jih bom prerisal in pol bom lahko točno ceno ugotovu ampak na oko 50€ komplet maco47 in Bremzer 2
RVT Objavljeno December 24, 2009 Opozori Objavljeno December 24, 2009 Upam, da Ducatijevci ne berejo te teme sesir 1
BIZIXXX Objavljeno December 24, 2009 Opozori Objavljeno December 24, 2009 Upam, da Ducatijevci ne berejo te teme Nič bat, veš da beremo :lol:
T Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 Eni zapirajo jest bi jo pa odpru Ideja je če bo čas (prosti) se zma zgodit manjša predelava... Bremzer in maco47 2
Salieri Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Zdravo! Na moji vtr-ki moram menjati ketno in zobnike. Naj vzamem tako, ki je že speta skupaj (neskončno) ali tako, ki jo je treba naknadno zanetat? Bi eksperimentiral kaj z zobniki? Se splača? Če bi že, pol bi zamenjal tako, da bi se spodaj malo lažje motor zavrtel, torej rabim spredaj zobnik z več zobmi ali pač? Gledam po ebayu in se cene gibljejo tam okrog 120 eur+15 eur poštnine in je še vedno ceneje kot pri nas (DID)...
Cartman Objavljeno Januar 22, 2010 Opozori Objavljeno Januar 22, 2010 Zdravo! Na moji vtr-ki moram menjati ketno in zobnike. Naj vzamem tako, ki je že speta skupaj (neskončno) ali tako, ki jo je treba naknadno zanetat? Bi eksperimentiral kaj z zobniki? Se splača? Če bi že, pol bi zamenjal tako, da bi se spodaj malo lažje motor zavrtel, torej rabim spredaj zobnik z več zobmi ali pač? Gledam po ebayu in se cene gibljejo tam okrog 120 eur+15 eur poštnine in je še vedno ceneje kot pri nas (DID)... če bi rad bol poskočn motor in hitrjši odziv manj zob. če daš večjega bo pospešek slabši, boš pa 150 vozil na cca 1000rpm manj kot sedaj. nisem še vozil. pravijo de se precej pozna. V zakup vzameš konkretno laganje števca. kar se verige tiče če se ne motim imamo/imajo zakovičene vsi ki jih poznam. maco47 in Bremzer 2
Salieri Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 nevem, jaz bi raje vzel sklenjeno, saj je ni noben problem menjat....kolo dol, zobnike in verižnik dol, fusrasto dol, pa celo lepo gor daš, ne rabiš nobenega orodja za kovičit, pa še bojazni ni, da nebi vredu naredil člena skupaj.... Pa so kake izkušnje voznikov VTR-k z manjšim zobnikom spredaj? Do koliko zob več ali manj lahko ostane veriga enako dolga (torej original)? Lp Boštjan
Cartman Objavljeno Januar 26, 2010 Opozori Objavljeno Januar 26, 2010 nevem, jaz bi raje vzel sklenjeno, saj je ni noben problem menjat....kolo dol, zobnike in verižnik dol, fusrasto dol, pa celo lepo gor daš, ne rabiš nobenega orodja za kovičit, pa še bojazni ni, da nebi vredu naredil člena skupaj.... Pa so kake izkušnje voznikov VTR-k z manjšim zobnikom spredaj? Do koliko zob več ali manj lahko ostane veriga enako dolga (torej original)? Lp Boštjan M1ha. on je na svoji menjal za en zob manjši verižnik spredaj, ko je šu prvič na Grobnik. mislim, nism pa 100%, de je za na cesto spet montiral originalnega. Ko menjuješ, pazi, de najprej odtegneš prednji verižnik, šele po tem snemaš kolo in verigo. jez sm mogu enkat nazaj gor šraufat maco47 1
Guest kala Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 (popravljeno) Rabim malo pomoči okoli dušilcev za SP2 Pred kratkim smo naročili LEO Vinci SBK za ta motor pri montaži je prišlo do zapletov namreč levi dušilec je brz problemov namontiran pri desnem se je zataknilo namreš cev ima preveč zaprt kot ovinka kamor se namesti dušilec .Zanima me če so auspuhi pri SP1 in SP2 različni ali je napaka pri dobavi.Še par slik in hvala za pomoč Leva stran gledano od spredaj Cevi ki naleže direkt na zadnjo nihajko ter nosilec spodnji odmaknjen od pritrdilnega mesta (precej) Razlika krivim med originalom Popravljeno Februar 1, 2010. Popravil kala
Guest kala Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Še ena slikica da se vidi razlika
Salieri Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 to maš high up zadevo, ki pride dosti bolj pod sedež kot original. Če to cev obrneš bol navpično, nebo več nalegala ne? Rabiš še druge nosilce za izpuhe pomoje...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se