jero848 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Jaz nimam pa mi niso nikoli težili. aha potem imaš prijavljen samo motor in to je to?
lmperator Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Da. Znamko, model in serijsko številko.
jezek Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto.
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 (popravljeno) živjo mene pa zanima če ima kdo iskušne iz ata karnetom skratka imam dirkalni motor ki ni registriran in imam zanj ata karnet v njem imam vpisan samo motor za prevoz čez mejo, ali moram vpisat še ostale stvari kot so kombinezon,kakšno orodje ... hvala lepa za odgovor Ponavadi ne težijo. Včasih pa fejst, še posebej alergični so na gume in bencin. So mi tudi s sodiščem / kaznijo že požugali. Prav to je razlog, da sem moj 'dirkalni' motor letos raje registriral - je manj težav, hitreje gre čez mejo, ... živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto. Dobiš ga na Gospodarski zbornici Slovenije oz. na ustrezni območni enoti. Koliko stane na začetku, ne vem, en prehod na Hrvaško in nazaj pa stane cca. 24€ (če se prav spomnim). D. Popravljeno Maj 13, 2010. Popravil danci1973 dotem 1
jero848 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto. dobiš ga na gospodarski zbornici slovenije na dimičevi ulici 13 v ljubjani drugo nadstropje pridš ke in rečeš da bi ata karnet za hrvaško ispolneš kar nekaj paperjov in te taprvič pride 55€ to je zvezek in vklučuje še paperje za enkratni prehod čez mejo slovenija-hrvaška ,hrvaška- slovenija vsak naslednji prehod potrebuješ spet samo uvozne izvozne liste ki stanejo okoli 15€ zvezek ti pa vela za celo leto .
jero848 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 še eno vprašanje iam ze kar nekaj prevoženih kilometrov s cestnim motorjem po cesti sedaj sem se odločil nadaljevati voziti isklučno po dirkališčih kajti sem ugotovil da je cesta prenevarna za moje želje po hitrosti in pretanek žep za policiske kazni:) 20 .5 bom prvič obiskal resno dirkališče kot je grobnik in vem da je to čisto drugi svet kot cesta za to bi prosil za nekaj napotrkov koliko se pumpajo gume? in glede na to da sem začenik in da moja vožnja nebo najagreivnejša koliko časa približno držijo gume spredaj d211 soft zadaj d211 medium hvala za odgovor:) LRR 1
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 dobiš ga na gospodarski zbornici slovenije na dimičevi ulici 13 v ljubjani drugo nadstropje pridš ke in rečeš da bi ata karnet za hrvaško ispolneš kar nekaj paperjov in te taprvič pride 55€ to je zvezek in vklučuje še paperje za enkratni prehod čez mejo slovenija-hrvaška ,hrvaška- slovenija vsak naslednji prehod potrebuješ spet samo uvozne izvozne liste ki stanejo okoli 15€ zvezek ti pa vela za celo leto . Poleg tega moraš vsakič, preden greš na Hrvaško, papirje izpolnit in jih 'potrdit' na zbornici. Kar pomeni, da se ne moreš v petek popoldne spomnit, da bi šel malo na Grobnik ali Marof... D.
jero848 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Poleg tega moraš vsakič, preden greš na Hrvaško, papirje izpolnit in jih 'potrdit' na zbornici. Kar pomeni, da se ne moreš v petek popoldne spomnit, da bi šel malo na Grobnik ali Marof... D. kako misliš paprje vdno izpolniti a ni tako imaš zvezek odprt za celo leto in ti samo na meji štamplajo izstop in vstop v državo
jezek Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 hvala dečki pol je čist vseen če ga registriram vsak let . Kaj pa kj težijo če ma š samo race oklepe brez luči,tablco pa kr seboj nekje vavtu al mora bit vse na svojem mestu t.i. ispravno. l.p.jezek
danci1973 Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 kako misliš paprje vdno izpolniti a ni tako imaš zvezek odprt za celo leto in ti samo na meji štamplajo izstop in vstop v državo Žal ne - vsaj jaz ne vem za tako varianto. Za vsak prehod meje moraš izpolnit štiri A4 liste (izpolniš jih lahko sicer tudi vnaprej, ampak na zvezku lahko imaš več motorjev, na te liste pa potem vpišeš samo tiste, ki jih boš dejansko peljal preko). Te liste potem neseš na Zbornico, kjer jih vnesejo v sistem in ti jih potrdijo. hvala dečki pol je čist vseen če ga registriram vsak let . Kaj pa kj težijo če ma š samo race oklepe brez luči,tablco pa kr seboj nekje vavtu al mora bit vse na svojem mestu t.i. ispravno. Žal je spet tako - načeloma ne težijo, se pa lahko najde kak hudo pameten policaji ali carinik, ki teži. Pri enem prehodu meje s kombijem in tremi registriranimi, ne-predelanim motorji je en tak carinik zahteval ATA-CARNET... D.
rude Objavljeno Maj 13, 2010 Opozori Objavljeno Maj 13, 2010 Žal ne - vsaj jaz ne vem za tako varianto. Za vsak prehod meje moraš izpolnit štiri A4 liste (izpolniš jih lahko sicer tudi vnaprej, ampak na zvezku lahko imaš več motorjev, na te liste pa potem vpišeš samo tiste, ki jih boš dejansko peljal preko). Te liste potem neseš na Zbornico, kjer jih vnesejo v sistem in ti jih potrdijo. D. Majhen popravek. Na zbornici potrdiš zvezek z več listi (napr. za 5 prehodov). Tako ti ni potrebno pred vsakim prehodom na zbornico. Ko ti listov zmanjka, greš na zbornico po nove. Še ena finta: na slovenski strani odpreš karnet za celo leto. Tako ni potrebno vsakokrat izpolnjevati slovenskih listov (in jih tudi ni potrebno kupiti). Samo zabeležijo prehod v računalniku. Ko se zadnjič v tistem letu vračaš iz tujine, zapreš še slovenski karnet in zvezek dostaviš na zbornico.
fp4492 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 @danci_1973: če imaš možnost svoj dirkalni motor registrirati, ti priporočam, da ga blokiraš na 25 kw in homologiraš. S tem boš imel bistveno cenejšo registracijo motorja, blokado pa potem odstraniš in se voziš po dirkališčih. Tam tako ali tako ne boš koristil zavarovanja, da bi lahko imel s tem težave. Ne priporočam pa moje metode za cesto. iom in malakai 2
val7 Objavljeno Maj 14, 2010 Opozori Objavljeno Maj 14, 2010 Do sedaj nobenih problemou "sta registrirana?" "ja" hrvatje še dodajo "odpri zadaj" Tko da ne vem če se vam splača te kolobocije okoli carine, glede na to da zavarovanje ni drago iom in DXR16 2
jero848 Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 imam eno uprašanje kam se postavim na meji z ata karnetom in kakšen je postopek?
Cartman Objavljeno Maj 17, 2010 Opozori Objavljeno Maj 17, 2010 Do sedaj nobenih problemou "sta registrirana?" "ja" hrvatje še dodajo "odpri zadaj" Tko da ne vem če se vam splača te kolobocije okoli carine, glede na to da zavarovanje ni drago believe you me, tud hrvat zna najdet do kdaj je registriran motor, in zna pogledat cifre. res. na blef gre lahko 200krat, al pa nikoli, in kadar negre, stane več kot registracija.
k0ci Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 kolk se že pumpajo D211 GP ntec na grobniku? zadnjo imam 211, prvo pa 209, koliko morajo biti napolnjene?
rok789 Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 mene pa zanima kako se bi na grobniku obnesle gume METZELER RACETEC SLICK K1 IN K2
Dolenc™ Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 (popravljeno) Če se ne motim je zadnja ntec 1.4bar mrzla na pisti, spredna je isto d211 in d209 2.1bar Za na cesto pa priporočen pritisk proizvajalca. Popravljeno Junij 6, 2010. Popravil Dolenc™
crusty Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Če se ne motim je zadnja ntec 1.4bar mrzla na pisti, spredna je isto d211 in d209 2.1bar Za na cesto pa priporočen pritisk proizvajalca. Jaz zadnjo nikoli več kot 1.2bar raje 1.1 prava pa 1.9
Dolenc™ Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Ja sej mal je odvisno kako ti jo uspe segret. Za zadnjo "naj bi bilo" 1.8bar ko je vroča iz grelcev ali piste, najbolše se po tem orientirat, ker jo vsak ne segreje enako. Drugače pa se lahko za nasvet obrneš tudi k tistemu, ki menja gume na grobniku
crusty Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 (popravljeno) Ja sej mal je odvisno kako ti jo uspe segret. Za zadnjo "naj bi bilo" 1.8bar ko je vroča iz grelcev ali piste, najbolše se po tem orientirat, ker jo vsak ne segreje enako. Drugače pa se lahko za nasvet obrneš tudi k tistemu, ki menja gume na grobniku "sosedje" so svoj Grobnik kr dobr naštudiral: http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=3007 Popravljeno Junij 6, 2010. Popravil crusty Dolenc™, DXR16 in rot 3
Dolenc™ Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 Ja imaš prav... Se je meni malo pobrkalo vse skupaj v glavi 1.4bar je vroči pritisk.
danci1973 Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 "sosedje" so svoj Grobnik kr dobr naštudiral: http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=3007 'Uradna' Dunlop priporočila so drugačna - res pa niso specifična za Grobnik. http://www.dunlopracing.com/DETAIL-D211GP.html Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi 23 PSI = 1.565 bar 21 PSI = 1.429 bar D.
Jure Objavljeno Junij 6, 2010 Opozori Objavljeno Junij 6, 2010 (popravljeno) 'Uradna' Dunlop priporočila so drugačna - res pa niso specifična za Grobnik. http://www.dunlopracing.com/DETAIL-D211GP.html 23 PSI = 1.565 bar 21 PSI = 1.429 bar D. Sam od kje jim pa ta logika?? Ker če se prav spomnim je "fizikalno dejstvo", da je razlika med hladno gumo in gumo ogreto z grelci na 80°C več kot 0,13 bara.. Kolikor imam v spominu je bila razlika okoli 0,3 bar ko smo enkrat merili.. Pa tudi v eni Dunlopovu brošuri o dirkalnih gumah pred par leti se mi zdi, da je bila navedeno, da pride dejanska zmerjena razlika med hladnimi in ogretimi gumami okoli 0,3 bara.. Katerega priporočila se torej držat.. Če se držiš piporočene temperature "hladne" gume, bo ogreta prenapumpana, oziroma obratno.. Popravljeno Junij 6, 2010. Popravil Jure
DXR16 Objavljeno Junij 8, 2010 Opozori Objavljeno Junij 8, 2010 No koliko polej bi vi priporpčali tlak v gumah na GROBNIKU v DUNLOP 211.GP.Ker meni standarden tlak enkrat ustreza enkrat pa ne. L.P
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se