Skoči na vsebino

Koliko padcev/trkov/nesreč doslej?


SiR

Priporočene objave

Misliš, da Motosvetovi "uredniki" res vedo kaj se je v resnici zgodilo pri vsaki dotični nesreči (npr. prehitra vožnja, pravno kriv, ni vozil po predpisih in povzročil nesrečo, nič kriv) ?? Res, da marsikaj vedo o tem kar mi pišemo tukaj, pa vseeno :grrr ! Če pa to vsaj eno-ga reši takoj pomagam !

Policaji vedo: Vsaka nesreča se zgodi zaradi NEPRILAGOJENE hitrosti, tudi če je le ta manjša od omejitve... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policaji vedo: Vsaka nesreča se zgodi zaradi NEPRILAGOJENE hitrosti, tudi če je le ta manjša od omejitve... :D

Ma dej no mir :kva2: :kva2: :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enkrat, po lastni neumnosti in to še na skutrčku, padou j dežek, jst pa res zglancane gume, plus vsemu pa še po gozdni potki, jah no ni bilo sile, meni na srečo nič, skutrčku pa se tut ni velik poznalo!

:OK: jah člouk mlad pa neumn, recmo d kj podobnga ne bo več :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič sem padel pred dobrim tednom dni. Precej optimistično, toda upam in si močno želim, da nihče od nas ne pade nikoli več.

Razlog mojega padca je razviden iz fotografij. Po mnenju policije gre za neprilagojeno hitrost. :(

post-9142-1150879456_thumb.jpg

post-9142-1150879474_thumb.jpg

post-9142-1150879490_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Policaji vedo: Vsaka nesreča se zgodi zaradi NEPRILAGOJENE hitrosti, tudi če je le ta manjša od omejitve... :D

...dokler bo v ZVCPju hitrost vožnje definirana, ko je sedaj, je lahko vedno vzrok nesreče neprilagojena hitrost...

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dokler bo v ZVCPju hitrost vožnje definirana, ko je sedaj, je lahko vedno vzrok nesreče neprilagojena hitrost...

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

Ja, sej vem, hotu sm povedat da je ponavad tko da je motorist kriv, tudi če je pravilno pripeljal s ne preveliko hitrostjo in ga je nekdo izsilu... Alpa je blo neki po tleh...

Moj frend se je z avtom razkantal po NOVI cesti ki je bla polna kamenčkov, takih velikih in seveda to že ena 2tedna, noben jih ni klicu očitno, noben ni pomel.. Kukr pa vem imajo cestarji določene obhode po cestah, ki so dokaj pogosti ...... na papirju seveda..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič sem padel pred dobrim tednom dni. Precej optimistično, toda upam in si močno želim, da nihče od nas ne pade nikoli več.

Razlog mojega padca je razviden iz fotografij. Po mnenju policije gre za neprilagojeno hitrost. :(

Kje si pa to padel? Tepanje smer Kalce? :( Pa kaj je to po sredini ceste, olje? :eek:

Jaz tudi upam, da nas bo čimmanj na tleh. Čuvajte se, na cesti je vojna :(

Ja, sej vem, hotu sm povedat da je ponavad tko da je motorist kriv, tudi če je pravilno pripeljal s ne preveliko hitrostjo in ga je nekdo izsilu... Alpa je blo neki po tleh...

Isto velja tudi za avtomobiliste.

Ni pa res, da je motorist/avtomobilist kriv, če ti gdo zapelje iz neprednostne ceste na prednostno po kateri si ti pripeljal. Še vedno je kriv tisti voznik ki se je vključeval na prednostno cesto. Lahko pa se ta voznik sklicuje na opcijo, da si pripeljal prehitro, ta hitrost pa se izračunava na kraju nesreče po vidnih sledeh samega poteka nesreče(zavorne sledi, mesto trčenja, mesto vozil po nesreči....itd.itd) in ti kasneje zavarovalnice hočejo obesiti deljeno krivdo(ampak to so druge zadeve).

Npr: Pred parimi tedni, ko je nekje na koroškem(lokacije se ne spomnim več) motorist z R1 pripeljal po ravnini do preglednega levega ovinka je pred ovinkom pri zaviranju padel in zadel v zaščitno ograjo. Od točke udarca motorja pa do točke, kjer se je motor ustavil je bilo 162 metrov. Gre za neprilagojeno hitrist :? :hmm: Kaj misliš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje si pa to padel? Tepanje smer Kalce? :( Pa kaj je to po sredini ceste, olje? :eek:

Padel sem tik pred Vrholami pred Slovensko Bistrico. Na cesti je bilo polito hidravlično olje.

Vozil sem v koloni osebnih vozil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...dokler bo v ZVCPju hitrost vožnje definirana, ko je sedaj, je lahko vedno vzrok nesreče neprilagojena hitrost...

(1) Voznik sme voziti s takšno hitrostjo, da vozilo ves čas obvladuje in da ga lahko ustavi pred oviro, ki jo glede na okoliščine lahko pričakuje.

(2) Hitrost in način vožnje mora prilagoditi svojim sposobnostim, lastnostim in stanju ceste ter preglednosti na njej, gostoti in drugim značilnostim prometa, vremenskim razmeram ter značilnostim vozila in tovora v njem ali na njem.

Mislim, da bi moral biti rdeče označen del tukaj ključen. Če na cesti, kjer velja generalna omejitev ni znaka za nevarnost, potem ni razloga, da bi glede na okoliščine pričakoval recimo razlito olje.

Dolžnost prvič povzročitelja razlitje, ki bi ga policija po službeni dolžnosti morala izslediti, je prijava in zavarovanje odseka, drugič je to dolžnost upravitelja cest.

Pisanje vedno ena in istega vzroka za vse nesreče in posledično izkrivljanje realne slike stanja prometa pri nas pa je že stvar politike, če stroka tako malo da na sebe, da ne smatra za potrebno odkrivati dejanskih vzrokov nesreč.

Drugače pa šokac, glede na slike si imel še srečo, da si ograjo sfalil. Me kar groza objame, če pomislim, da bi zdrsnil par metrov preje ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opala, kako so nekateri hitro užaljeni !

Saj nisem rekel, da smo vedno krivi motoristi, še vedno pa trdim, da je obupno preveč nesreč zaradi objestnosti, prevelike hitrosti in precenjevanja lastnih sposobnosti. Popolnoma jasno je, da na cesti, kjer je v ovinku razlito olje, nimaš skoraj nobene možnosti, da pa motor PO ZAVIRANJU drsi še 162 metrov, je pa le malo prehuda. Le koliko je vozil, preden je začel zavirati? In, brez zamere, to je žal bolj pravilo kot izjema.

Včeraj popoldne na Zaloški nimo Fužin proti mestu: cestak po zadnjem kolesu mimo mene (peljal sem med 70 in 80, kar je več kot omejitev), zadaj je sedela mladenka brez čelade. Na križišču s Kajuhovo smo pri rdeči spet stali skupaj. Pogledala me je s tolikšno grozo v očeh, da me je kar zmrazilo. Tip pa je verjetno mislil, kakšen frajer da je!

Dajmo, sprijaznimo se s tem, da je to pač realnost. Če se že fantje morajo pobijati po cestah, pa naj se! Ampak naj pobijajo sebe, ne pa še drugih!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: Peesda ampak ob prebiranju vseh teh nesreč letos (smrtnih in ostalih) me je dobesedno že strah na cesto...

Sam res, človk dela izpit za motor, pa ko tole prebere se takoj ustraši, kajti enega ne najdem, da nebi padel! Ok, mel sem avtomatik in tudi z njim se zvrnu in ne padu. Sam ko se zvrneš ti kaj dosti ne more bit. Živim pa blizu enega zelo ravnega odseka ceste in skoraj vsak dan poslušam motoriste kako z vsemi mogočimi obrati vozijo njihove motorje tam preko. Vsako toliko pa tudi kako fejst škripanje gum - vse kar lahko rečem je norci.

Pa tisti, ki je že med samim delanjem izpita 2x al kaj padel - :klicaj: - mogoče motor to ni to...

Je pa res, da ta avtošola to ni nič, moral bi imet najmanja 3x toliko ur, kot jih je. Zelo verjetno je problem, ker je zadeva že tako zelo draga in pol to ne gre skoz. Bi pa definitivno blo treba več vadit - poligoni!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Padel sem tik pred Vrholami pred Slovensko Bistrico. Na cesti je bilo polito hidravlično olje.

Vozil sem v koloni osebnih vozil.

Ja pardon, sem hotel napisati Tepanje-Slo.Bistrica. Poznam ta ovinek, tako kot večina nas iz štajerske in moram priznati, da na tem ovinku še nisem naletel, da nebi bilo šodra na cesti, tako, da je nasploh ta ovinek vzeti za rezervo, če pa je na njem razlito olje pa je padec skoraj vnaprej določen. Še dobro da ti nič ni bilo. :)

Sicer pa je padec skoraj zagotovljen v vsakem ovinku, če je na njem razlito olje... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja pardon, sem hotel napisati Tepanje-Slo.Bistrica. Poznam ta ovinek, tako kot večina nas iz štajerske in moram priznati, da na tem ovinku še nisem naletel, da nebi bilo šodra na cesti, tako, da je nasploh ta ovinek vzeti za rezervo, če pa je na njem razlito olje pa je padec skoraj vnaprej določen. Še dobro da ti nič ni bilo. :)

Sicer pa je padec skoraj zagotovljen v vsakem ovinku, če je na njem razlito olje... :hmm:

Ampak policija mu ocita preveliko hitrost kljub voznji v koloni in razlitemu olju!!! :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dons bi se skor zvrnil na kranjskem rondoju. razlog: razlita nafta :fredy: šit hepns

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ne ! Al pa tut ne ?

Sokac je lepo napisal, da mu policija ocita prehitro voznjo! Ali ti, kot motorist, ne verjames drugemu motoristu?

Malo je izven teme ampak vseeno; nerazumljivo je, da pri danasnji tehniki nimajo vsa vozila tahografa. Prihranjena bi bila ogromna sredstva za nabavo vseh vrst radarjev, ne bi bilo policijskega skrivanja za kontejnerji za smeti... Saj beleziti bi moral recimo samo zadnjih 15 minut. Ob nesrecah bi bilo takoj vse jasno, ne pa ugibanja o hitrosti in draga izvedenska mnenja.

Lep vikend, brez vpisov v to temo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a podiranje prve domine v vrsti 20 motorjev na motozboru šteje za padec/trk/nesrečo?

:alien1:

p.s. hvalabogu ujeto pri 2. domini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da bi moral biti rdeče označen del tukaj ključen. Če na cesti, kjer velja generalna omejitev ni znaka za nevarnost, potem ni razloga, da bi glede na okoliščine pričakoval recimo razlito olje.

Imaš popolnoma prav. ZVCP je kot žvečilni gumi, polito cestišče z oljem brez opozorilnih znakov, pa res ne more biti okoliščina, ki bi jo moral voznik predvidevati.

Kot sem že enkrat napisal, sem imel več sreče kot pameti.

A ne ! Al pa tut ne ?

Želim ti, da nikoli ne padeš. "A ne! Al pa tut ne?" .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš popolnoma prav. ZVCP je kot žvečilni gumi, polito cestišče z oljem brez opozorilnih znakov, pa res ne more biti okoliščina, ki bi jo moral voznik predvidevati.

Kot sem že enkrat napisal, sem imel več sreče kot pameti.

Želim ti, da nikoli ne padeš. "A ne! Al pa tut ne?" .)

No jaz ti prav gotovo ne želim, da padeš, ne vem, je neumno hipotetično se prepirat s teboj ali si prehitro pripeljal ali ne, ker samo ti veš odgovor, policija pa v veliki večini napiše neprilagojena hitrost in vožnja, ker enostavno nimajo iz česa razbrat ali si zaviral ali ne, a ne ? Kaj misliš zakaj ? Samo zato, ker motor pušča izredno malo sledi zavore na cesti, spet zakaj ? Zato, ker se zadnje kolo dvigne in ni sledi zaviranja zadnjega kolesa, vsa teža je na sprednjem delu, ker vsi zaviramo s primarno zavoro in če toliko močno bremzaš, da prednje kolo blokira boš skorajda zanesljivo padel !!!! Če zaviraš samo s zadnjo zavoro si pa spet v rit, seveda pa imaš sled na cesti ! Sploh pa sem zašel ven iz teme ! Žal sem padel večkrat, s takim ali drugačnim razlogom ali okoliščinami, verjamem, da si padel zaradi razloga, ki si ga navedel in ne želim, da padeš še kdaj !

Sicer pa samo ti veš kaj je res, jaz pa si lahko mislim kar hočem, verjamem ali ne, a ne ? Mislim pa, da si veliko preveč motoristov pere vest s tem, da vali krivdo za padec na vse mogoče, samo na svojo desnico ne !!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz ti prav gotovo ne želim, da padeš, ne vem, je neumno hipotetično se prepirat s teboj ali si prehitro pripeljal ali ne, ker samo ti veš odgovor, policija pa v veliki večini napiše neprilagojena hitrost in vožnja, ker enostavno nimajo iz česa razbrat ali si zaviral ali ne, a ne ? Kaj misliš zakaj ? Samo zato, ker motor pušča izredno malo sledi zavore na cesti, spet zakaj ? Zato, ker se zadnje kolo dvigne in ni sledi zaviranja zadnjega kolesa, vsa teža je na sprednjem delu, ker vsi zaviramo s primarno zavoro in če toliko močno bremzaš, da prednje kolo blokira boš skorajda zanesljivo padel !!!! Če zaviraš samo s zadnjo zavoro si pa spet v rit, seveda pa imaš sled na cesti ! Sploh pa sem zašel ven iz teme ! Žal sem padel večkrat, s takim ali drugačnim razlogom ali okoliščinami, verjamem, da si padel zaradi razloga, ki si ga navedel in ne želim, da padeš še kdaj !

Sicer pa samo ti veš kaj je res, jaz pa si lahko mislim kar hočem, verjamem ali ne, a ne ? Mislim pa, da si veliko preveč motoristov pere vest s tem, da vali krivdo za padec na vse mogoče, samo na svojo desnico ne !!

Če "bom padel zaradi svoje desnice, neumnosti ali neizkušenosti, bom to tudi napisal, če bom imel srečo in ostal živ". Se bom pa v bodoče še bolj trudil, da se to ne bi zgodilo nikoli več. Zaviral pa nisem, bi bilo nesmiselno.

Povej mi samo en argumentirani razlog, da bi bilo lahko drugače kot sem napisal in zakaj? Res ne vem zakaj bi na forumu opravičeval svoj padec in valil krivdo na vse druge? Srečen sem, da sem jo tako poceni odnesel.

Je pa golo dejstvo, da vsi, ki premoremo te " dvokolesne cestne zveri", imamo radi hitrost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa golo dejstvo, da vsi, ki premoremo te " dvokolesne cestne zveri", imamo radi hitrost.

Tudi vozniki avtov imajo radi hitrosti,vendar ne vsi...tako kot ne vsi motoristi.

Danes skoraj imel nesrečo...relacija Godovič-Logatec v nepreglednem ovinku avto prehiteval(je glih štartal čez črto)...uspešno sem se umaknil čelu avta me je pa pol skor z ritjo zradiral ko je sunkovito zavil nazaj na svoj vozni pas...

Drugače pa padel enkrat zgodaj spomladi ko sem šel na prve res kratke fure ker je bil zunaj še led (na nekaterih delih cestišča) in ker še ni blo zrihtanik paperjev za motor...sem se pred ovinkom umaknil nasproti vozečemu avtu in ker je bil

ob strani ceste še led mi je balanco malček zvibreralo in sem k"sreči" padel na naplužen kup snega ob cesti.

Motorju rahlo počil oklep na levi strani meni in bratu nič. :OK:

sam ti pa pol vsi najedajo.Sploh od punce starši(predvsem mama :blush: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če "bom padel zaradi svoje desnice, neumnosti ali neizkušenosti, bom to tudi napisal, če bom imel srečo in ostal živ". Se bom pa v bodoče še bolj trudil, da se to ne bi zgodilo nikoli več. Zaviral pa nisem, bi bilo nesmiselno.

Povej mi samo en argumentirani razlog, da bi bilo lahko drugače kot sem napisal in zakaj? Res ne vem zakaj bi na forumu opravičeval svoj padec in valil krivdo na vse druge? Srečen sem, da sem jo tako poceni odnesel.

Je pa golo dejstvo, da vsi, ki premoremo te " dvokolesne cestne zveri", imamo radi hitrost.

Ma to je pa že čist mimo, ne jemlji mojega posta preveč osebno, sploh pa zadnjega stavka - to je bilo mišljeno predvsem za širši krog motoristov iz različnih tem, ki so na forumu ! Če pa se sam vidiš med njimi, si pa sam argumentiraj, ker sem ti že napisal, da sam veš kaj je bilo !

Moj edini argument, ki ga lahko podam po ogledu slik in tvojih postov je : hudiča ne vozi se po sredini ceste na ovinku v levo - če se ne bi vozil po sredini verjetno ne bi padel, ker tam ne vidim olja, sploh pa povečaj razdaljo med teboj in vozilom pred tabo na ovinkasti cesti in mogoče boš še lahko opazil po čem se voziš !

Vesel sem, da se ti ni zgodilo nič resnega in resnično ne jemlji mojih odgovorov kot iritirajoče ali obtožujoče, ampak kot nasvet, sicer pa se sam odloči !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oops napaka in popravek, da ne bo pomote : če bi se vozil po sredini svojega pasu verjetno ne bi padel, ker tam ne vidim olja, na sredi po črti pa je, a ne ?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oops napaka in popravek, da ne bo pomote : če bi se vozil po sredini svojega pasu verjetno ne bi padel, ker tam ne vidim olja, na sredi po črti pa je, a ne ?!

Ti praviš po sredini ceste, policist mi je rekel zakaj se nisem peljal po skrajnem robu svojega pasu. Jaz pa trdim tako kot je bilo.

Poglej si dobro prvo sliko in si zamisli smer vožnje v ovinek. Za padec oz. zdrs sprednjega kolesa na tako v ovinku politi, razmaščeni, pošpricani in povrhu še s peskom posuti cesti, se res ne rabiš peljati po sredini črte.

Dadi, na zavarovalnici bi ti bil zelo strog in trd pogajalec. Upam, da slučajno nisi. Še manj pa si želim, da moj primer ne obravnava kakšen tebi podoben Dadi, če si mi že ti na moto forumu vzel kot nekakšen izvedenec pod drobnogled. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti praviš po sredini ceste, policist mi je rekel zakaj se nisem peljal po skrajnem robu svojega pasu. Jaz pa trdim tako kot je bilo.

Poglej si dobro prvo sliko in si zamisli smer vožnje v ovinek. Za padec oz. zdrs sprednjega kolesa na tako v ovinku politi, razmaščeni, pošpricani in povrhu še s peskom posuti cesti, se res ne rabiš peljati po sredini črte.

Dadi, na zavarovalnici bi ti bil zelo strog in trd pogajalec. Upam, da slučajno nisi. Še manj pa si želim, da moj primer ne obravnava kakšen tebi podoben Dadi, če si mi že ti na moto forumu vzel kot nekakšen izvedenec pod drobnogled. .)

Ne skrbi, ne bom obravnaval tvojega primera, sem pa že veliko stvari pregledal, oprosti ne bom več težil, lahko se pa najde tak Dadi, srečno v bodoče !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!