Skoči na vsebino

Giannelli


Marcy

Priporočene objave

fedrce p valjcke obvezno ker tko bos neki izvleku vn iz avspuha pa ce kups leovinceja vem de majo blokado not za gianellije nism preprican..blokado prec vn ce ne ti bo vlekel manj kukr z originalnim.. :OK:

hitrost ne bo manjša če blokado not pustiš bo pa prbližn ista pa itaq da vsak vn blokado.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam za foro: a ima kdo izkušnje kakšni so kaj pospeški z rr-om z vsemi blokadami? čeprav mislm d to še

0,1% populacije ne proba. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja jz sm probu koj k sm ga dubu :krneki: rezuntati:k**** od ovce :BUA: pospeski za en drek koncna prej 80 po stevcu pol pa z RRom z blokado not komaj 60 :BUA: :BUA: zato koj blokade vn!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi k se tolk mente o nakupu rabljenih avspuhov. a ni to tko, d starejši k je ful je slabši in ne dobiš več tistih performansov ven več? Posebej če je prejšnji lastnik kakšno ful mastno olje not toču. sj dušilec lahk spucaš sam kva pa druge dela avspuha? :hmm:

kja bi pa lahk dobu for race najcenejš? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saje dobis ven, tako da naliješ not bencin pa prižgeš, tako so na tomosih delali, te tu tudi lahko :) . Sicer pa se to nena tak fejst zapaca, volno v dušilcu lahko menjaš če hočeš pa je to to :) .

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem izpuh ven spucal z brenerjem...vse skurlo ven :P

dušilec sem pa na novo namotal in je blo super!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sj te saje so čist zalimane gor. kak jih pol lahk z brenarjem vn skurš? sj ti gre iz cilindra itak ful vroč zrak vn. :D

A potlej si pa na novo lakiral avspuh?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prebarval na novo...

z brenerjem gre vse ven...samo se vse skadi ven in zleti :)

drugo je če gre vroč zrak al pa ogen skoz :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam to moraš pa na hitr nardit. upam d mislva na isti brenar, sam tist plamen se pa precej segreje. sj to tist na CO2, al ne? a obstaja kakšna verjetnost d ti avspuh zažari? ne vem k še nisem s tolk močnim švasal :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem čisti začetnik v predelavah. Zato me zanima kateri izpuhi imajo ob nakupu homologacijo.

jst mam LeoVince ZX in sem dobil zraven homologacijo kot nalepko in sm jo na gilero nalepo pod sedež, notr, tm k je nalepka od Piaggiota... em, drgač je ZX (tut nekateri drugi) takoj ko ga kupš zaprt, oz. ima tako podložko tm k pride na cilinder. sj ko ga kupš maš gor nalimano nalepko, gor pa piše, da se tist odstrani samo za dirkalne namene in da takrat homologacija ne velja več, vprašanje je pa kolk to škifi vedo, ker kukr jst vem mi ni noben še nikol težil zarad tega, mam pa tut športn filtr in mi preglasi auspuh :) tko, da mi bodo prej za to težil... glede škifov se pa ne sekiri, ker zarad auspuha ti motor ne bodo zasegli, tut če bodo vidl, da maš ti gor napisat MHR Team pa nwem kwa maš not, pa da to oni vedo ti tut ne bodo nič storil, ker njim se ne da ubadat s takimi loleki, razen če te dobijo na "delu"...naprimer na radar al pa da se za teboj prpelejo, ko ga goniš 130 :D no, ni lep filing :) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!