Skoči na vsebino

Grobnik


a

Priporočene objave

živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto.trance_27_notworthy.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živjo

mene pa zanima če ima kdo iskušne iz ata karnetom skratka imam dirkalni motor ki ni registriran in imam zanj ata karnet v njem imam vpisan samo motor za prevoz čez mejo, ali moram vpisat še ostale stvari kot so kombinezon,kakšno orodje ...

hvala lepa za odgovor

Ponavadi ne težijo. Včasih pa fejst, še posebej alergični so na gume in bencin. So mi tudi s sodiščem / kaznijo že požugali.

Prav to je razlog, da sem moj 'dirkalni' motor letos raje registriral - je manj težav, hitreje gre čez mejo, ...

živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto.trance_27_notworthy.gif

Dobiš ga na Gospodarski zbornici Slovenije oz. na ustrezni območni enoti. Koliko stane na začetku, ne vem, en prehod na Hrvaško in nazaj pa stane cca. 24€ (če se prav spomnim).

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živ mene pa zanima glih v vezi tega karnete kolk košta in kje se dobi ker mam motor samo za na pisto pa še to ali velja za enkratni prehod ali za celo leto.trance_27_notworthy.gif

dobiš ga na gospodarski zbornici slovenije na dimičevi ulici 13 v ljubjani drugo nadstropje pridš ke in rečeš da bi ata karnet za hrvaško ispolneš kar nekaj paperjov in te taprvič pride 55€ to je zvezek in vklučuje še paperje za enkratni prehod čez mejo slovenija-hrvaška ,hrvaška- slovenija vsak naslednji prehod potrebuješ spet samo uvozne izvozne liste ki stanejo okoli 15€ zvezek ti pa vela za celo leto .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še eno vprašanje iam ze kar nekaj prevoženih kilometrov s cestnim motorjem po cesti sedaj sem se odločil nadaljevati voziti isklučno po dirkališčih kajti sem ugotovil da je cesta prenevarna za moje želje po hitrosti in pretanek žep za policiske kazni:) 20 .5 bom prvič obiskal resno dirkališče kot je grobnik in vem da je to čisto drugi svet kot cesta za to bi prosil za nekaj napotrkov koliko se pumpajo gume? in glede na to da sem začenik in da moja vožnja nebo najagreivnejša koliko časa približno držijo gume spredaj d211 soft zadaj d211 medium

hvala za odgovor:)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobiš ga na gospodarski zbornici slovenije na dimičevi ulici 13 v ljubjani drugo nadstropje pridš ke in rečeš da bi ata karnet za hrvaško ispolneš kar nekaj paperjov in te taprvič pride 55€ to je zvezek in vklučuje še paperje za enkratni prehod čez mejo slovenija-hrvaška ,hrvaška- slovenija vsak naslednji prehod potrebuješ spet samo uvozne izvozne liste ki stanejo okoli 15€ zvezek ti pa vela za celo leto .

Poleg tega moraš vsakič, preden greš na Hrvaško, papirje izpolnit in jih 'potrdit' na zbornici.

Kar pomeni, da se ne moreš v petek popoldne spomnit, da bi šel malo na Grobnik ali Marof...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poleg tega moraš vsakič, preden greš na Hrvaško, papirje izpolnit in jih 'potrdit' na zbornici.

Kar pomeni, da se ne moreš v petek popoldne spomnit, da bi šel malo na Grobnik ali Marof...

D.

kako misliš paprje vdno izpolniti a ni tako imaš zvezek odprt za celo leto in ti samo na meji štamplajo izstop in vstop v državo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala dečki pol je čist vseen če ga registriram vsak let . Kaj pa kj težijo če ma š samo race oklepe brez luči,tablco pa kr seboj nekje vavtu al mora bit vse na svojem mestu t.i. ispravno.

l.p.jezekworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kako misliš paprje vdno izpolniti a ni tako imaš zvezek odprt za celo leto in ti samo na meji štamplajo izstop in vstop v državo

Žal ne - vsaj jaz ne vem za tako varianto.

Za vsak prehod meje moraš izpolnit štiri A4 liste (izpolniš jih lahko sicer tudi vnaprej, ampak na zvezku lahko imaš več motorjev, na te liste pa potem vpišeš samo tiste, ki jih boš dejansko peljal preko). Te liste potem neseš na Zbornico, kjer jih vnesejo v sistem in ti jih potrdijo.

hvala dečki pol je čist vseen če ga registriram vsak let . Kaj pa kj težijo če ma š samo race oklepe brez luči,tablco pa kr seboj nekje vavtu al mora bit vse na svojem mestu t.i. ispravno.

Žal je spet tako - načeloma ne težijo, se pa lahko najde kak hudo pameten policaji ali carinik, ki teži.

Pri enem prehodu meje s kombijem in tremi registriranimi, ne-predelanim motorji je en tak carinik zahteval ATA-CARNET...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne - vsaj jaz ne vem za tako varianto.

Za vsak prehod meje moraš izpolnit štiri A4 liste (izpolniš jih lahko sicer tudi vnaprej, ampak na zvezku lahko imaš več motorjev, na te liste pa potem vpišeš samo tiste, ki jih boš dejansko peljal preko). Te liste potem neseš na Zbornico, kjer jih vnesejo v sistem in ti jih potrdijo.

D.

Majhen popravek. Na zbornici potrdiš zvezek z več listi (napr. za 5 prehodov). Tako ti ni potrebno pred vsakim prehodom na zbornico. Ko ti listov zmanjka, greš na zbornico po nove.

Še ena finta: na slovenski strani odpreš karnet za celo leto. Tako ni potrebno vsakokrat izpolnjevati slovenskih listov (in jih tudi ni potrebno kupiti). Samo zabeležijo prehod v računalniku. Ko se zadnjič v tistem letu vračaš iz tujine, zapreš še slovenski karnet in zvezek dostaviš na zbornico.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@danci_1973: če imaš možnost svoj dirkalni motor registrirati, ti priporočam, da ga blokiraš na 25 kw in homologiraš. S tem boš imel bistveno cenejšo registracijo motorja, blokado pa potem odstraniš in se voziš po dirkališčih. Tam tako ali tako ne boš koristil zavarovanja, da bi lahko imel s tem težave. Ne priporočam pa moje metode za cesto.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj nobenih problemou

"sta registrirana?"

"ja"

hrvatje še dodajo "odpri zadaj"

Tko da ne vem če se vam splača te kolobocije okoli carine, glede na to da zavarovanje ni drago

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do sedaj nobenih problemou

"sta registrirana?"

"ja"

hrvatje še dodajo "odpri zadaj"

Tko da ne vem če se vam splača te kolobocije okoli carine, glede na to da zavarovanje ni drago

believe you me, tud hrvat zna najdet do kdaj je registriran motor, in zna pogledat cifre. res. na blef gre lahko 200krat, al pa nikoli, in kadar negre, stane več kot registracija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

kolk se že pumpajo D211 GP ntec na grobniku? zadnjo imam 211, prvo pa 209, koliko morajo biti napolnjene?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je zadnja ntec 1.4bar mrzla na pisti, spredna je isto d211 in d209 2.1bar

Za na cesto pa priporočen pritisk proizvajalca.

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se ne motim je zadnja ntec 1.4bar mrzla na pisti, spredna je isto d211 in d209 2.1bar

Za na cesto pa priporočen pritisk proizvajalca.

Jaz zadnjo nikoli več kot 1.2bar raje 1.1 prava pa 1.9 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej mal je odvisno kako ti jo uspe segret.

Za zadnjo "naj bi bilo" 1.8bar ko je vroča iz grelcev ali piste, najbolše se po tem orientirat, ker jo vsak ne segreje enako.

Drugače pa se lahko za nasvet obrneš tudi k tistemu, ki menja gume na grobniku :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja sej mal je odvisno kako ti jo uspe segret.

Za zadnjo "naj bi bilo" 1.8bar ko je vroča iz grelcev ali piste, najbolše se po tem orientirat, ker jo vsak ne segreje enako.

Drugače pa se lahko za nasvet obrneš tudi k tistemu, ki menja gume na grobniku :)

"sosedje" so svoj Grobnik kr dobr naštudiral:

http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=3007

Popravljeno . Popravil crusty
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"sosedje" so svoj Grobnik kr dobr naštudiral:

http://www.motori.hr/cgi-bin/cl.rr?id=3007

'Uradna' Dunlop priporočila so drugačna - res pa niso specifična za Grobnik.

http://www.dunlopracing.com/DETAIL-D211GP.html

Suggested Pressures: Hot on the warmers 23psi, or cold 21psi

23 PSI = 1.565 bar

21 PSI = 1.429 bar

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Uradna' Dunlop priporočila so drugačna - res pa niso specifična za Grobnik.

http://www.dunlopracing.com/DETAIL-D211GP.html

23 PSI = 1.565 bar

21 PSI = 1.429 bar

D.

Sam od kje jim pa ta logika?? Ker če se prav spomnim je "fizikalno dejstvo", da je razlika med hladno gumo in gumo ogreto z grelci na 80°C več kot 0,13 bara.. Kolikor imam v spominu je bila razlika okoli 0,3 bar ko smo enkrat merili.. Pa tudi v eni Dunlopovu brošuri o dirkalnih gumah pred par leti se mi zdi, da je bila navedeno, da pride dejanska zmerjena razlika med hladnimi in ogretimi gumami okoli 0,3 bara..

Katerega priporočila se torej držat.. Če se držiš piporočene temperature "hladne" gume, bo ogreta prenapumpana, oziroma obratno.. :hmm:

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No koliko polej bi vi priporpčali tlak v gumah na GROBNIKU v DUNLOP 211.GP.Ker meni standarden tlak enkrat ustreza enkrat pa ne. :OK: L.P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!