Skoči na vsebino

Najboljša izbira do 25kW


mjemec

Priporočene objave

Spomladi dokončam izpit za A kat. in sicer A-OM do 25kW. Zdj me pa zanima kaj kupiti za tista 3 leta dokler ne bo A neomejeno. Sm dokaj velike postave (195cm, cca. 100kg) in motorji kot je recimo RS125 ne pridejo u poštev. Zadnjič sm sedel na prijatlovi RSki pa sm se počutu bolj utesnjenega kot na mojem skuterju :blink: Se pravi rabim večji motor, zelo vesel bi bil diskov spredaj in zadaj itd. Rad bi nekaj športnega, vsaj supermoto če že ne cestnega, pa da bi bla moč čim večja (najbolš kar 25kW). Zanimiv mi je recimo KTM SMC 625 ki ima uradno 21kW, po odstranitvi blokad pa mislim da okrog 40-45. Samo je cena problem (2 mio SIT). Rabljenih pa ni.. Razmišljal sm tudi o nakupu recimo Yamahe FZ6 (rabljena za 1,2 mio SIT) pa omejitvi moči na 25kW s posebnim kitom ki se ga dobi v Nemčiji. Samo nevem kako je s homologacijo takih reči pri nas (ima nemško ABE). Tako da prosim - če kdo kaj več ve o tem.. Povejte ;) Pa če ma kdo kako idejo kateri motor bi biu pravi, naj mi jo prosim zaupa :) Najlepša hvala za vse odgovore.

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm na ZZRu še nism sedu. Mam pa občutek da ni prav zelo velik. Kak lastnik tuki ki bi lahko mau več povedu? Tud še kake druge možnosti pa ideje.. Vse dobrodošlo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ma res KTM SMC 625 zaprt 21kw v vozniški ?????? sepravi če z 18. letom dobim do 25kw ga čist legalno vozim??? :? popravte me če se motim .)

svetoval bi ti pa ZZR 250 .) za začetnika odličen motorček, kr uredu performance .) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

usi KTM-ovi SC modeli majo <=25kW, + komplet exc serija (od 250cc do 525), sam to je dost drago.. izbire v tej kategoriji nimas prov velik, ce ti je do nakeda, lahko kups suzuki gs500 alpa kawasaki er5, pa mislm da bo tut tanov er6n/f blokiran na 25kW (tko sm slisu, ne vem kok je res), ce ti je pa do cestaka z oklepi pa lahk kups suzuki gs500f, cena cca 1,3mio (nou), sicer bl sport-touring motor, ampak ok, js sm ga letos kupu pa sm zadovoln, leti pa tut dobr :OK: , ce te kej zanima, posl pm.

lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslal pm :) Am gs 500f je res kr zanimiv ja.. Potencialni kandidat.

Tle je pa tist ko sm pisu od tegale kita za omejitev moči.. O tem kdo kej več ve?

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poslal pm :) Am gs 500f je res kr zanimiv ja.. Potencialni kandidat.

Tle je pa tist ko sm pisu od tegale kita za omejitev moči.. O tem kdo kej več ve?

poklič na uradnega uvoznika, pa ti bojo tm use povedal! tm boš dubu najbol točne podatke glede cene...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cene česa? Tega kita? Sj to ni original. To dela ena nemška firma pač. Pa sej cena je na strani napisana - 100 €. Mene zanma predvsem cena homologacije k bi bla potrebna za kaj takega. Če se sploh da to homologirat. Nobedn ne ve? :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede cene česa? Tega kita? Sj to ni original. To dela ena nemška firma pač. Pa sej cena je na strani napisana - 100 €. Mene zanma predvsem cena homologacije k bi bla potrebna za kaj takega. Če se sploh da to homologirat. Nobedn ne ve?  :cry:

lej: kawasaki Z750 se da zablokerat na 25kW, blokada original za kawasaki pride 100 evrov! pol k maš to blokado notr, se motor pele v koper na homologacijo (okol 30-40k sit)!

pomoje da enako velja za druge znamke motorja! sploh ni važn iz kje je ta blokada, važn je da zablokera na 25kW!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm zanimivo.. Tole so potrjeni podatki al si to samo kje slišu? Ker pol se mi bolj splača rabljena FZ6 pa dam še teh 80-100k SIT da mam v prometni 25kW (se pravi blokado not, homologirat, blokado vn). To bi blo ubistvu idealno ;) Ker ta FZ6 mi ne da miru od kar sm jo prvič vidu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm zanimivo.. Tole so potrjeni podatki al si to samo kje slišu? Ker pol se mi bolj splača rabljena FZ6 pa dam še teh 80-100k SIT da mam v prometni 25kW (se pravi blokado not, homologirat, blokado vn). To bi blo ubistvu idealno ;) Ker ta FZ6 mi ne da miru od kar sm jo prvič vidu :)

podatki potrjeni! mogoče spomlad jst kupm kawasaki Z750 zablokeran na 25kW, tko da verjem da sm se pozanimov!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Panigaz poslal mail in so že odpisali da bo na voljo tud varianta ER-6f/n 25kW.. Zdj morm samo še na delta team vprašat kako je glede FZ6. Upam da se bo dalo kei ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej: kawasaki Z750 se da zablokerat na 25kW, blokada original za kawasaki pride 100 evrov! pol k maš to blokado notr, se motor pele v koper na homologacijo (okol 30-40k sit)!

pomoje da enako velja za druge znamke motorja! sploh ni važn iz kje je ta blokada, važn je da zablokera na 25kW!

Ni vse tko lahko kot ti mislis. Ti ze motor lahko zablokiras tko da ma 25kW, vendar ce ti kups ta "kit", more met tüv certifikat da to ne spremeni voznih lastnosti motorja: koncna hitrost, okoljevarstveni standardi (ja ja, zeleni znajo bit hudic), moc motorja more bit zmerjena - to ti v kopru ne morjo narest, stvar je preprosta ce se tak motor prodaja v tujini - serijsko predelan na 25kW, ce se pa ne, pa zna bit kr precej velk problem

ps: mal dvomim da bos motor k ma 100konjev+ kr z eno cheap blokado zablokiru na 25kW, mors vedt da to za sabo potegne se marskej druzga...

ce vm pa rata pa :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na DKSju si je prijazna gospa vzela čas za mene, ter se mi posvetila in mi vse lepo razložla:

Zablokirat na 25 KW gresta kawasaki z750 in ninja zx-6r. Če naročiš nov tak motor, ti ga oni uvozijo in homologirajo brezplačno!! cena ostane ista, ni dodatnih stroškov z homologacijo, uvozom in te p*******e...

Je pa tako, da če maš omejitev A 25 kw in 0.16 kw/kg (ta podatek sicer ni 100% preverjen) ne moreš vozit ninje, ker ne ustreza direktivi 0.16 kw/kg, ma malo več baje...

Z rabljenim je pa tako, da ti noben kit ne pomaga nič, ampak more biti zablkorian pri uradne serviserju za tisto znamko!! Potem pa z papirji v koper na homologacijo.

Lahko pa uboziš iz nemčije ali avstrije že zablokiran motor na 25 KW, toda potem moraš vseeno it v koper pa plačat homologacijo, in jo seveda tudi narediti...

LP B)

ps: to velja za kawasakije, za ostale pa se je najboljše pozanimat pri Generalnem uvozniku, imajo največ informacij o tem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa tako, da če maš omejitev A 25 kw in 0.16 kw/kg (ta podatek sicer ni 100% preverjen) ne moreš vozit ninje, ker ne ustreza direktivi 0.16 kw/kg, ma malo več baje...

ej pol pa najboljš da dodaš ene 10kg gor pa je :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Imam vprasanje: Se pravi, da na zalost ni m ozno ninje zx-6r, zablokirat in se z njo peljati pri 18. letih?

Dilema, če se to da narediti, bo pa potrebno premisliti; kupiti novo RS 125 ali pocakati do 18. leta na ninjo.

Hitro, nujno odgovor, nujno or Im gona crap my pants.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao

sem zraven tistega napisal da ni 100% preverjena informacija!!

če greste pogledat v motosvetov katalog, kawasaki, nija zx-6r 2005 pa delite 25 kw z kilogrami, dobite ravno malo pod 0.16 kw/kg, samo je pa problem, da ni nujno da je to točen podatek o kilaži! treba je upoštevat tisto kilažo ki je v knjižici oz na homologacija oz v prometni!

LP B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čao

sem zraven tistega napisal da ni 100% preverjena informacija!!

če greste pogledat v motosvetov katalog, kawasaki, nija zx-6r 2005 pa delite 25 kw z kilogrami, dobite ravno malo pod 0.16 kw/kg, samo je pa problem, da ni nujno da je to točen podatek o kilaži! treba je upoštevat tisto kilažo ki je v knjižici oz na homologacija oz v prometni!

LP B)

ma tele kilaze v prometnih so itak kr nekej, recmo men pise da ma motor 200kg povhn, v resnic jih ma pa 180 pa take fore.. kako si pa pr ninji dobu 0,16kw/kg mi pa niti slucajn ni jasn :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vse tko lahko kot ti mislis. Ti ze motor lahko zablokiras tko da ma 25kW, vendar ce ti kups ta "kit", more met tüv certifikat da to ne spremeni voznih lastnosti motorja: koncna hitrost, okoljevarstveni standardi (ja ja, zeleni znajo bit hudic), moc motorja more bit zmerjena - to ti v kopru ne morjo narest, stvar je preprosta ce se tak motor prodaja v tujini - serijsko predelan na 25kW, ce se pa ne, pa zna bit kr precej velk problem

ps: mal dvomim da bos motor k ma 100konjev+ kr z eno cheap blokado zablokiru na 25kW, mors vedt da to za sabo potegne se marskej druzga...

:hmm: po mojem mišlenju vgradiš blokado, da znižaš končno hitrost!!!

ker drugač brez veze, da bi daju blokado notr, če bi motor isto letu 250 km/h!

cheap varijanta za blokado (100 evrov), k jo prodajajo na kawasaki-ju in je namenjena Z750 ti mislš da je to kr neki?

P.S. ne nabijat!!! pozanimej se, pol pa pametuj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko kupis blokado na 25kW za homologacijo nwem kko je. najbrz je ze homologirana u kopru. dobis listek da ma motor 25kW das blokado ven pa je to to...

u prometni pise 25kW ma jih pa :>>>

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!