Skoči na vsebino

Clio servis 60.000


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Na srečo tudi meni ne, pri še malce višji hitrosti :blush:

Prejšnji teden pa je dedku odpovedala vžigalna tuljava pri enem cilindru. Clio 1.4 16V l.2003, cca 25.000 km. Cena zamenjave 92 EUR. Sem mu rekel naj se zmeni s prijateljem (kar velika živina pri Renaultu pri nas) in naj mu zamenjajo vse tuljave, ker bodo postopno odpovedale še preostale tri. Vsaj na mojem je najprej crknila ena, potem druga in sem vztrajal naj zamenjajo vse pod garancijo in so jih, čeprav je bil avto če nekaj mesecev čez garancijski rok.

Tele tuljave so očitno res totalno zanič. Če mene vrašaš, bi morali vsakemu, ki odpove vsaj ena tuljava ne glede na starost avto, zamenjati vse tuljave, ker gre očitno za eno slabo serijo.

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno (popravljeno)

1. Na srečo tudi meni ne, pri še malce višji hitrosti :blush:

2. Tele tuljave so očitno res totalno zanič. Če mene vrašaš, bi morali vsakemu, ki odpove vsaj ena tuljava ne glede na starost avto, zamenjati vse tuljave, ker gre očitno za eno slabo serijo.

1. :blush:

2. Tudi meni šla ena tuljava pri 45k km :slap: , mehanik napovedal zgoraj omenjeni scenarij. Danes pri 84k km še nobenih težav s taprvimi, zato ne bi delal prevelike panike glede menjave vseh, kajti menjava tuljav je precej draga zadeva :cry: .

Popravljeno . Popravil T-boy
Objavljeno

evo še moje poročanje po prvem servisu na 90 000 km oz. na 5 let. in sicer: olja, plin za klimo, zbrusil je malce pri bremzah in to naj bi bilo to pa je bilo 42 000 sit oz. 175 eurov. ampak ker sm pač tm znorela na kraju (u kranju) so mi brez podpisovanja odobrili še nujni servis naslednji teden ki pa bo stal vsaj še enkrat toliko.. :eek: :cry: ker pride na vrsto jermen in manšeta ter še neki na zadnjih gumah. res ne bom ga več zagovarjala sicer je lep avtoček samo drag za vzdževanje.. oz so na servisu precej navili ceno...

nekaj me zanima še: ko greste na servis ali stojite poleg avta in gledate kaj počne? men so rekl da nej bom zravn da ne bo preveč ur in da bom vsaj približno vidla kaj počne pa so me poslali vn z izgovoram da tm ne smem bit in da ne bom umazana :blink: :BUA: tako da... serviserji so same barabe..

aja pa pokrov se men tudi ni odprl pri 160. :OK: ne bom pa več probavala da ne bo razpadel naslednič

lp

Objavljeno

evo še moje poročanje po prvem servisu na 90 000 km oz. na 5 let. in sicer: olja, plin za klimo, zbrusil je malce pri bremzah in to naj bi bilo to pa je bilo 42 000 sit oz. 175 eurov. ampak ker sm pač tm znorela na kraju (u kranju) so mi brez podpisovanja odobrili še nujni servis naslednji teden ki pa bo stal vsaj še enkrat toliko.. :eek: :cry: ker pride na vrsto jermen in manšeta ter še neki na zadnjih gumah. res ne bom ga več zagovarjala sicer je lep avtoček samo drag za vzdževanje.. oz so na servisu precej navili ceno...

nekaj me zanima še: ko greste na servis ali stojite poleg avta in gledate kaj počne? men so rekl da nej bom zravn da ne bo preveč ur in da bom vsaj približno vidla kaj počne pa so me poslali vn z izgovoram da tm ne smem bit in da ne bom umazana :blink: :BUA: tako da... serviserji so same barabe..

aja pa pokrov se men tudi ni odprl pri 160. :OK: ne bom pa več probavala da ne bo razpadel naslednič

lp

Da meni to reče... se obrnem in grem z avtom na drug servis. konec koncev njega ne briga klko bom umazan, v drugo pa je avto moj pa naj me ne naganjajo ven... jih pošljem od kot so prišli

Glede hitrosti in voznje in odpiranja prvega pokrova... prvič slišim....

D.

Objavljeno

sej se je meni tudi ful čudno zdelo.. pa samo da sem rit obrnila je že nek bil naslonjen in je debatiral.. sicer pa so pol delal kt so mogl k je moj dotalka znorel in jih poslal v tri pm.. ker mi niso niti pogledal če luči delajo niti če je z avtom tko vse ok..če ima brisalce ok..nič samo tist bogi olje pa še to je menjal 2 uri! !!

najhujši pa je odnos da baba nič ne ve... in če mu hočš kej povedat kaj je še narobe dobiš takoj kajlo češ "kaj pa baba ve!" :blink: :cry: :eek:

Objavljeno

brez zamere ampak nekateri se mi zdite pa res mazohisti. Če te je poslal ven bi odšla skupaj z avtom. Ko bi to naredilo dovolj veliko število ljudi ... bi se morda malo zamislili ali pa propadli.

črnolaska, ne razumem kako so ti "odobrili" servis, ki ga boš itak plačala.

Pod olje je mišljen verjetno tudi oljni filter, pa vseeno, 42.000 :o

T-boy: za servis si dal slabih 10% novega avta, če je tebi to sprejemljivo, ok

bom dal tudi tukaj primer mojega bivšega polota, servisiran pri pooblaščenem VW serviserju. Servisi so bili 15 - 20 kSIT (olje, oljni filter, zračni filter na vsake toliko, gumice brisalcev, kaka žarnica ipd malenkosti), ko je bila za zamenjati še zavorna tekočina je bilo 10.000 dražje. Sedaj imajo tudi neke popuste na vse rezervne dele (glede na starost avtomobila - vsako leto višje). Da si bil ob svojem avtu je bilo nekaj samoumevnega. Niso vsi serviserji barabe.

Pa da ne bo zvenelo da zagovarjam VW, ga nimam več ker se je vsako leto zgodilo da je crknila kaka malenkost (senzor ipd). Ni velika stvar, pa vendar, takega avta ne maram (sedaj ga vozi brat in je že 2 leti vse ok).

back to clio: kolega ga ma, letnik okol 99, dosti km sem prevozil z njim, par stvari nahitro:

- večkrat kazalec za hitrost pade na 0 med vožnjo, malo počiva, potem pa spet kaže hitrost - smeha polno

- avto je imel eno svoje obdobje ko ni hotel vžgati, verglal je, vžgal ni. Baje je ena masa nekje prebijala, vendar niso sigurni da je to to - nič smeha ko ostaneš nekje daleč od doma

- kolega uleti na grobnik, parkira v rikverc in nekaj zaškrta zadaj v bobnih. Odlepile so se zavorne obloge. Smeha polno ko na motohappeningu vsi šraufajo motorje, mi pa cliota.

Sicer pa, ko se kupuje avto, se vedno vrže uč tudi na (bodoče) servise in serviserje, cene le teh, izkušnje drugih s tem modelom, pogoste napake itd.

Objavljeno

meni tudi pri 160 ne

tudi pri 200 je ni odprlo... je pa avto bil polomija glede okvar... sicer , ko je delal, je delal dobro... po zaslugi močne mašine.... :grim

je "tast" kupil zdaj novega...1.2 ..katastrofa... vsaka druga jajca bi prej imel kot to... razen tega, da ne gre nikamor in pije 9.5l, je cenen ko fotoaparat za enkratno uporabo...

-slabo se vidi ven, posebej nazaj

-cenena plastika v notranjosti (to bo še škripalo na vse pretege)

-slabotna mašina, tako da misliš, da je v leru, ko pohodiš gas... razumem, da je švoh motor ampak vsaj prve tri prestave za mestno vožnjo, bi lahko bile malo bolj žive.. to pa je tema... :slap:

-visoka poraba 9.5l/100, pa ga foter ne goni ravno pretirano...

-lega na cesti se mi zdi slabša v primerjavi s prejšnim cliotom..(mogoče ima ožja platišča...nisem preverjal)

+ je edino, da menjalna ročica ne opleta več sama od sebe ob dodajanju gasa in kratek hod menjalnika na sicer predolgi ročki...

+zavore delujejo odlično

evo tako je moje mnenje.... B)

Objavljeno

sem pričakoval kaj takega.. avto za drobiž.... Hyundai lantra 1.8 GLSI... zelooo zadovoljen...

sicer pa sem vozil že kar nekaj avtomobilov... nekaj časa sem delal tudi testne vožnje... verjemi mi... vsak avto me je bolj navdušil kot novi clio...

vedno pa gledam na razmerje €/kaj dobiš za njih... :whistle:

Objavljeno

hej misty kot prvo nism neuma in ni menjal filtra ampak samo olje..ampak je ura njegovega dela draga in vse skupaj se je nabralo za 42000sit. zakaj nism šla z avtom? prvič zato ker plačnik nism bila jz ampak ati ki je bil za cel servis že zmenjen jz sem avto kupila tik pred 90 000 km in je bila domena da servis plača on. in zato nism mogla it vn in odpeljat avta ker je bil že vse domenjen. zakaj sem šla vn? ker sem vedela da bo prišel moj k je mehanik po šoli in sem vedla da bo na koncu pregledal če je vse ok in bo on znorel če bo treba. in kar je še boljš bo znorel še ati u sredo ko ga bo peljal nazaj. zakaj sem naročena na nov servis? kot prvo ker je treba menjat jermen (in bi že zdj mogla podpisat da vem da bi ga mogla menjat pa ga nism in če se kej naredi krijem sama.. pa tega nism podpisovala) in kot drugo spet..plačnik nism jz.

glede na to da ti že delaš gotov in da si avte kupuješ sam lahko gledaš kaj in kako boš kupil.. jz sem študentkal. denarja nimam nič in avto so mi kupili doma (oz sem dobila starega od atka) ker je bil moj stari za na odpad (oz. bosno). in zato ne morm gledat ali bo servis ugoden ali ne..glede na to da je pri teh avtomobilih vse računalniško ga je težko šraufati doma..

tudi jz bi mela polota al pa kej podbnega ker kot vidim pri mojmu je servis proti mojem poceni.

lp

Objavljeno

hej misty kot prvo nism neuma in ni menjal filtra ampak samo olje..

Če menjaš olje, moraš zamenjati tudi oljni filter. Da z oljem ki ostane v filtru ne zasvinjaš novega olja.

tudi jz bi mela polota al pa kej podbnega ker kot vidim pri mojmu je servis proti mojem poceni.

Tudi servisi za vw so svinjsko dragi. Konkretno, ena izmed postavk za polota na uradnem servisu prav tako v Kranju; demontaža in montaža vžigalnih svečic - 20 eur + ddv. Da ostalih postavk in končnega zneska ne omenjam. Včasih se je to štelo pod mehanično uro lažje ali srednje zahtevnosti. Lahko pa da sem jaz malo za časom.

Konec koncev pa zakaj bi avto, ki ni več v garanciji vozil na uradne servise? Osnovne sevise kot so menjava olja, svečk, filtrov...lahko narediš sam, oz. pri nepooblaščenem serviserju za precej manjši denar, prav tako ti štempljajo servisno knjižico.

Objavljeno

Tele tuljave so očitno res totalno zanič. Če mene vrašaš, bi morali vsakemu, ki odpove vsaj ena tuljava ne glede na starost avto, zamenjati vse tuljave, ker gre očitno za eno slabo serijo.

tehle slabe serije se jim očitno že dolgo vlečejo... oče je imel na svoji 19-ki ta problem že pred več kot 6 leti... no, tudi moj clio je že imel to napako, pa sem jim tolko časa težila :evilgrin: , da so mi zamenjali vse tuljave v garanciji, čeprav je garancija že potekla

tako da...ne dajte se!!!!

Objavljeno

TAko je. Težit jim je treba do konca, da ti brezplačno zamenjajo tuljave.

Sicer pa menjavo olja in filtra narediš naprimer pri kakšnem vulkanizerskem servisu. Stane pa toliko, vsaj tam kjer sem vrašal jaz za cliiota:

- oljni filter s tesnilom 13 € (kupiš sam)

- olje 10W-40 30 €, 5 litrov (kupiš sam)

- menjava olja in filtra 14 €

skupaj: 58 €

Objavljeno

ja sej vsak avto je drag po svoje sploh če nimaš mesečnih dohodkov.. Tantos prou gledat sm šla račun in ne piše menjava filtra samo olja. tako da nebi vedla ker so me poslali vn kaj je menjal. glede na to pa da mi je šel novi kupec pri petki gledat vse štemplje za servis in račune za dele (pri 14 let stari petki) bom jz vozila k uradnem serviserju oz. bom zdj poiskala cenejšo varianto če se bo dalo.

lp..

Objavljeno (popravljeno)

Če menjaš olje, moraš zamenjati tudi oljni filter. Da z oljem ki ostane v filtru ne zasvinjaš novega olja.

In pa seveda zarad filtra samega, novo olje teče skozi čisti filter in ne čez vso umazanijo ki se je nabrala že do takrat na njem.

Ne razumem serviserjev ki menjajo samo olje, filtra pa ne :headbang:

Filter stane cca 10€, pri urni postavki serviserja ki računa 42.000 SIT za običajen (oz. bolj minimalen) servis, je to malenkost ;)

Tudi servisi za vw so svinjsko dragi. Konkretno, ena izmed postavk za polota na uradnem servisu prav tako v Kranju; demontaža in montaža vžigalnih svečic - 20 eur + ddv. Da ostalih postavk in končnega zneska ne omenjam. Včasih se je to štelo pod mehanično uro lažje ali srednje zahtevnosti. Lahko pa da sem jaz malo za časom.

Konec koncev pa zakaj bi avto, ki ni več v garanciji vozil na uradne servise? Osnovne sevise kot so menjava olja, svečk, filtrov...lahko narediš sam, oz. pri nepooblaščenem serviserju za precej manjši denar, prav tako ti štempljajo servisno knjižico.

očitno se postavke od regije do regije razlikujejo. Meni so v Kočevju za menjavo svečk računali svečke + pol urce dela več ;)

Na neuradnih servisih ti pa komot štempljajo knjižico, nekaterim bodočim kupcem bo to OK, kolikor pa mi je znano VW komplicira pri uveljavljanju tovarniških napak (ki se lahko pojavijo izven garancijskega roka) če avto ni bil servisiran pri pooblaščenem VW servisu ves čas.

Sicer pa, zakaj bi za 15.000 za kompleten servis (olje, oljni filter, eventuelno zračni + vse delo) sploh vozil kam drugam kot na pooblaščenega?

@črnolaska: nikjer nisem rekel da si neumna ;)

Popravljeno . Popravil misty
Objavljeno

Katja... a mi lahko poveš, kam si peljala na servis? Prosim :blush:

Objavljeno

Brdausi... u Kranj na Remont.. Tm k je bil kupljen.. :doze: Poznaš koga k ni uraden serviser pa bi naslednič servisiral ceneje s potrjeno knjižico? sicer naj bi mela zdj pet let mir.. :blush:

Objavljeno

Črnolaska, tazadni servis za hondo civic pri neuradnem na Bledu palčal tastarih 9.000 sit. Menjal olje+oljni filter+podložka+delo. Tud štempelj v servisno. Če boš rabla tel ---->pm. Ampak sm sigurn da bo Brdaus kej zrihtou :)

Objavljeno

nekaj me zanima še: ko greste na servis ali stojite poleg avta in gledate kaj počne? men so rekl da nej bom zravn da ne bo preveč ur in da bom vsaj približno vidla kaj počne pa so me poslali vn z izgovoram da tm ne smem bit in da ne bom umazana :blink: :BUA: tako da... serviserji so same barabe..

verjemi da ni bolj zoprnega kot to,da ko šraufaš avto maš stranko (po možnosti zelo tečno al fajn pedantno) zraven in to gleda pod prste......

zmeraj več je takih ljudi ,ki bi radi imeli vse,takoj pa še zastonj (pa jim ne moreš dopovedat da tko enostavno ne gre)......čeprav oderuštva ne podpiram....morte razumet da moremo tud mehaniki živet..... :xx:

tako da...ne dajte se!!!!

ja dejte kr se da zajebat dan mehanikom.....brez zamere lenči.

Objavljeno

Glede prisotnosti lastnika vozila pri šravfanju..., tudi jaz bi bil malo nervozen, če bi mi gledali pod prste. Najbolje je poiskati mehanika, ki mu zaupaš, pa ti ni treba biti zraven. Na servisu dela kolega, bivši motorist, mu zaupam, vem da bo vse O.K. Ga tudi ostali hvalijo, da je res pedanten,- za stranko si vzame čas, in ti vse razloži, če te zanima. :OK: Aja, imam Lanosa.

Objavljeno

Če je mehanik bolj mutaste sorte in mrkega pogleda, stranko hitro mine. :devil:

Objavljeno

ne vem kam vozite, ali kako ste pedantni, ali kako drugace picajzlasti......... stranke in mehaniki.

mene mehaniki vedno povabijo zraven, mi razlozijo za kaj se gre, pa ce gledam potem ali ne. vcasih da, vcasih ne.

sem pa raje zraven od takrat, ko sem za prvi motor placal servis in dobil protivrednost v visini ATS 0.-.

Objavljeno

ja dejte kr se da zajebat dan mehanikom.....brez zamere lenči.

mehaniki res niso krivi za napake, ki so "serijske" in ki jih proizvajalec ne prizna... žal so glih oni vmes

ni panike - nič ne (za)merim :grrr

Objavljeno

verjemi da ni bolj zoprnega kot to,da ko šraufaš avto maš stranko (po možnosti zelo tečno al fajn pedantno) zraven in to gleda pod prste......

zmeraj več je takih ljudi ,ki bi radi imeli vse,takoj pa še zastonj (pa jim ne moreš dopovedat da tko enostavno ne gre)......čeprav oderuštva ne podpiram....morte razumet da moremo tud mehaniki živet..... :xx:

ja dejte kr se da zajebat dan mehanikom.....brez zamere lenči.

razlika je med tem da si zraven avta pa kako rečeš z mehanikom, ki ti ga šraufa recimo kaj že bolj dotrajano zgleda na avtu, kaj bo treba u prihodnosti menat, pa kaka huda mačka je lihkar avto pripeljala na servis :D ali pa da ga gledaš pod roko pa sam iščeš kje mu bo ne vem, kaka kapljica olja na tla kapnila da mu boš naredu predavanje iz ekologije (slab primer, upam da veš kam cilam)...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!