Skoči na vsebino

Najboljša izbira do 25kW


mjemec

Priporočene objave

Zagotovo je voznost motociklov, ki so že v osnovi konstruirani z mislijo na optimalno razpoložljivost zmogljivosti, bolje prezentirana oz. polj pozitivno sprejeta s strani uporabnika kot pa voznost motociklov katerih zmogljivosti so bile naknadno temeljito zmanjšane.

Iz tega sm uspel razbrati da je bolje imet motor ki je že v osnovi šibkejši kot pa imet močan motor in ga omejit na manjšo moč.

voznost motociklov z limitirano močjo je boljša pri tistih ki so že konstrukcijsko prilagojeni neki določeni moči.

Iz tega pa da je bolje imet limitiran motor (se pravi omejen iz večje moči na manjšo) kot imeti že v osnovi šibkejši motor.

Kaj je po tvojem mnenju potem res bolje? :blink: Meni ni čist jasno ;)

Glede tistega zadnjega o izogibanju zakonov. Po starem zakonu bi js lahko drugo leto vozu katerikoli motor ki bi si ga želel. Tisti zakon je biu v veljavi kr dolgo časa. Večina sedajšnih (izkušenih) motoristov je imela neomejeno pri 18ih. No pa da ne bom predolgo pisal in pozabil na dejstvo.. Če maš tolko pameti pa razuma v glavi greš lahko iz 0 na 1000 kubičen motor. Začneš lepo počasi in se postopoma navadiš.. Če si pa norc maš pa lahko 5 vmesnih motorjev pa se boš še vseeno po možnosti razletu ob ograjo zaradi prevelike hitrosti (bog ne daj :cry: ). Pa recimo da tuki izključim zunanje dejavnike (razne izsiljevanja by avtomobilisti & co.. ).

Ta motor ki ga kupujem js ni neka raketa čeprav se ga da vozit tudi športno. Max. hitrost se giblje okrog 230 km/h. Pospeški so glede na druge motorje v klasi 600 ccm sport touring odlični.. Vem da bo treba na začetku pazit. Ampak vem tudi da vaja dela mojstra. In da s kilometri pridejo izkušnje. Moj frend je motorist z že kar nekaj prevoženimi kilometri. In ga močno spoštujem. Ker ve kje so meje. Ve do kam gre lahko. Ko me je peljal z motorjem nisva niti 1krat prišla u situacijo kjer nebi nadzoroval položaja. Pa se ni šparal..

Opala malo sm zašel s topica. Najbolje da končam s pisanjem :) Uglavnem moje mnenje je tole tle zgori. Če ma pa kdo drugačno mnenje pa naj mi ga zaupa. Samo prosim na nek normalen način ;)

Popravljeno . Popravil mjemec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje bo drug let zavarovanje po moči motorja in ne več po kubikih. Če naprimer kupiš omejeno ninjo na 25 kw v prometni drugač maš itak odblokirano prišparaš na zavarovanju celih 100k (nad 14-26 kW --> 49.894 SIT; nad 72 kW --> 150.934 SIT) Mislim da je to zame dost velik razlog za nakup blokirane različice

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetn bojo pol tud bl preganjal take k bojo z odblokiranimi motorji okol fural... you never know <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje bo drug let zavarovanje po moči motorja in ne več po kubikih. Če naprimer kupiš omejeno ninjo na 25 kw v prometni drugač maš itak odblokirano prišparaš na zavarovanju celih 100k (nad 14-26 kW --> 49.894 SIT; nad 72 kW --> 150.934 SIT) Mislim da je to zame dost velik razlog za nakup blokirane različice

hmm.. a pa je to zihr pa kje si to zvedu? kaj bo pa med 26 in 72kW?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cenik obveznega avtomobilskega zavarovanja za motorna kolesa:

Po predpisih določena zavarovalna vsota AO:

122.500.000 SIT za škodo na osebah

24.500.000 SIT za škodo na stvareh

Zgoraj omenjene zavarovalne vsote so minimalne; manj ne gre (po zakonu), jih je pa možno podvojiti (premija se poviša za +6%), potrojiti (+9%) itd., premije za te osnovne zavarovalne vsote pa so:

Moč motorja:



  • do 4 kW --> 16.657 SIT

  • nad 4 -8 kW --> 25.651 SIT

  • nad 8-14 kW --> 32.298 SIT

  • nad 14-26 kW --> 49.894 SIT

  • nad 26-44 kW --> 81.723 SIT

  • nad 44-72 kW --> 105.419 SIT

  • nad 72 kW --> 150.934 SIT

Dodati je potrebno še 6,5% zakonsko določenega davka. Pa naj si vsak zase sam izračuna.

Te spremembe začnejo veljati 15.01.2006 in sicer pri vseh zavarovalnicah.

Informacija je iz prve roke. O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi okrog 55k za zablokirano na 25 kW pa okrog 120k za odprto FZ6.. Razlika kr očitna :hmm: Bojo pol vsi vgrajevali te kite notr? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse samo zato da več zaslužijo. Tko je blo, tko je in tko bo ostalo :BUA: Sicer pa že rahlo off topic :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta odločitev zavarovalnic je zanimiva in dolgo pričakovana. Bi blo pametno to dat kot posebno temo.

je pa zanimiv komentar nekaterih, ki še preden se pšanc še z jajce ni zvalil že jedo pečeno kuro; takoj je v igri izigravanje zakona !! in variante z deblokiranji zablokiranih motorjev samo da pršparaš zavarovalniški dnar. To ne vodi nikamor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz tega sm uspel razbrati da je bolje imet motor ki je že v osnovi šibkejši kot pa imet močan motor in ga omejit na manjšo moč.

Iz tega pa da je bolje imet limitiran motor (se pravi omejen iz večje moči na manjšo) kot imeti že v osnovi šibkejši motor.

Kaj je po tvojem mnenju potem res bolje? :blink: Meni ni čist jasno ;)

Glede tistega zadnjega o izogibanju zakonov. Po starem zakonu bi js lahko drugo leto vozu katerikoli motor ki bi si ga želel. Tisti zakon je biu v veljavi kr dolgo časa. Večina sedajšnih (izkušenih) motoristov je imela neomejeno pri 18ih. No pa da ne bom predolgo pisal in pozabil na dejstvo.. Če maš tolko pameti pa razuma v glavi greš lahko iz 0 na 1000 kubičen motor. Začneš lepo počasi in se postopoma navadiš.. Če si pa norc maš pa lahko 5 vmesnih motorjev pa se boš še vseeno po možnosti razletu ob ograjo zaradi prevelike hitrosti (bog ne daj :cry: ). Pa recimo da tuki izključim zunanje dejavnike (razne izsiljevanja by avtomobilisti & co.. ).

Ta motor ki ga kupujem js ni neka raketa čeprav se ga da vozit tudi športno. Max. hitrost se giblje okrog 230 km/h. Pospeški so glede na druge motorje v klasi 600 ccm sport touring odlični.. Vem da bo treba na začetku pazit. Ampak vem tudi da vaja dela mojstra. In da s kilometri pridejo izkušnje. Moj frend je motorist z že kar nekaj prevoženimi kilometri. In ga močno spoštujem. Ker ve kje so meje. Ve do kam gre lahko. Ko me je peljal z motorjem nisva niti 1krat prišla u situacijo kjer nebi nadzoroval položaja. Pa se ni šparal..

Opala malo sm zašel s topica. Najbolje da končam s pisanjem :) Uglavnem moje mnenje je tole tle zgori. Če ma pa kdo drugačno mnenje pa naj mi ga zaupa. Samo prosim na nek normalen način ;)

Varnost motoristov začetnikov (tudi ostali) je odvisna od zaznavanja občutenja hitrosti na motociklu, ki varrira od posameznika do posameznika in temelji na osnovnih motoričnih sposobnosti (kako si gibalno sposoben), od vidnih in slišnih zaznav okolice (če dobro vdiš in slišiš -zato tist zdravst. pregled - slepec ne zaznava hirosti).

Najbolj varljivi so motocikli z izjemno dobro vetrno zaščito, tihimi motorji in motocikli z nadpovprečnimi voznimi karakteristikami (izjemna pospeševanja, odzivnost pri srednjem območju vrtenja motorjev (tu se največkrat vozimo).

Zakaj nevarnost varljivega občutka hitrosti? Neizkušen motorist ne še ne zaznava kdaj je prešel mejo varnega zaustavljanja pred oviro (njegov reakcijski čas je daljši, v podzavesti nima preigranih reagiranj na določene ovire, največkrat vegetativno živčevje "zmrzne" - sploh ne reagira ampak s ful gasa v kamion). Ko preseže še obvladljivo hitrost ob nenavadni situaciji na cesti ni zmožen pravočasnega zaustavljanja.

torej kateri motorji so dobri za začetnike:

- niso preveč odzivni (navor v srednjem območju vrtenja motorja)

- pospeški naj bodo okoli 8 do 12 s/100 km

-vetrna zaščita naj bo slaba

to so lahko endure do 40 KM, naked bike do cca 60 KM, pogojno tudi čoperji (slabe zavore) ali sport touring variante med 50 in 60 KM.

To so ugotovitve nemškega združenja izdelovalcev in zastopnikovmotociklov, tudi nekaj mojih izkušenj.

Izberi prav in vozil se boš varno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spomladi dokončam izpit za A kat. in sicer A-OM do 25kW. Zdj me pa zanima kaj kupiti za tista 3 leta dokler ne bo A neomejeno. Sm dokaj velike postave (195cm, cca. 100kg) in motorji kot je recimo RS125 ne pridejo u poštev. Zadnjič sm sedel na prijatlovi RSki pa sm se počutu bolj utesnjenega kot na mojem skuterju :blink: Se pravi rabim večji motor, zelo vesel bi bil diskov spredaj in zadaj itd. Rad bi nekaj športnega, vsaj supermoto če že ne cestnega, pa da bi bla moč čim večja (najbolš kar 25kW). Zanimiv mi je recimo KTM SMC 625 ki ima uradno 21kW, po odstranitvi blokad pa mislim da okrog 40-45. Samo je cena problem (2 mio SIT). Rabljenih pa ni.. Razmišljal sm tudi o nakupu recimo Yamahe FZ6 (rabljena za 1,2 mio SIT) pa omejitvi moči na 25kW s posebnim kitom ki se ga dobi v Nemčiji. Samo nevem kako je s homologacijo takih reči pri nas (ima nemško ABE). Tako da prosim - če kdo kaj več ve o tem.. Povejte ;) Pa če ma kdo kako idejo kateri motor bi biu pravi, naj mi jo prosim zaupa :) Najlepša hvala za vse odgovore.

Novi Aprilia Pegaso Strada 660 ali pa Pegaso Trail 660 z blokirano mašino. Kasneje jo odpreš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe hvala za vsa mnenja ;) Sm zdj že nekako odločen da bo FZ6. Če bo res bom pa prav zagotovo sporoču ko bom kj več vedu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sm se pa odloču, da kupm kawasaki Z750 (rablenga cca 8000 km) in dam pol vgradit blokado. blokado bom kupil pri uvozniku za kawasaki in je narejena točno za ta motor, tko da komplikacij ne bi smelo bit. pol pa v koper na homologacijo in varno na cesto z zablokeranim motorjem na 25kW. pol ki se bom pa motorja navadu, pa blokada vn in pol z odblokeranim furov naprej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Varnost motoristov začetnikov (tudi ostali) je odvisna od zaznavanja občutenja hitrosti na motociklu, ki varrira od posameznika do posameznika in temelji na osnovnih motoričnih sposobnosti (kako si gibalno sposoben), od vidnih in slišnih zaznav okolice (če dobro vdiš in slišiš -zato tist zdravst. pregled - slepec ne zaznava hirosti).

Najbolj varljivi so motocikli z izjemno dobro vetrno zaščito, tihimi motorji in motocikli z nadpovprečnimi voznimi karakteristikami (izjemna pospeševanja, odzivnost pri srednjem območju vrtenja motorjev (tu se največkrat vozimo).

Zakaj nevarnost varljivega občutka hitrosti? Neizkušen motorist ne še ne zaznava kdaj je prešel mejo varnega zaustavljanja pred oviro (njegov reakcijski čas je daljši, v podzavesti nima preigranih reagiranj na določene ovire, največkrat vegetativno živčevje "zmrzne" - sploh ne reagira ampak s ful gasa v kamion). Ko preseže še obvladljivo hitrost ob nenavadni situaciji na cesti ni zmožen pravočasnega zaustavljanja.

torej kateri motorji so dobri za začetnike:

- niso preveč odzivni (navor v srednjem območju vrtenja motorja)

- pospeški naj bodo okoli 8 do 12 s/100 km

-vetrna zaščita naj bo slaba

to so lahko endure do 40 KM, naked bike do cca 60 KM, pogojno tudi čoperji (slabe zavore) ali sport touring variante med 50 in 60 KM.

To so ugotovitve nemškega združenja izdelovalcev in zastopnikovmotociklov, tudi nekaj mojih izkušenj.

Izberi prav in vozil se boš varno!

Se strinjam s tem da mladi nimamo ravno veliko izkusenj, vendar misljenje vecine starejsih ljudi je: "Zej ce je pa mulc bo pa divjov :nono: ", ampak noben se pa ne zaveda dejstva da niso samo mladi tisti ki kvarijo ugled ostalim motoristom, kaj pa nesteto "tastarih" ki se vozijo po ridah gor pa dol kot tamali otroci ipd.? Samo razlika je da smo mi v manjsini in smo "vsi isti", ko smo ze pri motorjih se mi zdi prav da pri 21ih dobimo izpit za neomejeno, vendar prav tako da nekdo ki gre opravljati izpit pri 21ih dobi takoj za neomejeno, prej se pa niti na motor ni usedel :photo:. Vse kar zelim povedati je to, da se mi zdi vseskupaj nesmisel, kako bomo vozili je odvisno od nas, ne glede ali imamo motor s 150hp ali pa s 15hp ni vazno, star ali pa mlad, ce si nor si pac nor in ti noben zakon ne pomaga, tisti ki ima namen dirkat po cestah bo dirku, pa s 60 konji ali pa pa s 160. Kar se pa zavarovalnic tice, se mi pa zdi to edini posten nacin, placaj toliko kolikor vozis, seveda bodo pa najbolj prikrajsani tisti do 600ccm (razni SS motorji ipd.), ampak tako pac je, ce bodo pa vsi mnozicno vgrajevali blokade na 25kW se pa po mojem mnenju zna kaj hitro zgoditi da bomo morali opravljati test moci na tehnicnem :?

@GrCaR, mjemec: veliko srece pri nakupu :OK:

Ps. Smem vprasat kater motor vozis?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da gre nekdo pri 21tih delat izpit pa takoj dobi neomejeno ni nujno,ker ti dobis pri 21tih izpit ce vozis z 500+ kubicnim motorjem,lahko pa vozis z 250 pa mas omejeno za dve leti!

To ko pa govorite da boste vgrajevali blokade not(nepotreben strosek 100k)-zakaj rajsi potem ze ne kupte motorja ki je zablokiran na 25kW!Ze v prejsnih postih sem napisal da se to da v nemciji dobit pa se vse skup te pride cenej kot v slo!

Jst ce bom pr 18tih kupo motor bom zablokiranega sam ne verjamem da bo blokada dolgo not,pa ne zaradi tega da bi ne vem kak divjal,ampak ti vcasih prav pride vec moci ko rabis pa je ne bos mel!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To da gre nekdo pri 21tih delat izpit pa takoj dobi neomejeno ni nujno,ker ti dobis pri 21tih izpit ce vozis z 500+ kubicnim motorjem,lahko pa vozis z 250 pa mas omejeno za dve leti!

To ko pa govorite da boste vgrajevali blokade not(nepotreben strosek 100k)-zakaj rajsi potem ze ne kupte motorja ki je zablokiran na 25kW!Ze v prejsnih postih sem napisal da se to da v nemciji dobit pa se vse skup te pride cenej kot v slo!

Jst ce bom pr 18tih kupo motor bom zablokiranega sam ne verjamem da bo blokada dolgo not,pa ne zaradi tega da bi ne vem kak divjal,ampak ti vcasih prav pride vec moci ko rabis pa je ne bos mel!

to da bom kupu motor in pol vgradiu blokado je čist moja osebna odločitev, ker če motor pripelješ iz nemčije oz. tujine nimaš garancije pa tut homologacijo morš delat. jst sm se tko odloču, ko boš pa ti kupovov motor, mi je pa čist useen če ga iz kitajske prpelš!

blokada za kawasaki Z750 stane 100 evrov, kar je 24.000 sit, pol pa homologacija okol 50.000 tko da je ta strošek 74.000 sit in ne 100.000 sti kot si ti reku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to da bom kupu motor in pol vgradiu blokado je čist moja osebna odločitev, ker če motor pripelješ iz nemčije oz. tujine nimaš garancije pa tut homologacijo morš delat. jst sm se tko odloču, ko boš pa ti kupovov motor, mi je pa čist useen če ga iz kitajske prpelš!

blokada za kawasaki Z750 stane 100 evrov, kar je 24.000 sit, pol pa homologacija okol 50.000 tko da je ta strošek 74.000 sit in ne 100.000 sti kot si ti reku.

ej grčar dej rajš fejzrko kup da mi boš ta omejewalec zrentow :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej grčar dej rajš fejzrko kup da mi boš ta omejewalec zrentow :D

hehe. dej poklič v uradnega zastopnika za xamaho, pa praš kok pride ta blokada za fejzrko!

drugač pa KAWASAKI JE ZAKON :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa edino kar me mot pr fejzrci je to da jo ma vsak 2.! Kpi MT-03 alpa Suzo GSR600, bilo kej, vsaj ne boš na enem motorju ku ga ma vsak

Moje mnenje, nebi mel takega motorja razn če bi se mi res ful ful ful ful dopadu že od prej recimo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa edino kar me mot pr fejzrci je to da jo ma vsak 2.! Kpi MT-03 alpa Suzo GSR600, bilo kej, vsaj ne boš na enem motorju ku ga ma vsak

Moje mnenje, nebi mel takega motorja razn če bi se mi res ful ful ful ful dopadu že od prej recimo

res je,da ma velik folka kawasaki Z750, ampak ta motor je men tok :wub: da me briga, a ga ma vsak al pa noben! ta motor bo stal v moji garaži (če bo vse po sreč ŽE 16.1.2006) :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja nevem, fejzrca je bolj razširjena... sej je lepa pa vseen, Z je pa itak lepši, kaj šele jurjak :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alo.. Ne uradnega zastopnika za Yamaho! Ker so eni navadni ... :BUA: Priporočam Servis Štern v Kranju. Še posebaj glede telih blokad. Ker ti oni čist vse zrihtajo. Mislm da so med edinimi servisi za Yamaho glede tega. Pa tud tko majo kvaliteto servisiranja kr na nivoju ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ps. Smem vprasat kater motor vozis?

danes nobenga, drug teden če bo lepo bo CH WRX 125, nato Husq. SM 610, pol bomo pa vidli, prej so pa bli (čisto nazadnje) LC4 SM 640, ADV 950, FJR 1300, VFR 800, Bonneville 800, pegaso 650, R 1150 GS(prejšnji in predprejšnji tip, R, RT in C, pa madison 125, X9 180 in 250, beverly 200, nevada 750, stone in jackal 1100, gsx r 600, R6, fazer 600 (in podobna japan konfekcija), TL 1000 S in R (dober!), mantra 900, par ducatov brezveznih čoperjev (izstopajoč je bil VN 1500),aja planet 125 (super motorinček, a preveč pred časom takrat ko je bil pri meni), najbolj odštekana je bla adiva 150 (kabriolet!) iz glave se vseh ne spomnim, grem na dile po zapiske.

Se vidimo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

danes nobenga, drug teden če bo lepo bo CH WRX 125, nato Husq. SM 610, pol bomo pa vidli, prej so pa bli (čisto nazadnje) LC4 SM 640, ADV 950, FJR 1300, VFR 800, Bonneville 800, pegaso 650, R 1150 GS(prejšnji in predprejšnji tip, R, RT in C, pa madison 125, X9 180 in 250, beverly 200, nevada 750, stone in jackal 1100, gsx r 600, R6, fazer 600 (in podobna japan konfekcija), TL 1000 S in R (dober!), mantra 900, par ducatov brezveznih čoperjev (izstopajoč je bil VN 1500),aja planet 125 (super motorinček, a preveč pred časom takrat ko je bil pri meni), najbolj odštekana je bla adiva 150 (kabriolet!) iz glave se vseh ne spomnim, grem na dile po zapiske.

Se vidimo!

Hmmmm si pa že kr dost motorov fural :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!