Skoči na vsebino

Clio servis 60.000


ninc

Priporočene objave

Čao. Bi bila res hvaležna, če bi mi malo pomagali.

Imam Clia 1,5 DCI, starega 3 leta. Zanima pa me: Koliko je povprečna cena servisa na 60 Kkm in če je normalno da je treba toliko stvari zamenjat? Mi je jasno, da avto stane, ampak ko se pogovarjam s prijatelji vsi pravijo, da je mal huda, res pa nihče nima clia.

Jaz sem dala 115000 (na original servisu :slap: ) in mislim, da so me krepko....(pa nič nisem imela od tega .) )

Naredili so pa: menjava filtra nafte, zraka, kabinskega prostora, menjava zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, ležaja zadaj, zgloba vilic in vzdrževalni pregled.

tnx za odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredili so pa: menjava filtra nafte, zraka, kabinskega prostora, menjava zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, ležaja zadaj, zgloba vilic in vzdrževalni pregled.

tnx za odgovore.

Verjetno so ti vgradili originalne nadomestne dele, te so pa pri Renaultu neverjetno dragi. Po moje bo račun kar držal.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to me čaka na laguni drug mesec.. :xx:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam clia 1.5 dci tako kot ti.......servis sem plačal na 30.000 km 35.000,00 SIT....filter olja,klime,olje,filter za nafto,itd....bo pa račun kar držal, vendar mi ni jasno, kako to, da so ti menjali ležaje in zadnje zavorne obloge......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Par dni nazaj sem še imel Clia 2.0, servisi so me pa stali:

na 20.000 km - 54 jurjev :angry2:

na 40.000 km - 86 jurjev :cry:

na 60.000 km - 138 jurjev :eek:

vmes sem pa moral zamenjat še:

jermen (zbruslo mi ga je pri 29.000 km, teden po preteku garancije) - 120 jurjev

svečke (50.000 km) - 30 jurjev

cinšpulo (56.000 km) - 36 jurjev

ksenon žarnico (62.000 km) - 76 jurjev

trafo za luč (62.000 km) - 115 jurjev

.....

Poleg tega se je po letu dni začelo luščiti usnje tako na sedežih, kot na volanu (ta je skoraj razpadel).

Skratka kvaliteta izdelave je bila katastrofalna, pa avto ni bil glih poceni!

No končno sem prišel k pameti in se ga losal. Hvala k...u, da ga je nekdo bil pripravljen kupit. Sam sebi sem obljubil, NIKOLI VEČ RENAULT :nono: !

P.S.: Cena za tvoj servis bo pa kar štimala (jaz ga na tvojem mestu v bodoče ne bi vozil na pooblaščene servise).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi o pooblaščenih vw servisih :nono: (nasplošno so vsi pooblaščeni dragi da je kar vesele, topa zato ker so avti poceni in je treba potem rdobiček pri servisiranju zaslužit

sicer pa kvaliteta današnjih avtomobilov ni več taka kot pred 15 in več leti a pa se samo meni zdi. O:-)

sicer paračun čisto v mejah "normale" za pooblaščene servise

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

težko je komentirat če ne vidiš avta in stanja v kakšnem je. meni se zdi hitro, a ne trdim da mogoče res ni bilo zrabljeno, da moreš menjati zavorne obloge zadaj (razen če so še prve), ležaja zadaj (ni mi jasno kako bi šla) in zgloba vilic.

račun pa je OK ker so ti vgradili original dele, ki so dosti dražji.

za primer: zadnji lonec za renault express je bil pred 2 leti original 35.000 sit (brez montaže), neoriginal (nič slabši) pa z montažo 12.000 sit.

vsekakor si se sama nategnila (in nič imela od tega .) ) da si peljala na originalni servis. že samo pri zavornih oblogah bi lahko prišparala lep denar ker noben ne vgrajuje originalnih.

pozanimaj se in si najdi nepooblaščenega serviserja, ki mu boš zaupala in ti bo povedal in menjal res samo tisto kar je treba. pooblaščeni serviserji so samo za čas garancije potem pa greš drugam.

PS: pa ne zdaj smetit z nasveti "kupi VW" in podobno. če gremo na to, potem lahko vsakemu svetujem BMW, če imaš dobrega nepooblaščenega mehanika je cenejši za vzdrževanje kot Renault pa še dosti manj se kvari :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sam neki stane pa tut štempl...qrc če mislš avto prodajat ga je fajn met .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... vendar mi ni jasno, kako to, da so ti menjali zadnje zavorne obloge......

BMW... nic takega :cry: ... pri moji clia je bilo potrebno pri 52500 km zamnejat celotne zadnje zavore... je slo 73 jurjev :cry: :cry: ...

... tudi mene caka servis na 60.000 zdele v kratkem, ampak za 1,2 16V... :doze:

Popravljeno . Popravil vragica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredili so pa: menjava filtra nafte, zraka, kabinskega prostora, menjava zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, ležaja zadaj, zgloba vilic in vzdrževalni pregled.

tnx za odgovore.

Meni na Cliu zavorne ploščice zdržijo cca 90000km,zavorne obloge zadaj menjal enkrat .Sedaj ima Clio 200000km.

So mi pa pred leti na servisu enkrat menjali zavorne ploščice na 30000km čisto brez potrebe.Zaračunali so mi tudi 1l tekočine za šipe čeprav sem jo pred odhodom na servis sam dolil doma do vrha :hmm: .Sledil je razgovor s šefom :fight2: ,nekaj so se opravičevali in mi brezplačno oprali avto.

Od takrat si "klijiča" servisiram sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vmes sem pa moral zamenjat še:

jermen (zbruslo mi ga je pri 29.000 km, teden po preteku garancije) - 120 jurjev

svečke (50.000 km) - 30 jurjev

cinšpulo (56.000 km) - 36 jurjev

ksenon žarnico (62.000 km) - 76 jurjev

trafo za luč (62.000 km) - 115 jurjev

Ni ravno Clio, je pa naš Megane. V prvem letu (kupljen je bil nov) smo menjali:

- akumolator

- zadnji desni amortizer,

- senzor prostega teka motorja,

- lamda sondo,

- prve zavore

- neke dele klima naprave

Pod točko ena in tri je morala praktično nov avtomobil odpeljati avtovleka. :fight2: :fight2: :fight2: Zdej vsaj vem zakaj imajo svi Renaulti na zadnji šipi tiste nalepke s telefonskimi številkami 080 za brezplačno pomoč.

Berem tudi grozljivke o novih Lagunah TD. :kva2: :kva2: :kva2:

Vem, da je blo tole :topic: , ampak nisem mogel držati jezika za zobmi

Najboljš da prodaš svojega Cliota..... :004

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah, Tadej... pri nas doma je bilo potrebno pri Scenicu, staremu dva meseca, menjat menjalnik... zdaj pa laufa... .) ... saj, ljudje smo pa ponavadi toliko tupi, da ko avto v red spravimo, ga pa prodamo :blink: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pismu, jest lahko tolčem po lesu, ko slišim, koliko ima folk težav s Clio-tom.

Imam ga 4.5 let (1.4 16V - 98KM), od 3/2001, pa se mi v tem času ni nič pokvarilo, razen žarnic, ki jih moram menjati 2 žarnici/leto. Spredaj imam luči z dvojno optiko in te žarnice za 3.5kSIT crkujejo preveč pogosto :(

No, samo vse ostalo dela pa ok. Dosedaj imam narejenih 45000+km. Potrebne so bile menjave olja (sintetika), oljnega filtra, eno menjavo zračnega filtra in hepa filtra. Hepa filter je bil že kar umazan, filter za zrak pa sploh ne, sam ok, nej bo.

Porabi mi 5.5l/100km in to v glavnem vožnja v službo in nazaj, je pa res, da ta vožnja ni skozi mesto, ampak na relaciji Domžale-Lj-Domžale, torej skoraj nič ustavljanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni mi jasno kako ti priseš do tage porabe....Imata ga dva soseda(na levi in na desni strani :D ) pa non stop jambrata, da se poraba giblje od 8 do 10l/100km.Ene je celo lastnica ki vozi zelo umirjeno in ji kuri 10l.So ga peljali že parkrat nazaj, ravno zaradi takih in podobnih podatkov o porabi itd.Na servisu so se matrali, merili in nič odkrili.rekli so da ne bi smel toliko požreti, ampak da tako pač je. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Porabi mi 5.5l/100km in to v glavnem vožnja v službo in nazaj, je pa res, da ta vožnja ni skozi mesto, ampak na relaciji Domžale-Lj-Domžale, torej skoraj nič ustavljanja.

Sicer :topic: , ampak

Sem eden varčnejših voznikov s takšnim avtom, imam ga osem mesecev, v tem času po prevoženih 21 kkm imam povprečno porabo 6,77 (shranjujem račune :) ). Najnižja na tank 6,2-Agip in to 2x, najvišja 7,5 l/100km. Pri meni je trenutna poraba 5,5 na čisti ravnini pri okoli 110 km/h, če se moraš dvakrat ustavit, mal pospešit vmes si že preko 6l/h. Z mojim avtom Clio-04 z identično mašino, kot je tvoja bi blo teoretično možno doseči to porabo le eno pospeševanje, čista ravnina npr. LJ-Domžale in konstanto 90 km/h v peti prestavi, tako da . . . . :? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede porabe..... moj clio 1.2 letnik 2001 ima porabo okoli 6,0 l/100 km. Prejšni lastniki tega cliota so imeli porabo pod 5,0 l/100 km. Lastnike poznam ker so starši od fanta in točno vem kaj se je delalo z avtom in kakšen način vožnje so imeli.

Tako, da je poraba odvisna izključno od načina vožnje.

Jaz bom imela januarja servis na 60.000 km in ga nameravam peljati v Brezovico, kjer je pooblaščeni servis in tam je bil tudi kupljen avto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako vam lahko 1.4 16V požre tako malo :? Meni pri običajni mestni vožnji (vsak dan v službo in nazaj, iz enega konca LJ na drugega) po računalniku porabi okrog 8.7l/100km. Nekje najnižja poraba je bila okrog 6.7l/100km, verjetno, ko sem šel na morje. Iz LJ do Domžal lahko jaz avto porivam, pa mi bo pil več kot 5,5.

Koliko bi mi šele porabil, če bi bolj gas tiščal.

Še o okvarah... avto je letnik 2002, odpovedale so vse štiri vžigalne tuljave, seveda ne vse naenkrat. Prva nam je odpovedala po preteku garancijskega roka in smo ga peljali na tisti servis, kjer so nam ga takoj popravili (Klančar, vgradil je enako novo tuljavo). Čez nekaj mesecev je odpovedala druga tuljava, se je oče zmenil na Realu, smo nam poleg pokvarjene zamenjali tudi drugi dve-preventivno, brezplačno (se nam je uspelo zment z vodjo servisa). Čez nekaj mesecev pa je odpovedala še tista prva tuljava, ki je bila zamenjana pri Klančarju, ker je bila enaka kot original in je bila očitno tudi defektna.

Letos poleti pa je bil spet problem z elektroniko, en kabel je bil za zamenjat.

Zdaj se mi zatika stikalo za vklop vseh štirih smernikov, torej bo še to stikalo za zamenjat.

A sem omenil visoko porabo? A veste, da je po katalogu pri mestni vožnji za ta avto poraba 9,3l/100km :devil:

NIKOLI VEČ RENAULT. Samo, ko pa sem kupoval nov avto, sem pa pri Renaultu dobil največ.

Verjetno bom nasledji avto kupil ene 6-7 let star BMW 3, pa ne zato ker je BMW, ampak prav zaradi ugodne cene rabljenih (okrog 2,5mio) in poceni servisov, pa še AVTO je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem  :cry:  :cry:

Čaki, da ti jaz v začetku novembra povem koliko bo mene prišel servis.... :devil:

Glede porabe... vodim si evidenco porabe od leta 2003 (avto je letnik 2001) in ima moja clia v povprečju porabo 6,66 (am... :unsure: ... zgleda se tudi avtoti po lastniku vržejo O:-) )... uf... pa kaj naj rečem, vseeno imam svojo clia rada :oops:

Popravljeno . Popravil vragica
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem imel CLIA 1.2 od leta 1995 do 2000. Prevozil cca 103000 km. Poraba okrog 6 litrov na kratke fure, na dolge 5.5. :OK:

Brez okvar vseh 5 let. Le po 3-eh letih spustila vodna črpalka. Zamenjava brezplačna, ker je bila neka zanič serija, baje iz Romunije. :eek:

Novi avti se pa kvarijo iz preprostega razloga; nekje sem prebral, da so avti pred 15-20 leti imeli recimo 4500 sestavnih delov. Danes jih imajo preko 9000, ogromno elektronike, ni hudič, da nekej ne crkne. (številke so približne, razmerje pa velja).

In še to. Kako leto potem, ko so prišle ven nove Lagune, mi je crknila službena

R-5.

Tip iz vlečne službe, ki je pogodbeno vozil za AH Real, je na moje vljudnostno vprašanje; Kako majst'r, aj velik kšefta? odgovoril; Odkar so nove Lagune na cest, delam pa vozm ko žvau... Naš bab se že meša, k me n'č ni duma.

:slap:

Popravljeno . Popravil Tedybear
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!