klimbra Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Sklepam da to leti name, jaz sem namrec zakljucil svoj track day v 4. od 5 izhodov, ker me je zaradi trokiranja motorja 2x skor vrglo dol in to je videlo veliko folka.. Toliko se pa tudi mam rad, da ne bom sel na pisti kjer dobesedno letis vecino casa prosit, da se sesujem zaradi tehnicnih tezav. Sploh pa ker sem ze davno presegel zastavljen cas, ki je bil se celo veliko boljsi od pricakovanega (in tudi precej blizu nekomu, ki ima na dirkaliscih z enakim motorjem ze veliko izkusenj) LP, DeX Fakkkkkkk.........nauš verjel.......da nisem mislu nate......... Zanimivo...........kako hitro se kdo počuti prizadetega :krneki:
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Malček objektivnosti... Že njegov oblečeni huso je kar nekaj kilogramov težji kot tvoj. Pa tudi na telesni masi te precej nese. Tako, da če upoštevamo "oteževalne" okoliščine, mu niti nisi tako blizu. Just my 5 ceth of worth. lp, Word......za brateca iz Štajerske.....sta vreji deda..... :naughty:
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) Malček objektivnosti... Že njegov oblečeni huso je kar nekaj kilogramov težji kot tvoj. Pa tudi na telesni masi te precej nese. Tako, da če upoštevamo "oteževalne" okoliščine, mu niti nisi tako blizu. Just my 5 ceth of worth. lp, Je pa moj huso naked in te nad 140 gor bistveno bolj razmetava, ima visoko krmilo ne clip onov, kateri omogocijo veliko boljso pizicijo na motorju ob presedanju in voznji na koleno, ima gor 2 batne celjusti , ki jih uporabljajo 50ccm skuterji, ne 6 batnih od Gsxrja1000 in najpomembnejse, pred Grobnikom prevozenih 0km po dirkaliscih ne 7000 :D Tako da mislim, da je bil dan vec kot uspesen za prvic. Je pa vsekakor res tudi to, da se kot pilot zaenkrat se ne morem primerjati, majka predvsem se veliko izkusenj! Popravljeno September 19, 2007. Popravil DeX
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) Je pa moj huso naked in te nad 140 gor bistveno bolj razmetava, ima visoko krmilo ne clip onov, kateri omogocijo veliko boljso pizicijo na motorju ob presedanju in voznji na koleno, ima gor 2 batne celjusti , ki jih uporabljajo 50ccm skuterji, ne 6 batnih od Gsxrja1000 in najpomembnejse, pred Grobnikom prevozenih 0km po dirkaliscih ne 7000 :D Tako da mislim, da je bil dan vec kot uspesen za prvic. Je pa vsekakor res tudi to, da se kot pilot zaenkrat se ne morem primerjati, majka predvsem se veliko izkusenj! In kaj si hotel posledično povedat z 7000 km prevoženimi na dirkališčih? Pa saj si jih ti ničkoliko na Ridah naklepal, ali pač? Popravljeno September 19, 2007. Popravil xr800
misty Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) včasih se je v tej temi dalo dejansko kaj o grobniku prebrat :krneki: edited: pa se opravičujem nabijačem ker sem offtopic Popravljeno September 19, 2007. Popravil misty
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Hmm.. Vedno so mi na forumu govorili, kako se s preganjanjem po lokalnih cestah in ridah ne naucis nic.. Ces pojdi na dirkalisce pa bos zmrznil :whistle: :whistle: Kot kaze se le nekaj naucis a ne? :naughty:
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Hmm.. Vedno so mi na forumu govorili, kako se s preganjanjem po lokalnih cestah in ridah ne naucis nic.. Ces pojdi na dirkalisce pa bos zmrznil :whistle: :whistle: Kot kaze se le nekaj naucis a ne? :naughty: Mislim, da ti je dirkališče bistveno boljša solucija.....Samo moje skromno mnenje.......Mogoče bolj zdrava oblika druženja :naughty:
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 včasih se je v tej temi dalo dejansko kaj o grobniku prebrat :krneki: edited: pa se opravičujem nabijačem ker sem offtopic Jebi ga sindrom Ride je prisoten na celotenem Motomarsu..... :topic:
girox Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Se mi ne da citirat vseh postov dve strani nazaj. Vsak povprečen fant motorist lahko pride do časa 1,37 brez nekakšnih super ekstra motorjev, gum,... Doseči razliko med 1,31 in 1,36 je za zelo sposobnega motorista 6X težje od treninga za razliko med 1,42 in 1,37; poleg spretnosti in vloženega truda je potreben še urejen motor. Doseči 1,32 na dirki je še dodatno poglavje zase. Alpe Adria prvenstvo ima prvih šest na časih 1,31 in 1,32; to nima nobene veze z 1,36, še manj pa z motohappeningom. Razumem pa, da si nekateri mislijo, če dosežejo 1,37 niso več daleč od 1,32. Zato, ker bo 1,37 na nekem provincialnem dirkališču, že uspeh njihovega življenja.
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 (popravljeno) Mislim, da ti je dirkališče bistveno boljša solucija.....Samo moje skromno mnenje.......Mogoče bolj zdrava oblika druženja :naughty: Se popolnoma strinjam! Meni je bilo fenomenalno in zato me tudi zanima to kar sem ze zadnjic spraseval pa ni noben odgovoril.. A mogoce kdo ve, bo delitev na skupine na tem happeningu ista kot augusta in bodo 4 skupine? Na strani od happeninga nisem nic nasel.. trening skupina 1 (hitri vozniki krog pod 1'43") trening skupina 2 (hitri vozniki krog pod 1'53") trening skupina 2A (hitri vozniki krog pod 1'53") trening skupina 3 (srednje hitri voznik krog više od 1'53") Popravljeno September 19, 2007. Popravil DeX
misty Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 ... kar sem ze zadnjic spraseval pa ni noben odgovoril.. pokliči 099/2126342 Sanda :wub: ali 098/236 175 Ðuro
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Se popolnoma strinjam! Meni je bilo fenomenalno in zato me tudi zanima to kar sem ze zadnjic spraseval pa ni noben odgovoril.. Na Motori.hr najdeš marsikaj oz. bistveno več kot tukaj..... :evilgrin:
gvucko Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Je pa moj huso naked in te nad 140 gor bistveno bolj razmetava, ima visoko krmilo ne clip onov, kateri omogocijo veliko boljso pizicijo na motorju ob presedanju in voznji na koleno, ima gor 2 batne celjusti , ki jih uporabljajo 50ccm skuterji, ne 6 batnih od Gsxrja1000 in najpomembnejse, pred Grobnikom prevozenih 0km po dirkaliscih ne 7000 :D Tako da mislim, da je bil dan vec kot uspesen za prvic. Je pa vsekakor res tudi to, da se kot pilot zaenkrat se ne morem primerjati, majka predvsem se veliko izkusenj! Razlika v bremzah in pozicija na motorju ne prinašata bistvenih prednosti pri postavljanju hitrega časa! Fact 1: bremze na SS motorjih ne ustavljajo nič hitreje (krajša pot ustavljanja) kot bremze na nakedih oz. choperjih. Edina (seveda pomembna) razlika je v konstantnosti performanca bremze (torej na isti input dobiš isti output) v primerih visoke obremenitve bremz. Preden kdo začne kokodajskat kakšno neumnost sem napisal naj se malo o tem pozanima. 6 batne bremze od gixerja bi ti sicer pomagale pri doseganju konstantnih časov ne pa najboljšega časa. Fact 2: Položaj, ki ga imaš ti na husotu je bil standarden položaj pri superbiku nekaj let nazaj. Koliko vem imaš ti celo repliko belance, ki se je uporabljala v tistih časih. Fact 3: Tuono je naked, pa je pometel z vso plastično konkurenco lani v ameriki. Sicer je pa to čisto nevažno. Drugo leto si boš tako ali tako nabavil ss tisočaka in obiskoval dirkališča. Verjamem, da boš z malo pameti kmalu dosegal zelo hitre čase. lp,
Tanjuška Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Zraven......... :blush: :blush: :blush: :blush: ......v kakšnem smislu???????? u drkaškem smislu - pa pismu klimbra nau te zj frklja učila klele :whistle: :evilgrin: včasih se je v tej temi dalo dejansko kaj o grobniku prebrat :krneki: edited: pa se opravičujem nabijačem ker sem offtopic gremo rajš govort od seksa na grobniku kdo je kej seksau na grobniku????????????? :lol1: :lol1: :lol1: (drkau po domače hehe)
2384nsdf83 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Na Motori.hr najdeš marsikaj oz. bistveno več kot tukaj..... :evilgrin: samo še temo o ridah mu odpremo, pa bo ta forum mal razbremenjen :)
Pervy Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Se mi ne da citirat vseh postov dve strani nazaj. Vsak povprečen fant motorist lahko pride do časa 1,37 brez nekakšnih super ekstra motorjev, gum,... Doseči razliko med 1,31 in 1,36 je za zelo sposobnega motorista 6X težje od treninga za razliko med 1,42 in 1,37; poleg spretnosti in vloženega truda je potreben še urejen motor. Doseči 1,32 na dirki je še dodatno poglavje zase. Alpe Adria prvenstvo ima prvih šest na časih 1,31 in 1,32; to nima nobene veze z 1,36, še manj pa z motohappeningom. Razumem pa, da si nekateri mislijo, če dosežejo 1,37 niso več daleč od 1,32. Zato, ker bo 1,37 na nekem provincialnem dirkališču, že uspeh njihovega življenja. WORD :worship: a bi lahko moderatorji razbili to temo na "Grobnik" in "blodnje o grobniku in vsem ostalem!" :whistle:
klimbra Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 u drkaškem smislu - Upsssssssss........tle se pa prjavm..........bom ziher prej "končal" kot ti :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: Ipaq moj je dooooolg............................ :evilgrin: :evilgrin:
2384nsdf83 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 gremo rajš govort od seksa na grobnikukdo je kej seksau na grobniku????????????? :lol1: :lol1: :lol1: (drkau po domače hehe) Tanjuška, daj, prosim, vsaj mal nas šparaj svoje debilnosti.
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 u drkaškem smislu - pa pismu klimbra nau te zj frklja učila klele :whistle: :evilgrin: gremo rajš govort od seksa na grobniku kdo je kej seksau na grobniku????????????? :lol1: :lol1: :lol1: (drkau po domače hehe) .......ma, eh nima smisla........ :wacko:
Tanjuška Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 .......ma, eh nima smisla........ :wacko: jap verjamem :winkiss:
xr800 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 jap verjamem :winkiss: He, he ....da si neoš kaj naredla :evilgrin: :whistle:
brotherr6 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 pjte drkat v ride :topic: :topic: v info Grobnik prosti trening :25in 26 .9 07 :blush: :blush: :blush: :blush:
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 v info Grobnik prosti trening :25in 26 .9 07 :blush: :blush: :blush: :blush: Kako se vozi na teh prostih treningih? So tudi hitri/pocasni ali vsi skupaj? :? Ce so vsi skup je malce bedno, ker bi bil samo ovira..
2384nsdf83 Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 Ce so vsi skup je malce bedno, ker bi bil samo ovira.. ma daj, na cesti si tudi kakim izstrelkom ovira, pa te to ne preprečuje,d a bi se vozil ... tudi na dirkališču ne boš ovira, sploh, če se voziš okol 2 minuti na krog ... bodo hitrejši že pazili nate...
Jure Objavljeno September 19, 2007 Opozori Objavljeno September 19, 2007 ma daj, na cesti si tudi kakim izstrelkom ovira, pa te to ne preprečuje,d a bi se vozil ... tudi na dirkališču ne boš ovira, sploh, če se voziš okol 2 minuti na krog ... bodo hitrejši že pazili nate... S tem da je tu ena bistvena razlika.. Na cesti sem ze jaz hitrejsi od predpisanega.. Dirkalisce je pa namenjeno iti cim hitreje, kar pa za tahitre sploh ni mozno, v primeru da so hkrati z njimi gor taki kot sem jaz in meni podobni.. Nocem, da me kdo preklinja tam, kaj sem se sploh spravil gor :glare: Povej mi raje ali so dve skupini ali ne..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se