Skoči na vsebino

Clio servis 60.000


ninc

Priporočene objave

Meni so rekli, da je potrebno zobati jermen zamenjati pri približno 60.000 km,.... ker je pač že toliko km in je boljš če ga zamenjam zdaj, ker bom imela manj stroškov, kakor če mi motor uniči...... ker je potrebno potem jermen menjati in še motor.... :xx:

Zobati jermen se menja pri 100.000km naprej, razen če ni avto star 30 let in je jermen od starosti preperel.

Rečmo da pride strošek zamenjave jermena 15k-30k SIT.

Če pa ti jermen utrga, ti lahko zvije ventile, pa tudi luknjo ti lahko naredi v bat. V glavnem se strošek popravila poveča, na 100k SIT max. Da bi pa moral zato motor menjat, mi je pa zelo čudno. Če že potem menjaš cel avto.

zatorej pravijo bolje preventiva kot kurativa, zatorej se menja jermen pri določenem številu km, da pa se menja že pri 60k km je pa nekaj povsem novega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zobati jermen se ...

...se menja že pri 60k km je pa nekaj povsem novega.

Peugot 106 in 206, Citroen Saxo => na 60.000 km

Tako piše v servisni.

P 106 napr.:

Jermen je 12kSIT + napenjalni ležaj cca 11kSIT + delo (2 uri)

Popravljeno . Popravil Leon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim ima renault menjavo jermena na 120.000 km ali na pet let - kaj prej pride...

Preventiva tu je zelo priporočljiva, posledica znajo biti "hude"

Pri menjavi jermena se menja tudi vodna pumpa - izvedba: pumpa se nahaja v glavi motorja in se to menja hkrati.

Pri teh menjavah jaz ne bi "šparal"; bi pa naredil servis pri domačem mehaniku.

Razlog: cena; menjava na servisu (jermen in vodna pumpa) staneta enako ali pa še dražje kot celoten servis (jermen, pumpa,olja, svečke, filtri...) pri domačem mehaniku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Vodna pumpa.

res je odvisno od izvedbe.

Naša Motosvetovca, ki sta se vozila iz Zasavja sta s Twingom 1,2 naredila 200.000 le z menjavo zobatega jermena in ležaja, nikoli menjan izpušni sistem.

naša Laguna'97 ima 192.000 - dela. (jermen na 130kkm)

Vse je stvar presoje, načina vožnje, ekonomije, dobrega počutja.

Menjaj vse po spisku in vsi boste veseli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ Vodna pumpa.

res je - tudi sam menjam, ko je potrebno...

Toda za to je potrebno "poslušat" avto, spremljat lučke, kazalce na armaturi....

Menjavo pa priporočam, če ne slišiš motorja ali če v avtu "vedno" dela radio....

Sam nisem nekakšen strokovnjak, niti mehanik, sem laik na tem področju, toda avte spremljam in do sedaj nisem imel većjih težav ali popravil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom še jaz potrdil, da so lahko originalni Renault rezervni deli res dragi:

pred letom sem na safranu biturbo menjal prednja diska in zavorne ploščice.

ponaredkov diskov (brembo, lucas, karkoli... ) ne izdelujejo, zato sem moral kupiti orginalne.

par diskov je s vsemi možnimi popusti koštal 130000 sit, cena v tujini je ista.

zavorne ploščice bi bile na servisu pa čez 50 jurjev. na srečo pašejo od bmw 850 in so stale "samo" 20 jurjev.

Popravljeno . Popravil vrbjeganc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Leon: res lahko vedno potegneš ta kratko, samo če imaš možnost izbrati mehanika kateremu bi recimo zaupal ali pa si celo prisoten pri servisu, in če ti rata dobiti račun (ponavadi ga ne dajejo, ker tudi oni dobijavo kar lepe rabate po trgovinah) si pač zmagal.

Mene so pooblaščeni videli samo dvakrat v 10 letih. Prvič ker sem bil naiven srednješolec, drugič pa ker nisem dobil garažnega mehanika z amenjavo olja v avt. menjalniku. Pa sem bil prisoten pri menjavi olja pa sem videl da tudi pooblaščeni nimajo pojma o svojem delu kljub temu da velja za najboljšega v Slo za mojo znamko(po mejlu je bilo rečeno 6 litrov olja, dejansko so izlili 2litra olja in 3 litre vlili, seveda ga je bilo liter preveč in sem ga potem lepo pozaugal doma preko šibke in si rekel da me nekaj časa spet ne bodo videli :angry: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O šit :cry: ......... sem malo poklicala pooblaščene serviserje za servis mojega cliota pri 60.000 km....... račun naj bi bili tja do 130.000,00 SIT :o

Zdaj pa vprašanje.... vedno sem mislila, da ga bom peljala na servis k pooblaščenemu serviseru..... zdaj pa mi nekateri svetujejo, da naj raje peljem k mehaniku in mi bo vse to opravil za manjši znesek...... kaj mislite? Glede nato, da je star 5 let..... a bi imela kakšne probleme pri prodaji avtomobila, če za 60.000 km ne bom imela potrjene servisne knjižice?

Brez veze vozit na pooblaščeni servis :BUA: na poolaščeni servis bi peljal samo avto, kateri je še v garanciji, drugače :nono: Na pooblaščenem servisu je kvaliteta storitve še lahko samo slabša. Svoj čas sem opravljal prakso na pooblaščenem servisu enega od francoskih znamk avtomobilov. V eni uri smo naredili tudi do pet (malih)servisov, malokateri avto bil deležen kakšne malo večje pozornosti, kot je pregled podvozja ali kaj podobnega :devil:

nedolgo sem peljal na servis clio-ta, da so zamenjal olje in oljni filter, ter plačal 17k sit :devil: ampak avto je še v garanciji .)

Popravljeno . Popravil Ventil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem peljala na servis k mehaniku. Zamenjal mi je poleg vsega tudi zobati jerman,..... cena: 40.000,00 SIT.

Mi je pa svetoval, da čeprav piše v knjižici vzdrževanje cliota, da se olje zamenja na 30.000 km, naj raje zamenjam olje na 10.000 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem peljala na servis k mehaniku. Zamenjal mi je poleg vsega tudi zobati jerman,..... cena: 40.000,00 SIT.

Mi je pa svetoval, da čeprav piše v knjižici vzdrževanje cliota, da se olje zamenja na 30.000 km, naj raje zamenjam olje na 10.000 km.

Hojla...al si peljala na pooblaščeni servis in je bil narejen tako, kot je predvideno v navodilih, al je bil na delu sosedov mehanik??? :?

PS.

Včeraj servisiral SEAT Leona na 120 000....za 104k. Sem mislil, da bo več. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem peljala na servis k mehaniku. Zamenjal mi je poleg vsega tudi zobati jerman,..... cena: 40.000,00 SIT.

Mi je pa svetoval, da čeprav piše v knjižici vzdrževanje cliota, da se olje zamenja na 30.000 km, naj raje zamenjam olje na 10.000 km.

Nisem peljala k pooblaščenemu serviserju..... peljala sem ga k domačemu mehaniku.

In kje si sedaj ceneje skozi prišla? Če ga pelješ trikrat k tvojemu mehaniku ali enkrat na pooblaščeni servis :blink:

Pa 40KSIT je zelo dosti denarja za zamenjavo zobatega jermena!

Se manj sem jaz plačal za zamenjavo na Meganu 1.8 16v z delom na pooblaščenem servisu. Deli niso bili kupljeni v Renault embalaži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ti servisi vidim ja....

Kriza.. in cene tudi krize.... Recimo za kngoo rekli menjava zobatega jermena na servisu 70.000 + španer + vodna pumpa.... oki španer bil oki, brez zračnosti, brez zvokov.... pumpa suha in brez zračnosti... remen pa me je prišo 4.500 getzov da ne bo pomote... niso ravno neka vukojebina firma... Tako da... se da.. za Cliota servis delal... Prišli deli ker tip dihtongo uničil in se mesec dni vozil tak da mu voda izginjala... mislim da bli deli vsi 15.000 tako da... potem pa vem da se da zadeve veliko ceneje naredit.... tudi jaz mehanik, ker veliko šraufam imam kar dober rabat pri trgovu...

Kar pa se olja tiče odvisno kako olje daš noter, če daš ful sintetika in takega kot ga zahtevajo po knjigi potem tudi zdrži brez posebnosti tistih 30.000 km... če pa daš navadno olje pol pa le na 10.000 menjat:)

Za ostale informacije pa dosegljiv tudi na PM

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi mamo 2 leti staro yaris pa smo naleteli na servis pri 30 000km, nam so zamenjali olje pa še nek filter in je koštalo vse skup 45 000!!! :angry2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Kateri bi bil soliden Renault servis v CE regiji. Soliden mi pomeni soliden pri delu in zmeren pri ceni.

Trenutno moram le olje zamenjat in filter za olje na Cliotu, ki je še v garanciji. Ve kdo koliko je cena takega posega ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao. Bi bila res hvaležna, če bi mi malo pomagali.

Imam Clia 1,5 DCI, starega 3 leta. Zanima pa me: Koliko je povprečna cena servisa na 60 Kkm in če je normalno da je treba toliko stvari zamenjat? Mi je jasno, da avto stane, ampak ko se pogovarjam s prijatelji vsi pravijo, da je mal huda, res pa nihče nima clia.

Jaz sem dala 115000 (na original servisu :slap: ) in mislim, da so me krepko....(pa nič nisem imela od tega .) )

Naredili so pa: menjava filtra nafte, zraka, kabinskega prostora, menjava zavorne ploščice spredaj, zavorne obloge zadaj, ležaja zadaj, zgloba vilic in vzdrževalni pregled.

tnx za odgovore.

Ni pretirano. Niti 500 eur. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri bi bil soliden Renault servis v CE regiji. Soliden mi pomeni soliden pri delu in zmeren pri ceni.

Trenutno moram le olje zamenjat in filter za olje na Cliotu, ki je še v garanciji. Ve kdo koliko je cena takega posega ?

Nardiš doma pa je samo cena olja in filtra...

Jest ne zaupam tem pooblaščenim serviserjem.. Po vsem kar slišiš, te kr mine ljubico tja peljat...

Kolegu so na Polotu menjavo olja in še nekih pizdarij računali 2 delovne ure. 1. uro je stal na dvigalu... Brez nobenga niti zravn pridt...

Je zapizdil da koji klinac se grejo, ker je opazoval od daleč svoj avto kako je ne-servisiran, pa mu je reku da se je olje cedilo :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nardiš doma pa je samo cena olja in filtra...

Jest ne zaupam tem pooblaščenim serviserjem.. Po vsem kar slišiš, te kr mine ljubico tja peljat...

Kolegu so na Polotu menjavo olja in še nekih pizdarij računali 2 delovne ure. 1. uro je stal na dvigalu... Brez nobenga niti zravn pridt...

Je zapizdil da koji klinac se grejo, ker je opazoval od daleč svoj avto kako je ne-servisiran, pa mu je reku da se je olje cedilo :headbang:

Se tudi zgodi Prevečkrat. Na žalost. :cry: :cry: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nardiš doma pa je samo cena olja in filtra...

Jest ne zaupam tem pooblaščenim serviserjem.. Po vsem kar slišiš, te kr mine ljubico tja peljat...

Kolegu so na Polotu menjavo olja in še nekih pizdarij računali 2 delovne ure. 1. uro je stal na dvigalu... Brez nobenga niti zravn pridt...

Je zapizdil da koji klinac se grejo, ker je opazoval od daleč svoj avto kako je ne-servisiran, pa mu je reku da se je olje cedilo :headbang:

ko boš še mal odrastel, boš pa mogoče ugotovil:

- da imajo serviserji za določene posege postavljene časovne norme

- da tudi dvigalo, na katerem je bil kolegov avto eno uro dvignjen, nekaj stane in da ga pač med tem niso moglu uporabljati za druge dejavnosti

- da pač ni vedno vse tako, kot se zdi na prvi pogled ...

itd...

mimgrede - olje se mora pa res scedit vn... pa še motor se mora včasih mal ohladit.. (odvisno, kaj se dela, a ne, brihtna buča?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko bi pa zamenjal olje v 15min, računal 30€ + materijal in potem bi se ti zdelo kako je lahko tako drago, ko je pa tako hitro opravljeno.

Pa serviserji imajo za določeno opravilo normo v urah, ki jo tudi računajo. Pa če konča v 5min, predpisana je ena ura, normalno da bo računal 1 uro. Jaz vem da bi. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko boš še mal odrastel, boš pa mogoče ugotovil:

- da imajo serviserji za določene posege postavljene časovne norme

- da tudi dvigalo, na katerem je bil kolegov avto eno uro dvignjen, nekaj stane in da ga pač med tem niso moglu uporabljati za druge dejavnosti

- da pač ni vedno vse tako, kot se zdi na prvi pogled ...

itd...

mimgrede - olje se mora pa res scedit vn... pa še motor se mora včasih mal ohladit.. (odvisno, kaj se dela, a ne, brihtna buča?)

:?

OK, to vem da je tko Sym, ampak vseeno, hotel sem poudarit da te bojo prnesli okol kjerkoli se da. In zato pravm da raje doma nardim sam-vsaj tisto kar lahko...

Če so unemu dolili tekočino za šipe prat, sam pa je reku da jo je pred servisom dolil...

Da pride kaka stara tetka ki nima pojma bi jo živo pojedli :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko boš še mal odrastel, boš pa mogoče ugotovil:

- da imajo serviserji za določene posege postavljene časovne norme

- da tudi dvigalo, na katerem je bil kolegov avto eno uro dvignjen, nekaj stane in da ga pač med tem niso moglu uporabljati za druge dejavnosti

- da pač ni vedno vse tako, kot se zdi na prvi pogled ...

itd...

mimgrede - olje se mora pa res scedit vn... pa še motor se mora včasih mal ohladit.. (odvisno, kaj se dela, a ne, brihtna buča?)

Slika ni vedno črno-bela. Res pa je, da jih ima prenekateri mojster-zasebnik za ušesi. Na velikih servisih imajo ponavadi tak naval, da se z mahinacijami nimajo časa ukvarjati. Pa tudi v Sloveniji se ve, kdo je fakin in kdo ne. :grim :grim :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!