GrCaR Objavljeno December 7, 2005 Opozori Objavljeno December 7, 2005 danes nobenga, drug teden če bo lepo bo CH WRX 125, nato Husq. SM 610, pol bomo pa vidli, prej so pa bli (čisto nazadnje) LC4 SM 640, ADV 950, FJR 1300, VFR 800, Bonneville 800, pegaso 650, R 1150 GS(prejšnji in predprejšnji tip, R, RT in C, pa madison 125, X9 180 in 250, beverly 200, nevada 750, stone in jackal 1100, gsx r 600, R6, fazer 600 (in podobna japan konfekcija), TL 1000 S in R (dober!), mantra 900, par ducatov brezveznih čoperjev (izstopajoč je bil VN 1500),aja planet 125 (super motorinček, a preveč pred časom takrat ko je bil pri meni), najbolj odštekana je bla adiva 150 (kabriolet!) iz glave se vseh ne spomnim, grem na dile po zapiske. Se vidimo! kok si pa star? ker verjetno si več kot 25 ane?
solo Objavljeno December 7, 2005 Opozori Objavljeno December 7, 2005 Jaz bi pa rad vedel, na kakšnem principu deluje toliko omenjani kit? Bom pretiraval: če se omeji gas (jasno to ni ta kit, itd...) to na motorju niti ne bo pustilo posledic. Če se ga pa kako umetno duši (kot kake 125 ccm in podobno) pa to sigurno ni dobro za agregat. To da ma pa zadeva TUV in da bo mogoče u Kopru potrdil homologacijo pa še ne dokazuje, da je zadeva zdrava za motor. Zato me res zanima, kako to deluje...
jest Objavljeno December 8, 2005 Opozori Objavljeno December 8, 2005 Jaz bi pa rad vedel, na kakšnem principu deluje toliko omenjani kit? Zato me res zanima, kako to deluje... Pri starejših (preprostejših)japonskih štirivaljnikih (fazer, hornet, bandit, Z agregat) ki delajo na uplinjače je (vsaj iz spomina-ne me držat za vsako besedo) vstavljen set za zmanjšanje premera difuzorjev v uplinjaču (manjši pretok zraka), uplinjači so zdizani na novo, tudi nastavljeni morajo biti, drugače je naduha. malo več je dela s tistimi ki majo TPS (trottle position senzor- senzor za zaznavanje zasuka ročice plina) senzor na uplinjačih - le ta je povezan z matriko vžigalne elektronike - torej jeba! Pri novejših z vbrizgavanjem pa je verjetno treba menjat elektroniko (ali vsaj ponastavit - kako in s čim ne vem!) -zaključek: prva varianta je simpl, druga (če nisi elektro frik) pa ne! Glede starosti: preveč, zamenjam z vami! A priznam: zelo rad se peljem z dobro 125 tko! Vprašte me katere so dobre!
mjemec Objavljeno December 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 8, 2005 (popravljeno) Ne. Se ne menja nobene elektronike.. Omeji se hod ročice za plin (ne na sami ročici, verjetno na TPS-u.. ). To pa naredijo s čisto preprostim kosom aluminija v obliki črke L. In ta kos aluminija stane 100 € :D Ampak glede na to da je tko malo komplikacij s homologacijo pa da je to v mojem primeri zelo dobra rešitev, mi ni škoda dat tistih 100 € ;) Še slika.. Popravljeno December 8, 2005. Popravil mjemec
GrCaR Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 sveže informacije za kawasaki Z750: blokado se lahko vgradi v rabljeno motorno kolo!!! blokada stane 1800 sit in Ne 100 evrov!!! blokado ti vgradijo na kawasaki uradnem servisu, kjer dobiš potrdilo o strokovni vgradnji te blokade, in to potrdilo priložiš k registraciji!!! tko da motorja NI treba vozit v koper na homologacijo, ker ubistvu na rabš homologacije ampak ti na tehničnem pregledu samo napišejo v prometno!!! še mail, če kdo ne verjame: ----- Original Message ----- From: <mihagrcar@siol.net> To: <daihatsu.kawasaki@dks.si> Sent: Thursday, December 08, 2005 6:24 PM Subject: blokada 25kW Dober dan, Imam vprašanje in sicer: kmalu imam nemen kupiti rabljeno motorno kolo kawasaki Z750. Ker mam izpit omejen na 25kW, me zanima predvsem blokada 25kW. Zanima me, če je možno kupiti samo blokado in jo nato vgraditi v rabljeno motorno kolo in predvsem cena te blokade+vgradnja in homologacija, če je to sploh možno? lep pozdrav, Miha ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdravljeni, Možno je kupiti samo blokado in jo vgraditi v motorno kolo. Blokada stane 1.800 sit z DDV, dela pa je približno 1 uro. Po vgradnji je potrebno vpisati v izjavo o skladnosti pod opombe opravljeno spremembo moči. To storite ob predložitvi dokumentacije, katero vam bo dal pooblaščen Kawasaki servis, ki bo predelavo na 25kW strokovno opravil ,na tehničnih pregledih. LP, Vojko Vodopivec
Zigc Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Pizda si prasc Grcar sam nam se sline cedijo od teh tvojih postov, zakaj nism su js delat izpita pr 16ih :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
GrCaR Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Pizda si prasc Grcar sam nam se sline cedijo od teh tvojih postov, zakaj nism su js delat izpita pr 16ih :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: hehe. sej jst se bom pou leta ˝nelegalno˝ vozu :) sveže informacije za kawasaki Z750: blokado se lahko vgradi v rabljeno motorno kolo!!! blokada stane 1800 sit in Ne 100 evrov!!! blokado ti vgradijo na kawasaki uradnem servisu, kjer dobiš potrdilo o strokovni vgradnji te blokade, in to potrdilo priložiš k registraciji!!! tko da motorja NI treba vozit v koper na homologacijo, ker ubistvu na rabš homologacije ampak ti na tehničnem pregledu samo napišejo v prometno!!! še mail, če kdo ne verjame: ----- Original Message ----- From: <mihagrcar@siol.net> To: <daihatsu.kawasaki@dks.si> Sent: Thursday, December 08, 2005 6:24 PM Subject: blokada 25kW Dober dan, Imam vprašanje in sicer: kmalu imam nemen kupiti rabljeno motorno kolo kawasaki Z750. Ker mam izpit omejen na 25kW, me zanima predvsem blokada 25kW. Zanima me, če je možno kupiti samo blokado in jo nato vgraditi v rabljeno motorno kolo in predvsem cena te blokade+vgradnja in homologacija, če je to sploh možno? lep pozdrav, Miha ----------------------------------------------------------------------------------------------------- Pozdravljeni, Možno je kupiti samo blokado in jo vgraditi v motorno kolo. Blokada stane 1.800 sit z DDV, dela pa je približno 1 uro. Po vgradnji je potrebno vpisati v izjavo o skladnosti pod opombe opravljeno spremembo moči. To storite ob predložitvi dokumentacije, katero vam bo dal pooblaščen Kawasaki servis, ki bo predelavo na 25kW strokovno opravil ,na tehničnih pregledih. LP, Vojko Vodopivec pozabu sm še napisat, da vsi stroški (blokada+vgradnja+vpis podatkov v register) pride mal manj kot 20.000 sit!
Zigc Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 hehe. sej jst se bom pou leta ˝nelegalno˝ vozu :) Jah pa pazi d bos vozu ne sam po pameti, predvsem tut po cesti, je hitr kka pizdarija ce nous mev izpita :yes:
GrCaR Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 Jah pa pazi d bos vozu ne sam po pameti, predvsem tut po cesti, je hitr kka pizdarija ce nous mev izpita :yes: vem vem! upam da ne bo nobenih neprijetnih dogodkov :D
mjemec Objavljeno December 9, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 9, 2005 Sei ta kit ko je za FZ6 ma tud že vso potrebno homologacijo. Samo sporočiš jim št. šasije pa ti dajo potrdilo, ubistvu nek dodatek k homologacijskem kartončku.. ;)
k0ci Objavljeno December 9, 2005 Opozori Objavljeno December 9, 2005 (popravljeno) Sei ta kit ko je za FZ6 ma tud že vso potrebno homologacijo. Samo sporočiš jim št. šasije pa ti dajo potrdilo, ubistvu nek dodatek k homologacijskem kartončku.. ;) ja zato da ti lahko na tehničnem vpišejo v kartonček omejitev Popravljeno December 9, 2005. Popravil k0ci
_ales_ Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 a ste že od fejzrke kej pisal kok stane ta blokada pa kwa morš še us zrawn dobit...
garfield Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 Do zdej ste napisal da je mogoče ta kit dat na Z-ja.... Zanima me če se to tut da dat na ninjo 6-tko :? Pa to isto košta kot naprimer za Z-ja???
mjemec Objavljeno December 10, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 10, 2005 (popravljeno) PESHY BOY preberi si par strani nazaj.. Čist vse piše. Am cene so pomoje iste za vse motorje posameznega proizvajalca. Za FZ6 pride kit + vgradnja 50k SIT. Sicer dražje kot Kawasaki ampak še zmeraj po mojem mnenju vredno vsakega tolarja ;) Tista Kawasakijeva cena mi je nekam smešno nizka :? Popravljeno December 10, 2005. Popravil mjemec
mjemec Objavljeno December 10, 2005 Avtor Opozori Objavljeno December 10, 2005 Garfield: tle maš spisek vseh kitov za omejitev ZX6.. Tebe zanimajo kiti ki omejijo na 25kW se pravi po nemško Drosselkit 25 kW. Kot vidiš jih je več s takim imenom - odvisno od leta izdelave motorja (mašine se močno razlikujejo).. Cena je pa enaka za vse. 100 € .. Če ne dobiš takega kita pri katerem od naših serviserjev ga lahko naročiš na tej strani. Ga pošljejo tudi v Slovenijo. Mislim da je poštnina zastonj ;)
Zigc Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 Garfield: tle maš spisek vseh kitov za omejitev ZX6.. Tebe zanimajo kiti ki omejijo na 25kW se pravi po nemško Drosselkit 25 kW. Kot vidiš jih je več s takim imenom - odvisno od leta izdelave motorja (mašine se močno razlikujejo).. Cena je pa enaka za vse. 100 € .. Če ne dobiš takega kita pri katerem od naših serviserjev ga lahko naročiš na tej strani. Ga pošljejo tudi v Slovenijo. Mislim da je poštnina zastonj ;) Mislim da je spraševal predvsem za tist košček kovine ki je pri Z ju za 1,8k ce kj tazga obstaja tut za ninjo6tko??
GrCaR Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 folk, jst sm si premislu, tko da bom to sezono še na daelimčku, pol drug let k pa ispit dobim, bom pa Z-ja kupu! tko da se bomo še počas vozil (to sezono) :P
gebre Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 Se pravi, da za mojega zzr-čka, obstaja ta "reč" (izgledajo kot podložke za na začetek krivin) in je zadeva homologirana? Se pravi, da zadevo naročim, peljem k serviserju, da zadejo zmontira, nato pa še na tehničnega, da zadevo vpišejo v prometno in to je to? Ni treba nič na dynojet, pa na a-test....
GrCaR Objavljeno December 10, 2005 Opozori Objavljeno December 10, 2005 Se pravi, da za mojega zzr-čka, obstaja ta "reč" (izgledajo kot podložke za na začetek krivin) in je zadeva homologirana? Se pravi, da zadevo naročim, peljem k serviserju, da zadejo zmontira, nato pa še na tehničnega, da zadevo vpišejo v prometno in to je to? Ni treba nič na dynojet, pa na a-test.... to da ti samo vpišejo v homologacijski katonček je samo, ČE BLOKADO KUPIŠ PRI UVOZNIKU KAWASAKI in ti tm tut zablokerajo! drugač pa morš pelat v koper...
gebre Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Sem bolj trde glave :) ...Se pravi se zapeljem do DKSja (čez celo Slovenijo :angry2: ) mi vržejo zadevo notri, potlej pa samo še na tehničnega, da vpišejo v kartonček in je zadeva zaključena. Upam, da je res tako preprosto
GrCaR Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Sem bolj trde glave :) ...Se pravi se zapeljem do DKSja (čez celo Slovenijo :angry2: ) mi vržejo zadevo notri, potlej pa samo še na tehničnega, da vpišejo v kartonček in je zadeva zaključena. Upam, da je res tako preprosto :yes: ja točno tako! sam najprej se pozanimej če sploh imajo blokado pri DKS-ju! če jo majo, je zadeva tako kot si napisov!
gebre Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Če je nimajo jo nabrž naročijo.
norc 16 Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Če je nimajo jo nabrž naročijo. eden med vmesni pogoj še vam manjka. homologacija v kopru. ker drugače bi si samo nabavil papirje od tega sranja. pa bi že dobil v pisano 25kw. tka pa tudi ne gre.
k0ci Objavljeno December 11, 2005 Opozori Objavljeno December 11, 2005 Če je nimajo jo nabrž naročijo. zato ti je pa reku grcar, da se pozanimaj, da ne boš zastonj hodu tja
Priporočene objave