Skoči na vsebino

Clio servis 60.000


Priporočene objave

Objavljeno

Vseeno je clio dosti boljši kot kakšen punto.

zakaj?

si pametn?

na pamet, a ne de :BUA:

Objavljeno

zakaj?

si pametn?

na pamet, a ne de :BUA:

:grrr

Včerajšnja debata v družbi katero sta med drugim sestavljala tudi dva avtomehanika je z argumenti to ugotovila.

A ti to tudi na pamet? A ne de?

Objavljeno

:grrr

Včerajšnja debata v družbi katero sta med drugim sestavljala tudi dva avtomehanika je z argumenti to ugotovila.

A ti to tudi na pamet? A ne de?

:topic:

niti ne. bil lastnik. uradni serviser alf iz celja pošravfa marsikaj zraven in čez fiate nima pripomb.

lahko pa pove kakšno na temo šavbov, francozov....

aja, to je zalublenost v italjane :blush:

Objavljeno

Vseeno je clio dosti boljši kot kakšen punto.

Tak se govori,Lobo!!! :grim Maš :beer2: :beer2: :beer2: v dobrem!

Objavljeno

med renojem in avtom je razlika :P

a vete zakaj renault ne rabi GPS-a?

zato ker se na okoli vozi z avtovleko.................. B)

:worship: :kva2:

Objavljeno

Mati ima Cliota 1.4 16V 2002, torej je star 5 let, kar po priporočilih Renaulta pomeni menjavo pogonskega jermena, vodne črpalke itd. Avto pa ima 50.000 km.

Uganite koliko bi stal omenjeni servis + menjava olje in filtra... na avtohiši Real 800 EUR, avtohiša Pleško 600 EUR

Iščem kakšno alternativo...

Objavljeno

Iščem kakšno alternativo...

...alternativa je, da se odločiš za kompromis (90 kkm ali 5 let) in še malo počakaš, ker ima malo km. Sam imam letnik 2001 s 83 kkm in se počasi odpravljam na servis. Vem, da ni OK, ampak sem se tako odločil. :ninja: Pokliči nekaj servisov v svoji regiji in izberi najboljšega, razlike v cenah, da te kap...

Objavljeno (popravljeno)

Mati ima Cliota 1.4 16V 2002, torej je star 5 let, kar po priporočilih Renaulta pomeni menjavo pogonskega jermena, vodne črpalke itd. Avto pa ima 50.000 km.

Uganite koliko bi stal omenjeni servis + menjava olje in filtra... na avtohiši Real 800 EUR, avtohiša Pleško 600 EUR

Iščem kakšno alternativo...

...alternativa je, da se odločiš za kompromis (90 kkm ali 5 let) in še malo počakaš, ker ima malo km. Sam imam letnik 2001 s 83 kkm in se počasi odpravljam na servis. Vem, da ni OK, ampak sem se tako odločil. :ninja: Pokliči nekaj servisov v svoji regiji in izberi najboljšega, razlike v cenah, da te kap...

No če bi bil bližje, bi se dalo dogovorit za servis, ki bi bil veliko ugodnejši od 800 Eurov. Tak da kot ze receno, ali okoliški mehaniki, ali eden ki se nekaj spozna in ti bo to za manjši denar naredil.

Je pa se priporočljivo intervalov menjavanja jermena držat. Minimalna cena, glede na to koliko je lahko cena, če se ta jermen pretrga.

D.

Popravljeno . Popravil Motorist76
Objavljeno

Alternativa je tudi, da svojih gar ne voziš na pooblaščeni servis. V svoji okolici poizvej za zanesljivega splošnega mehanika, ki ti bo taisto delo opravil za manj denarja, ker mu s krajo pri servisnini ni potrebno kompenzirati silnih popustov pri podaji novih gar.

Za primerjavo, takale menjava zobatega jermena in obrobne ropotije od vodne črpalke, do ostalega v dieselskem Sharanu, me je pri takem majstru stala nekaj čez 400 €.

:)

Objavljeno

Sem našel alternativo za cca 450€ :) Nepooblaščen serviser, šraufa v glavnem BMW ipd.

Objavljeno

Sem našel alternativo za cca 450€ :) Nepooblaščen serviser, šraufa v glavnem BMW ipd.

še vedno predrago - a nimaš nobenega serviserja, ki dela v domači garaži....

cena pumpe je cca 15 Ttolarjev, jermen 8Ttolarjev (cene so približne - v EUR sam preračunaj), potem so tu še šponarji - nekaj tisoč vsak (dele se da nabaviti vsaki trgovini z avto deli; ne vgrajuj si italijanskih nadomestnih delov - so "predragi").... in delo cca. 4 ure... to je strošek, ki zajema tako menjavo!

Objavljeno

No, da povem kako se je izteklo pri velikem servisu na Cliu 1.4 16V 2002, 50.000km.

Vodna pumpa je bila zanič in je že puščala. Za jermen pa je serviser rekel, da se težko vidi, koliko je obrabljen. Pravi, ko poči, poči.

Menim, da je bilo kljub malo prevoženim kilometrom, pametno narediti velik servis (jermeni, vodna črpalka, olje, filtri).

Objavljeno

malo :topic: ampak ker je že bilo govora tudi o puntotu in ker je v tem rangu itak največja konkurenca cliotu.

ravno sem prodal puncinega puntota z 60.000 km pa je bilo vse BP, serviser je svetoval menjavo jermena v naslednjih 10.000 kilometrih, drugače pa se ni menjalo nič razen olja in zavornih oblog tako da se mi zdijo vsi ti problemi z clioti pri tako malo km katastrofa, še stari AX je do 100.000 km delal brez problemov :blush:

Objavljeno

Zdaj pa res ne vem,al sem res tak Srečko,al kaj druga? :hmm:

Moj Clio je letnik 02,navaden 1.2 motor, 68 jurjev prevoženih km. Do zdaj še ni blo nič narobe.

Olje menjam na 15 jurjev,zamenjal sem mu svečke in to je to! :grim Stvar super deluje.

Vi mate pa take probleme! :?

če bi že pri 68 jurjev mel probleme pol tako :headbang:

Objavljeno

ravno sinoči sem videl ob Celovški, kako je vlečna služba nakladala predzadnji model cliota...

aa... jaz ga ne bi mel... ga je mel foter od moje in je bilo toliko problemov in stroškov z njim, da glava boli... bil pa je 2001 l. 1.6 16V.. sedaj ima novega... ni šans.. mene ne prepriča... :grrr

Objavljeno

jz dobim clota letnik 2002 čez kak teden ima 90 000 km. Pred predajo bo narejen generalni servis.. in ful čudno se mi zdi kake težave mate vi s tem avtom??? Ker naš avto nikoli ni delal problemov. razn z vžigom ker je pač elektronski in ati nikol ni vžigal tko kt bi se mogl. drugače pa clio dela kot more..zdj ko gre na servis bo mogoče mal dražje ker pri desnem zavijanju močno poka v podvozju..

ampak glede na vaše težave to res ni hudo..

lp

Objavljeno

a jo rabim?? :) upam da ne.. tko al tko si pa jz niti servisa ne morm privoščit ker moj stari avto noče od mene :blink: upam da se bodo na servisu pokazale vse napake ker naslednji servis bom sama plačevala :cry:

:OK: ampak nov avto je le nov avto!!!

Objavljeno

Glede na veliko število prodanih kliotov je normalno, da je na prvi pogled tudi večje število napak, ampak če bi pa upoštevali procent okvar med prodanimi vozili pa dvomim da se bistveno bolj kvarijo kot druge znamke.

Objavljeno

Mormo računat, da je na slo trgu 1/4 renojev in razumljivo je, da je posledično tudi nekaj napak več.

Sam pa res ne vem, ampak mogoče boste rekli, da malce pretiravam ampak v naši družini so predvsem renoji in večjih problemov nismo imeli, trkam po lesu... :P

Mama ima cliota 14 16V, oče megana 16 16V, jaz pa tud cliota 16 16V. :blink:

Pri maminem je bilo potrebno menjati armortizer, pri očetovem pa štarter, vse ostalo so pa zavore ter olja...

Seveda je pri zavorah pomembna sama vožnja. Menjava zadnjih oblog pri 100k km je povsem normalna, saj velikokrat se jih ne zamenja zaradi izrabljenosti ampak zaradi tega ker se odlimajo od tistega železa in jih je potrebno preventivno zamenjati. Sam sem naredil ravno to. :)

Lep pozdrav!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

...razlike v cenah, da te kap...

Torej, naredil veliki servis pri Terbucu v Dornavi pri Ptuju za 590 EUR. Jermeni, črpalka, olje, servisni pregled, brisalci (metlice) spredaj + zadaj, delo 1,8 ure. Zame sprejemljivo, čeprav :cry: .

Objavljeno

Torej, naredil veliki servis pri Terbucu v Dornavi pri Ptuju za 590 EUR.

Drži, ampak brez metlic brisalcev. Sicer 620 EUR. Sorry. :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Britanska zveza za varovanje potrošnikov je opozorila na hudo napako na cliu. Renault je napako delno priznal.

Renault je delno priznal nevarno napako, ki je zaznamovala celotno serijo priljubljenega modela clio II. Gre za približno 400.000 vozil, proizvedenih med leti 1998 in 2005, ki pa so seveda še vedno na cesti.Clio II naj bi imel okvaro na pokrovih vozil, ki naj bi ob veliki hitrosti sami odprli, je poročal BBC. Britanski zavod za varstvo potrošnikov Watchdog je prejel že več pritožb, objavil pa je tudi pogovor z nekdanjim predstavnikom za stike z javnostjo v Renaultu, Graemom Holtom. "Menim, da je to sramotno. Ogrožanje življenj lastnih kupcev je zelo resna stvar," je dejal.Watchdog je na problem opozoril že aprila lani, od tedaj pa se je pojavilo še vsaj tisoč nezadovoljnih kupcev. Večini se je pokrov vozila odprl na avtocesti, ko so dosegli precejšnjo hitrost.Renault trdi, da ne gre za njihovo napako. Po njihovem do odprtja pokrova pride zaradi slabega vzdrževanja posameznih avtomobilov, za kar so krivi lastniki. V knjižici z navodili za vzdrževanje avtomobila pa ni nikjer omenjeno, da je treba držala sploh vzdrževati, opozarja Watchdog.Tudi Holt meni, da gre za tovarniško napako. Še več, nekdanji tiskovni predstavnik trdi, da je Renault vseskozi vedel za slaba držala, ki sčasoma razpadejo. "To se zgodi zgolj na cliu, kar nekaj pove," je odločen Holt.

Renault je na koncu le popustil pritiskom Watchdoga in lastnike cliov pozval, naj na servisu preverijo sporna držala. Podjetje je sprožilo preiskavo, ki pa do sedaj ni obrodila sadov. Renaultovi strokovnjaki namreč niso odkrili splošne napake. Sporočili so le, da pritožbe jemljejo skrajno resno, saj je "varnost potrošnikov na prvem mestu".Watchdog verjame, da je problem le pri starem cliu II. Vendar je Holt pojasnil, da clio II. še vedno izdelujejo, vendar pod drugim imenom. Seveda pa je novo vozilo zasnovano na podlagi starega, kar pa pri Watchdogu vzbuja določene pomisleke o varnosti.

od sedaj naprej lahko clioni na ac vozijo samo še max 110kmh . :slap:

Popravljeno . Popravil bna
Objavljeno

pri 140 ga se ni odprlo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!