Skoči na vsebino

Najboljša izbira do 25kW


Priporočene objave

Objavljeno

eden med vmesni pogoj še vam manjka. homologacija v kopru.

ker drugače bi si samo nabavil papirje od tega sranja. pa bi že dobil v pisano 25kw. tka pa tudi ne gre.

pejt na prejšno stran, pa poglej moj post, kaj sm napisu, pa zravn je tut mail, ki sem ga dubu od GKS-ja (uvoznika kawasaki)!!!

Objavljeno

alo grčar ti kr povej kdaj boš to nardiu pa kje kr js bi tud to nardiu če boma s fotru skup kupla z-ja :D sam men se zdi use tole prenazi pa prelepo da bi blo res :OK: lp

Objavljeno

alo grčar ti kr povej kdaj boš to nardiu pa kje kr js bi tud to nardiu če boma s fotru skup kupla z-ja :D sam men se zdi use tole prenazi pa prelepo da bi blo res :OK: lp

Milslim d ne bo se letos :P

Objavljeno

alo grčar ti kr povej kdaj boš to nardiu pa kje kr js bi tud to nardiu če boma s fotru skup kupla z-ja :D sam men se zdi use tole prenazi pa prelepo da bi blo res :OK: lp

jst sm se odliču, da bom drug let Z-ja kupu, ko dobim ispit! če ga boš pa ti prej kupu, greš pa lepo do uradnega uvoznika oz. pooblaščenega prodajalca, kjer ti dajo to blokao in ti jo tut vgradijo notr. ko bo blokada vgrajena ti bodo dal ene dokumente,k jih pol k greš registrerat priložiš in pol ti tm dajo nov homologacijski kartonček, kjer piše da je zablokeran na 25kW. tiste dokumente ki si jih dobiu tm k so ti motor zablokeral, ti pa uzamejo, tko da ne more pridt do ponarejanja!

Objavljeno

Sem bolj trde glave :) ...Se pravi se zapeljem do DKSja (čez celo Slovenijo :angry2: ) mi vržejo zadevo notri, potlej pa samo še na tehničnega, da vpišejo v kartonček in je zadeva zaključena. Upam, da je res tako preprosto

DKS nima, nikolini mel in najverjetneje nikoli ne bo imel lastnega servisa. ta firma je le (več ali manj) veleprodajalc-grosshaendler- imajo telefone, računalnike, tajnico, tomoram priznat dovolj trgovskega znanja na kar nekaj motoristične podlage in z enim bolj tako-tako salonom, ki bi ga lahko mirne duše uvrstil v relikte prejšnjega tisočletja. Kar peli se Zahodni Slovenec v MB. če ne druzga boš malo SLO spoznaval.

Objavljeno (popravljeno)

Hmm samo eno ideja.. Motoland Panigaz v Kranju?! :hmm: Eden izmed boljših Kawasaki servisov v Sloveniji btw... ;) Verjetno majo tud te blokade. Pošlji mail.. www.motoland.si

Popravljeno . Popravil mjemec
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, če bi se dalo Hondo FMX 650 vozit s tem izpitom, omejenim na 25 kw?

Ma pa 27.7 kW @ 5750 v/min.

Objavljeno

Mene pa zanima, če bi se dalo Hondo FMX 650 vozit s tem izpitom, omejenim na 25 kw?

Ma pa 27.7 kW @ 5750 v/min.

na žalost NE, ker moč motorja presega 25kW

Objavljeno

jao pismo kaka vprašanja, ko da bi js zdej prašu, kaj hondo cbr 1000 rr fireblade se da zablokirat na 25kw? :lol1:

Objavljeno

jao pismo kaka vprašanja, ko da bi js zdej prašu, kaj hondo cbr 1000 rr fireblade se da zablokirat na 25kw? :lol1:

vprašaj pri uradnem uvozniku znamke HONDA, ter prašaj, če obstaja blokada za ta motor ;)

Objavljeno

še zdej ne vem, kaj si takrt razmišlov, da ne smeš dt take blokade notr, k spremeni končno hitrost? :lol1:

lej: jst bom kupu nov motor kawasaki Z750 (letnik 2006) in bom šou do uradnega zastopnika, kupu blokado za 25Kw (s certifikatom, ki potrjuje, da je blokada narejena za ta motor!!!) lepo blokado dau ugradit, motor pelu na homologacijo v koper, pol bodo pa tm zrihtal!

Pol pa si se zbudil in imel tri prste v riti in si žvižgal Hej Slovani.Na tak način ne boš naredil nikoli homologacije.

Objavljeno (popravljeno)

takrat sem se mal zmotu, pol sm pa preklicov celo slovenijo in zvedu tale postopek kako motor zablokerat! če pa ne verjameš, pa poklič na DKS (uvoznik kawasaki) pa ti bodo tm povedal :yes:

1. greš do uradnega uvoznika, kjer kupiš blokado

2. na uradnem uvozniku ti povejo, kje je uradni servis, ki ti bo vgradil blokado

3. ko je blokada vgrajena, ti dajo dokumente o ustreznosti blokade in potrdilo o strokovni montaži

4. ko dobiš papirje in ko je blokada vgrajena, peleš motor na registracijo (v tisti občini, kjer živiš)

5. tam poveš, da je motor zablokiran na 25 kW in predložiš dokumente in potrdilo (ki si jih dobil tam, kjer so ti blokado vgradili)

6. tam ti naredijo nov homologacijski kartonček (cena cca. 10.000 sit)

7. motor registreraš, dobiš prometno v kateri piše 25kW

8. zapelješ na cesto in se naprej voziš brez strahu pred policisti :D

P.S.: nism tak psihopat, da bi sep prste v rit tlaču :lol1: :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil GrCaR
Objavljeno

:devil: Ja pizde, za 2 kw se ne da spregledat!!!!

Objavljeno

:devil: Ja pizde, za 2 kw se ne da spregledat!!!!

če bi tep spregledal, bol bi mogl vsem! itak pa tale naša državica sam denar iz naših denarnic vleče, tko da ne morš računat na kakšne dogovore...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

EVO ene (pravzaprav dve) z 25 kW (par desetink manj)

canyon za 1.123.200 in river za 990.720 tolars

post-1616-1137274550.jpg

post-1616-1137274614_thumb.jpg

post-1616-1137274665_thumb.jpg

Objavljeno

canyon je lep -> :wub:

Objavljeno

Meni ravno lepi ni nobeden......vsak ma drugačen okus .)

Objavljeno

EVO ene (pravzaprav dve) z 25 kW (par desetink manj)

canyon za 1.123.200 in river za 990.720 tolars

a to mata oba iste mašine???

Objavljeno

Pomojem ne sam oba sta blokirana na 25Kw. Drugač pa canyon se tud men bl dopade.

Objavljeno

Dvomim da sta blokirana, vsaj Canyon se mi zdi, da ima že dolga leta 25kW.

Objavljeno

Čudno še 125ccm majo 25KW pol ma pa canyon k je več kokr 500ccm prav tako 25KW.

Objavljeno

Lušn tale canyon ja.. definitivno!

500ccm je seveda omejen na 25kw.. Ni tak švoh mašina ;)

Glede razreda do 25kw je pa iz mojega stališča tak.. Zdaj je pršu vn hyosung GT250R in GT650RL (Limited GTR) za tiste ki majo radi bolj športno, tud GT250 je poznan že od prej, potem so pa tu še kawa ZZR250 za za ljubitelje športno potovalnih in pa aprilia RS250 (redko zaprte) k je pa sam žvau. :lol:

Zdej razn aprilie so usi 4T, zarad mašine aprilia za moj okus odpade. Potem ZZR kar dobro drži ceno, hyosunga pa bosta že nova dokaj poceni, par let kasneje pa bo cena padla in nakup bo pravi bombonček.

Sam sem se odločil da ko (čez vsaj eno leto, ali več :glare: ) bom kupoval kej za prvi motor bo to verjetno GT250R.

Prepričala sta me nizka cena ter stroški vzdrževanja. Gleda na to da je 250ccm pa je registracija+zavarovanje nizka ter poraba je majhna.

Ko pa motor "prerasteš" pa ga zamenjaš za nekaj močnejšega. Za prvi motor je za moje pojme 250ccm čisto dovolj, pa tudi začetni stroški niso tak visoki.

Objavljeno (popravljeno)

Lušn tale canyon ja.. definitivno!

500ccm je seveda omejen na 25kw.. Ni tak švoh mašina ;)

Glede razreda do 25kw je pa iz mojega stališča tak.. Zdaj je pršu vn hyosung GT250R in GT650RL (Limited GTR) za tiste ki majo radi bolj športno, tud GT250 je poznan že od prej, potem so pa tu še kawa ZZR250 za za ljubitelje športno potovalnih in pa aprilia RS250 (redko zaprte) k je pa sam žvau. :lol:

Zdej razn aprilie so usi 4T, zarad mašine aprilia za moj okus odpade. Potem ZZR kar dobro drži ceno, hyosunga pa bosta že nova dokaj poceni, par let kasneje pa bo cena padla in nakup bo pravi bombonček.

Sam sem se odločil da ko (čez vsaj eno leto, ali več :glare: ) bom kupoval kej za prvi motor bo to verjetno GT250R.

Prepričala sta me nizka cena ter stroški vzdrževanja. Gleda na to da je 250ccm pa je registracija+zavarovanje nizka ter poraba je majhna.

Ko pa motor "prerasteš" pa ga zamenjaš za nekaj močnejšega. Za prvi motor je za moje pojme 250ccm čisto dovolj, pa tudi začetni stroški niso tak visoki.

nima veze... itaq se ne gleda po kubikih ampak po moci... tko da lohk tud 600tko uzames pa zablokeras pa si na istem... no ja 600tko lohk pol se odpres :whistle:

Popravljeno . Popravil Mte :)
Objavljeno

Ja, glede na to da pa so te 25kw mašince večinoma prvi motor se mi zdi nekak smiselno met 250ccm. kot zaradi stroškov kot tudi tega da so bolj odpustljivi. Razen če bi motor potem odblokiral in ga vozil še nekaj let bi se verjetno splačalo.

Objavljeno

Jah nč.. Še mal več pršparat pa GT650LR nabavit. Pa blokado vn, pa gaaaaaaassssssssaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D :D

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!