Skoči na vsebino

Najboljša izbira do 25kW


Priporočene objave

Objavljeno

Ne za KTM je ni.. Ampak itq majo SMC modeli vsi 21kW. Pa SXC tud. Tko da to lah vse voziš z A-OM izpitom.. Duke-a, LC4, Superduke-a itd.. pa pač ne boš še smel vozit.

Objavljeno (popravljeno)

Priporocam da si tle malo pogledate klik! sem najdo 2 strani cestakov z 25kW v prometni :OK: Potrebno je vsaj malo znanje nemscine jst ga nimam nic pa sem najdo :D

Se najdejo tudi motorji kot so r6 al pa ninje enga suzukija sem celo najdo(nazalost 98 letnik) pa hondo cbr600f!

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno (popravljeno)

Ja če bi natančno pogledali tisti link ko sm ga dau zadnjič od kita za omejitev na 25kW za FZ6.. Bi vidli na levi strani naštete še več al manj vse večje proizvajalce motornih koles pa zravn napisane še prostornine motorjev. Tja do 800-900 ccm se dobi kite za omejitev na 25kW za zelo veliko modelov ;) Naprej je pa že težko ker je moč motorja prevelika.. In tud prodajalci v Nemčiji sami ponujajo take možnosti. Pr nas pa še niso opazli da mamo podobn sistem (s to 25kW omejitvijo) in da bi to zlo prav pršlo.. Bi mogla država poskrbet da če je uzakonjena taka omejitev da se da tud dobit motorje ki so tko omejeni. Ne pa da je treba pol vse na lastno roko pa dodatno homologirat in nevem kaj še vse :BUA: Ahjej ta Slovenija.. :hmm:

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

Vem za enga ER-5 cena okoli 850k sit, zablokiran na 25KW, ma pa 55konjev ker je odprt

Objavljeno

Vem za enga ER-5 cena okoli 850k sit, zablokiran na 25KW, ma pa 55konjev ker je odprt

Mamo doma er5 z 25kW!Je isto kot da bi mel rs125 sam da je 4 taktno pa da se v ovinkih nic skor ne drzi!!!

Drugac pa kaj bos z er5 ce si lahk kupis yamaho R1 z 25kW :OK: al pa suzuki gsxr1000 K3 z 25kW :OK:

Objavljeno

Še zmer gre isto

Objavljeno

noben ni reku da bi jo pustu zablokirano :blush: :blush:

Objavljeno

noben ni reku da bi jo pustu zablokirano :blush: :blush:

Tak ko si reko!Zdaj sem se odloco da ce bo dnar zravn avta se za motor bo doma al 600 al pa 1000!

Sam skoda da se ne da dobit gsxr750 z 25kW vsaj zaenkrat se nism najdo :(

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Iz Delta Team-a 0 odgovora po enem mesecu in 3eh poslanih mailih :BUA: Predno sm se jih spravu klicat sm probu še pr Yamahinih prodajalcih. Poslal sm mail z isto vsebino kot na Delta Team še v Servis Štern (Kranj) ter TSC Laba. Odgovora sm dobu seveda, po enem dnevu :OK: Je pa zadeva taka.. TSC Laba odsvetujejo, menda po priporočilih uvoznika, vgrajevanje kakih blokad, ker naj bi bli problemi z garancijo ter homologacijo. Od Šterna pa sm dobil tole:

Spoštovani!

Kit 25kw lahko pri nas naročite, dobava je cca en teden. Kit ima TUV potrdilo o ustreznosti, in se brez problema vpiše v homo. karton. Za naročilo potrebujemo številko okvirja.

LP Bine

Servis Štern

04/2013515

:OK: :OK: :OK: :kva2: :) Komaj čakam pomlad!

Objavljeno

Iz Delta Team-a 0 odgovora po enem mesecu in 3eh poslanih mailih :BUA: Predno sm se jih spravu klicat sm probu še pr Yamahinih prodajalcih. Poslal sm mail z isto vsebino kot na Delta Team še v Servis Štern (Kranj) ter TSC Laba. Odgovora sm dobu seveda, po enem dnevu :OK: Je pa zadeva taka.. TSC Laba odsvetujejo, menda po priporočilih uvoznika, vgrajevanje kakih blokad, ker naj bi bli problemi z garancijo ter homologacijo. Od Šterna pa sm dobil tole:

:OK: :OK: :OK: :kva2: :) Komaj čakam pomlad!

Kuk pa košta ta kit pa vsi stroški zraven da to homologiraš :? Se sploh splača?

Objavljeno (popravljeno)

Hmm mislm da nebi smelo bit vse skupi z delom več ko 100k SIT - cena takega kita v nemčiji je 100 €.. Pa recimo da kupiš eno rabljeno FZ6 (dobiš za 1,3 mio SIT staro 1 leto, 12k km, wings izpuh, kovček.. ) maš za 1,4 mio SIT ful vredu motor in popolnoma legalno za vozit z izpitom A-OM.. Zame popolno ;) Itq bi meu blokado notr kak mesec ali 2 da bi se prvadu na motor pol pa :devil:

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

Hmm mislm da nebi smelo bit vse skupi z delom več ko 100k SIT - cena takega kita v nemčiji je 100 €.. Pa recimo da kupiš eno rabljeno FZ6 (dobiš za 1,3 mio SIT staro 1 leto, 12k km, wings izpuh, kovček.. ) maš za 1,4 mio SIT ful vredu motor in popolnoma legalno za vozit z izpitom A-OM.. Zame popolno ;) Itq bi meu blokado notr kak mesec ali 2 da bi se prvadu na motor pol pa :devil:

Da se ne bo kdo pokakal.

Objavljeno (popravljeno)

In pol js dobim opozorilo ko mam neumestne pripombe :BUA: :angry: bigi go f**k a goat!

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

bigi go f**k a goat!

Kaj pa to je sploh.

Amogoče *uc* a goat!

Ne najdem v SSKJ.

Objavljeno (popravljeno)

Tega ni v Slovarju slovenskega knjižnega jezika. Če pa si vsaj malo splošno razgledan in če maš končano vsaj osnovno šolo pa verjetno veš kaj sm s tem mislu. Se res nisi mogu vzdržat tistega neumnega komentarja? Si mogu nasmetit še to temo? Moderatorji plz clean it up :glare:

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

Hmm mislm da nebi smelo bit vse skupi z delom več ko 100k SIT - cena takega kita v nemčiji je 100 €.. Pa recimo da kupiš eno rabljeno FZ6 (dobiš za 1,3 mio SIT staro 1 leto, 12k km, wings izpuh, kovček.. ) maš za 1,4 mio SIT ful vredu motor in popolnoma legalno za vozit z izpitom A-OM.. Zame popolno ;) Itq bi meu blokado notr kak mesec ali 2 da bi se prvadu na motor pol pa :devil:

Rajsi pa uvozis tak motor ze z 25kW iz nemcije pa mas lahko se za manj kot 1,3 mio!Zdaj je ne pr nas FZ6 2004 letnik iz nemcije kupo za 1,2 mio,s tem da nima 25kW,sam se da dobit!

Objavljeno (popravljeno)

Ma mogoče res pršparaš 100 al pa 200k. Samo nevem če se to tolk splača.. Rajš kupim u Sloveniji ko maš bližje kupca pa vse se lažje zmeniš. Če je karkoli narobe je lažje posredovat. Pa še garancija itd... Sej se dobijo pr nas tud že za manj ko 1,3 mio SIT. Samo tisti k ga js gledam, ko ma GIVIjev kovček pa Wings izpuh gor in zlo malo kilometrov, ma tako ceno. Ah do pomladi je še kar nekaj časa. Tko da bom lahko še fejst premislu vse skupi. Tud nevem kolk je pametno it direkt iz skuterja na tak motor.. Mau me je strah (pa sej malo strahospoštovanja do motorja pa tud mora bit). Sm hotu neki še vmes kupit samo vidm da ni prov veliko motorjev z manjšo kubaturo na katerih bi se vsaj pribl. udobno peljal (moja višina..).

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno (popravljeno)

Tud nevem kolk je pametno it direkt iz skuterja na tak motor.. Mau me je strah (pa sej malo strahospoštovanja do motorja pa tud mora bit). Sm hotu neki še vmes kupit samo vidm da ni prov veliko motorjev z manjšo kubaturo na katerih bi se vsaj pribl. udobno peljal (moja višina..).

Zdej a je pametno al ne je cist odvisno od posameznika, ce mas mejo v glavi kolk lahko kolk ne, potem ni problem tut na 1000 it (ampak je problem da to vecina nima), po drugi strani mas pa spet folk, ki pr 50ih nima meje tko da o tem razpravlat je dost relativno... ce te pa ksn drug udelezenec v prometu zaj*** pa ni vazn a mas skutr alpa motor, moje skromno mnenje :blush:

Popravljeno . Popravil Langus
Objavljeno

mater kam ste odjadral s to temo. Slovenaci jedli govno al da ne smrdi. Me spomena na onga ki je hotu iz space shuttla nardit jadrilico da bi se lahko vozu brez izpita za vesoljsko plovilo.

če ste izpitno dorasli motorjem do 25 kw pač kupte motor s 25 kw ne pa delat iz 200 konjev 24 oslov. Če bi malo bolj poznali nemški moto luft, bi vedli da se tapravi švabski motoristi dobro norčujejo iz kolegov, ki delajo take kombinacije kot jih vi tu napredate.

Jas si bom raje kupu novo cagivo 500 za 920 tisoč pa se bom s 35 konji čist OK peljal.

Objavljeno

pa se bom s 35 konji čist OK peljal.

samo nekaterim je 35 konjev premalo. to še nekatere 125ke skupaj spravijo.

Objavljeno (popravljeno)

mater kam ste odjadral s to temo. Slovenaci jedli govno al da ne smrdi. Me spomena na onga ki je hotu iz space shuttla nardit jadrilico da bi se lahko vozu brez izpita za vesoljsko plovilo.

če ste izpitno dorasli motorjem do 25 kw pač kupte motor s 25 kw ne pa delat iz 200 konjev 24 oslov. Če bi malo bolj poznali nemški moto luft, bi vedli da se tapravi švabski motoristi dobro norčujejo iz kolegov, ki delajo take kombinacije kot jih vi tu napredate.

Jas si bom raje kupu novo cagivo 500 za 920 tisoč pa se bom s 35 konji čist OK peljal.

Poglej.. Men niti malo ni pomembno kaj si ti o tej stvari misliš. Niti iz česa se nemški motoristi norčujejo. Če maš nek svoj prav ni treba z žaljivkami pa drugačnimi neumnostmi prepričevat še drugih u to. Rajš malo bolj pametno argumentiraj svoje prepričanje!! Že 2. motosvetovec ki je z največjim veseljem in brez vsakega pomisleka zasmetil to temo. S tem dokazujete samo svojo nezrelost in čisto 0 drugega. O moderatorjih seveda ni ne duha ne sluha. Pol bo pa edn le pršu po 1 mesecu še v to temo mau pogledat bo pa po možnosti še zaklenjena. Brez nadaljnih komentarjev glede tega da ne bo s5 kakega opozorila.

Glede cagive in njenih 35ih konjev. Ej.. Izvoli.. Kupi jo. Spodbujam te h temu. Samo da ne boš jamral čez pol leta da je ratalo vse skupi prešvoh pa kako jo odblokirat al pa narest hitrejšo. Pa da se ne boš preveč sekiru da bi za par sto tisoč dobil veliko boljši motor ki bi ga začasno omejil... Itd itd.. :nono: <_<

Lepo vas prosim ljudje. Če nima kdo kj pametnega za napisat... NAJ NE PIŠE!!! Je to res tako težko doumet? :angry:

Zdej a je pametno al ne je cist odvisno od posameznika, ce mas mejo v glavi kolk lahko kolk ne, potem ni problem tut na 1000 it (ampak je problem da to vecina nima), po drugi strani mas pa spet folk, ki pr 50ih nima meje tko da o tem razpravlat je dost relativno... ce te pa ksn drug udelezenec v prometu zaj*** pa ni vazn a mas skutr alpa motor, moje skromno mnenje :blush:

Se popolnoma strinjam. Pa tud o sebi mislim (glede na ta 3 leta vožnje s skuterjem) da ne izzivam sreče in da mam neko mejo.. Kako pa je res bom pa vidu ko bom mel med koleni tistih poskočnih 98 konjev :hmm:

Popravljeno . Popravil mjemec
Objavljeno

Poglej.. Men niti malo ni pomembno kaj si ti o tej stvari misliš. Niti iz česa se nemški motoristi norčujejo. Če maš nek svoj prav ni treba z žaljivkami pa drugačnimi neumnostmi prepričevat še drugih u to. Rajš malo bolj pametno argumentiraj svoje prepričanje!! Že 2. motosvetovec ki je z največjim veseljem in brez vsakega pomisleka zasmetil to temo. S tem dokazujete samo svojo nezrelost in čisto 0 drugega. O moderatorjih seveda ni ne duha ne sluha. Pol bo pa edn le pršu po 1 mesecu še v to temo mau pogledat bo pa po možnosti še zaklenjena. Brez nadaljnih komentarjev glede tega da ne bo s5 kakega opozorila.

Glede cagive in njenih 35ih konjev. Ej.. Izvoli.. Kupi jo. Spodbujam te h temu. Samo da ne boš jamral čez pol leta da je ratalo vse skupi prešvoh pa kako jo odblokirat al pa narest hitrejšo. Pa da se ne boš preveč sekiru da bi za par sto tisoč dobil veliko boljši motor ki bi ga začasno omejil... Itd itd.. :nono: <_<

Lepo vas prosim ljudje. Če nima kdo kj pametnega za napisat... NAJ NE PIŠE!!! Je to res tako težko doumet? :angry:

Se popolnoma strinjam. Pa tud o sebi mislim (glede na ta 3 leta vožnje s skuterjem) da ne izzivam sreče in da mam neko mejo.. Kako pa je res bom pa vidu ko bom mel med koleni tistih poskočnih 98 konjev :hmm:

OK vzel na znanje; spreminjam stil pisanja - gremo v pragmatični svet:

Glede na moje izkušnje, teh je cca 700.000 prevoženih kilometrov na dvokolesih, in na izkušnje mojih profesionalnih kolegov iz tujine in Slovenije lahko z gotovostjo profesionalnega voznika motornih dvokoles napišem da je razmišljanje o:

-nakupu motocikla, ki je konstrukcijsko predviden za zmogljivostne karakteristike 250 in več km/h in nato naknadno predelan v različice, katerih zmogljivostne karakteristike so 50 do 80 % zmanjšane,

zgolj prilagajanje zakonodajam držav EU (znotraj EU ni enotne zakonodaje-odločitve so prepuščene posameznim državam; tega ne pozna Francija, Španija, V.Britanija, Portugalska, Grčija, Malta, Belgija, Luksemburg...) in ni povezano z predispozicijo tehnološke naprednosti pri snovanju motociklov.

Zagotovo je voznost motociklov, ki so že v osnovi konstruirani z mislijo na optimalno razpoložljivost zmogljivosti, bolje prezentirana oz. polj pozitivno sprejeta s strani uporabnika kot pa voznost motociklov katerih zmogljivosti so bile naknadno temeljito zmanjšane.

Lep primer so 50 ccm skuterji; voznost nezaprtih različic je mnogo boljša,t udi varnejša (ni težav s tekočim mestnim prometom) kot pa različic s hitrostno omejitvijo 45 km/h.

Drug lep ilustrativen primer so 125 kubični motocikli z omejitvijo na 11 kW. Taisti motocikli z 30 do 40 % večjo močjo so zopet bolje vozni, tudi varnejši v določenih prometnih razmerah 8vožnja po vmesnih vpadnicah, morebitna prehitevanja itd.)

Zaključek:

voznost motociklov z limitirano močjo je boljša pri tistih ki so že konstrukcijsko prilagojeni neki določeni moči.

Opozorilo:

za tiste ki imajo v mislih predvsem mimoidenja zakona (kupil zadušenga 150 konjca, taisti dan po papirologiji pa izvleči blokado in gasa; moram pač zopet uporabiti kletvični žargon: za pšete ni koruza. razen če vam je ta svet odveč!

Pa lepo pozdravljeni!

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!