Hop Objavljeno September 27, 2009 Opozori Objavljeno September 27, 2009 Poglejte kaj ste zamudili: Po vožnji sem imel nasmešek okoli ušes in nazej, prav tako moja boljša polovica. Aja vozil nas je vsakega posebej ktm-ov profesionalni dirkač ki ima avto v malem prstu, tako da je bilo v ovinkih kar veselo (zadnji pogon, 260 konjov, 790 kg, cena:70,000€) tola pa za po Počku glih nebi bilo . kaj pa praviš na tale original cena cca. 45.000€ http://www.classic-motorbikes.com/stock.asp?StockID=103701
rokrs8 Objavljeno September 27, 2009 Opozori Objavljeno September 27, 2009 Hehe to je za na steno obesiti. Samo cena pa se mi zdi pretirana ker še to ni tak star motor da mi imel takšno zgodovinsko vrednost.
ravni Objavljeno September 29, 2009 Opozori Objavljeno September 29, 2009 Ali kdo pozna tale motor: http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3138252 Ta je pa isti kot moj bom moral v garažo pogledat če je še tam he,he
stenere Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Jaz bom najbrž jutri ta auspuff naročil. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350253089268 Mi ne preostane kaj drugega. Predvčerajšnjim mi je mašina zaradi slabega bencina(ki sem ga seveda natankal poln tank, na pumpi, ki se je sicer izogibam) enkrat fajn nazaj usekala, in na auspufu je nastala 5cm dolga špranja. Švasat pa nimam več kam, ker je tak kot orehova potica.
rokrs8 Objavljeno September 30, 2009 Opozori Objavljeno September 30, 2009 Zanimivo. Katera je ta skrivnostna bencinska?
stenere Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 Zanimivo. Katera je ta skrivnostna bencinska? Logo v Veliki Pirešici, blizu avtoceste uvoz Žalec. Sicer sem že slišal kaj od kolegov čez to pumpo, ampak sem si mislil svoje. Do zdaj, ko sem sam sprobal.
simonsi Objavljeno Oktober 1, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2009 (popravljeno) Jaz bom najbrž jutri ta auspuff naročil. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350253089268 Mi ne preostane kaj drugega. Kako se pa to pol gor montira? Ker na sliki zgleda kot en bolt-on za cestaka? Popravljeno Oktober 1, 2009. Popravil simonsi
zupi Objavljeno Oktober 3, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2009 Hojla rabim regler za superco ima kdo?????????
vegi Objavljeno Oktober 3, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2009 Hojla rabim regler za superco ima kdo????????? Zdravo Trenutno delam enga home made za letnik 1991. Mi je Hop poslal načrt. Komponente za dva čakajo doma ne pridjo več kot 20€/regler. Najti moram le kakšen dan časa, da sestavim. Če boš kupoval rabljenega pazi. Najprej ga pomeri z osciloskopom (usmerniške diode) in na motorju - napetostni regulator!!!???
rokrs8 Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Vegi kolikor jaz vem so za vse letnike enaki regulatorji. Razlikovali so se le po zunanjosti. Lahko pripneš načrt gor da bomo imeli vsi dostop do njega?
vegi Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Vegi kolikor jaz vem so za vse letnike enaki regulatorji. Razlikovali so se le po zunanjosti. Lahko pripneš načrt gor da bomo imeli vsi dostop do njega? Regulatorji žal niso enaki. Do letnika 1992 imajo 4 kontakte (tri izmenične vhode in 1*plus) in masa na ohišju. So manjši, SLABO HLAJENI (brez hladilnih reber) in zato odpovedo. Odpove usmerniška dioda ali pa tiristorji, ki porabljajo (kurijo) odvečno napetost nad 14,4V. Novejši letniki pa so mnogo izboljšani. So mnogo bolje hlajeni in imajo 5 kontaktov (tri izmenične vhode in 2*plus). Funkcija pa je povsod enaka. Kam pa je drugi plus priključen pa ne vem. Verzija v priponki pa je še boljša od nove verzije - cenejša in klasični elementi (diode, tiristorji...)so večji in bolje hlajeni. Izdelal bom še malo modernizirano verzijo glede na priponko. Za usmernik bom uporabil kar 3*enofazni grec (MOST KBPC 3510 35A 1000V). Za priponko pa se zahvalite HOP-u. XTZ750_REGLER_Maerz_2008.pdf
zupi Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Regulatorji žal niso enaki. Do letnika 1992 imajo 4 kontakte (tri izmenične vhode in 1*plus) in masa na ohišju. So manjši, SLABO HLAJENI (brez hladilnih reber) in zato odpovedo. Odpove usmerniška dioda ali pa tiristorji, ki porabljajo (kurijo) odvečno napetost nad 14,4V. Novejši letniki pa so mnogo izboljšani. So mnogo bolje hlajeni in imajo 5 kontaktov (tri izmenične vhode in 2*plus). Funkcija pa je povsod enaka. Kam pa je drugi plus priključen pa ne vem. Verzija v priponki pa je še boljša od nove verzije - cenejša in klasični elementi (diode, tiristorji...)so večji in bolje hlajeni. Izdelal bom še malo modernizirano verzijo glede na priponko. Za usmernik bom uporabil kar 3*enofazni grec (MOST KBPC 3510 35A 1000V). Za priponko pa se zahvalite HOP-u. Zdravo Vegi moj ma 6 kontaktov 3*bela ,rdeča ,rjava in črna letnik 93.Aja pa zgleda da bom rabu novga. L.P. ZUPI
vegi Objavljeno Oktober 6, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 6, 2009 Zdravo Vegi moj ma 6 kontaktov 3*bela ,rdeča ,rjava in črna letnik 93.Aja pa zgleda da bom rabu novga. L.P. ZUPI Kaj ti ne dela na regulatorju? Če ti polni s previsoko napetostjo izhlapi akumulator. Lahko se poškoduje-prekuri elektronika motorja! Takole je: 3*bela izmenični izhodi iz alternatorja (lima) rdeča + glavni plus rjava ??? mislim da je plus, pa ne vem kam gre (bo treba preverit) črna - minus
zupi Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Kaj ti ne dela na regulatorju? Če ti polni s previsoko napetostjo izhlapi akumulator. Lahko se poškoduje-prekuri elektronika motorja! Takole je: 3*bela izmenični izhodi iz alternatorja (lima) rdeča + glavni plus rjava ??? mislim da je plus, pa ne vem kam gre (bo treba preverit) črna - minus Meni ne polni dovolj.
vegi Objavljeno Oktober 7, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2009 Meni ne polni dovolj. Ni nujno da je napaka na napetostnem regulatorju, zato preveri: 1.upornost med tuljavami alternatorja - upornast mora biti med 0,2-0,3ohma pri 20°C. 2.usmerniške diode na napetostnem regulatorju - 6 diod 3.napetost na izhodu regulatorja. Neobremenjen regulator mora imeti napetost 14,3V do 15,3V. 4.tok na izhodu iz regulatorja je 22-25A (med navitji alternatorja pa 13 do 14A) od 2000 do 8000 obratih motorja mogoče je na kakšnem konektorju slab kontakt. Ni vrag, da ne najdemo napake in rešimo problem.
stenere Objavljeno Oktober 8, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2009 Zupi, poklič me, pa prid do mene, vzami moj regulator, pa v miru probaj. Motor mi itak stoji, ni auspuffa, bremzcilinder mi spet šteka ker je predolgo stal, niti ni časa za vozit... A na sponkah regulatorja si pa meril, če je ok napetost? Jaz sem imel slabe stike na varovalki in na spojih na kablih pri varovalki.
rokrs8 Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 (popravljeno) http://www.motosvet....-kaapstada.html :worship: To so dedi, ne pa mi, ki se niti za en dan ne moremo dobiti. Popravljeno Oktober 9, 2009. Popravil rokrs8
zupi Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 Zupi, poklič me, pa prid do mene, vzami moj regulator, pa v miru probaj. Motor mi itak stoji, ni auspuffa, bremzcilinder mi spet šteka ker je predolgo stal, niti ni časa za vozit... A na sponkah regulatorja si pa meril, če je ok napetost? Jaz sem imel slabe stike na varovalki in na spojih na kablih pri varovalki. Stenere ja se slišmo če bom kaj rabu!
zupi Objavljeno Oktober 9, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2009 http://www.motosvet....-kaapstada.html :worship: To so dedi, ne pa mi, ki se niti za en dan ne moremo dobiti. zupi
ravni Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 zupi Ja dej zrihtej pa gremo še mi. Jim gremo sledit, da vidimo če bodo oni to res
vegi Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 No pa bodo šli brez nas Saj bi takoj šel ampak kako prepričati šefa? - hočem 4 mesece dopusta Ali bo letos kaj zaključka sezone? Bi se pridružil.
ravni Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Saj bi takoj šel ampak kako prepričati šefa? - hočem 4 mesece dopusta Ali bo letos kaj zaključka sezone? Bi se pridružil. Pa ne samo šefa za 4 mesece ampak cel delta team pa še generalko da ti naredijo???? Jaz tud
ravni Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 (popravljeno) Saj bi takoj šel ampak kako prepričati šefa? - hočem 4 mesece dopusta Ali bo letos kaj zaključka sezone? Bi se pridružil. Pa ne samo šefa za 4 mesece ampak cel delta team pa še generalko da ti naredijo pa da te pospremijo ko Cara???? Jaz tud Popravljeno Oktober 10, 2009. Popravil ravni
Hop Objavljeno Oktober 10, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2009 Pa ne samo šefa za 4 mesece ampak cel delta team pa še generalko da ti naredijo pa da te pospremijo ko Cara???? Jaz tud
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se