Ozzie Objavljeno Julij 30, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 No, tole sem pregrizel... Skupaj cca 370 km, 6,5h čiste vožnje. Kljub vsemu dela stroj ok, malce ga matra nad 1500 m, ko je treba malo več obratov. Zanimivo, da je nabolj kašljal na Predilu, ko sem prišel dol z Mangartske ceste - praktično sem vseskozi navzdol zaviral z motorjem in potem je rabil kar malce gasa, da se je zbudil... sem že mislil, da bo treba skrajšat turo. Nimam švicarskega seta, sem pa znižal igle že pred leti, saj sem prej komaj na 1800 prišel ... če je bila slaba cesta pa sploh ne (makadam, kolovoz)... No, v glavnem pa: - cesta od Jesenic do KrGore je precej slaba, sramota za državo... - še slabša je cesta KrGora - Vršič. Flikica pri fliki... Še večja blamaža. - na primorski strani Vršiča je super cesta... tudi Mangartska brez pripomb. - Mokrine - prima asfalt in cesta - Jodl dežela: po Bundesštrasen se vozi hitro in dobro.. vse do Ljubelja - Ljubelj - na asfalt in pa oprijem sta dva pojma... Toliko zaenkrat...
tucko Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 V soboto sem se odpravil malo na potep po bljižnih gozdovih in je blo kar pestro sploh s cestno gumo po gozdu .
Ozzie Objavljeno Julij 31, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 (popravljeno) tucko, dobro si tole grizel... imaš pa bolj cestne gume od mene... katere imaš? me sicer tudi zanima kaj za ene gume vozite? jaz imam: - zadaj MITAS E-08 / 140/80-17 M/C http://www.cgs.eu/de...o/e-08reard.jpg - spredaj MITAS E-08 / 90/90-21 M/C http://www.cgs.eu/de.../e-08frontd.jpg - adidas ob straneh... se mi zdi super kvaliteta za ceno. Popravljeno Julij 31, 2012. Popravil Ozzie
tucko Objavljeno Julij 31, 2012 Opozori Objavljeno Julij 31, 2012 tucko, dobro si tole grizel... imaš pa bolj cestne gume od mene... katere imaš? me sicer tudi zanima kaj za ene gume vozite? jaz imam: - zadaj MITAS E-08 / 140/80-17 M/C http://www.cgs.eu/de...o/e-08reard.jpg - spredaj MITAS E-08 / 90/90-21 M/C http://www.cgs.eu/de.../e-08frontd.jpg - adidas ob straneh... se mi zdi super kvaliteta za ceno. Zdaj mam http://www.superguma.si/pnevmatika/84404/Dunlop-140-80R17-69H-Trailmax-TR91-®-TL-
Ozzie Objavljeno Avgust 1, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 Zdaj mam http://www.superguma...ax-TR91-®-TL- to sem imel jaz prej, prev tako dobra guma, je pa kot vem ista mešanica kot MITAS. Moja je le starejši profil - kot stari Trailmax... Mitas je itak "dunlopova" firma...
pertocanec Objavljeno Avgust 1, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2012 sem malo gledal tole debato o gumah - jaz še kar prisegam na metzeler tourance. Na cesti je ok, če pa grem gobe nabirat se pa malo potrudi pa tudi gre samo ne v ekstreme. Tiste dunlopke pa najbrž niso glih za offroad mišljene.
stenere Objavljeno Avgust 2, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2012 Z mitas e08 sprednjo jaz nisem bil zadovoljen, ko se je malo obrabila je pri zaviranju spuščala zvoke kot da že zdrsuje, čeprav je bila še zelo daleč od tega. Za mene neprijeten občutek. Tudi po tujih forumih so pisali o istem. Od tega je že 6 let, morda so zdaj kaj spremenili mešanico ali profil. Tourance sprednja ni za superco. Nekateri imajo srečo in je vse ok, nekaterim pa motor začne opletat. Tudi sam lahk to potrdim, prej z Mitas kar se opletanja tiče nobenih problemov, sedaj s Heidenau K60 enako. S Tourance pa se več kot ca 150 naravnost nisem upal peljat. Kolegu je motor začel opletat pri nižjih hitrostih, vendar le če je balanco spustil. Ko je dal gor Michelinko, je opletanje izginilo. Drugače pa sem bil z Tourance po cesti zelo zadovoljen.
pertocanec Objavljeno Avgust 4, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 4, 2012 misliš michelin anakee? sem jo že gledal ampak sem vseeno vzel tourance exp. bomo videli. glede opletanja pa nimam izkušenj. jaz ga nisem opazil ampak tudi ne vozim tako hitro tak da ...
Ozzie Objavljeno Avgust 4, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 4, 2012 misliš michelin anakee? sem jo že gledal ampak sem vseeno vzel tourance exp. bomo videli. glede opletanja pa nimam izkušenj. jaz ga nisem opazil ampak tudi ne vozim tako hitro tak da ... ja, opletanje se pri meni začne pri ca 150 - 160.. je treba biti kar previden. Me pa bolj zanima, če bi imel keš, da bi sprobal eno bolj cestno varianto gume, koliko bi se poznalo pri porabi. ali bi bilo za 0,5 litra ali ne... no, meni mitaske delajo dozdaj super. zna pa biti da so bile včasih mal slabše, saj sem imel prej spredaj novo dunlopko, zadaj pa mitasko (ker mitaske za spredaj nisem dobil). moje so drugač kar glasne in se poraba pri vožnji nad 110 ziher pozna.,..
pertocanec Objavljeno Avgust 9, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2012 ok - do 150 jaz skoraj ne pridem. od malo bolj cestnih sem sprobal samo avonovo, ki super drži v ovinkih ampak se obrablja vidno. Tourance exp je pa tudi malo nežnejši profil kot navadna ampak imam še premalo kilometrov da bi lahko ocenil. Kolega ima varaderoja pa prisega na dunlop. skratka - vsak po svoje pesem poje, se mi zdi
pertocanec Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 No takale je stvar: Z ženo sva naredila en taki slovenijatrip in rezultati so sledeči: Metzeler exp vsaj na moji STjki delujejo ok. Tudi pri 160 km/h grejo ko po žnorci. Letos sva šla do Bovca in nazaj s krajšimi izleti, vsega skup okrog 1100 km. Povprečna poraba na testu: 5,1 l/100 km. Olja ni blo treba dolivat skratka motor prede. Slišal sem da imajo nekateri težave pri malo večji nadmorski višini. Kaj je s tem? Jaz namreč nisem imel niti najmanjšega problema tudi pri plezanju čez Vršič. (razen rahlega pregrevanja bremz pri spustu z Vršiča)
Fadil Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 (popravljeno) Dvomim, da ti je pri 160km/h kuriil 5,1. Imaš mogoče švicarski set ( emulsione tubes )? Ko se vozim naokoli mi kuri 5,5 - 5,7l, zadnjič pa ko, sem bil v Srbiji, sem po AC vozil konstantno 130-140km/h, pa je bila poraba 6,5l. Trenutno sem naredil cca. 4300km in sem zadnjič dolil 1-2 dcl olja. Praktično nič. Verjetno pa še to zaradi šponanja po avtocesti. Sem pa pred časom pri Hein Gericke kupil transportno vrečo 60l, ki jo lahko pritrdiš na sedež. Ker se vozim sam in nimam kovčkov, sem mislil, da bo to optimalna rešitev za nekaj dnevno furo + seveda top case Givi Maxia 52l. Ko sem polno vrečo pritrdil na sedež, sem na mojo veliko žalost ugotovil, da zaradi vreče ne morem dati noge čez motor, oziroma zelo, zelo težko in komplicirano. Motor nekako že zajahaš, vendar dol je pa " fuck ". Zaradi tega sem pač potem na pot odšel samo s Top Case-om. Prav slabe volje sem zaradi tega, ker me to zelo moti in na vsaki bencinski črpalki bi se jebal zlesti dol z motorja. Tudi Top Case se mi je sedaj, ko je bil poln in obtežen kar malce odpenjal. Cvikal sem, da ga nekje na AC ne izgubim in sem ga raje pritrdil še z dvema elastikama. Skratka pestro! Popravljeno Avgust 23, 2012. Popravil Saladin
FLY Objavljeno Avgust 23, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 23, 2012 Običajno se začnejo težave na večji n.m.v. takrat ko se tudi poraba pri normalni vožnji občutno poveča (recimo 7-8L/100) kar je največkrat posledica zlizanih cevk v karburatorju.Mešanica je prebogata in kjer je manj kisika je problem še večji. Ima kdo naprodaj zadnjo zavorno čeljust? LP
mato295 Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Pozna kdo ta motor oz. njegovega lastnika? http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6367378 Sedež mi na sliki deluje čudno, bi lahko sklepal, da je bil motor razstavljen?
pertocanec Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Ej ste se le malo zbudili. Ergo, Saladin, Ti moram po pravici povedat - nimam pojma kakšen set je v karburatorju, ker ga še nisem pipnil, na servisu so mi pa rekli, da ne menjaš konja za katerim se kadi. Od Bovca, kjer sem tankal, sem po števcu naredil 409 km, natankal sem pa 20,6 l, zdaj pa računaj. Je p'a res, da sem ves čas vozil zelo zmerno, brez šponanja na avtobanu in podobno. Za prtljago sem namesto givijevega kufra za čelado namontiral kar 39 litrski alposov kovček in se super obnese. Zraven imam pa še tank torbo, pa je blo dost placa za naju z ženo za tri dni ture. Po tem kar je Fly napisal pa lahko samo sklepam, da je moj motor očitno v dobrem stanju. (Tisočkrat hvala prejšnjemu lastniku, ki je vsaj to porihtal, če je že pustil, da je šla ketna v maloro, pa da je bil auspuh ko rešeto. Mehanik se mi je prav smejal. Je rekel da naj polagam samo leve ovinke ker je tam ziher guma na delovni temperaturi, ker je iz auspuha točno tja pihalo)
Butnglavc Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Pozna kdo ta motor oz. njegovega lastnika? http://www.avto.net/....asp?ID=6367378 Sedež mi na sliki deluje čudno, bi lahko sklepal, da je bil motor razstavljen? Kr uredu je videti. Na slikah je pravi cukrček, tako da kar... lp a
Fadil Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 (popravljeno) Pozna kdo ta motor oz. njegovega lastnika? http://www.avto.net/....asp?ID=6367378 Sedež mi na sliki deluje čudno, bi lahko sklepal, da je bil motor razstavljen? Izgleda zelo lepa, samo po napisanem je človek naredil generalno na motorju, prevoženih pa samo 55.000km .Po temu sodeč ( http://www.rallye-te...pertenere.htm��), naj bi bila barva -model iz leta 1994 in ne iz 1996. Sam imam 1996, pa kot lahko vidiš na linku, je barva vijoličasta! Ne razumem... :unsure: Popravljeno Avgust 24, 2012. Popravil Saladin
MARJA Objavljeno Avgust 24, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2012 Jaz namreč nisem imel niti najmanjšega problema tudi pri plezanju čez Vršič. (razen rahlega pregrevanja bremz pri spustu z Vršiča) Čimprej zamenjaj zavorno tekočino.
pertocanec Objavljeno Avgust 25, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 25, 2012 Sem že pomislil na to ja. Olje dobim drug teden. (naročil po pošti)
Fadil Objavljeno Avgust 26, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2012 V rubriki Oprema mi je tale Cufa zaklenila temo, ker kao že obstaja, zato bom vprašal še enkrat tukaj. Ker sem bil pred kratkim v Srbiji in sem imel eno noč motor parkiran na bencinski črpalki, sem kar malo cvikal da ne bo kaj narobe. Namreč nimam nobene ključavnice ali alarma, saj ga do sedaj nisem rabil. Me pa zanima kaj bi bilo konkretno za naše stare endure najbolj primerno? Mogoče kakšna ABUS ključavnica in se priklene za kakšen kandelaber, ali kaj podobnega...? Kaj pa če ni v bližini nobenega droga, ograje, stebra? Kaj kupiti, da bo uporabno? Lep pozdrav
TBoxer Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 V rubriki Oprema mi je tale Cufa zaklenila temo, ker kao že obstaja, zato bom vprašal še enkrat tukaj. Ker sem bil pred kratkim v Srbiji in sem imel eno noč motor parkiran na bencinski črpalki, sem kar malo cvikal da ne bo kaj narobe. Namreč nimam nobene ključavnice ali alarma, saj ga do sedaj nisem rabil. Me pa zanima kaj bi bilo konkretno za naše stare endure najbolj primerno? Mogoče kakšna ABUS ključavnica in se priklene za kakšen kandelaber, ali kaj podobnega...? Kaj pa če ni v bližini nobenega droga, ograje, stebra? Kaj kupiti, da bo uporabno? Lep pozdrav Da bi bil od včeraj tu na forumu... Tu imaš 63 strani na to temo
Fadil Objavljeno Avgust 27, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2012 Da bi bil od včeraj tu na forumu... Tu imaš 63 strani na to temo http://www.motosvet....epanje__st__930 Hvala lepa!
rokrs8 Objavljeno Avgust 28, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2012 Ločujem se od moje Super Tenerejke, tak da če koga kaj zanima naj pokliče. http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=6391688
ravni Objavljeno Avgust 29, 2012 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2012 Ločujem se od moje Super Tenerejke, tak da če koga kaj zanima naj pokliče. http://www.avto.net/....asp?ID=6391688 Ej a ni škoda po toliko vloženega in denarja in dela??? Pa glih sem hotel da bi se enkrat po dolgem času spet prešteli da vidimo kolioko nas je še ST-jašev
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se