Skoči na vsebino

Clio servis 60.000


Priporočene objave

Objavljeno
Sicer  :topic: , ampak

Sem eden varčnejših voznikov s takšnim avtom, imam ga osem mesecev, v tem času po prevoženih 21 kkm imam povprečno porabo 6,77 (shranjujem račune :) ). Najnižja na tank 6,2-Agip in to 2x, najvišja 7,5 l/100km.  Pri meni je trenutna poraba 5,5 na čisti ravnini pri okoli 110 km/h, če se moraš dvakrat ustavit, mal pospešit vmes si že preko 6l/h. Z mojim avtom Clio-04 z identično mašino, kot je tvoja bi blo teoretično možno doseči to porabo le eno pospeševanje, čista ravnina npr. LJ-Domžale in konstanto 90 km/h v peti prestavi, tako da . . . . :?  :?

Ne boš verjel, vendar sem v enem od poletnih mesecev imel porabo 5.2l/100km. :eek:

Aha, merim od polnega do polnega tanka (s tem da tank polnim, ko mi začne svetiti rdeča), računam pa glede na dolite litre / število prevoženih km.

Vedeti pa morate, da 16V mašine pokurijo 15% manj goriva v primerjavi z 8V mašinami, pa še močnejše so.

Objavljeno
Ne boš verjel, vendar sem v enem od poletnih mesecev imel porabo 5.2l/100km.  :eek:

Aha, merim od polnega do polnega tanka (s tem da tank polnim, ko mi začne svetiti rdeča), računam pa glede na dolite litre / število prevoženih km.

Vedeti pa morate, da 16V mašine pokurijo 15% manj goriva v primerjavi z 8V mašinami, pa še močnejše so.

Koliko km pa potem narediš s tankom? A imaš to že novi model, ali je morda prejšnji, ki je tudi že imel ta motor?

Saj vozim enak motor 1.4 16v, tako da mi zgornja izjava nič ne pomaga.

Če imaš na tem avtu resnično 5,5 povprečno, recimo na letnem nivoju, si edini na tem svetu :? :D

Objavljeno
Koliko km pa potem narediš s tankom? A imaš to že novi model, ali je morda prejšnji, ki je tudi že imel ta motor?

Saj vozim enak motor 1.4 16v, tako da mi zgornja izjava nič ne pomaga.

Če imaš na tem avtu resnično 5,5 povprečno, recimo na letnem nivoju, si edini na tem svetu  :?  :D

Motor ima 98KM, je novejši model, letna poraba med meseci pa niha med 5.2 in 5.5l/100km.

Sam sej kot pravim, v službo in nazaj imam relacijsko vožnjo, praktično brez ustavljanja.

Z enim tankom naredim cca. 780km, ko grem tankat. Rdeča posveti pri 750km, bencina dotankam 43litrov .

Ko sem živel še v Lj. (mestna vožnja) sem bil lahko srečen, če sem naredil 700km.

Objavljeno

mi imamo renoja od leta 1990(Renault 9) pa vse do danes (Clio 2004-nov)....vmes še 2X petka,par clio-tov, megan...nikoli kakega problema razen avspuhi pri r5 in žarnice pri novem cliu....poraba na cliu je odvisno od osebe, ki ga vozi...če vozi oče iz postojne do Lj po stari cesti ima povprečno porabo 4,5/4,7...če peljem jaz okoli 5,5...povprečna poraba okoli 5,5, največ vožnje po mestu.....

Objavljeno

Če imaš na tem avtu resnično 5,5 povprečno, recimo na letnem nivoju, si edini na tem svetu  :?  :D

tudi sam šofiram včasih omenjeni avto(clio 1.4 16, l.05) ampak tako nizkega povprečja :nono:

Objavljeno

Meni je clio všeč, sploh tanov ... lepo je narejen, čeprav je malo pokopiral pežoja 307, me to ne moti... no, verjetno ga vseeno še ne bom kupil iz drugih razlogov ...če bi pa zdaj kupoval avto, bi razmislil tudi o tem.

Objavljeno

ker nekako spada zraven.....

renault pusnik v sl. bistrici? izkusnje.

ali priporocilo za kaksnen drugi renault servis v MB, ptuj ali "severna" stajerska.

Objavljeno

pri pusniku v sl. bistrici samo rental kombi ! ugodna cena in neomejni km !

namig: Godeninci - blizu Središča - mojster iz servisa doma v garaži pa se tudi kaj orodja in rezervnih delov najde ! vse razen štempla seveda !

Objavljeno

ker nekako spada zraven.....

renault pusnik v sl. bistrici? izkusnje.

ali priporocilo za kaksnen drugi renault servis v MB, ptuj ali "severna" stajerska.

Mora bit pooblaščeni ali je lahko nepooblaščeni;jaz sem bil do sedaj vedno zelo zadovoljen z Avtoservisom Petek v Limbušu (02/613-11-29) - malo izven Maribora;odnos v redu,delo v redu,cena tudi ok;vem,pa da oče še vedno vozi mamino 5ko tja in tudi nima pripomb.

lp vuk

Objavljeno

recimo da bi "za zacetek" raje imel celotno servisno knjizico urejeno - vsaj za servise.

avto je samo leto dni star..... :blush:

BTW... hvala za "namige" dosedaj.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

................................in če ga ne servisiraš redno,se zgodi tole :eek:

post-2802-1132002348_thumb.jpg

post-2802-1132002364_thumb.jpg

post-2802-1132002378_thumb.jpg

post-2802-1132002392_thumb.jpg

post-2802-1132002407_thumb.jpg

post-2802-1132002431_thumb.jpg

post-2802-1132002445_thumb.jpg

post-2802-1132002464_thumb.jpg

post-2802-1132002481_thumb.jpg

post-2802-1132002514_thumb.jpg

Objavljeno

yep aha seveda................ ker imajo vsi clii V6 masino tam namesto zadnjih sedezev. :grrr :naughty: :photo:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Se moj problem: clio 1.4 16V, letnik 2002, 38kkm, kupil sem ga pred 3 tedni.

Prejsni teden se je prizgala lucka za izpusne pline. Na servisu so mi zamenjali svecke (ker naj bi bile zapacane oz. mokre - posledica pranja motorja prvega lastnika??), preverili pline (vse O.K.) in lucka je nehala svetiti. Dones pa se je spet prizgala. Kaj bi lahko blo narobe? Slab bencin? Serviser je omenil moznost, da se mora avto "privaditi" na benicn in potem bo kao vse okej. Hm... tocil sem 98 na MOL-ovi crpalki.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

O šit :cry: ......... sem malo poklicala pooblaščene serviserje za servis mojega cliota pri 60.000 km....... račun naj bi bili tja do 130.000,00 SIT :o

Zdaj pa vprašanje.... vedno sem mislila, da ga bom peljala na servis k pooblaščenemu serviseru..... zdaj pa mi nekateri svetujejo, da naj raje peljem k mehaniku in mi bo vse to opravil za manjši znesek...... kaj mislite? Glede nato, da je star 5 let..... a bi imela kakšne probleme pri prodaji avtomobila, če za 60.000 km ne bom imela potrjene servisne knjižice?

Objavljeno

O šit :cry: ......... sem malo poklicala pooblaščene serviserje za servis mojega cliota pri 60.000 km....... račun naj bi bili tja do 130.000,00 SIT :o

Zdaj pa vprašanje.... vedno sem mislila, da ga bom peljala na servis k pooblaščenemu serviseru..... zdaj pa mi nekateri svetujejo, da naj raje peljem k mehaniku in mi bo vse to opravil za manjši znesek...... kaj mislite? Glede nato, da je star 5 let..... a bi imela kakšne probleme pri prodaji avtomobila, če za 60.000 km ne bom imela potrjene servisne knjižice?

Imaš dve možnosti:

1.) Imela boš težave.

2.) Ne boš imela težav.

Pri možnosti 2.) so tudi podmožnosti, ena od njih je recimo 2.a.) Ne boš imela težav, ker boš avto zadovoljno vozila še vrsto let...

Objavljeno

Sam vozim renaulte od samega začetka: katrca, R19, megane coupe in sedaj megane break. Paralelno ob meganih sem imel R5 in sedaj clio.

Večjih težav s temi nisem imel in treutno tudi vse dela.

Plačat za redni servis 130T - je pa malo huda. Te redni servisi in vsa preventiva, ki jo plačujete ....

Jaz osebno še nisem peljal avto k pooblaščenemu serviserju, vedno mi avte servisirajo "domači" mehaniki: je ceneje in res servisirajo tisto kar je potrebno. Od servisa do servisa se samo vozim.

Ne razumem, da ti pri 60.ooo km menjajo ležaje. Ležaj dela do "konca". Ko pa je slab, se pa začne oglašat in ga zamenjaš....

Servisna knižica - poštemplana... a je to res pomembno pri avtu starem 5 let....

Če ga prodajaš doma - pride kupec in si ga ogleda (delovanje motorja, obrabljenost notranjosti, zunanjosti,....), če pa ga daš v menjavo - te pa itak "oderejo" preko euro tabel...

Zakaj si delat strošek in plačevat originalne dele in uradne ure?

Še en primer: menjava pumpice za pranje stekel:

Na urednem servisu je to deklerirano za eno uro dela (primer za megana) - to je cca 6500sit. Dejanso je dela za 10 min - strošek: kaj čem ti delo računat in plačaš pivo ali pa "mojstru" pustiš jurja i greš...

Objavljeno

130.000 sit????????? :kva2: pa kaj ti bodo iz cliota BMW naredli al kaj????? :hmm: daj ti preveri kaj bodo sploh delali, lahko pa jaz tu pri nas kolega pooblaščenega mehanika vprašam koliko je normalna cena!

pooblaščeni servisi očitno ropajo, ti kar lepo do enega nepooblaščenega, ko boš prodajala ti to ne vpliva na ceno, glavno da je potrjeno da je bil servisiran.

toliko jaz za BMW ne dajem za servise ko mi kaj menjavajo ne pa samo redni servis delajo :blink:

Objavljeno (popravljeno)

Dobi si drugo mnenje drugega mehanika. Tale te nateguje, če je seveda avto trenutno izpraven.

Tale bi ti znal še ventile štelat, pa zobati jermen menjat, pa preventivno ene par ležajev zamenjat z obrazložitvijo, da bo tako zagotovo avto zanesljiv.

Potencialno, kar bi bilo potrebno pri teh km in letih narediti:

Menjava zavorne tekočine - obvezno

Prednje zavorne ploščice - zelo verjetno

zadnje zavorne ploščice - mogoče

Menjava hladilne tekočine

Malo podmazati gibljive dele

Skupaj z delom cca 50kSIT

Zobati jermen pa šele na 120.000km

Pri nas smo enega Clia '99 s 92.000 km dali od hiše, drugega '04 s 30.000 km pa še imamo. Noben še ni videl nobenih serviserjev razen mene. Urejena servisna knjižica, je sicer poglavje zase ampak, če bi bila res prava, potem pri avtu za katerega dobiš manj kot 1M dvigne ceno za cca 20kSIT => BTK zanjo.

Aja pa jasno znotraj 50k SIT je še upoštevano

olje + oljni filter

zračni filter motorja

mikro filter klime, če jo ima

:blush:

Popravljeno . Popravil Leon
Objavljeno

Po 5 letih (oz. 100.000km, kar prej pride) se na avtomobilih praviloma zamenja zobati jermen in vodna pumpa, zato je cena tako visoka. Takšna s o priporočila proizvajalcev.

Objavljeno (popravljeno)

Samo ne pri RENAULT. - k sreči

Pri BMW vodno pumpo res večkrat menjaš.

Kot je rr dejal. Ko začne glasneje delati menjaš oz. se zapelješ do mehanika, ki mu kolikor toliko zaupaš. Če bi kar povprek preventivno menjal, potem pa kar prodaj 5 let star avto in kupi novega, ker je ceneje.

Potem bi lahko preventivno menjal še ležaje alternatorja in kolesne ležaje.

Popravljeno . Popravil Leon
Objavljeno

Meni so rekli, da je potrebno zobati jermen zamenjati pri približno 60.000 km,.... ker je pač že toliko km in je boljš če ga zamenjam zdaj, ker bom imela manj stroškov, kakor če mi motor uniči...... ker je potrebno potem jermen menjati in še motor.... :xx:

Objavljeno

....plačevat originalne dele in uradne ure?

...

V trgovinah z "NEoriginalnimi" deli v isti vrsti mnogokrat stojim z mehaniki pooblaščenih servisov (res, da manjših), ki si niti halje ne slečejo. Seveda tebi zaračunajo originalni del, ki je pa zopet pri mnogo avtomobilskih znamkah id istega proizvajalca, kot "neoriginalen".

Večinoma bi bilo Original in NEoriginal bolje opredeliti sledeče:

Enak del kupljen pri pooblaščenem serviserju ali v trgovini z avtomobilskimi rezervnimi deli. Gre le za izbiro trgovca.

Meni so rekli, da je potrebno zobati jermen zamenjati pri približno 60.000 km,.... ker je pač že toliko km in je boljš če ga zamenjam zdaj, ker bom imela manj stroškov, kakor če mi motor uniči...... ker je potrebno potem jermen menjati in še motor.... :xx:

Poleg navodil za uporabo avta imaš še servisno njižico, kamor se vpisujejo inervali in štempiljke. Pri Cliu imaš tabelo del za 60.000. in tabelo za 120.000.

Clio II 1,2 benz

Clio III 1,2 benz

Laguna I 2,0 benz

vsi imajo 120.000 za zobati jermen.

Objavljeno

Kot vsi ti tudi jaz priporočam domačega mehanika. Ker pa želiš imeti "servisno" knjižico, mu pač reči, da želiš imeti račune od materiala(ali pa ga pojdi sama kupit), da boš kasneje lažje prodala rabljen avto.

Objavljeno (popravljeno)

Prebrisanemu mehaniku ni težko priskrbeti računov za uporabljen material, napisati račun za delo, problem je, ker le teh delov in dela ni porabil na tvojem avtu ampak na nekem drugem. Lahko zahtevaš svoje "stare" dele, ni blema => zopet iz drugega avta. Vedno vlečeš krajšo.

Moja mat je bila prejšen teden nekaj pametna in peljala avto na brezplačni nulti servis C3 - 1000 km. Zaračunali so ji odlomljeno plastiko v motorju + delo za zamenjavo. Reklamirala je za en kurc avto, ker ji niso brezhibnega predali ob prevzemu.

Popravljeno . Popravil Leon

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!