straza Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 jst si bi kupu hyosung gt 250 lustn motorck je kopija suzukija men osebno je dobr :OK: sam k se noben rablen ne prodaja :(
mjemec Objavljeno Oktober 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 (popravljeno) Vidm da ste nekateri malo leni pa si niste pogledal tistega link :D Ga dam še enkrat čeprav ne podpiram lenobe (lenoba podpira mene :D ).. Click me plz! No to je to. Drgač je stran nemška ampak recimo da Google še kr dobro prevede v angleščino.. Tam levo lahko vidte da se dobijo take blokade še za zelo veliko drugih motorjev. Pod specifikacijami tega kita je tud ABE številka (kolkr js vem je ta ABE en nemški certifikat ki dovoljuje uporabo na cesti al nekak tko). Se pravi da je v Nemčiji ta stvar popolnoma legalna. Edina stvar ki mene zanima je kako je s tem pri nas - glede homologacije.. Ta kit naj bi zmanjšal hod ročice za plin in s tem seveda tudi max. moč ter hitrosti motorja. Popravljeno Oktober 31, 2005. Popravil mjemec
GrCaR Objavljeno Oktober 31, 2005 Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 Vidm da ste nekateri malo leni pa si niste pogledal tistega link :D Ga dam še enkrat čeprav ne podpiram lenobe (lenoba podpira mene :D ).. Click me plz! No to je to. Drgač je stran nemška ampak recimo da Google še kr dobro prevede v angleščino.. Tam levo lahko vidte da se dobijo take blokade še za zelo veliko drugih motorjev. Pod specifikacijami tega kita je tud ABE številka (kolkr js vem je ta ABE en nemški certifikat ki dovoljuje uporabo na cesti al nekak tko). Se pravi da je v Nemčiji ta stvar popolnoma legalna. Edina stvar ki mene zanima je kako je s tem pri nas - glede homologacije.. Ta kit naj bi zmanjšal hod ročice za plin in s tem seveda tudi max. moč ter hitrosti motorja. ← najbolj da pokličeš na kkšn tehnični pregled, najbolj da v koper, pa tm prašaš! tm ti bodo vse povedal, kaj pa kako je glede teh kitov...
mjemec Objavljeno Oktober 31, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 31, 2005 (popravljeno) Bom. Samo dons pa ju3 ne bom mogu 0 opravit. No pa sej se itq ne mudi tolk. Na netu sm prebrau da je ABE ubistvu certifikat ki ga proizvajalec pridobi še težje kot TÜV. Ker pr TÜV je treba narest (po vgradtivi določ. produkta v vozilo) še dodatno homologacijo, pr ABE maš pa samo tisti katronček, ki je zraven tega produkta al česar koli že, v avtu al notr v prometnem dovoljenju.. Tko je v Nemčiji seveda. Ampak ker morjo naši zmeri mau zakomplicirat bo verjetno potrebna še slovenska homologacija :BUA: Sej veste - tiste stvari ki dobijo po najzahtevnejših nemških standardih razne certifikate pa to, še niso nujno dovolj dobre za nas :wacko: :slap: Popravljeno Oktober 31, 2005. Popravil mjemec
Petzl Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 :hmm: po mojem mišlenju vgradiš blokado, da znižaš končno hitrost!!! ker drugač brez veze, da bi daju blokado notr, če bi motor isto letu 250 km/h! cheap varijanta za blokado (100 evrov), k jo prodajajo na kawasaki-ju in je namenjena Z750 ti mislš da je to kr neki? P.S. ne nabijat!!! pozanimej se, pol pa pametuj! P.S. si mel ze kdaj ksne probleme s homologacijo? ocitno ne ker takele vn meces, jest sm jih mu, k je prsu motor v slovenijo, meu je prevec kW in se je zacel... in ti povem da ni use tko k ti misls, mors met ustrezne certifikate + motor more bit SERIJSKO narjen za to... s tem hocem povedat da to more napisat tovarna, vsi vemo da se lahk blokada "kr tko" da gor. poleg tega pa mors vedt da tega motorja ni v racunalniku (ko gres ti registrirat) in se tukej cakas in cakas da se gospodje v ljubljani spomnejo, sam sm tut sprasvov za r6 kako je s tem in ti povem da se je ne da zapret. prasu sm tut na uradnmu servisu (ni vazn kermu) in so rekl da bi se sicer dal ampak bi mogu marskej menat, ne samo blokado to bi blo pa $$$, tko da ni use tok lahko.. sicer pa: ko bos kupu motor, ko ga bos zablokiru tko k sm ga js, pol govor, ne pa nabijat klele ene teorije k sploh ne ves kasni so postopki :BUA: Bom. Samo dons pa ju3 ne bom mogu 0 opravit. No pa sej se itq ne mudi tolk. Na netu sm prebrau da je ABE ubistvu certifikat ki ga proizvajalec pridobi še težje kot TÜV. Ker pr TÜV je treba narest (po vgradtivi določ. produkta v vozilo) še dodatno homologacijo, pr ABE maš pa samo tisti katronček, ki je zraven tega produkta al česar koli že, v avtu al notr v prometnem dovoljenju.. Tko je v Nemčiji seveda. Ampak ker morjo naši zmeri mau zakomplicirat bo verjetno potrebna še slovenska homologacija :BUA: Sej veste - tiste stvari ki dobijo po najzahtevnejših nemških standardih razne certifikate pa to, še niso nujno dovolj dobre za nas :wacko: :slap: ja tko je k pravs... velik je blo govorjenja o teh auspuhih, npr ce mas ABE je v avstriji cist dost da pokazes kartoncek, stric ti pogleda ce se stevilke ujemajo in gasa.. pr nas nej bi pa mogu use vpisat v homologacijski kartoncek :(
Jure Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 Je pa tako, da če maš omejitev A 25 kw in 0.16 kw/kg (ta podatek sicer ni 100% preverjen) ne moreš vozit ninje, ker ne ustreza direktivi 0.16 kw/kg, ma malo več baje... Ta podatek pomoje ni pravilen, ker Ninja bi potemtakem morala imet manj kot 160kg, kar pa nima. Sploh pa v prometnem pa homologaciji raje več piše kot manj, vsaj po mojih izkušnjah.
GrCaR Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 P.S. si mel ze kdaj ksne probleme s homologacijo? ocitno ne ker takele vn meces, jest sm jih mu, k je prsu motor v slovenijo, meu je prevec kW in se je zacel... in ti povem da ni use tko k ti misls, mors met ustrezne certifikate + motor more bit SERIJSKO narjen za to... s tem hocem povedat da to more napisat tovarna, vsi vemo da se lahk blokada "kr tko" da gor. poleg tega pa mors vedt da tega motorja ni v racunalniku (ko gres ti registrirat) in se tukej cakas in cakas da se gospodje v ljubljani spomnejo, sam sm tut sprasvov za r6 kako je s tem in ti povem da se je ne da zapret. prasu sm tut na uradnmu servisu (ni vazn kermu) in so rekl da bi se sicer dal ampak bi mogu marskej menat, ne samo blokado to bi blo pa $$$, tko da ni use tok lahko.. sicer pa: ko bos kupu motor, ko ga bos zablokiru tko k sm ga js, pol govor, ne pa nabijat klele ene teorije k sploh ne ves kasni so postopki :BUA: še zdej ne vem, kaj si takrt razmišlov, da ne smeš dt take blokade notr, k spremeni končno hitrost? :lol1: lej: jst bom kupu nov motor kawasaki Z750 (letnik 2006) in bom šou do uradnega zastopnika, kupu blokado za 25Kw (s certifikatom, ki potrjuje, da je blokada narejena za ta motor!!!) lepo blokado dau ugradit, motor pelu na homologacijo v koper, pol bodo pa tm zrihtal! in tko za informacijo, sm jst v vseh postih ki sem jih napisov do zdej, sem pisal o motorju, ki je kupljen v SLOVENIJI in ki ima paperje, da greš z njim lahko na cesto! in glede blokade, sm jst pisov za kawasaki Z750, ki jo lahko kupiš pri uradnem zastopniku za kawasaki, in dobiš vse paperje in certifikate, ki potrjujejo, da blokada ustreza standardom!!! glede tvojih izkušenj pa mene briga! verjetno si meu več problemov, ker je biu motor uvožen!!!
Petzl Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 še zdej ne vem, kaj si takrt razmišlov, da ne smeš dt take blokade notr, k spremeni končno hitrost? :lol1: lej: jst bom kupu nov motor kawasaki Z750 (letnik 2006) in bom šou do uradnega zastopnika, kupu blokado za 25Kw (s certifikatom, ki potrjuje, da je blokada narejena za ta motor!!!) lepo blokado dau ugradit, motor pelu na homologacijo v koper, pol bodo pa tm zrihtal! in tko za informacijo, sm jst v vseh postih ki sem jih napisov do zdej, sem pisal o motorju, ki je kupljen v SLOVENIJI in ki ima paperje, da greš z njim lahko na cesto! in glede blokade, sm jst pisov za kawasaki Z750, ki jo lahko kupiš pri uradnem zastopniku za kawasaki, in dobiš vse paperje in certifikate, ki potrjujejo, da blokada ustreza standardom!!! glede tvojih izkušenj pa mene briga! verjetno si meu več problemov, ker je biu motor uvožen!!! ja use lepo in prov za nov motor, za rablenga sm js mislu. moj motor ni biv uvozen, samo napaka je bla v homologaciji in je blo tok sranja, drgac pa... ko bos mu 25kW posl PM pa greva na pivo ;)
mjemec Objavljeno November 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2005 Pff mene bi pa kr izklučla al kaj? :) Js mam tud rad pivo!! :D Btw.. Še kar čakam na mail od Delta Teama. Od Panigaza sm dobu odgovor po 2eh urah in to v nedeljo. Se vidi da je manjše podjetje.. Kar sploh ni nujno slabo ;)
GrCaR Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 ja use lepo in prov za nov motor, za rablenga sm js mislu. moj motor ni biv uvozen, samo napaka je bla v homologaciji in je blo tok sranja, drgac pa... ko bos mu 25kW posl PM pa greva na pivo ;) tut na rablenga kawasakija bi lahko dau to blokado, ker jo lahko kupš pri uradnem zastopniku! za pivo pa itk velja! mogoče že spomlad (če bom fotra prepričov, da lahko kupm) <_<
mjemec Objavljeno November 1, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 1, 2005 Če ne bo prav drago tole s tem blokiranjem se mogoče res lahko že spomladi gremo kam pelat ja ;) Upam na najbolš..
Petzl Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 tut na rablenga kawasakija bi lahko dau to blokado, ker jo lahko kupš pri uradnem zastopniku! za pivo pa itk velja! mogoče že spomlad (če bom fotra prepričov, da lahko kupm) <_< glede rablenih je baje bl kombliciran :blink: , fotra pa raj zej prepricej, k se zej splaca motor kupt 04 letnk, par 100k prsparas ;)
GrCaR Objavljeno November 1, 2005 Opozori Objavljeno November 1, 2005 glede rablenih je baje bl kombliciran :blink: , fotra pa raj zej prepricej, k se zej splaca motor kupt 04 letnk, par 100k prsparas ;) komplicirano ni nč, če je motor kupljen v sloveniji! če motor uvoziš, so problemi, motor ki pa je ˝iz˝ slovenije pa naj ne bi blo problemov zablokerat in homologirat! fotra prepričujem, pa še ni dovolu :glare: in jst mam namen kupr novga, letnik 2006, ki ga dobim za 1.500.000 sit (160.000 sit cenej), tko da upam da bo kmal dovolu :D
DarkDewil Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Čao na motosvet.com katalogu, piše da ima ninja 164 kg da dobimo kW/kg delimo 25 kW z 164 kg in dobimo 0.15243902, kar je manj kot 0.16 kw/kg, ampak ne vem če je ta podatek 100% zanesljiv! da pa ne prideš pol na tehničnega pa ti tam not napiše 0.17kw/kg al pa kaj takega, ker se njim zazdi, da ninja tehta pod 160 kg.. upam da se nisem pri računanju zmoto.. z750 pa tak ma več kg kot njinja, tam pa ni blema.. LP B)
GrCaR Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 (popravljeno) Čao na motosvet.com katalogu, piše da ima ninja 164 kg da dobimo kW/kg delimo 25 kW z 164 kg in dobimo 0.15243902, kar je manj kot 0.16 kw/kg, ampak ne vem če je ta podatek 100% zanesljiv! da pa ne prideš pol na tehničnega pa ti tam not napiše 0.17kw/kg al pa kaj takega, ker se njim zazdi, da ninja tehta pod 160 kg.. upam da se nisem pri računanju zmoto.. z750 pa tak ma več kg kot njinja, tam pa ni blema.. LP B) jst sm zdej v temi od ninje uprašu, kok KG tehta, tko da k bo kkšn odgovoru, ti bom povedu sam sm pa skor 100%, da ninja tehta več kot 200kg Popravljeno November 2, 2005. Popravil GrCaR
GrCaR Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 no en je odgovoru, da ma njegova ninja 6-ka (2004) v prometni 174 kg! fak, pol je moj motor skor težji kot pa ninja :blink:
Petzl Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 Pff mene bi pa kr izklučla al kaj? :) Js mam tud rad pivo!! :D Btw.. Še kar čakam na mail od Delta Teama. Od Panigaza sm dobu odgovor po 2eh urah in to v nedeljo. Se vidi da je manjše podjetje.. Kar sploh ni nujno slabo ;) panigaz je zakon kar se tice prodaje in servisa, ne poznam bolsga serviserja za kawo pa suzo na gorenskm, pa mislm da ma za ktm tut neke posebne certifikate..(tm u stacun ma obesene)
pogi Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 (popravljeno) no en je odgovoru, da ma njegova ninja 6-ka (2004) v prometni 174 kg! fak, pol je moj motor skor težji kot pa ninja blink.gif Seveda .) pri supersportakih je najbolj pomembno čim nižja teža in čim več moči .) logično je da bo chopper (četudi 125cc) težji, sej pri gradnji n upoštevajo racionalnosti ampak izgled. Kot pravjo nekateri vsa ta "nepotrebna" navlaka da svojo težo. :D .) Popravljeno November 2, 2005. Popravil pogi
mjemec Objavljeno November 2, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 2, 2005 (popravljeno) panigaz je zakon kar se tice prodaje in servisa, ne poznam bolsga serviserja za kawo pa suzo na gorenskm, pa mislm da ma za ktm tut neke posebne certifikate..(tm u stacun ma obesene) Jp Panigaz je ful vredu. Pa menda Štern tud ni slab ko ma Yamaho. Vomberger (Aprilia, Honda) pa.. No comment <_< Lastne izkušnje.. :wacko: Aja.. Maila od Delta Team še ni ;) Popravljeno November 2, 2005. Popravil mjemec Rage1337 1
Petzl Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 ja, glede vombergerja se strinjam, sterna dost hvaljo sam je baje drag :? Rage1337 1
aselak Objavljeno November 2, 2005 Opozori Objavljeno November 2, 2005 no en je odgovoru, da ma njegova ninja 6-ka (2004) v prometni 174 kg! fak, pol je moj motor skor težji kot pa ninja :blink: hehe kaj morem tolk kg ma moja ninja...ce mene prasas je se to prevec ko bodo prisli do 150kg bo sele fun :P
mjemec Objavljeno November 5, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2005 Od Delta Team še ni maila :BUA:
mjemec Objavljeno November 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2005 Delta Team bitches :BUA: Še kr 0.. Po 2eh tednih. Bom mogu klicat tja zgleda..
Kontraband Objavljeno November 11, 2005 Opozori Objavljeno November 11, 2005 Delta Team bitches :BUA: Še kr 0.. Po 2eh tednih. Bom mogu klicat tja zgleda.. Ma zmeraj je najboljše da kličeš....je najbolj sigurno in najbolj razumljivo.
mjemec Objavljeno November 11, 2005 Avtor Opozori Objavljeno November 11, 2005 Se strinjam. Bom sporoču kaj sm zvedu ;)
Priporočene objave